SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:09 schreef Heph844 het volgende:
Ik heb geen ton
aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:09 schreef Heph844 het volgende:
Ik heb geen ton
Hoe kom je erbij dat iemand die voor me gekocht heeft? Werk al sinds m'n twaalfde, zonder excessen die veelal gepaard gaan met adolescentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud geld?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:02 schreef zaktak het volgende:
Op mijn 18e toen ik beschikking kreeg over mijn spaarrekening.
Hoe heb je dat bijeen gekregen? Hoeveel bedraagt de hypotheek?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:05 schreef Anton91 het volgende:
Rond de 25/26ste, inmiddels al allemaal in mijn appartement en hopen dat ik de hypotheek zo snel mogelijk kan afbetalen (voor mijn 30ste).
Alleen werken en inmiddels nog maar 234 euro per maand. Maar ik vermoed dat de mensen die meer dan een ton hebben dit vaak hebben uit overwaarde en dat dit relatief maar een klein gedeelte is. Zoveel mensen zullen een ton niet halen.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bijeen gekregen? Hoeveel bedraagt de hypotheek?
Hoeveel wel?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wanneer had jij een ton? Dat klinkt alsof dat heel normaal is, een ton op je rekening hebben. Ik ben 37 en ben er nog nooit ook maar een beetje in de buurt gekomen.
Het ligt er maar helemaal aan wat je verdiend, hoeveel je werkt, hoe snel je uit huis ging, hoe duur je studie was etc.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel wel?
Verbaas me er eerder over dat sommige zo reageren. Wanneer begonnen jullie met bijbaan, wat hebben jullie gestudeerd en wanneer gingen jullie 'echt werken'? Hebben jullie een bizar uitgavenpatroon of?
Ben je 't soort dat niet heeft gestudeerd en vroeg ging werken of?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen werken en inmiddels nog maar 234 euro per maand. Maar ik vermoed dat de mensen die meer dan een ton hebben dit vaak hebben uit overwaarde en dat dit relatief maar een klein gedeelte is. Zoveel mensen zullen een ton niet halen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel wel?
Verbaas me er eerder over dat sommige zo reageren.
Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag en ging je vroeg uit huis en is dat 't enige of zijn er meer kostenposten waar ik geen rekening mee hield?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt er maar helemaal aan wat je verdiend, hoeveel je werkt, hoe snel je uit huis ging, hoe duur je studie was etc.
Ik ben altijd zuinig geweest en nu nog. Ik heb altijd een aardig buffertje gehad, maar een ton is echt een hoop geld.
Zo zou ik dat niet willen zeggen, heb vanaf twaalfde tot nu structureel allerlei dingen niet gedaan om te besparen en in die tijd te werken dat heeft wat opgeleverd maar eveneens issues zoals je gezien bepaalde topics wellicht al weet en de reden dat ik overweeg te gaan studeren.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel spaargeld men gemiddeld heeft. Zoveel is dat niet hoor. Dat jij hier en daar geluk hebt gehad betekent niet dat iedereen er zo rooskleurig voor staat.
Als je het over spaargeld hebt dan neem ik aan dat je alleen over geld op je rekeningen hebt zonder waarde in de bakstenen die je hebt. Overigens is het vooral de kleine groep elite die heel veel geld heeft en gros moet het doen met de schulden tot elk dubbeltje omdraaien tot klein buffertjequote:Op woensdag 27 november 2019 09:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zo zou ik dat niet willen zeggen, heb vanaf twaalfde tot nu structureel allerlei dingen niet gedaan om te besparen en in die tijd te werken dat heeft wat opgeleverd maar eveneens issues zoals je gezien bepaalde topics wellicht al weet en de reden dat ik overweeg te gaan studeren.
Hoeveel is dat gemiddeld trouwens? En reken je dan louter geld op de bank mee zonder je assets?
dus 't klopt dat een ton best gewoon is?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het over spaargeld hebt dan neem ik aan dat je alleen over geld op je rekeningen hebt zonder waarde in de bakstenen die je hebt. Overigens is het vooral de kleine groep elite die heel veel geld heeft en gros moet het doen met de schulden tot elk dubbeltje omdraaien tot klein buffertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |