Dit moet toch ook niet kunnen.....quote:Op woensdag 27 november 2019 18:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit genoeg geld in de kas, en Jessie leent haar wel ff de pinpas
His zei 3000 calquote:Op woensdag 27 november 2019 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dan zal ik er wel naast zitten dacht echt dat ze dat zei.
100 gram chocolade bevat 545 calorieën. Denk dat Hiske in kilojoules (x 4,2) heeft gerekend, want dan kom je ongeveer op 3000 uit.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
His zei 3000 voor 135 gram. Geen idee al is witte choc wel puur suiker zonder cacao en met crisp helemaal
Deed die dat maar eens, dan wordt het weer leuk....quote:Op woensdag 27 november 2019 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor Uto2, vind Gerrit nogal stilletjes en doet zijn mond niet open
Ah thnx!! Ik hoorde alleen het laatste stukjequote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Dat hij zei dat hij zakelijk en prive gescheiden wil houden sloeg dat op de muziek?
Merel : Ja denk het wel.
Jessie: Nou ik doe het niet meer hoor
Merel: Zou ik ook niet doen jij hebt hem helemaal niet nodig
Gerrit had gezegd dat hij prive en zakelijk kon scheiden. Jessie vroeg aan Merel of dat zou kunnen betekenen dat Gerrit buiten verder wil met Jessie ivm rappen.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel mompelen ...Jessie was boos , Merel zou het ook niet doen
Geen idee waar het over gaat
Merel over een ring...ze weet de maat niet..Jessie :'Laat eens zien'
Ah vast een stille hint van Merel dat Jessie een ring voor haar koopt
Klopt, maar miss besmet door maris hihiquote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Vitamine C kan ook. Hoeft niet meteen een benzo te zijn
Denk het, mede door Franny hebben we Tim wel misschien verkeerd beoordeelt.....en Jessie is op een andere manier een draak.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
Ik was best fan van jessie, totdat hij los ging op lexie over haar stemmen. En nu zo op gerrit. Jessie spoort gwn niet, laat hij zelf zien. Het is niet anders. Dat gedrag kan ik niet meer steunen. Erger dan Tim?
Ja ik las het al in deze post hierbovenquote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit had gezegd dat hij prive en zakelijk kon scheiden. Jessie vroeg aan Merel of dat zou kunnen betekenen dat Gerrit buiten verder wil met Jessie ivm rappen.
Volgens Merel zou dat kunnen. Jessie wil het niet, hij moet er niet aandenken.
Nee, Jessie steelt de show alleen wel op het podium.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef mcspicy het volgende:
Jessie: Dat hij zei dat hij zakelijk en prive gescheiden wil houden sloeg dat op de muziek?
Merel : Ja denk het wel.
Jessie: Nou ik doe het niet meer hoor
Merel: Zou ik ook niet doen jij hebt hem helemaal niet nodig
Ik was een bietje traag.....quote:Op woensdag 27 november 2019 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik las het al in deze post hierboven
Echt hoor....quote:Op woensdag 27 november 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Jessie steelt de show alleen wel op het podium.
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens Shownieuws nog 12.....
Jessie heeft toch al veel eerder gezegd dat hij waarschijnlijk alleen verder gaat.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit had gezegd dat hij prive en zakelijk kon scheiden. Jessie vroeg aan Merel of dat zou kunnen betekenen dat Gerrit buiten verder wil met Jessie ivm rappen.
Volgens Merel zou dat kunnen. Jessie wil het niet, hij moet er niet aandenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |