abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7857518
In december is 1 van onze twee siamezen vroegtijdig overleden (9 jr.), en het was al snel duidelijk dat de siamees die overbleef het daarna nogal moeilijk had. (ik zal het maar niet hebben over onszelf...) We hebben dus stad & land afgezocht naar een traditioneel siamees kitten, en sinds gisteren hebben we er eentje (13 weken oud). Het beest heeft het prima naar z'n zin en is al hartstikke gewend, maar de "autochtone" kat moet niets van hem hebben: bij een confrontatie blaast ie en gaat ie er vandoor. Dit terwijl we vanaf het begin consequent beide katten evenveel aandacht geven om jaloezie te voorkomen.
Is dit aan elkaar laten wennen een heel geleidelijk proces? Zou ik morgen toch wel verandering moeten kunnen zien? Ik heb hier nul komma nul ervaring mee... en ben wel een beetje bezorgd

NB. vanavond gooi ik wat fotootjes online

pi_7857580
Bij ons heeft het echt zeker 4 maanden geduurd voordat ze naast elkaar konden eten. Het extreme blazen etc was na een week wel over maar de kat die we het langste hadden was helemaal van streek. Meerdere keren heb ik spijt gehad....

Nu is het allemaal pais en vree.

Maar alles komt goed. Ze leren elkaar kennen en misschien worden ze geen boezemvrienden maar ze tolereren elkaar heus wel na een tijdje. Geduld hebben is moeilijk maar heb je wel nodig is zo'n geval.

Succes en ben benieuwd naar de foto's

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7858439
Hier twee foto's van Kitje, die op 'r negende overleed aan een infectie:

En hier het nieuwe poezebeest

pi_7858478
Onze kat moest ook niets hebben van een kleine kitten, maar dat was na 2 à 3 weken wel bijna helemaal over al dat geblaas.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7860633
Mijn hemel wat een schatje!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7860998
Wat een vreselijk lief en mooi beestje zeg
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')