Tuurlijk, omdat hij weet dat hij zelf op de bank komt en met Mariska erbij denkt ie dat ie safe is.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:53 schreef mcspicy het volgende:
Mariska het volgende slachtoffer van Jessie en Merel
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje opquote:Op donderdag 28 november 2019 09:55 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat hij weet dat hij zelf op de bank komt en met Mariska erbij denkt ie dat ie safe is.
dapper van Hiske.....quote:Op donderdag 28 november 2019 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje op
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreepquote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dapper van Hiske.....
maar het is ook eigenlijk niet aan maris om iets te doen aan die klachten, die kan ze alleen administratief afhandelen. Als er klachten zijn over kapotte kleding, letters die eraf vallen, verkeerde maat enz. ligt dat toch niet bij Mariska?
I know scheetquote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dank je, rook al 'n jaar niet meer
maar wat heeft Hiske daar dan mee te maken? Behalve de boel opruien?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreep
Nee natuurlijk niet. Maar het is lekker makkelijk om alles bij Mariska neer te leggen, zodat Merel buiten schot blijft.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dapper van Hiske.....
maar het is ook eigenlijk niet aan maris om iets te doen aan die klachten, die kan ze alleen administratief afhandelen. Als er klachten zijn over kapotte kleding, letters die eraf vallen, verkeerde maat enz. ligt dat toch niet bij Mariska?
Nee, ook het lange wachten en kapotte spullen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om dubbele leveringen en geld terugstorten wat ik begreep
Typisch Hiske, die gooit vaak balletjes op. Grote stookster vind ik haar. En zelf buiten schot blijven.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hiske vertelde van de week dat er heel veel klachten waren waar Mariska niets mee gedaan had. Die gooide het balletje op
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uurquote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allen een fijne dag of je nou gaat streamen of niet
![]()
Ik had gister visite , is en nog een zwarte brief gekomen ?
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allen een fijne dag of je nou gaat streamen of niet
![]()
Ik had gister visite , is en nog een zwarte brief gekomen ?
Hu ? ow echt Fritsie ? GMquote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uur
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dank je, rook al 'n jaar niet meer
zolang?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen zwarte brief wel 'n streamlock van 10 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |