Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft maar vertrouwens problemen en die willen ze alleen testen, wat kan er nou gebeuren
Ja hij zei iets van, ik heb haar al zovaak bedrogen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaan![]()
Hoe dom kun je zijn
Ik zou er niet eens van opkijken als de meeste niet eens bij elkaar zijn en het allemaal vooropgezet isquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaan![]()
Hoe dom kun je zijn
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja hij zei iets van, ik heb haar al zovaak bedrogen.
Daar gaat je 8 jaar
Hij gaat vast zeggen tegen zn vriendin: ik wilde gewoon stoer doen ik was dronken en zei maar watquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Lekker dan, in 8 jaar, dan kun je wel heul veel gerotzooid hebben.
Ik denk niemandquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Karim en Roshina gaan sowieso niet redden
Zijn dan echt alle mannen niet te vertrouwen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Lekker dan, in 8 jaar, dan kun je wel heul veel gerotzooid hebben.
Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerdquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Karim en Roshina gaan sowieso niet redden
Volgens mij weten ze zelf niet eens waar ze staan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Idd zware knipperlichtrelatie. Oh well..quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Dimlichtrelatie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt echt een heel fake stelquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dimlichtrelatie.
1 keertje draaien en het is uit dus.
Getrouwde stellen, dan is het pas echt een uitdagingquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef roos94 het volgende:
Vind eigenlijk dat ze een regel moeten stellen, pas koppels toelaten als ze 5+ jaar samen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |