Iets ja, 10cm. breder. Maar dat is binnen de romp geregeld door dunnere wanden/isolatie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:38 schreef flipsen het volgende:
Begrijp ik het goed dat de cabin van de X ook breder is dan zijn voorgangers?
Hehe. Ja stel je voor dat vliegen te comfortabel wordtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:41 schreef DeeBee het volgende:
10cm breder...dat opent mogelijkheden voor 4-4-4.
Is toch al erg comfortabel. 787 TUI UK rij 1, ongeveer 1.20m aan beenruimte. Heerlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe. Ja stel je voor dat vliegen te comfortabel wordt
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:41 schreef DeeBee het volgende:
10cm breder...dat opent mogelijkheden voor 4-4-4.
Wat zou er gebeuren als om wat voor reden dan ook, die tips naar binnen vouwen in vlucht? Minder bestuurbaar?quote:Vooral de 2e video met de folding wingtips. Dat gaat toch wel gaaf worden wanneer deze kist commercieel ingezet gaat worden. Dat wordt iets bijzonders om te zien naast de baan.
het is wel een kenmerk van de 777 om een tail strike te voorkomen, als je daar op doeltquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Toestel stond al lichtjes op z'n voeten voordat de neus überhaupt de lucht in ging.
Hobbysquawk lid AmarHV737 heeft er al eentje gecustomized (hij vliegt de 73 ook in het echt).quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef shiz het volgende:
Een beetje offtopic misschien, maar Freewing heeft een rc airliner die voor te bestellen is!
Leuk cadeautje voor jezelf nu de decembermaand eraan komt.
• https://nl.motionrc.eu/co(...)win-70mm-edf-jet-pnp
[enz ... etc]
Ze kregen hun eerste 'waarschuwing' al op 2000 voet en hebben die min of meer genegeerd. Dan hebben we het niet over 'hielp mee', maar gewoon over pilot error.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:27 schreef DeeBee het volgende:
Dat er specifieke gevallen zijn rond deze crash, zoals het laat afwerken van checklists, helpt niet mee. Dat piloten op cruciale momenten (start / landing) ineens overrides moeten uitvoeren om de boel te redden is slechte design practice,
In dit geval gaat het over een Radio Altimeter. Die gebruik je niet in mid-air. Je gebruikt hem alleen onder de 2500 voet.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:48 schreef Fred2 het volgende:
Die hoogtemeter geven wel vaker voor "gedoe". Het maakt niet uit of het bij de start, mid-air of landing is, veel crashes die hun oorsprong vinden in hoogtemeters die hin werk niet goed doen.
Ground prox warning op 38000 voet.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:20 schreef shiz het volgende:
Als je 'gestapeld vliegt' kan het goed zijn dat mid-air je radio altimeter aanslaat als reactie op het toestel precies onder je... dat dan weer wel.
Dat was mijn punt nietquote:Op zondag 26 januari 2020 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
In dit geval gaat het over een Radio Altimeter. Die gebruik je niet in mid-air. Je gebruikt hem alleen onder de 2500 voet.
Dat had ik wel door, maar een pressure altimeter en een radio altimeter zijn totaal verschillende systemen, dus die op een hoop gooien met de uitspraak 'die hoogtemeters' is een beetje vreemd.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:10 schreef Fred2 het volgende:
Dat was mijn punt niet
Hoogtemeters in algemene zin doelde ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |