Dat je man heel enthousiast is over het vooruitzicht van het rijden in een Tesla kan ik me goed voorstellen. Ik moet bekennen dat ik zelf ook de Model 3 een te gek apparaat vind (ook al heb ik er nog nooit in gereden).
Mijn ervaring met elektrische auto's is dat ze ontzettend fijn, stil en snel rijden. Vooral het instant-vermogen dat je hebt dankzij de elektrische aandrijving is erg leuk. Daarnaast is het denk ik wel een goede investering in die zin dat de benzine auto uiteindelijk, sooner or later, steeds meer een stervend ras wordt.
Tegelijkertijd hoor ik ook wel verhalen dat Tesla's niet altijd even degelijk gebouwd zijn en de betrouwbaarheid daardoor nog wel eens te wensen over laat. Nu zal je in geval van pech wel met garantie te maken krijgen dus het wordt dan wel opgelost, maar hoe lang je je auto dan kwijt bent is weer een tweede....
En tot slot, die prijs. Man man man, ja wat een geld. Ik heb het er in ieder geval niet voor over (heb ook uberhaupt geen 50K maar een of ander financieringsplan waar je weet ik veel hoe lang aan vast zit lijkt mij persoonlijk niks)
Was dit een \'vivaforum antwoord"? Nouja if so, I don't care.