Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is in dit geval geenszins het geval. Veel mensen beschikken in meerdere of toch in mindere mate over voortschrijdend inzicht. En na een lange tijd gevoed te zijn met de smeerlapperij van Jessie hebben nogal wat mensen hun mening bijgesteld. Simpel eigenlijk.
Juist. Er moet ruimte zijn voor allerlei meningen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.
Oh ja hoor. Dat is wel degelijk anders geweest. Maar die mensen die zie je niet meer posten.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk Struisz, er is niet veel meer te melden. Ja, dat Jessie gehaat wordt, maar dat is nooit anders geweest.
nee hoor, er is een llange tijd geweest in de COS, dat Jessie helemaal de bom was, en dat bedoel ik met korte geheugentjesquote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk Struisz, er is niet veel meer te melden. Ja, dat Jessie gehaat wordt, maar dat is nooit anders geweest.
Jammer. Het is altijd wel fijn om meerdere opinies en meningen te lezen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Dat is wel degelijk anders geweest. Maar die mensen die zie je niet meer posten.
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, er is een llange tijd geweest in de COS, dat Jessie heemaal de bom was, en dat bedoel ik met korte geheugentjes
Haat.. hmquote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Dus dit....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Haat.. hm
zijn gedrag is de spuigaten aan het uitlopen
dat gezuig van vanmorgen
achter Greet aan
telkens weer opnieuw
en die Betty Fart met dr skretsmoel dr bij
.Zjess is al tijden niet meer hoe die kwam
de overtuiging en voeding va Febo
jij gaat winnen .. doen knul geen goed
zelfreflectie is helemaal op
Haten nog wel... Wouwquote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Haat.. hm
zijn gedrag is de spuigaten aan het uitlopen
dat gezuig van vanmorgen
achter Greet aan
telkens weer opnieuw
en die Betty Fart met dr skretsmoel dr bij
.Zjess is al tijden niet meer hoe die kwam
de overtuiging en voeding va Febo
jij gaat winnen .. doen knul geen goed
zelfreflectie is helemaal op
Dat is me dan ontgaan. Verloren geraakt tussen de andere meningen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanaf de middag ploeg nog een paar weken terug.
Wie jaagt er nu cossers weg, toch niemand. Er zijn weinig kandidaten meer over zodat er niet over hun geschreven kan worden.....zoals een Shell, Lex en niet te vergeten de eeuwige verslaafde alcoholist van een Jens die op zijn bed ligt of een Mylene. Dus automatisch wordt het wat eenzijdig.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |