Wie van de 2?quote:Op woensdag 27 november 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus, dat mens ziet er toch niet uit?
Franny had hem ook nog nooit in handen gehad.....maar Lex deed hun huisje elke dag.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Franny het niet wist Pffffffff
daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef mcspicy het volgende:
Febo heeft ingegrepen kan niet anders
Ach als ze zichzelf er prettig bij voeltquote:Op woensdag 27 november 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus, dat mens ziet er toch niet uit?
Jesusquote:Op woensdag 27 november 2019 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny had hem ook nog nooit in handen gehad.....maar Lex deed hun huisje elke dag.
Kan mij niet voorstellen dat ze zich er prettig bij voelt.....quote:Op woensdag 27 november 2019 17:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ach als ze zichzelf er prettig bij voelt
Klopt, Franny kende alleen die andere manier van zuigen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny had hem ook nog nooit in handen gehad.....maar Lex deed hun huisje elke dag.
quote:Op woensdag 27 november 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Jessie heeft nog steeds moeite met de onoprechte mensen daar
en merel ookquote:Op woensdag 27 november 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Jessie heeft nog steeds moeite met de onoprechte mensen daar
OMG.......quote:Op woensdag 27 november 2019 17:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, Franny kende alleen die andere manier van zuigen.
Anders had ze er wel anders bijgelopen?quote:Op woensdag 27 november 2019 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat ze zich er prettig bij voelt.....
slim.. ik kan het nietquote:Op woensdag 27 november 2019 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of minder botox in zichzelf laten spuiten....Die is niet tevreden over haarzelf...quote:Op woensdag 27 november 2019 17:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Anders had ze er wel anders bijgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |