inderdaad oepsquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
we zijn al maanden geen vrienden.Oeps.
Ik ben voor Gerritquote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kom op Gerrit, laat je niet gek maken door die vieze zuigert
Ze zou alleen wat eerlijker moeten zijn die muts.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik ben geen Merel fan maar dit vind ik fantastische aan haar, dat ze gelijk op iemand afstapt
met dat briefje, wat helemaal niet ter zake doende is!!!!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik ben geen Merel fan maar dit vind ik fantastische aan haar, dat ze gelijk op iemand afstapt
Nee hoor, dat is om de boel te sussen en proberen om hun zelf schoon te praten.....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
TV momenten over 3 dagenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:11 schreef jopiebaco het volgende:
Waarom in hemelsnaam nu een SL. Waar the f betalen we dan voor? pffffff
ik hoop zo dat ik het kan zienquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Wat zal dat vliegtuigje aankomen
Vast net zo'n impact als dat publiek zeker; nauwelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |