Rustig , ik hoop dat dit gaat gebeurenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:01 schreef Laysa het volgende:
Pleur op jessie, echt pleur gewoon op.
je hebt nog mazzel, ik deed de streams aan vanmorgen, en keek gelijk tegen haar blote reet aanquote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een misselijk wijf die hobbezak en dat op de vroege morgen
Tenslotte vragen wij die honderd duizenden zich helemaal niet af hoe het zit, want we weten het.......quote:
Ja die is goed met woorden dat mokkel. Ze past wel goed bij Jessie. Hun waarheid is de waarheid en niet anders.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een misselijk wijf die hobbezak en dat op de vroege morgen
En een snuiver en een rodelaar , en een mandie kan manipulerenquote:
Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je hebt nog mazzel, ik deed de streams aan vanmorgen, en keek gelijk tegen haar blote reet aan
Valt het heel erg op?quote:
Oempa loempa...doempadidee...quote:Op woensdag 27 november 2019 10:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet tweet
inderdaad oepsquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
we zijn al maanden geen vrienden.Oeps.
Ik ben voor Gerritquote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kom op Gerrit, laat je niet gek maken door die vieze zuigert
Ze zou alleen wat eerlijker moeten zijn die muts.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik ben geen Merel fan maar dit vind ik fantastische aan haar, dat ze gelijk op iemand afstapt
met dat briefje, wat helemaal niet ter zake doende is!!!!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
Ik ben geen Merel fan maar dit vind ik fantastische aan haar, dat ze gelijk op iemand afstapt
Nee hoor, dat is om de boel te sussen en proberen om hun zelf schoon te praten.....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Bella35j het volgende:
TV momenten over 3 dagenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:11 schreef jopiebaco het volgende:
Waarom in hemelsnaam nu een SL. Waar the f betalen we dan voor? pffffff
ik hoop zo dat ik het kan zienquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Wat zal dat vliegtuigje aankomen
Vast net zo'n impact als dat publiek zeker; nauwelijks
Heerlijk vind ik die briefjes!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:13 schreef shiitake het volgende:
Schuimpjes die zich ermee gaan bemoeien. Het zou verboden moeten worden.
het gaat helemaal niet om dit briefje, het gaat om de briefjes van Jes naar Fran???quote:Op woensdag 27 november 2019 10:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met dat briefje, wat helemaal niet ter zake doende is!!!!![]()
![]()
Ah dat vroeg ik me dus af. Ja dan slaat dat hele briefje natuurlijk nergens op. Ik ben ervan overtuigd dat er schuim bestaat dat bereid is te verklaren dat Brandoff eigenlijk een moordenaar is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:11 schreef shiitake het volgende:
Briefje van een schuimpje wordt voorgelezen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:13 schreef Dark het volgende:
Het is gezellig in Utopia deze ochtend!![]()
Heb bijna alles gemistquote:Op woensdag 27 november 2019 10:13 schreef Dark het volgende:
Het is gezellig in Utopia deze ochtend!![]()
ik zou het niet uitsluitenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ah dat vroeg ik me dus af. Ja dan slaat dat hele briefje natuurlijk nergens op. Ik ben ervan overtuigd dat er schuim bestaat dat bereid is te verklaren dat Brandoff eigenlijk een moordenaar is.
Ik val net binnen, maar teruglezen is de moeite waard.quote:
Ja laat maar doorkomen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil een briefje dat Merel 20 kilo te zwaar is volgens Jessie.
ik rij wel even langsquote:Op woensdag 27 november 2019 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil een briefje dat Merel 20 kilo te zwaar is volgens Jessie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef cobain1994 het volgende:
Ze worden allemaal...Echt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Fran doet hier niets mee wedden?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:16 schreef PTLe het volgende:
Hiske geeft een goede raad en terecht .en nu moet Frutsel nog doen wat ze zelf wil , en dat is een dingetje .
[ afbeelding ]
Uitgekookter en vies? NEEquote:Op woensdag 27 november 2019 00:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zeg je nu dat Gerrit slimmer is dan Jessie? Dat is wel een dingetje
Dat is de grote Fraagquote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit heeft zn eigen graf gegraafthij kan zn eigen achternaam niet eens vervoegen
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Dat is de grote Fraag
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Dat is de grote Fraag
ik weet het dom kind is het .quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Fran doet hier niets mee wedden?
Ja zat er ook aan te denken, nu het vliegtuig, zou de bom zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef zodeju het volgende:
Vliegtuigje kom maar over met "goed zo Gerrit.....zet hem op....
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit heeft zn eigen graf gegraafthij kan zn eigen achternaam niet eens vervoegen
Ik hoop het Braam, als Ger mensen achter zich krijgt kon het wel eens afgelopen zijn voor Jessiequote:Op woensdag 27 november 2019 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jessie, fijn is dat hè dat je macht langzaam afbrokkeld
Ja, een behoorlijk dingetje.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:16 schreef PTLe het volgende:
Hiske geeft een goede raad en terecht .en nu moet Frutsel nog doen wat ze zelf wil , en dat is een dingetje .
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe laat dat komt?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef zodeju het volgende:
Vliegtuigje kom maar over met "goed zo Gerrit.....zet hem op....
En dat uit de mond van Graaf Slis!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
En de echte oorzaak hiervan ligt bij Franny....zij is niet duidelijk naar niemand.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Het gevecht om Franny bereikt zijn climax. Ze is de ster van de show op dit moment.
deze keer niet, het kon iets strakker, maar vond dat ze zich aardig hieldquote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
En de echte oorzaak hiervan ligt bij Franny....zij is niet duidelijk naar niemand.
"Maar jij bent ermee begonnen", klonk erg volwassen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef Laysa het volgende:
hehe merel begint te schreeuwen. Precies wie ze is.
Ze weten waar ze inzitten,in een RLSquote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het Braam, als Ger mensen achter zich krijgt kon het wel eens afgelopen zijn voor Jessie
Maar denk maar zo dat Ger geen mensen achter zich krijgt
Merel en Jes zijn te geslepen (lees achterbaks)
Dat doen Jessie en Merel ook bij Franny!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Zo als ik het zie, maakt Gerrit misbruik van Franny, maar Franny vindt het niet erg
Volgens mij is Ger altijd eerlijk naar Fran geweest,, heeft haar niets op de mouw gespeld kwa gevoelens voor haarquote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Zo als ik het zie, maakt Gerrit misbruik van Franny, maar Franny vindt het niet erg
Merel heeft zo vaak gezegd dat ze Frennie dom vond, niet te vertrouwen, achterbaks etceteraquote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat doen Jessie en Merel ook bij Franny!
Bed sletjesquote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat doen Jessie en Merel ook bij Franny!
Dingetje is wel dat een enkeling alles 384 keer herhaalt alles om maar zeker te weten dat "het gehoord wordt"quote:Op woensdag 27 november 2019 10:24 schreef shiitake het volgende:
Uiteindelijk zegt iedereen weleens iets negatiefs over een ander achter de rug om. Het zou wat zijn als je nooit eens negatief mag zijn in je uitlatingen. Ik zing ook niet de hele dag halleluja over familie en vrienden, maar het gaat erom of je dat gaat gebruiken om te stoken.
Gerrit kletst over Jessie, Jessie over Gerrit, Merel over Jessie en andersom, dat is logisch als je ergens ruzie over hebt en dat wil uiten bij een ander. Het is nu net alsof de een heilig is en de ander alles fout doet en daarvoor afgestraft moet worden. Die briefjes van schuimpjes maken het alleen maar erger.
Ennuh, je eigen woorden, ze zitten in een RLSquote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Ger altijd eerlijk naar Fran geweest,, heeft haar niets op de mouw gespeld kwa gevoelens voor haar
Die hele Jessie kliek blonk uit in negativiteit en afkraken van medebewoners. Maar als er iets slechts over Jessie wordt gezegd, dan is het oorlog.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:24 schreef shiitake het volgende:
Uiteindelijk zegt iedereen weleens iets negatiefs over een ander achter de rug om. Het zou wat zijn als je nooit eens negatief mag zijn in je uitlatingen. Ik zing ook niet de hele dag halleluja over familie en vrienden, maar het gaat erom of je dat gaat gebruiken om te stoken.
Gerrit kletst over Jessie, Jessie over Gerrit, Merel over Jessie en andersom, dat is logisch als je ergens ruzie over hebt en dat wil uiten bij een ander. Het is nu net alsof de een heilig is en de ander alles fout doet en daarvoor afgestraft moet worden. Die briefjes van schuimpjes maken het alleen maar erger.
Hij heeft haar nog nooit in het gezicht neukertje genoemdquote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Ger altijd eerlijk naar Fran geweest,, heeft haar niets op de mouw gespeld kwa gevoelens voor haar
Ja, vele malen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel heeft zo vaak gezegd dat ze Frennie dom vond, niet te vertrouwen, achterbaks etcetera
Ja moet eerlijk zeggen dat ik haar gesprek gemist heb, maar doelde eigenlijk meer op haar houding over het algemeen. Zij kan geen standpunt innemen en die behouden. En dus geen kant kiezen. Dan is Gerrit weer oke, want piemel en dan is Gerrit weer een klootzak want ook piemel en dan is ze ineens gebruikt...En dat uit zij weer naar Merel toe en dat geeft Merel weer voer...quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deze keer niet, het kon iets strakker, maar vond dat ze zich aardig hield
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef WyattJames het volgende:
Go gerrit!!! Lekker bezig. Hoop echt dat ze jessie naaf huis gaan stemmen!
Klopt, dat zeggen we al heel lang, maar nu wordt ze gebruikt omdat Jessie bang is dat hij en Merel haar misschien niet meer kunnen bewerken, als ze vrienden blijft met Gerrt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
En de echte oorzaak hiervan ligt bij Franny....zij is niet duidelijk naar niemand.
klopt, daarom vond ik dat ze het net goed deed,voor haar doenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja moet eerlijk zeggen dat ik haar gesprek gemist heb, maar doelde eigenlijk meer op haar houding over het algemeen. Zij kan geen standpunt innemen en die behouden. En dus geen kant kiezen. Dan is Gerrit weer oke, want piemel en dan is Gerrit weer een klootzak want ook piemel en dan is ze ineens gebruikt...En dat uit zij weer naar Merel toe en dat geeft Merel weer voer...
Vindt je dat echt?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef WyattJames het volgende:
Go gerrit!!! Lekker bezig. Hoop echt dat ze jessie naaf huis gaan stemmen!
Dat is toch allang niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die hele Jessie kliek blonk uit in negativiteit en afkraken van medebewoners. Maar als er iets slechts over Jessie wordt gezegd, dan is het oorlog.
Eerst was het met goedkeuring van de bendeleider. Echter zij zijn haar al veel langer aan het gebruiken.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Absoluut, jessie denk te kunnen bepalen wie de finale haalt en speelt tactisch. Hoog tijd dat ie zelf tactisch naar huis gestemd wordt. Dat heet karmaquote:
Hoop met je mee, ben alleen bang dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef WyattJames het volgende:
Go gerrit!!! Lekker bezig. Hoop echt dat ze jessie naar huis gaan stemmen!
Ze is zo doortrapt als maar kan. Ze hoort alles, onthoudt alles en is dan zogenaamd weer iets vergetenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja moet eerlijk zeggen dat ik haar gesprek gemist heb, maar doelde eigenlijk meer op haar houding over het algemeen. Zij kan geen standpunt innemen en die behouden. En dus geen kant kiezen. Dan is Gerrit weer oke, want piemel en dan is Gerrit weer een klootzak want ook piemel en dan is ze ineens gebruikt...En dat uit zij weer naar Merel toe en dat geeft Merel weer voer...
Wat een viswijf is die Jessie. Zeker niet aantrekkelijk bij een man.quote:
Ze is toch ver gekomen door te piemelhoppen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerst was het met goedkeuring van de bendeleider. Echter zij zijn haar al veel langer aan het gebruiken.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie: ik ben buiten geweest en kan je vertellen dat jou dit niet in dank wordt afgenomen gerrit, al die leugens, goed bezig ben je.
Oke NU dat vliegtuig please please please, dan zijn jessie en merel echt chronisch chagrijning
hoog stemmetje krijgt hij ookquote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een viswijf is die Jessie. Zeker niet aantrekkelijk bij een man.
ontzettend netjes die Jessie .....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef formule het volgende:
Jessie is echt netjes in een discussie , Gerrit wordt bozig
Leuk om dit te horen van iemand die er geregeld kwam dus ze allemaal van dichtbij heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Absoluut, jessie denk te kunnen bepalen wie de finale haalt en speelt tactisch. Hoog tijd dat ie zelf tactisch naar huis gestemd wordt. Dat heet karma
Dat gedoe over dat buiten zijn. Hoezo maken ze daar zo'n ding van? Die Jessie is meester in mensen manipuleren en grossier in drogredenen hanteren om zijn voordeel mee te doen. Bah bah.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie: ik ben buiten geweest en kan je vertellen dat jou dit niet in dank wordt afgenomen gerrit, al die leugens, goed bezig ben je.
Oke NU dat vliegtuig please please please, dan zijn jessie en merel echt chronisch chagrijning
Daarom kwam hij zeker opnieuw terug omdat hij er zelf niet al te best op stondquote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Poesjuh het volgende:
Gerrit was best kwaad,quote:Op woensdag 27 november 2019 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ontzettend netjes die Jessie .....
ik vind overigens dat Gerrit het recht heeft om boos te worden, en het is een eerlijke emotie om dat in een discussie te tonen.
Ja, dat is het jammere aan Utopiaquote:Op woensdag 27 november 2019 10:32 schreef WyattJames het volgende:
Klote bomen... pffff eindelijk gebeurt er iets mogen we het weer niet zien
tja, Jessie is buiten geweest, maar hij vergeet even voor het gemak dat Gerrit heeft kunnen streamen bij Uto 1quote:Op woensdag 27 november 2019 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gedoe over dat buiten zijn. Hoezo maken ze daar zo'n ding van? Die Jessie is meester in mensen manipuleren en grossier in drogredenen hanteren om zijn voordeel mee te doen. Bah bah.
Ja, maar dat is nu ondergeschikt aan wat zich nu afspeelt. Eens hoor, maar nu komt het erop aan wie er uiteindelijk voordeel van gaat hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze is toch ver gekomen door te piemelhoppen.
Precies.... denkt hij dat iedereen gek is. Ik heb ook genoeg gezien. Gerrit zou ook kunnen weten wat er met mensen gebeurd is buiten. Ik snap die Jessie serieus niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, Jessie is buiten geweest, maar hij vergeet even voor het gemak dat Gerrit heeft kunnen streamen bij Uto 1
Ik denk dat het meer is, dat zij iemand niet in het harnas wil jagen. En dan op safe speelt en dus meepraat. Maar dat zij niet dom is als dat ze zich voor doet komen, geloof ik meteen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is zo doortrapt als maar kan. Ze hoort alles, onthoudt alles en is dan zogenaamd weer iets vergeten
Als er eentje is die manipuleert daar dan is het Franny wel, op een hele achterbakse manier
Geen idee, het is niet zo dat ze omroepen dat er een streamlock is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het jammere aan Utopia
Jij bent er vast wel eens geweest tijdens een SL gebeurd er dan iets bijzonders?
Het zou niet gezond zijn, als hij niet kwaad was. Hij wordt achtervolgd door een dolle hond die hem probeert te naaien.quote:
ze is niet dom en gaat heel doortrapt te werk door juist nog geen kant of partij te kiezenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is, dat zij iemand niet in het harnas wil jagen. En dan op safe speelt en dus meepraat. Maar dat zij niet dom is als dat ze zich voor doet komen, geloof ik meteen.
Emotie, best heftig voor een student, die nog nooit van zijn leven echt gewerkt heeft, behalve voor Robquote:
Da's op stream 12 dan, die heeft bijna niemand, behalve wat ereleden zoals jij.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef formule het volgende:
Jessie is echt netjes in een discussie , Gerrit wordt bozig
Misschien ga je nog een keer sporten of eten daar? Kun je dan een briefje meenemen?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:32 schreef WyattJames het volgende:
Klote bomen... pffff eindelijk gebeurt er iets mogen we het weer niet zien
Oke, ik vermoedde dat de stem dan iets zou zeggen of zo. Maar dan had je dat wel gehoord.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:35 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Geen idee, het is niet zo dat ze omroepen dat er een streamlock is.
sjesus. wat een bullshit, alsof emotie tonen te maken heeft met het feit of je ooit in je leven gewerkt hebtquote:Op woensdag 27 november 2019 10:36 schreef formule het volgende:
[..]
Emotie, best heftig voor een student, die nog nooit van zijn leven echt gewerkt heeft, behalve voor Rob
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is zo doortrapt als maar kan. Ze hoort alles, onthoudt alles en is dan zogenaamd weer iets vergeten
Als er eentje is die manipuleert daar dan is het Franny wel, op een hele achterbakse manier
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's op stream 12 dan, die heeft bijna niemand, behalve wat ereleden zoals jij.
Goedemorgen,alles wel?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef WyattJames het volgende:
Go gerrit!!! Lekker bezig. Hoop echt dat ze jessie naar huis gaan stemmen!
Nee ik heb geen zin in een ban. Daarnaast ben ik herstellende van een operatie. Dus weet niet of het nog mogelijk is om langs te gaan. Misschien volgende week eten op woensdag. Hangt ervan ac hoe ik mij voelquote:Op woensdag 27 november 2019 10:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien ga je nog een keer sporten of eten daar? Kun je dan een briefje meenemen?
Snap ik, was maar een grapje. Spoedig herstel gewenst!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in een ban. Daarnaast ben ik herstellende van een operatie. Dus weet niet of het nog mogelijk is om langs te gaan. Misschien volgende week eten op woensdag. Hangt ervan ac hoe ik mij voel
Dan zijn veel mensen blij en ook de utopianenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Jessie gaat zuigen in een discussie.
Sterkte gewenst.Je filmpje was mooi om te zien.Werd heel veel gedeeld ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin in een ban. Daarnaast ben ik herstellende van een operatie. Dus weet niet of het nog mogelijk is om langs te gaan. Misschien volgende week eten op woensdag. Hangt ervan ac hoe ik mij voel
Kijken hoe Oranje Boven het gaat doen in haar eentje.quote:
Ik zal hem missenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zijn veel mensen blij en ook de utopianen
O ja las het, je bent geopereerd, beterschap.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:38 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Jawel, lekker in mijn bedje. Pijn valt wel mee vandaag
Zeker, dan is het de laatste paar dagen nog leuk streamen als hij weg is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet de manier zoals hij het spel speelt. En dan boos worden als ie zelf 1 stem krijgt. Hij wil precies bepalen wue er vertrekt. Sorry maar dat is gewoon geen eerlijk spel. Wie is hij om te bepalen wie er overblijven als laatste 5quote:Op woensdag 27 november 2019 10:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Snap ik, was maar een grapje. Spoedig herstel gewenst!![]()
Maar jij bent geen fan van Jessie zo te lezen?
Maar gelukkig hebben we Brandon nogquote:Op woensdag 27 november 2019 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan is het de laatste paar dagen nog leuk streamen als hij weg is.
Ik nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lol, het zou kunnen verkeren!!!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten Mariska en Mylene nog bij de laatste 5.
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deukquote:Op woensdag 27 november 2019 10:43 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten Mariska en Mylene nog bij de laatste 5.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deuk
Ik zie Brandon niet weggestemd worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat is jessies plan. Want daar heeft ie geen concurentie aan. Denkt ie. Mag hopen dat als ie hiske en brandon wegspeelt. Dat mylene er alsnog met de winst vandoor gaat. Dan lig ik echt in een deuk
Eens, dat alleen al, zou voor mij reden genoeg zijn om het hem niet te gunnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:42 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Niet de manier zoals hij het spel speelt. En dan boos worden als ie zelf 1 stem krijgt. Hij wil precies bepalen wue er vertrekt. Sorry maar dat is gewoon geen eerlijk spel. Wie is hij om te bepalen wie er overblijven als laatste 5
Nu gewoon nog even een SLquote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dat zou wel een top scenario zijn, ik zou me ook kapot lachen!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ik ook niet,denk dat die gewoon gaat winnen,en van mij mag hij.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Brandon niet weggestemd worden.
Jessie wil in de finale graag, merel, gerrit, mariska, franny en zichzelf. Tenminste dat zijn de mensen aan wie hij altijd de finale beloofdequote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben #teamBrandonquote:Op woensdag 27 november 2019 10:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook niet,denk dat die gewoon gaat winnen,en van mij mag hij.
Jessie ruimt iedereen op (als de de mogelijkheid heeft) met gemak uit de weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Jessie wil in de finale in ieder geval mensen van wie hij kan verwachten dat ze op hem stemmen als UvhJ. Met wie hij nu samenspant om bij de 5 te horen is een deel van zijn strategie.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:48 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Jessie wil in de finale graag, merel, gerrit, mariska, franny en zichzelf. Tenminste dat zijn de mensen aan wie hij altijd de finale beloofde
Ja inderdaad Heb ook t gesprek tussen F en M gemist maar zal vast geen duidelijkheid geweest zijn vanuit Fquote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
We kunnen wel opbreken, het is afgelopen. Ze hebben elkaar afgemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Nou het heeft nu wel lang genoeg geduurd die SL zeg ppfff
Is er een keer wat mogen we weet niet kijken
Ik moet even lachenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
ik ook Hiske of Brandon dat maakt me niet uit.
Wat sneu dit, een vliegtuigje voor die nietsnut.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan zit Gerrit allang thuis [ afbeelding ]
Mylene gaat vol op Jessie. Ze is er klaar mee om gebruikt te worden om iedereen naar huis te spelen. Ze blijft nog even hangen om te proberen hem weg te spelen.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef stormiot het volgende:
Wow wat een ochtend Zeer benieuwdvhoe dit verder gaat verlopen Wie komt er op de bank na dit alles?
Hoorde trouwens iets over "Situatie met Jes en Mylene" En dat M op hem zou gaan. Over welke situaie gaat dit? Heb ik gemist.
Maar wel gezegd dat t lust is en dat ie geen relatie wil.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:26 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Hij heeft haar nog nooit in het gezicht neukertje genoemd
Die tekst is wel heel mooi.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan zit Gerrit allang thuis [ afbeelding ]
Precies, hij heeft nu zogenaamde gevoelens omdat hij haar nodig heeft voor de finale.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:57 schreef stormiot het volgende:
[..]
Maar wel gezegd dat t lust is en dat ie geen relatie wil.
Thanks dacht al zoiets idd. Die gaat nog winnen op deze manier :pquote:Op woensdag 27 november 2019 10:57 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Mylene gaat vol op Jessie. Ze is er klaar mee om gebruikt te worden om iedereen naar huis te spelen. Ze blijft nog even hangen om te proberen hem weg te spelen.
Wat ik een supergoed plan vindt!
Hoorde mylene gister zeggen dat als ze zou winnen, ze het geld zou gebruiken om iedereen die onterecht gesneuveld is iets kado te doen. Lexi en haar moeder de reis naar amerikaquote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef stormiot het volgende:
[..]
Thanks dacht al zoiets idd. Die gaat nog winnen op deze manier :p
Gerrit is ook een viezerikquote:Op woensdag 27 november 2019 10:59 schreef BloesBloes het volgende:
Wat Gerrit ook gezegd heeft aangaande Franny neem toch niet weg dat Jessie een achterbakse viezerik is, dus wat maakt het uit.
Volgens mij is t gebruiken van elkaar voor de x van beide kanten.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef formule het volgende:
Omdat Franny altijd zo bloot erbij loopt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:02 schreef formule het volgende:
SBS heeft de stekker er uit getrokken?
Ik moet die Ger niet, maar hij is wel altijd eerlijk naar Franny geweest.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef stormiot het volgende:
[..]
Volgens mij is t gebruiken van elkaar voor de x van beide kanten.
Dat heb ik ook gehoord. Vind ik heel lief van haar.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:00 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Hoorde mylene gister zeggen dat als ze zou winnen, ze het geld zou gebruiken om iedereen die onterecht gesneuveld is iets kado te doen. Lexi en haar moeder de reis naar amerika
Hola!quote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
Jemig,allemaal nieuwe mensen hier.Welkom allemaal.
quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef stormiot het volgende:
[..]
Volgens mij is t gebruiken van elkaar voor de x van beide kanten.
WIe dan? Ik zie geen nieuwe?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
Jemig,allemaal nieuwe mensen hier.Welkom allemaal.
Doet er ook niet toe want ook dat neemt niet weg dat Jessie een achterbakse viezerik is. Los daarvan heeft Gerrit ook nog wel een zekere moraal, Jessie daarentegen is een soort koudbloedig reptiel.quote:
Ja, heb je ook wel vaker zien postenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hola!
Ben niet echt nieuw...ik gluur wel vaak mee
Jij mag Jessie niet, is je goed rechtquote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet die Ger niet, maar hij is wel altijd eerlijk naar Franny geweest.
En nee ik ben zeker geen fan van hem, maar hoe hij het nu doet vind ik geweldig
Ga zo door Ger maak die Jessie en Merel helemaal gek.
Precies. Net alsof Jessie zelf nooit negatief is geweest over Merel. En Merel over Jessie. Nee die twee zijn heilig.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:59 schreef BloesBloes het volgende:
Wat Gerrit ook gezegd heeft aangaande Franny neem toch niet weg dat Jessie een achterbakse viezerik is, dus wat maakt het uit.
Top dat je er bent.Welkom.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hola!
Ben niet echt nieuw...ik gluur wel vaak mee
Wie zal er dan uit zijn plaat gegaan zijn. Volgens mij weet Gerrit zich best te beheersen. Jessie ook wel. Zou Merel doorgedraaid zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 11:03 schreef WyattJames het volgende:
Beveiliging mogelijk met spoed er tussen gesprongen?? Mag natuurlijk niet uitgezonden worden
shit...betrapt...quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb je ook wel vaker zien posten
Geen idee, maar dit is een behoorlijk lange SL. Zal vast wel een reden hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wie zal er dan uit zijn plaat gegaan zijn. Volgens mij weet Gerrit zich best te beheersen. Jessie ook wel. Zou Merel doorgedraaid zijn
Hier nog een......voor het eind dikke maatjes weer.....quote:Op woensdag 27 november 2019 11:00 schreef lonneberga het volgende:
Klinkt te mooi om waar te zijn,mensen die ineens op Jesse gaan.
Kan niet anders of er moet een twist aankomen,ik vertrouw het niet.
Alles goed vrrlopen Wyatt?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Vlak voor de SL begon Merel als een varken te schreeuwen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wie zal er dan uit zijn plaat gegaan zijn. Volgens mij weet Gerrit zich best te beheersen. Jessie ook wel. Zou Merel doorgedraaid zijn
quote:
Met een hele hoge stem!quote:Op woensdag 27 november 2019 11:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vlak voor de SL begon Merel als een varken te schreeuwen.
Alsof er niks gebeurd is...quote:Op woensdag 27 november 2019 11:07 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten ze braaf te eten of achter de pc.
Jazeker, bijna 40 cm hechtingen op mijn borstkas. Dat voel je wel. Maar ben super blij met het resultaat. Beste beslissing in mijn hele leven geweest!quote:
Is vaak zo na een lange SL komen ze terug en is er niets aan de handquote:Op woensdag 27 november 2019 11:07 schreef Hagenesie het volgende:
Straks zitten ze braaf te eten of achter de pc.
Goed te horen manquote:Op woensdag 27 november 2019 11:08 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Jazeker, bijna 40 cm hechtingen op mijn borstkas. Dat voel je wel. Maar ben super blij met het resultaat. Beste beslissing in mijn hele leven geweest!
Of ze maken bekend dat ze net als RTL per direct stoppen met RLSquote:
het lijkt me dat als je al een tijdje samen intiem bent er sowieso ook wel gevoelens bij komen kijken, daarom hoef je niet gelijk met elkaar te willen trouwen en je hele leven bij iemand te willen blijvenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Precies, hij heeft nu zogenaamde gevoelens omdat hij haar nodig heeft voor de finale.
Eerder in de lange SL Puzzquote:
Utopia treft geen blaam v.w.b. de problemen die spelen bij de RTL 'RLS'quote:Op woensdag 27 november 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze maken bekend dat ze net als RTL per direct stoppen met RLS
Gefeliciteerd Wyatt dat het allemaal zo goed is gegaan, en beterschapquote:Op woensdag 27 november 2019 11:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dacht kom lekker meekletsen hier om de veveling tegen te gaan.
Dat las ik hier, daarom mijn vermoedenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vlak voor de SL begon Merel als een varken te schreeuwen.
Ja er valt weinig te beleven op de streams momenteelquote:Op woensdag 27 november 2019 11:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Dacht kom lekker meekletsen hier om de veveling tegen te gaan.
Die aso stem ging ineens 3 octaven hogerquote:Op woensdag 27 november 2019 11:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat las ik hier, daarom mijn vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |