Tuurlijk, omdat hij weet dat hij zelf op de bank komt en met Mariska erbij denkt ie dat ie safe is.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:53 schreef mcspicy het volgende:
Mariska het volgende slachtoffer van Jessie en Merel
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje opquote:Op donderdag 28 november 2019 09:55 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat hij weet dat hij zelf op de bank komt en met Mariska erbij denkt ie dat ie safe is.
dapper van Hiske.....quote:Op donderdag 28 november 2019 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje op
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreepquote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dapper van Hiske.....
maar het is ook eigenlijk niet aan maris om iets te doen aan die klachten, die kan ze alleen administratief afhandelen. Als er klachten zijn over kapotte kleding, letters die eraf vallen, verkeerde maat enz. ligt dat toch niet bij Mariska?
I know scheetquote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dank je, rook al 'n jaar niet meer
maar wat heeft Hiske daar dan mee te maken? Behalve de boel opruien?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreep
Nee natuurlijk niet. Maar het is lekker makkelijk om alles bij Mariska neer te leggen, zodat Merel buiten schot blijft.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dapper van Hiske.....
maar het is ook eigenlijk niet aan maris om iets te doen aan die klachten, die kan ze alleen administratief afhandelen. Als er klachten zijn over kapotte kleding, letters die eraf vallen, verkeerde maat enz. ligt dat toch niet bij Mariska?
Nee, ook het lange wachten en kapotte spullen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreep
Typisch Hiske, die gooit vaak balletjes op. Grote stookster vind ik haar. En zelf buiten schot blijven.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje op
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uurquote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allen een fijne dag of je nou gaat streamen of niet
![]()
Ik had gister visite , is en nog een zwarte brief gekomen ?
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allen een fijne dag of je nou gaat streamen of niet
![]()
Ik had gister visite , is en nog een zwarte brief gekomen ?
Hu ? ow echt Fritsie ? GMquote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uur
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dank je, rook al 'n jaar niet meer
zolang?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uur
Mariska heeft de verantwoording van de webshop op haar genomen en wilde er geen hulp bijquote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dapper van Hiske.....
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef Giggio het volgende:
wanneer komt C. King om de nep-reppers hun zoveelste gouden platina shit uit te reiken?
tjaquote:Op donderdag 28 november 2019 10:33 schreef chufi het volgende:
Merel zeurt over de kou... kachelverkoop is ok... kom maar halen dan..
de webshop wil toch niet zeggen dat ze ook de veranwoording heeft voor alle kapotte zooi die wordt verstuurd ?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:31 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Mariska heeft de verantwoording van de webshop op haar genomen en wilde er geen hulp bij
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ja joh mayonaise via de webshop verkopen, wat een gekkies
misschien iemand aan de boodschappen zetten die eerst eens kijkt wat er nog aan voorraad isquote:Op donderdag 28 november 2019 10:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ja joh mayonaise via de webshop verkopen, wat een gekkies
Komt omdat zijn kogels op zijn, wat wil ie nou, de blufkont ......quote:Op donderdag 28 november 2019 10:46 schreef puzziepie het volgende:
Jessie is niet degene die als eerste de trekker gaat overhalen SL
Verder bluffen gok ik zoquote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Komt omdat zijn kogels op zijn, wat wil ie nou, de blufkont ......
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:54 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Had merel het over; sauzen die over waren van evenementen te verkopen
en heel sneaky de camera checkenquote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
nomnomgrnfff kauwkauwsjlorp gnawslobber
Oh ja ze had nog ergens oven pistoletjes gevonden....quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]Tijdens het eten zegt merel tegen Jessie dat ze billy nu zo goed begrijpt. Die had gezegd dat ze zo blij was dat ze op een geven moment thuis was. Dat snap ik nu zegt merel.
Ja, het was een makkie wat Jens deed.....dat kon ze met gemak.....daarvoor hadden ze hem heel niet nodig.......terwijl hij vaak in zijn ééntje of met Mylene de verzendingen en het plotteren deed. Avonden lang....en maar klagen dat ze langer in bed bleven liggen terwijl ze tot laat in de nacht doorgingen......Karma.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:31 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Mariska heeft de verantwoording van de webshop op haar genomen en wilde er geen hulp bij
Wat let je Merel.. verhuiswagens regelen en hup naar mama toequote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]Tijdens het eten zegt merel tegen Jessie dat ze billy nu zo goed begrijpt. Die had gezegd dat ze zo blij was dat ze op een geven moment thuis was. Dat snap ik nu zegt merel.
Gek dat het bij Ger en His manipuleren heet en bij Jessie en Merel alleen maar helpen heet.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef puzziepie het volgende:
Maris laat zich in het martelerhofke heel erg manipuleren door ger en His
Volgens Jessie
Yep ...quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Fijn om te zien dat er zo veel mensen eindelijk eens klaar met Jessie zijn.
Zelfde strategie als met gerrit in de rookcelquote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef Mohitah het volgende:
Is toch niet meer normaal. Als iemand nou zegt nee dan laat je degene met rust maar nee Her Jessie en zijn vogel gaan dan nog stapje verder zodat diegene gaat flippen of wat?
En Merel ook graag..quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
wat een trut lip heeft dat kindquote:Op donderdag 28 november 2019 10:52 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]. Ik zie dit. Ook gezellig🤣
Ja juist. Echt vreselijk die 2 en dat gaat maar doorquote:Op donderdag 28 november 2019 11:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Zelfde strategie als met gerrit in de rookcel
Van het Begin af heeft Dotteke dit gezegd , en toen vond ik hem nog steeds leuk , maar ze heeft gelijk gehadquote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Jawel ik denk dat je nooit wat online besteld maar dat is dus degene die de klachten afhandeltquote:Op donderdag 28 november 2019 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
de webshop wil toch niet zeggen dat ze ook de veranwoording heeft voor alle kapotte zooi die wordt verstuurd ?
Webshop is toch het bijhouden van de webshop, niet de andere acties?
als er via de webshop een b&b wordt geboekt hoeft ze toch ook niet de bedden te verschonen of het ontbijt klaar te maken?
👍quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zijn gedrag is inderdaad niet goed te keuren maar vind Gerrit ook ineens zich totaal anders voordoen. Twee kijven twee schuld in mijn ogen. Gerrit gebruikt er tranen bij en Jessie slaat door in zijn taal. Allebei deugen ze niet wat mij betreft. En de grootste actrice is voor mij mylene. Wat kan die omdraaien per dag. Maar allemaal lekker op Jessie stemmen en gelukkig is het snel over. Qua streamen is het niet te doen meer.
Wel grappig dat Jessie dat wel altijd tegen Mylene zei ...toen in de situatie met Lex ,maar zich daar zelf altijd weinig van aantrekt en door blijft jengelenquote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef Mohitah het volgende:
Is toch niet meer normaal. Als iemand nou zegt nee dan laat je degene met rust maar nee Her Jessie en zijn vogel gaan dan nog stapje verder zodat diegene gaat flippen of wat?
Mylene heeft zich inderdaad ontpopt tot een heel ander persoon dan ze was. Dat lieve, afhankelijke, ongelukkige meisje is ineens helemaal veranderd. Mmm, denk dat we er ingetrapt zijn. Ik wel althans.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zijn gedrag is inderdaad niet goed te keuren maar vind Gerrit ook ineens zich totaal anders voordoen. Twee kijven twee schuld in mijn ogen. Gerrit gebruikt er tranen bij en Jessie slaat door in zijn taal. Allebei deugen ze niet wat mij betreft. En de grootste actrice is voor mij mylene. Wat kan die omdraaien per dag. Maar allemaal lekker op Jessie stemmen en gelukkig is het snel over. Qua streamen is het niet te doen meer.
Die doet niks onder van Jessie......alleen hebben ze allebei een andere manier van manipuleren....quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen ook klaar zijn met Merel. Ik vind haar minstens zo erg.
Ger voelde zich gekwetst door wat Jessie allemaal tegen hem zei.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat ook niet gebeuren. Dat duurt nog wel eventjes. Deze week niet meer. Misschien dat er iets anders gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:24 schreef puzziepie het volgende:
Maris:'Ik hoorde Jessie net tegen Merel zeggen dat als we nu gaan stemmen dan is het hek van de dam'
Ja nu mensen je uitkotsen wil je wel weg daarquote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Joke43 het volgende:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 28 november 2019 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Dat duurt nog wel eventjes. Deze week niet meer. Misschien dat er iets anders gaat gebeuren.
Ja ik vond het in eerste instantie ook wel een prima gozer totdat je wat langer kijkt en ziet wat een sneaky rat het eigenlijk is.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Van het Begin af heeft Dotteke dit gezegd , en toen vond ik hem nog steeds leuk , maar ze heeft gelijk gehad![]()
En weer liegt ze en weer maakt ze het groter dan dat het is, zo rolt Mariska in het leven....quote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Maris over dat ze Jessie ff flink de waarheid heeft gezegd ....ehm nou niet echt ..ze zei dat ze nu ff geen zin in een gesprek met hem had in hun huisje
Dat dus ...ze maakt het groter dan het is ...quote:Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En weer liegt ze en weer maakt ze het groter dan dat het is, zo rolt Mariska in het leven....
Je weet niet wat er tijdens de SL nog allemaal is gezegd he, we hebben het hele gesprek niet mogen zienquote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Maris over dat ze Jessie ff flink de waarheid heeft gezegd ....ehm nou niet echt ..ze zei dat ze nu ff geen zin in een gesprek met hem had in hun huisje
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik vond het in eerste instantie ook wel een prima gozer totdat je wat langer kijkt en ziet wat een sneaky rat het eigenlijk is.
Dat hebben we nog nooit mogen zienquote:Op donderdag 28 november 2019 11:31 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Je weet niet wat er tijdens de SL nog allemaal is gezegd he, we hebben het hele gesprek niet mogen zien
Ik zie Merel ook niet meer in beeld.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Waar is Jessie? Zit ie te mokken in zijn boot?
Ging over stemmenquote:Op donderdag 28 november 2019 11:34 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat had Gerrit nou net met Franny?
Als jij het eens bent over het feit dat Jessie ook schuld treft dan moet hij zich wel heel erg misdragen hebben. Ik tel je opmerking dan ook als Die Jessie zit zo vreselijk fout!quote:
Ik begreep zoveel, als dat hij tegen haar zei, dat hij altijd naast haar zal staan en haar altijd zal steunen, ook als er een bak narigheid gaat komen. Daarop zei Franny, dat ze denkt om haar stemmen te gaan verdelen, leep kindvrouwtje.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:34 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Iets van, weet wel dat ik je zal steunen, achter elkaar blijven staan, ik ga ook een hoop over mij heen krijgenquote:Op donderdag 28 november 2019 11:34 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ok dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Iets van, weet wel dat ik je zal steunen, achter elkaar blijven staan, ik ga ook een hoop over mij heen krijgen
Ik interpreteer het als Franny ook op Jessie stemt dat Gerrit er voor haar zal zijn
Het ging met name ook over Gerrit in deze.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als jij het eens bent over het feit dat Jessie ook schuld treft dan moet hij zich wel heel erg misdragen hebben. Ik tel je opmerking dan ook als Die Jessie zit zo vreselijk fout!
Dat hij er voor haar is..in het hier en nuquote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zei Gerrit dat hij er buiten ook voor haar zou zijn?
Kom op, Jessie, ga er nog een keer naar toe.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:39 schreef humpty het volgende:
Mariska is er spuugzat van dat Jessie steeds bij haar komt
nadta ze al had aangegeven nu niet...hij komt steeds weer
Als hij nu weer komt zegt ze en begint te zeuren zet ik 3 op hem
Heeft ook totaal geen zin.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef humpty het volgende:
Mariska gaat in ieder geval (nog) niet op Jessie stemmen
Spijtig.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef humpty het volgende:
Gisteren dacht ze er over om haar stemmen weg te gooien.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef humpty het volgende:
Okay: Maris gaat niet op Jessie stemmen en Tranny durft ook niet .quote:Op donderdag 28 november 2019 11:39 schreef humpty het volgende:
Mariska is er spuugzat van dat Jessie steeds bij haar komt
nadta ze al had aangegeven nu niet...hij komt steeds weer
Als hij nu weer komt zegt ze en begint te zeuren zet ik 3 op hem
Morgen is het weer anders, als Tranny met Gerrit meegaat dan gaat Mariska ook, let maar op.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef humpty het volgende:
Verstandig. First things first, Mylene of Mariska...quote:Op donderdag 28 november 2019 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay: Maris gaat niet op Jessie stemmen en Tranny durft ook niet .
Dus dat zijn er al 2 die niet op hem gaan stemmen
Ja dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 28 november 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kom op, Jessie, ga er nog een keer naar toe.![]()
![]()
Wens, vader gedachten...quote:Op donderdag 28 november 2019 11:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Morgen is het weer anders, als Tranny met Gerrit meegaat dan gaat Mariska ook, let maar op.
Nee, juist niet, ik zit er niet zo diep in als jij. Ik analyseer slechts waar bij jou de emotie continue de hoofdrol speelt.quote:
mylene heeft geen ruzie gezocht. ze heeft geswitched in het naar huis willen of niet. Maar heeft niet gemanipuleerd of ruzie gezocht . En de tranen bij Gerrit vind ik redelijk echt, daar komt wekenlange frustratie uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Aanname.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, juist niet, ik zit er niet zo diep in als jij. Ik analyseer slechts waar bij jou de emotie continue de hoofdrol speelt.
ze is weerbaarder geworden, heeft inmiddels haar bekkie mee, zal zich gesteund voelen door de brieven van Jensquote:Op donderdag 28 november 2019 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mylene heeft zich inderdaad ontpopt tot een heel ander persoon dan ze was. Dat lieve, afhankelijke, ongelukkige meisje is ineens helemaal veranderd. Mmm, denk dat we er ingetrapt zijn. Ik wel althans.
stug vol blijven houdenquote:
Om ons te laten denken dat er wat spannends gebeurt maar eigenlijk is het gewoon saaiquote:Op donderdag 28 november 2019 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom steeds die ellenlange onnodige streamlocks...
Omdat het tegen het einde loopt, de regie van de FEBO is intensiever dan ooit en er mag daar niets in fout gaan, dus voorzichtigheid is geboden. Althans dat vermoed ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom steeds die ellenlange onnodige streamlocks...
Zal nog wel steeds vaker gaan gebeuren richting het einde. Ze willen TV kijkers en de kijkcijfers richting het einde nog wat verder omhoog stuwen...De finale zelf gaan we ook niet live op streams zien...quote:Op donderdag 28 november 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Om ons te laten denken dat er wat spannends gebeurt maar eigenlijk is het gewoon saai
Oh, helemaal mee eens hoor, wat dat werken betreft. Het lijkt er op dat ze zich herpakt heeft sinds Jens weg is en ze hem niet meer als steuntje kan gebruiken. Ik blijf het een enorme metamorfose vinden.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is weerbaarder geworden, heeft inmiddels haar bekkie mee, zal zich gesteund voelen door de brieven van Jens
Maar ze is nog steeds niet zo lelijk als de andere meiden, manipuleert niet, verrijkt zichzelf niet ten koste van de bv en is blijven werken op de markt e.d.
Als ie op de bank komt is ie weg (behoudens ingrijpen van de Febo dan) Als ie op de bank komt dan zien ook de angsthazen hun kans schoon!quote:Op donderdag 28 november 2019 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
stug vol blijven houden![]()
inmiddels zijn er zoveel mensen die op jessie kunnen stemmen dat hij er best wel veel zal krijgen. En, niet onbelangrijk, er zijn niet veel mensen meer over die een positieve stem zullen geven aan Jessie, mocht hij op de bank komen
ja, dat is bijzonder, meestal gaan mensen er niet op vooruitquote:Op donderdag 28 november 2019 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, helemaal mee eens hoor, wat dat werken betreft. Het lijkt er op dat ze zich herpakt heeft sinds Jens weg is en ze hem niet meer als steuntje kan gebruiken. Ik blijf het een enorme metamorfose vinden.
Jij toch wel, je zegt toch altijd dat ze hierna gewoon door gaan, nou dan is het gewoon voor de volgende markt dusquote:Op donderdag 28 november 2019 11:53 schreef freaky40 het volgende:
BrandOFF een kistje aan het freubelen. Voor wie of wat weet niemand....
Jammer dat het zo moet zijn voor de fans, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Van het Begin af heeft Dotteke dit gezegd , en toen vond ik hem nog steeds leuk , maar ze heeft gelijk gehad![]()
Precies, laat maar gebeuren dus.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie op de bank komt is ie weg (behoudens ingrijpen van de Febo dan) Als ie op de bank komt dan zien ook de angsthazen hun kans schoon!
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet zijn voor de fans, maar het is niet anders.
Hij heeft zich een tijdje anders voorgedaan dan hij was, maar ik en nog een paar prikte daar gelijk doorheen
Zo grappig dat hij dat maar Gerrit blijft verwijten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet zijn voor de fans, maar het is niet anders.
Hij heeft zich een tijdje anders voorgedaan dan hij was, maar ik en nog een paar prikte daar gelijk doorheen
Tot voor een week waren er veel minder SL dan nu en voorheen, het is nu wel heel erg. Nu krijg je 4 streams op Brandon, dus ook een verkapte SL.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat het tegen het einde loopt, de regie van de FEBO is intensiever dan ooit en er mag daar niets in fout gaan, dus voorzichtigheid is geboden. Althans dat vermoed ik.
Het zou me niet verbazen als hij op Jessie zou kunnen stemmenquote:Op donderdag 28 november 2019 11:58 schreef BloesBloes het volgende:
Ik ben met een stemming eigenlijk onzekerder over Brandoff dan over Mariska. Die Brandoff kan met zijn rare normen zo maar een onverwachte beweging maken
Dat hoor ik bij meer Haarlemsen......niet het grootste gedeelte maar toch wel veel.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Die vrrrreselijke rrrrollende rrr bij Mariska ook...kenau!
Het is allesbehalve saai, het is saai omdat we niets te zien of te horen krijgen. Ze willen tv maken, nu maken de bewoners eindelijk eens tv en krijgen we het niet te zien. Niet op de streams in iedergeval.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Om ons te laten denken dat er wat spannends gebeurt maar eigenlijk is het gewoon saai
fouten ? Waarschijnlijk zijn ze zelf nog de enige die het programma nog serieus nemen, een blinde kan nog zien hoe nep en gestuurd alles is daar !quote:Op donderdag 28 november 2019 11:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat het tegen het einde loopt, de regie van de FEBO is intensiever dan ooit en er mag daar niets in fout gaan, dus voorzichtigheid is geboden. Althans dat vermoed ik.
Of heeft te maken met een soort verbitterdheid waardoor die R er rollend uit komt...quote:Op donderdag 28 november 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoor ik bij meer Haarlemsen......niet het grootste gedeelte maar toch wel veel.
Het gaat gewoon verder. Dacht, dit is 1dagje, maar het gaat gewoon door. Niet door te komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Weer niets zeggende streams zoet sappig zooitje sinds gisteren zeg
Programma is ook tv gemaakt daarom ook nooit stemmingen zonder overleg.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is allesbehalve saai, het is saai omdat we niets te zien of te horen krijgen. Ze willen tv maken, nu maken de bewoners eindelijk eens tv en krijgen we het niet te zien. Niet op de streams in iedergeval.
Geen seconde.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb toch ook wel weer medelijden met Jessie
Ach wel met zijn rode map.. droeftoeter is hetquote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Jessie :'His zou ik je even mogen lenen?'
[ afbeelding ]
Klopt hoor, sommige mensen denken nu eenmaal dat dat bij ABN (dat in Haarlem wordt gesproken) hoortquote:Op donderdag 28 november 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoor ik bij meer Haarlemsen......niet het grootste gedeelte maar toch wel veel.
Echt, hij heeft het over zichzelf afgeroepen.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Niet letterlijk uiteraardquote:
Gedrag naar Shelly toen Shelly weg ging. Dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is weerbaarder geworden, heeft inmiddels haar bekkie mee, zal zich gesteund voelen door de brieven van Jens
Maar ze is nog steeds niet zo lelijk als de andere meiden, manipuleert niet, verrijkt zichzelf niet ten koste van de bv en is blijven werken op de markt e.d.
als hij nu niet met de neus op de feiten werd gedrukt, zou hij er ook niet van lerenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet letterlijk uiteraard![]()
Wat je geeft krijg je terug , maar het is wel triest om te zien hoe iemand dacht zo populair te zijn en alles en iedereen heeft zitten te manipuleren en nu niemand meer heeft door zijn eigen gekonkel
Je denkt dat hij ervan gaat leren?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij nu niet met de neus op de feiten werd gedrukt, zou hij er ook niet van leren
Hij kan nu ook niet weglopen van de situatie, de boel achterlaten, zoals hij misschien eerder in zijn leven wel heeft gedaan (boyd misschien) Maar hij zal er nu mee moeten handelen
en dat kan mij niet lang genoeg duren, of niet vernederend genoeg zijn. Anders leert hij het nooit
nee, maar was ook geen halsmisdaad, en je weet helemaal niet wat er eventueel al voorgevallen was tussen mylene en shelquote:Op donderdag 28 november 2019 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gedrag naar Shelly toen Shelly weg ging. Dat was nergens voor nodig.
dan juist helemaal geen medelijden lijkt mijquote:Op donderdag 28 november 2019 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ervan gaat leren?
Dan heb je het mis
Ja heb jij hem ook doorquote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Jessie kan met niemand meer praten, daarom gaat hij naar Hiske
Je kunt je natuurlijk ook afvragen hoe populair hij daar ooit is geweest ...... Waren/zijn een hoop mensen niet gewoon bang van hem ........en nu tegen het einde wankelt hij en scheppen ze moed uit het feit dat ze niet alleen staan. Voorbeeld: Lotus moest hem niet, maar dat is volgens mij de enige die dat gewoon zei. Ik denk dat Dillen hem net zo hard niet moest, maar niets durfde te zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet letterlijk uiteraard![]()
Wat je geeft krijg je terug , maar het is wel triest om te zien hoe iemand dacht zo populair te zijn en alles en iedereen heeft zitten te manipuleren en nu niemand meer heeft door zijn eigen gekonkel
Sorry maar ik kijk iets verder dan alleen dit ..en het is wel degelijk heel erg triest dat iemand zo is .quote:Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dan juist helemaal geen medelijden lijkt mij
precies. denk dat de meeste hem wel door hadden maar niets tegen durfde te doen..quote:Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen hoe populair hij daar ooit is geweest ...... Waren/zijn een hoop mensen niet gewoon bang van hem ........en nu tegen het einde wankelt hij en scheppen ze moed uit het feit dat ze niet alleen staan. Voorbeeld: Lotus moest hem niet, maar dat is volgens mij de enige die dat gewoon zei. Ik denk dat Dillen hem net zo hard niet moest, maar niets durfde te zeggen.
Dat is wel wat een paar al hebben aangegeven, ook mensen die weggegaan zijn om Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen hoe populair hij daar ooit is geweest ...... Waren/zijn een hoop mensen niet gewoon bang van hem ........en nu tegen het einde wankelt hij en scheppen ze moed uit het feit dat ze niet alleen staan. Voorbeeld: Lotus moest hem niet, maar dat is volgens mij de enige die dat gewoon zei. Ik denk dat Dillen hem net zo hard niet moest, maar niets durfde te zeggen.
Gedrag naar Dylan door die banner op te hangen..gedrag naar Lotusquote:Op donderdag 28 november 2019 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gedrag naar Shelly toen Shelly weg ging. Dat was nergens voor nodig.
Ow dit meen je , nou ik echt niet meer dit is een gevolg van !!!!quote:Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Eensquote:Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vergeet Merel niet...Oohhh zwarte briefquote:Op donderdag 28 november 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel wat een paar al hebben aangegeven, ook mensen die weggegaan zijn om Jessie
Ja, ook door diequote:Op donderdag 28 november 2019 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vergeet Merel niet...Oohhh zwarte brief
Zeker weten, ik denk niet dat hij er gelijk uitvliegtquote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef jopiebaco het volgende:
Denken jullie dat Gerrit daadwerkelijk op Jessie gaat?
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef jopiebaco het volgende:
Zonder Jessie had Gerrit er allang uit gelegen.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker weten, ik denk niet dat hij er gelijk uitvliegt
Ik heb echt geen idee, ik hoop het wel, maar ik denk het nietquote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef jopiebaco het volgende:
Dat vraag ik me dus afquote:Op donderdag 28 november 2019 12:18 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Zonder Jessie had Gerrit er allang uit gelegen.
Oeps ......poffer ik moet nu naar het ziekenhuis , ik hoop op een filmpje .quote:
Jessie had Ger nodig, daarom stuurde hij hem niet naar huisquote:Op donderdag 28 november 2019 12:18 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Was ook eigenbelang hèquote:Op donderdag 28 november 2019 12:18 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
dat heeft Mylene toch niet gedaan? Koos had het toch over Mylene ? Of haal ik nu allerlei users door elkaar ?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Gedrag naar Dylan door die banner op te hangen..gedrag naar Lotus
Heeft.mylene dat gedaan want daar had ik het over.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Gedrag naar Dylan door die banner op te hangen..gedrag naar Lotus
Hoop het niet, dit keer moeten ze echt nomineren,quote:Op donderdag 28 november 2019 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
En die komen zo allemaal door de poort en mogen nomineren
Aanstellerig wijfquote:
Ik zie daar geen koel en stoicijns in eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Merel staat al te janken en ze is nog niet eens aan de beurt
Jessie blijft koel en stoïcijns
[ afbeelding ]
mamaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 november 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanstellerig wijf
[ afbeelding ]
Jij niet ik welquote:Op donderdag 28 november 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie daar geen koel en stoicijns in eigenlijk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie daar geen koel en stoicijns in eigenlijk.
Hoor der janken, aanstellerig wijf bah bahquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
MOeder van Meroll
uitspraak
"maak het ff af!!
pak die titel "
![]()
![]()
![]()
.
recent een kopstoot gehad o.i.d
domheid is genetisch ..
Weet ook niet of het niet een soort van straf is......nu wordt de heimwee groter dan ooit.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
pfff niet verdient, straf motten ze
Ziet dr moeder na maanden een keer. Ik weet niet wat voor een band jij met je moeder hebt maar dit is een menselijke reactie. Je kunt niet voor een ander spreken. Gedraag je eens met je aanstellerig wijf. Heb je geen gevoel?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor der janken, aanstellerig wijf bah bah
Hoe overdreven ditquote:Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Het blijft maar janken,
[ afbeelding ]
Volgens mij mag je hier commentaar op de streams hebben en niet op de usersquote:Op donderdag 28 november 2019 12:28 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Ziet dr moeder na maanden een keer. Ik weet niet wat voor een band jij met je moeder hebt maar dit is een menselijke reactie. Je kunt niet voor een ander spreken. Gedraag je eens met je aanstellerig wijf. Heb je geen gevoel?
ze wil daar zelf toch zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:28 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Ziet dr moeder na maanden een keer. Ik weet niet wat voor een band jij met je moeder hebt maar dit is een menselijke reactie. Je kunt niet voor een ander spreken. Gedraag je eens met je aanstellerig wijf. Heb je geen gevoel?
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Het blijft maar janken,
[ afbeelding ]
Verdriet is eng he?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor der janken, aanstellerig wijf bah bah
Ja dat er aan te denken toen mylene zei,dit is opgenomen van een scherm naar een scherm of zoietsquote:
Ja echt, het staat haar vrij te gaan/.............. dag Merel.................... maar ze vindt Utopia belangrijker toch dan haar familie, dus niet zo verdreven jankenquote:
Oh mag ze niet huilen als ze haar moeder ziet en hoort. Slaat nergens opquote:Op donderdag 28 november 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanstellerig wijf
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op donderdag 28 november 2019 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zorgelijk..
stel gebeurd ooit iets echt vreselijks
die meid moet direkt
gesedeerd worden dan
Merel heeft er zelf voor gekozen om daar maanden te gaan zitten. Dus deze reactie van haar, dat overdreven gejank, is niet op haar plaats.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:28 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Net wat Jessie net zegt ‘ik weet niet of ik dit wel zo leuk vind’.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ook niet of het niet een soort van straf is......nu wordt de heimwee groter dan ooit.
preciesquote:Op donderdag 28 november 2019 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zorgelijk..
stel gebeurd ooit iets echt vreselijks
die meid moet direkt
gesedeerd worden dan
Dit stond bij haar.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Komt Jessie haar nou helemaal niet troosten?
omgquote:Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mama ook willen zien niet alleen papa zegt Jessie![]()
Ga lekker naar huis vent dan kan je papa en mama zien
Welnee. Verdriet KAN oprecht zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.Hoop niet dat ze zo door de poort komen dan word het helemaal tranen persenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, het staat haar vrij te gaan/.............. dag Merel.................... maar ze vindt Utopia belangrijker toch dan haar familie, dus niet zo verdreven janken
Dus dat, ze doen het zichzelf allemaal zelf aanquote:Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Welnee. Verdriet KAN oprecht zijn.
Ze koos er zelf voor om daar die lange tijd te gaan zitten.
Ik vind het eng dat ze zo reageert door haar EIGEN keuze.
sliep ze ook niet bij mama in bed ?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ja, als je bijv verhuist naar de VS en je krijgt een filmpje van je moeder, dan mag je niet huilen omdat je er zelf voor hebt gekozen om te verhuizen?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Merel heeft er zelf voor gekozen om daar maanden te gaan zitten. Dus deze reactie van haar, dat overdreven gejank, is niet op haar plaats.
Dot zegt toch niet dat ze dat niet mag, ze zegt alleen dat het een aanstellerig wijf is. Ben het met haar eens.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh mag ze niet huilen als ze haar moeder ziet en hoort. Slaat nergens op
Wat een vreemde gedachtengang.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |