quote:
Op woensdag 27 november 2019 22:36 schreef Toverheks het volgende:[..]
Ik wil hier heel graag ff op reageren. Oke MOD zijn is soms best moeilijk, maar zoals de moderatie nu gaat is zwaar kut, ik post al zo weinig mogelijk in UTO omdat ik lees en merk dat de MODs bepaalde voorkeuren hebben voor users en als je buiten het groepje valt dan of je krijgt een note of een ban, of ze halen al je posten weg, maar als een andere user tegen mij post dat ik mijn bezemsteel wel in mijn K*t mag douwen dat mag dan blijven staan en een Mod die daaronder post doet net of hij/zij het niet leest whaaaaaaaa het is me wat het is gewoon een kleikje, en daar bedoel ik niet GERT mee, die is mijn oppermod. einde van deze mededeling..
Ik ga een poging wagen, want je kaart iets aan dat terecht is en ergens ook weer niet.
Ik praat even vanuit mezelf hè, voor anderen kan ik niet spreken.
Als ik mod/meelees en een live topic gaat erg hard, zoals de COS ook erg hard kan gaan, is het gewoon een feit dat je dingen mist, zeker als je mobiel zit , voor jezelf iets gepost hebt, en je post er staat zijn er alweer 74746463463 andere dingen gezegd.
Ik zit even te denken waar je dat op korte termijn uit kunt testen, is er foebal deze dagen? Oh wacht, F1 gaat ook snel zondag, moet je eens testen, je leest mee, wilt ergens op reageren, je post staat en ondertussen zijn er alweer tig dingen tussengekomen en dan mis je echt waar serieus dingen.
Dingen die achteraf weg hadden gemoeten ja.
Dit zie je in NWS, als er belangrijk nieuws is, maar denk ook aa bv ESF, die topics gaan ook zo *&*& snel, en daar vragen we dan andere mods om mee te kijken, en dan nóg mis je dingen.
Ik vind het werkelijk waar kut als je voelt dat er kutposts blijven staan die over jou gaan.
Ik ken het gevoel , als ik ergens weer een zeikpost over mij tegenkom denk ik ook vaak, ja hallo, had dat ff gemod.
I sprak daar mods op aan, maar de laatste tijden haal ik het zelf maar weg

en ik besef heel goed dat jij dat niet kunt.
Maar ik ben er vrijwel altijd, nou, nee, laatste jaren ook wat minder ja.
Maar als je voor je gevoel niet gehoord word of er blijven dingen over jou staan, roep me dan, of roep een mod waar je mee op kunt schieten.
Want iedereen heeft een favo mod. Dat is menselijk, de een ligt je beter dan een ander. heb ikk ook met users, de een vind ik liever dan de ander, maar heb ik dan een kliekje dat meer mag?
Ik denk niet eik, sommigen kiep ik er denk ik juist vaker af, omdat je ze 'kent' en weet hoe iets valt en dat je op ze kunt mopperen in pm. En dat ze dan niet gaan muiten, maar dat je er gewoon samen weer uitkomt.
Fouten zijn altijd,
altijd op te lossen, niet altijd te voorkomen nee, hé, we zijn ook gewoon mensch.
Vegen, ook al zoiets, wanneer je ook veegt, of hoe, of wat, er is altijd wel iemand boos.
En daar wil ik vanaf, zodat we met elkaar UTO kunnen afsluiten.
Hoe ja, hallo, daar wil ik ook nog even over denken

Lekker vaag allemaal weer yvonne,
maar ik hoop dat je me begrijpt T?