abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:51:27 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190141151
Hier verder. Het vorige topic: NWS / Ongehoord Nederland, een nieuwe publieke omroep

https://www.nu.nl/media/6(...)hoord-nederland.html

quote:
Arnold Karskens start maandag met de omroep Ongehoord Nederland, meldt het AD maandag. Samen met voormalig VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes, acteur en schrijver Haye van der Heyden en collega-journalist Joost Niemöller wil de journalist met de programma's een stem geven aan mensen die zich ongehoord voelen door de volgens de initiatiefnemers te eenduidige NPO.

Ongehoord Nederland zendt niet per direct uit. De bij de Kamer van Koophandel als Omroepvereniging Ongehoord Nederland geregistreerde omroep mikt op een toekomstige plek in het publieke omroepbestel.

De initiatiefnemers richten zich op televisie- en radioprogramma's over onder meer de zorgen rond migratie en "de zin en onzin" van klimaatverandering. Ook de discussie over Zwarte Piet en een kritisch geluid over de Europese Unie zullen volgens de omroep aan bod komen.

De oprichters van Ongehoord Nederland zeggen te worden gesteund door de politieke partijen PVV en Forum voor Democratie. Ze zien "zeker een derde" van Nederland als hun doelgroep.

Voor een voorlopige erkenning als omroep in het publieke bestel zijn minimaal 50.000 betalende leden nodig. Karskens en zijn medeoprichters willen dit aantal voor 31 december hebben geworven.

Het Commissariaat voor de Media controleert of omroepen bij de aanvraag aan de voorwaarden voldoen. Voor definitieve erkenning en zendtijd als omroep binnen het publieke bestel zijn minstens 150.000 betalende leden nodig.
Heeft dit kans van slagen? Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ongeveer zo denken als zij, maar daadwerkelijk omroeplid worden is weer een ander verhaal.

Een uitgebreider stuk, van het AD & regiokranten:

quote:
Oprichters Ongehoord Nederland: Wij worden eerste Peter R. de Vries-vrije omroep

Nieuwe omroepMet steun van de PVV en Forum Voor Democratie is de nieuwe omroep Ongehoord Nederland vastberaden een plek te veroveren binnen de publieke omroep. Oprichters Ybeltje Berckmoes en Arnold Karskens zijn bloedserieus in hun missie. 'Bij de NPO wordt maar één werkelijkheid gecreëerd.'
Gudo Tienhooven 25 nov. 2019

Overtuigd dat de bulletins van de NOS zich consequent schuldig maken aan 'het creëren van één werkelijkheid', hield schrijver, opiniemaker en oud-oorlogsverslaggever Arnold Karskens twee jaar lang op zijn website een zwartboek bij. Het werd een voedingsbodem voor Ongehoord Nederland, een nieuwe omroep die een 'noodzakelijk' tegengeluid wil laten horen.

,,Nederland verandert langzaam in een heel nauwe maatschappij waar problemen als massamigratie niet meer worden benoemd", meent Karskens (65). ,,Wij willen een stem zijn voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog hebben zitten en terugverlangen naar de tijd dat je nog alles kon zeggen. Zonder politiek correct te hoeven zijn. De authentieke vrijheidsdrang die in Nederland hoog stond aangeschreven is heel beperkt geworden. Ik voel me verplicht daar wat tegen te doen.''

Enkele voorbeelden uit dat zwartboek. Toen de NOS veel aandacht besteedde aan het kinderpardon (ten tijde van de asielkinderen Lili en Howick) , kwamen volgens Karskens op 19 januari dit jaar in een item van zeven minuten dit jaar de tegenstanders 'met hooguit een quootje van zeven seconden in beeld' aan bod. ,,Bij een onderwerp als IS-bruiden is er, ook bij Pauw en EenVandaag, enorm veel aandacht voor genocideplegers en aanhangers, niet voor de slachtoffers daarvan. Dan maak ik me echt boos. Thierry Baudet (Forum voor Democratie) en Geert Wilders (PVV) plus hun achterban komen nauwelijks aan het woord of worden om de haverklap geïnterrumpeerd. Het is funest voor de democratie.''

Karskens gaat door: ,,Wij willen ook een stem zijn voor mensen die alle gekte over het klimaat moeten aanhoren. Binnen de NPO is er maar één richting. Je moet voor windenergie zijn. Daar worden geen serieuze vraagtekens bijgezet. De publieke omroep is een kleine cirkel van meningen en personen die het nieuws brengen. Het wordt hoogtijd voor wat nieuwe gezichten.'' De journalist lacht. ,,Wij worden de eerste Peter R. de Vries-vrije omroep.''

Ybeltje Berckmoes zegt het gevoel niet gehoord te worden, goed te kennen. In 2017 verliet de voormalig politica uit onvrede de 'schijnheilige' VVD. In een omstreden boek, Voorlichting loopt met u mee tot het ravijn; mijn ontluisterende jaren in de VVD-fractie, hing ze de vuile was buiten. Net als journalist Joost Niemöller is ze een van de oprichters van de aspirant omroep.

Stikstofprobleem
Berckmoes (52) spreekt van een 'blinde vlek' bij de NPO. ,,Veel mensen demonstreren nu, zijn niet tevreden over hoe het gaat in Nederland. Misschien hebben die boeren wel dé oplossing voor het stikstofprobleem. En waarom zou je wetenschappers die een ander geluid laten horen niet vaker aan het woord laten? Dat missen we momenteel bij de publieke omroep. Daar wordt maar één werkelijkheid gecreëerd.''

,,Dat Donald Trump de Amerikaanse verkiezingen won, zou een verrassing zijn. Niet voor mensen die zelf op internet andere kanalen opzoeken om informatie tot zich te nemen. De NOS brengt meningen als feiten en veel mensen denken dat die meningen leidend zijn. Des te noodzakelijker is het een ander geluid te laten horen op televisie, niet alleen online.''

Klinkt als een nogal boze omroep...
Karskens: ,,Ongehoorde mensen voelen ook boosheid. En zijn kritisch. Naar de Europese Unie bijvoorbeeld. Brussel is al bijna de nieuwe hoofdstad van Nederland. Maar ook humor moet ruim aan bod komen. Daarom is ook Haye van der Heyden (schrijver van komische series waaronder Kinderen Geen Bezwaar en Kees & Co, red.) betrokken bij de oprichting. Met satire kan je een boodschap soms beter overbrengen.''

Berckmoes: ,,Je hebt cabaretiers die geen harde grappen meer durven maken. Over de islam bijvoorbeeld. Dat moeten ze namelijk misschien met hun leven bekopen. Maar Nederland is een land van humor. Na een lekkere foute grap moet het niet zo zijn dat een imam er in zijn vrijdagpreek schande van spreekt.''

Wat maakt jullie anders dan rechtse omroepen als WNL en PowNed?
Karskens: ,,Wij begonnen uiteraard met onderzoeken of er behoefte is aan zo'n omroep. Wij hebben ook ons licht opgestoken bij de PVV en Forum Voor Democratie. Die zijn wel vertegenwoordigd in de Tweede Kamer, maar niet bij de NPO. Die kunnen er hun verhaal niet kwijt. Het valt mij op dat je bij WNL constant Rob Jetten van D66 ziet zitten. Maar professoren die verstand hebben van klimaat en internationale politiek, hoor je er niet.''

Berckmoes: ,,Dat ongehoorde geluid hoor je daar te weinig. Het is teveel een uitzondering.''

Waarom toch geen aansluiting vinden bij een van die twee? Jullie zijn immers ook een rechtse omroep.
Berckmoes: ,,We zijn niet links of rechts, maar onafhankelijk. Wij willen een tegengeluid laten horen en de eenzijdigheid tegengaan. Wij lanceren vandaag onze website (ongehoordnederland.nl) waar mensen die zich ongehoord voelen een minuut filmtijd krijgen om hun zegje te doen. Heel veel kanten van discussies ken ik nog niet. Ik laat me graag verrassen om van anderen te leren.''

Maar is een omroep met steun van de PVV en Forum Voor Democratie wel onafhankelijk? Je hebt de schijn een beetje tegen...
Karskens: ,,Die verbonden zich direct aan ons. Maar ook andere partijen zijn welkom. Ik ken mensen die op de PvdA stemmen en ook een ander geluid willen laten horen, maar dat niet durven. Overigens, iedereen klaagt over de enorme salarissen bij de publieke omroep. In onze statuten staat dat bij Ongehoord Nederland niemand meer verdient dan de helft van de balkenendenorm. Dat lijkt me dan weer meer SP, toch?''

Wat voor programma's kunnen wij verwachten?
Berckmoes: Denk aan talkshows met harde confrontaties, satire dus en beschouwingen. Stel dat wij veel zendtijd krijgen, dan is een Sinterklaasjournaal ook bij ons mogelijk. Een met Zwarte Pieten, zoals je de Nederlandse cultuur óók mag vieren. Met daarnaast beschouwingen hoe het zo kwam dat wij als Nederland in een kramp schieten als een werkgroep van de VN onze regering een vraag stelt over Zwarte Piet. Wij maken er namelijk gelijk een hele heisa van. De koning van Marokko heeft bij een bezoek nog steeds nakomelingen van zwarte slaven als knechten om hem heen. Daar worden geen vragen over gesteld. Dat is voer voor een maatschappelijke discussie.''

Karskens: ,,Wij zijn niet meteen racisten als we onze gezichten zwart schminken. Je bent ook geen dierenbeul als je leren schoenen draagt. Wij hoeven ons helemaal nergens voor te schamen.''

Nieuwe omroep, hoe werkt dat?
Momenteel schrijft de wet voor dat een nieuwe omroep 50.000 leden moet hebben om toegang te krijgen tot het publieke bestel. Het Commissariaat van de Media beoordeelt dan of deze zogeheten aspirant-omroep zich voldoende onderscheidt van andere omroepen. Na groen licht kan bij de NPO om zendtijd worden gevraagd. Na vier jaar moet de nieuwe omroep 150.000 leden hebben om blijvend te mogen uitzenden.
pi_190141319
Een echokamer creëren omdat ze zich zo ongehoord voelen in de boze buitenwereld. Prima toch, dat concept past op zich prima binnen de PO. Marius van drie hoog achter belt dan af en toe rond middernacht in op de radio om zijn ongenoegen te uiten over de gemeente die roetveegpieten op de intochtboot heeft gezet en de rest van het land maakt zich precies nergens druk om.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:07:19 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190142823
Zag die kop van Klaver weer bij Pauw :r
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:09:04 #4
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190142861
JoshuaLivestro twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 22:02:59 Rassenverschillen... Weg met Zwagerman, en weg met die hele ranzige racistische bende die ze hier steunt. Een cordon eromheen en niet meer met of over praten. https://t.co/lO8cBrH69Q reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:20:04 #5
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190143077
denieuwsbv twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 12:48:16 .@mvanroosmalen over #OngehoordNederland: "Voor maar 5 euro en 72 cent neemt @ArnoldKarskens teleurgestelden aan de hand voor een wandeling naar het ravijn, wie meeloopt is gegarandeerd nooit meer ontevreden." https://t.co/H5WzWK1RkP reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:42:56 #6
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_190143489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:36 schreef Nober het volgende:
WNL, Powned en wellicht Ongehoord.... dat is wel erg veel nazisme op de Publieke Omroep niet?
En de boze witte man kan ook nog op tokkiezenders RTL 4 t/m 20 en SBS terecht.

Toch blijft de boze witte man altijd boos.

De Telegraaf, het AD, er is zoveel voor de boze witte man. Geenstijl, dumpert, Fok! de boze witte man is eigenlijk op veel plekken welkom.

Maar de boze witte man is boos. Niemand luistert naar zijn ongezouten mening. In zijn optiek. ;(
pi_190143575
Als ON serieuze journalistiek gaat bedrijven, dan geloof ik er wel in. Dus het moet niet zo'n joker omroep worden met goedkope trucjes en laag journalistiek. Types als Jensen hoop ik daar niet te zien. Verder hoop ik dat deze omroep een eerlijke podium zal geven aan gasten die bij het linkse kliekje aan de schandpaal wordt genageld. Bijvoorbeeld de blokkeer friezen.
pi_190144058
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

En de boze witte man kan ook nog op tokkiezenders RTL 4 t/m 20 en SBS terecht.

Toch blijft de boze witte man altijd boos.

De Telegraaf, het AD, er is zoveel voor de boze witte man. Geenstijl, dumpert, Fok! de boze witte man is eigenlijk op veel plekken welkom.

Maar de boze witte man is boos. Niemand luistert naar zijn ongezouten mening. In zijn optiek. ;(
Zolang de NPO qua politiek spectrum compleet uit de pas loopt ten opzichte van de bevolking, dan is er altijd rede tot verandering.

Geenstijl, Fok! etc. wordt niet gefinancierd met belastinggeld i.t.t. de NPO. En WNL en Powned hebben de verwachtingen niet waar gemaakt, die zijn redelijk geassimileerd met de gevestigde orde, en hebben zeker niets met nazisme |:( te maken zoals dat simpele sjappie boven je suggereerde.

Natuurlijk voel je weerstand als de NPO je evangelie verkondigd, en dat daar nu wellicht opeens een weerwoord naast geplaatst gaat worden. Voor linkse mensen niet leuk, maar wel eerlijker.
pi_190144422
Het feit dat op de eerste dag al zoveel aanmeldingen zijn, zegt misschien ook genoeg. Verder zie ik Wilders en Baudet graag op een serieus podium verschijnen en niet aan het schandpaal. Ik ben een SPer maar ik mag graag horen wat Wilders en Baudet te melden heeft, zonder dat hun kop eraf moet door al die linkse journalisten. Dat lijkt soms wel een heksenjacht.
pi_190144593
30.000 leden in twee dagen!
  woensdag 27 november 2019 @ 02:08:30 #11
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190144809
Maar, komt er ook een forum op dit platform? Zonder twitter en zulks. Ow, en kan dat ook anoniem :+ Met vrijheid van mening?
  woensdag 27 november 2019 @ 04:58:30 #12
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190144974
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

En de boze witte man kan ook nog op tokkiezenders RTL 4 t/m 20 en SBS terecht.

Toch blijft de boze witte man altijd boos.

De Telegraaf, het AD, er is zoveel voor de boze witte man. Geenstijl, dumpert, Fok! de boze witte man is eigenlijk op veel plekken welkom.

Maar de boze witte man is boos. Niemand luistert naar zijn ongezouten mening. In zijn optiek. ;(
Neemt niet weg dat de NPO er alles aan doet om rechtse kiezers te veroordelen en neer te zetten als fascisten en nazi's. Elke extreem-linkse gek krijgt daar een podium om de meest walgelijke dingen te spuien, zie bijvoorbeeld Prem Radhakishun in DWDD. Maar een rechtse politicus moet gewoon zijn muil houden.

https://www.mediacourant.(...)p-baudet-en-wilders/

https://www.dumpert.nl/item/7649357_c3ce00b7

Geen wonder dat het weldenkend deel der natie, rechts, een andere omroep wil.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190145064
De wereld lijkt tegenwoordig alleen nog maar te bestaan uit extreem links, links, meelopers met links en nazi's.

Rechts voelt zich ongehoord, is dat het?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_190145104
Waarom zou je tegenwoordig nog iets binnen de NPO beginnen? Zet een online platform op naar model van bv Daily Wire en BlazeTV, waar je helemaal je eigen gang kan zonder te conformeren aan allerlei regeltjes en voorwaarden..
  woensdag 27 november 2019 @ 07:19:08 #15
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190145236
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:53 schreef MakkieR het volgende:
Het feit dat op de eerste dag al zoveel aanmeldingen zijn, zegt misschien ook genoeg. Verder zie ik Wilders en Baudet graag op een serieus podium verschijnen en niet aan het schandpaal. Ik ben een SPer maar ik mag graag horen wat Wilders en Baudet te melden heeft, zonder dat hun kop eraf moet door al die linkse journalisten. Dat lijkt soms wel een heksenjacht.
Wilders weigert aan te schuiven en Baudet is kind aan huis op de NPO waar hij al zijn totale onzin probleemloos mag uitventen zonder echt kritisch weerwoord.
  woensdag 27 november 2019 @ 07:55:49 #16
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190145471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:53 schreef MakkieR het volgende:
Het feit dat op de eerste dag al zoveel aanmeldingen zijn, zegt misschien ook genoeg. Verder zie ik Wilders en Baudet graag op een serieus podium verschijnen en niet aan het schandpaal. Ik ben een SPer maar ik mag graag horen wat Wilders en Baudet te melden heeft, zonder dat hun kop eraf moet door al die linkse journalisten. Dat lijkt soms wel een heksenjacht.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:19 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wilders weigert aan te schuiven en Baudet is kind aan huis op de NPO waar hij al zijn totale onzin probleemloos mag uitventen zonder echt kritisch weerwoord.
Wilders is wel een aantal keer bij WNL aangeschoven, zowel in de ochtend als bij Rick Nieman. Door kon hij kritiekloos en probleemloos van wal steken.

De manier waarop Nieman hem interviewde gebeurt bij geen enkele linkse politicus.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 27 november 2019 @ 07:58:40 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190145506
Ongeregeld Nederland zou een betere naam zijn voir dat stelletje ongeregeld en hun achterban.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 27 november 2019 @ 07:59:30 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190145511
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:59 schreef nostra het volgende:
Een echokamer creëren omdat ze zich zo ongehoord voelen in de boze buitenwereld. Prima toch, dat concept past op zich prima binnen de PO. Marius van drie hoog achter belt dan af en toe rond middernacht in op de radio om zijn ongenoegen te uiten over de gemeente die roetveegpieten op de intochtboot heeft gezet en de rest van het land maakt zich precies nergens druk om.
Het probleem is dat het beleid op fuseren is gericht en er al reeds uitzonderingen voor WNL en Powned zijn gemaakt. Het hele overheidsbeleid is gericht op minder omroepen, niet meer. Het zou een gotspe zijn wanneer voor ON een uitzondering wordt gemaakt, terwijl BNN en VARA werden gedwongen te fuseren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 27 november 2019 @ 09:10:17 #19
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190146069
https://joop.bnnvara.nl/opinies/kozp-begin-een-nieuwe-omroep

Dit dus. Een omroep die zo links is als dat WNL rechtse onzin blaat bestaat niet. DWDD nodigt gewoon een Baarsma en Kelder uit als 'experts'.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 27 november 2019 @ 09:21:45 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190146176
Dit is toch een goed argument:
quote:
Oprichters Ongehoord Nederland: Wij worden eerste Peter R. de Vries-vrije omroep
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190146377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het probleem is dat het beleid op fuseren is gericht en er al reeds uitzonderingen voor WNL en Powned zijn gemaakt. Het hele overheidsbeleid is gericht op minder omroepen, niet meer. Het zou een gotspe zijn wanneer voor ON een uitzondering wordt gemaakt, terwijl BNN en VARA werden gedwongen te fuseren.
Dat beleid kan dus niet. Veel te veel inlvoed van de politiek op omroepen die hen moeten affakkelen. Veel te weinig pluriformiteit ook. Dit is niet wat beloofd was toen het kijk en luistergeld werd afgeschaft.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:10 schreef Klopkoek het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/kozp-begin-een-nieuwe-omroep

Dit dus. Een omroep die zo links is als dat WNL rechtse onzin blaat bestaat niet. DWDD nodigt gewoon een Baarsma en Kelder uit als 'experts'.
Dat is een veel meer een probleem dan linksheid of rechtsheid, die hijgerigheid naar de macht en het midden. En dan ook alsof het allemaal maar een spelletje is. Ik vind Kelder een prima televisiemaker, maar het is een persoonlijke vriend van de premier, die mag niet in de buurt van de Buitenhofstudio komen. Die zit dan doodleuk interviews over het kabinet en het functioneren van de premier te doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 27 november 2019 @ 09:41:34 #22
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190146413
quote:
26 NOVEMBER 2019, 21:00 UUR
AANTAL LEDEN VAN ON!
30.000
Waarom lijkt die website dood te zijn en kan er niet eens de actuele stand van het aantal aanmeldingen getoond worden.
pi_190146880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
30.000 leden in twee dagen!
Ik vind dit niet perse heel veel. Ze zullen de 50.000 wel halen. Maar iedereen die 2 dagen vol in het nieuws met wat dan ook haalt dit wel vrees ik..
  woensdag 27 november 2019 @ 11:41:03 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_190148368
Karskens & Niemöller, Koekwaus & Schorem.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_190148850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:08 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik vind dit niet perse heel veel. Ze zullen de 50.000 wel halen. Maar iedereen die 2 dagen vol in het nieuws met wat dan ook haalt dit wel vrees ik..
50.000 is voldoende. En dan zullen we zien wat ze presteren.

Slechter dan de huidige omroepen is in elk geval onmogelijk.
  woensdag 27 november 2019 @ 12:42:18 #26
22565 asco
Los in deze tent
pi_190149412
Is er ergens een meter met een tussenstand van het aantal leden?
  woensdag 27 november 2019 @ 13:13:40 #27
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190149897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat beleid kan dus niet. Veel te veel inlvoed van de politiek op omroepen die hen moeten affakkelen. Veel te weinig pluriformiteit ook. Dit is niet wat beloofd was toen het kijk en luistergeld werd afgeschaft.
Ik ben het met je eens dat de onafhankelijkheid nogal zwak staat, maar het is geen nieuws dat D66 en VVD een BBC systeem na streven met maar één omroep.

quote:
[..]

Dat is een veel meer een probleem dan linksheid of rechtsheid, die hijgerigheid naar de macht en het midden. En dan ook alsof het allemaal maar een spelletje is. Ik vind Kelder een prima televisiemaker, maar het is een persoonlijke vriend van de premier, die mag niet in de buurt van de Buitenhofstudio komen. Die zit dan doodleuk interviews over het kabinet en het functioneren van de premier te doen.
Nou ja, wat ik bedoel is dat DWDD veel meer rechtse economen uit nodigt dan WNL (of Jinek) linkse deskundigen laten zien.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190151017
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:42 schreef asco het volgende:
Is er ergens een meter met een tussenstand van het aantal leden?
35000 op dinsdagavond
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aire-ideeen-a3981770
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 27 november 2019 @ 14:45:15 #29
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190151056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:42 schreef asco het volgende:
Is er ergens een meter met een tussenstand van het aantal leden?
Ja op de site zelf, 33.200 inmiddels.
https://www.ongehoordnederland.nl/
  woensdag 27 november 2019 @ 15:43:49 #30
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190151786
GeertenWaling twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 16:04:44 En als dit zoveelste initiatief - van mensen die nog nooit zoiets hebben opgezet en die niet bekendstaan om hun strategisch inzicht of hun mediakwaliteiten - binnenkort flopt zal heel nieuw-rechts het wederom gooien op demonisering en nog harder in de eigen bubbel blijven mokken. https://t.co/zt0hOMX7f5 reageer retweet
Geerten Waling is kritisch. Mooi.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190158461
chrisklomp twitterde op maandag 25-11-2019 om 12:17:21 Hebben we een nieuwe omroep genaamd #OngehoordNederland nodig? reageer retweet
_O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 27 november 2019 @ 21:48:02 #32
22565 asco
Los in deze tent
pi_190159016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 14:45 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ja op de site zelf, 33.200 inmiddels.
https://www.ongehoordnederland.nl/
Thanks. 👍
pi_190162028
  donderdag 28 november 2019 @ 01:02:44 #34
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190162098
Het is allemaal weer zo boos, waarom? Er zijn problemen, uiteraard, die zijn er altijd. Ik vraag weleens: Heb je persoonlijke ervaringen met dit kutland? Blijkt allemaal wel mee te vallen, beetje gemompel, beetje gezeik.

Nogmaals, er zijn problemen en ik wens ON heel veel succes maar heel veel verder dan een takje aan de boom gaat het niet worden denk ik.
  donderdag 28 november 2019 @ 01:10:12 #35
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_190162146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ongeregeld Nederland zou een betere naam zijn voir dat stelletje ongeregeld en hun achterban.
:D
  donderdag 28 november 2019 @ 01:13:14 #36
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_190162168
quote:
Dit.
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2019 @ 01:32:50 #37
88815 The_Emotion
98.3
pi_190162251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
Het is allemaal weer zo boos, waarom? Er zijn problemen, uiteraard, die zijn er altijd. Ik vraag weleens: Heb je persoonlijke ervaringen met dit kutland? Blijkt allemaal wel mee te vallen, beetje gemompel, beetje gezeik.

Nogmaals, er zijn problemen en ik wens ON heel veel succes maar heel veel verder dan een takje aan de boom gaat het niet worden denk ik.
Het gaat zo goed met het land, dat we ons druk maken om zwarte piet :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 28 november 2019 @ 01:36:12 #38
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190162278
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2019 01:32 schreef FernandoMartinez het volgende:

[..]

Het gaat zo goed met het land, dat we ons druk maken om zwarte piet :')
En "het" Klimaat. :')
  donderdag 28 november 2019 @ 01:37:33 #39
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190162283
Als je niet genoeg volgers op youtube kan krijgen dan moet je gewoon niet zeiken en accepteren dat er geen levensvatbaarheid in je hersenscheet zit..

Tv bestaat helemaal niet meer joh.. :D
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2019 @ 01:38:26 #40
88815 The_Emotion
98.3
pi_190162289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 01:36 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En "het" Klimaat. :')
Dat schijnt ook een ding te zijn. :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2019 @ 01:48:53 #41
88815 The_Emotion
98.3
pi_190162320
Leuk dat de ongehoorden het willen proberen, leuk zo'n extra omroep, maar moest de boel op NPO niet kleinschaliger worden. BNNVARA en AVROTROS gingen ook samen.
En we moeten van NPO3 af :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_190163077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 04:58 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat de NPO er alles aan doet om rechtse kiezers te veroordelen en neer te zetten als fascisten en nazi's. Elke extreem-linkse gek krijgt daar een podium om de meest walgelijke dingen te spuien, zie bijvoorbeeld Prem Radhakishun in DWDD. Maar een rechtse politicus moet gewoon zijn muil houden.

https://www.mediacourant.(...)p-baudet-en-wilders/

https://www.dumpert.nl/item/7649357_c3ce00b7

Geen wonder dat het weldenkend deel der natie, rechts, een andere omroep wil.
Juist Prem krijgt ook nog eens twee uur een eigen podium bij Powned op Radio 1. Walgelijke zendtijdvulling. :r
pi_190163099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat beleid kan dus niet. Veel te veel inlvoed van de politiek op omroepen die hen moeten affakkelen. Veel te weinig pluriformiteit ook. Dit is niet wat beloofd was toen het kijk en luistergeld werd afgeschaft.
[..]

Dat is een veel meer een probleem dan linksheid of rechtsheid, die hijgerigheid naar de macht en het midden. En dan ook alsof het allemaal maar een spelletje is. Ik vind Kelder een prima televisiemaker, maar het is een persoonlijke vriend van de premier, die mag niet in de buurt van de Buitenhofstudio komen. Die zit dan doodleuk interviews over het kabinet en het functioneren van de premier te doen.
Ik ken Jort Kelder voornamelijk van Radio 1. Hij maakt op een irritante ADHD-manier steeds de zinnen af, van de mensen die hij interviewt. Hij denkt overal in mee te moeten praten, in plaats van vragen te stellen.
Plus zijn standaardzin is: "Daar komen wij straks nog op terug", om vervolgens er niet op terug te komen.
  donderdag 28 november 2019 @ 09:10:40 #44
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190163932
Heerlijk om te zien hoe bang de extreemlinkse media zijn.

Trouw: Ongehoord Nederland moet ongehoord blijven :X

NRC: Ongehoord: als een journalist te koop is :|W

Brabants dagblad: 'Ongehoord Nederland' wordt volop gehoord :N

NPO Radio 1: 'Ontbreken van twijfel en het gebrek aan zelfspot maken Arnold Karskens onbedoeld humoristisch' :Z

Joop: KOZP, begin een nieuwe omroep oO/

Volkskrant: Succesvolle rechtse tv is zoiets als linkse samenwerking -O-

Intussen staat de teller al op 36.431.

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2019 12:33:05 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 09:13:29 #45
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190163962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
GeertenWaling twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 16:04:44 En als dit zoveelste initiatief - van mensen die nog nooit zoiets hebben opgezet en die niet bekendstaan om hun strategisch inzicht of hun mediakwaliteiten - binnenkort flopt zal heel nieuw-rechts het wederom gooien op demonisering en nog harder in de eigen bubbel blijven mokken. https://t.co/zt0hOMX7f5 reageer retweet
Geerten Waling is kritisch. Mooi.
Ja, aan onze ''zijde'' heb je diversiteit van meningen en daar zijn we trots op. Je wordt niet gelijk ''gecancelled'' als je even uit de pas loopt met wat de deugdominees dicteren wat je mening moet zijn.
  donderdag 28 november 2019 @ 09:17:27 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190164014
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De Telegraaf, het AD, er is zoveel voor de boze witte man. Geenstijl, dumpert, Fok! de boze witte man is eigenlijk op veel plekken welkom.
De Telegraaf (en dochter Dumpert) is de krant van de VVD, het AD van Chris Klomp is helemaal niet rechts maar vooral heel erg anti-Trump, en Geenstijl en Fok!... :') Moet ik daar nou serieus iets over zeggen?

Heb je ook nog echte voorbeelden, of is dit alles?
pi_190164051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De Telegraaf (en dochter Dumpert) is de krant van de VVD, het AD van Chris Klomp is helemaal niet rechts maar vooral heel erg anti-Trump, en Geenstijl en Fok!... :') Moet ik daar nou serieus iets over zeggen?

Heb je ook nog echte voorbeelden, of is dit alles?
Als er per week 2 stukken van Klomp instaan is het veel maar oké.

Daar komt nog bij dat Klomp in de geschreven AD versie gewoon goede a-politieke stukken zet. Op Twitter is het een ander verhaal, in zijn stukken in de krant lees je nooit een politieke voorkeur.

[ Bericht 10% gewijzigd door kalinhos op 28-11-2019 09:31:51 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 28 november 2019 @ 09:23:42 #48
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190164105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, aan onze ''zijde'' heb je diversiteit van meningen en daar zijn we trots op. Je wordt niet gelijk ''gecancelled'' als je even uit de pas loopt met wat de deugdominees dicteren wat je mening moet zijn.
Tsja, bij een diversiteit aan leugens heb je vanzelf een diversiteit aan meningen.

AndreKrouwel twitterde op woensdag 27-11-2019 om 16:21:56 ⁦@facebook⁩ laat de leugens van twee partijen (⁦@geertwilderspvv⁩ en ⁦@fvdemocratie⁩) toe, ondanks signalering van NL-factchecker dat de rechts-populistische advertenties onwaarheden bevatten. ⁦Waarom liegen #PVV en #FVD zo vaak? https://t.co/pFjMVPRfq3 reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 28 november 2019 @ 09:24:38 #49
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190164116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De Telegraaf (en dochter Dumpert) is de krant van de VVD, het AD van Chris Klomp is helemaal niet rechts maar vooral heel erg anti-Trump, en Geenstijl en Fok!... :') Moet ik daar nou serieus iets over zeggen?

Heb je ook nog echte voorbeelden, of is dit alles?
Het AD is een enorm rechtse krant en heeft zich vierkant geschaard achter dit ON initiatief.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 28 november 2019 @ 09:29:19 #50
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190164164
Toch ironisch hoe ze altijd 'de publieke omroep' als een collectief links geheel zien. NOS is 'de staatsomroep' want... ja waarom? WNL is al een rechtser georiënteerde omroep en Powned is full on gekleurd populistisch. Daar krijgt Baudet al alle gelegenheid kritiekloos geïnterviewd te worden. Wilders wenst alleen kritiekloos geïnterviewd te worden en gaat alle confrontatie uit de weg door maar te zeggen dat ze toch allemaal links zijn behalve WNL en PowNed. Die laatste verdwijnt vrijwel zeker dus heeft ON wel enig kans van slagen. Geen wonder dus dat deze populisten een omroep steunen waar ze waarschijnlijk kritiekloos hun verhaal kunnen lullen. Zou me niks verbazen als ze zelfs Jensen een programma zouden geven.

Alle omroepen krijgen subsidies dus Ongehoord Nederland ook mochten ze het halen. En dan zijn zij géén staatsomroep?
Zo doorzichtig populistisch allemaal, ik gun Karskens van harte dat hij het niet redt.
:')
pi_190165377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toch ironisch hoe ze altijd 'de publieke omroep' als een collectief links geheel zien. NOS is 'de staatsomroep' want... ja waarom? WNL is al een rechtser georiënteerde omroep en Powned is full on gekleurd populistisch. Daar krijgt Baudet al alle gelegenheid kritiekloos geïnterviewd te worden. Wilders wenst alleen kritiekloos geïnterviewd te worden en gaat alle confrontatie uit de weg door maar te zeggen dat ze toch allemaal links zijn behalve WNL en PowNed. Die laatste verdwijnt vrijwel zeker dus heeft ON wel enig kans van slagen. Geen wonder dus dat deze populisten een omroep steunen waar ze waarschijnlijk kritiekloos hun verhaal kunnen lullen. Zou me niks verbazen als ze zelfs Jensen een programma zouden geven.

Alle omroepen krijgen subsidies dus Ongehoord Nederland ook mochten ze het halen. En dan zijn zij géén staatsomroep?
Zo doorzichtig populistisch allemaal, ik gun Karskens van harte dat hij het niet redt.
Precies!

En let maar op als straks blijkt dat ON een loopje met de waarheid gaat nemen en de feiten gaat verdraaien (zoals hun geliefde PVV en FvD ook zo vaak doen), dan is neutraliteit ineens geen issue meer.. :')
nee, jij dan!
pi_190166328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de onafhankelijkheid nogal zwak staat, maar het is geen nieuws dat D66 en VVD een BBC systeem na streven met maar één omroep.
[..]

Nou ja, wat ik bedoel is dat DWDD veel meer rechtse economen uit nodigt dan WNL (of Jinek) linkse deskundigen laten zien.
Uiteraard willen ze dat. Lekker met zijn alleen in 'het centrum' blijven. Het debat vernauwen tot of een minister van justitie zijn ontslag moet aanbieden of niet. Niet of hij eerst verantwoording moet afleggen en of er een parlementaire enquete moet komen.

De partijen in de jaren 70 en 80 hadden er gelukkig niks over te zeggen omdat zij niet betaalden maar de leden en de dienst kijk en luistergeld. Anders hadden ze ook gezorgd dat er geen piepers jassende koningin Juliana op tv was, dat er geen Gouden Bergen was dat onderzoek deed naar de belangenverstrengelingen van Lubbers. Hebben we uberhaupt zo weinig satire en onderzoeksjournalistiek op tv gehad als in de jaren dat de politieke partijen over de omroepen beslissen?

Het BBC model is net als het huidige Nederlandse model geen staatsomroep die precies gaat vertellen wat je moet denken, het is een staatsomroep die het debat gaat versmallen tot het neoliberale kader van Baarsma, waarin politici, de EU en de banken het beste met ons voor hebben. Volledig binnen dat kader past het zoethouden van zichzelf links noemende sukkels met het enthousiast verwelkomen van slavenschepen omdat het vluchtelingen zouden zijn. Waar de achterlijke cultuur van de islam als verrijking bezongen wordt, waar we allemaal gedwongen worden hoogbejaardheid na te streven om de omzet van de vergrijzing zo hoog mogelijk te maken en waarbij er zoveel mogelijk mensen op dit land moeten worden gepropt en democratie wordt uitgehold omdat meer mensen het wingewest Nederland meer laten opbrengen.

Die praatjes van jou waarvan je denkt dat ze links zijn passen daar keurig in. Bij Goldman Sachs kijken ze goedkeuren en handenwrijvend naar het hedendaagse links dat 'handelsverdragen' ongelezen wil ondertekenen, dat integratie afwijst en de ondermijnende paralelle samenlevingen creeert onder het mom van 'verbinding' en racistische politiek wil voeren om voor de culturele verdomming te compenseren. DWDD is net als de rest van de PO neoliberale propaganda, Baarsma is maar een voorbeeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 november 2019 @ 20:32:45 #53
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190173756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Uiteraard willen ze dat. Lekker met zijn alleen in 'het centrum' blijven. Het debat vernauwen tot of een minister van justitie zijn ontslag moet aanbieden of niet. Niet of hij eerst verantwoording moet afleggen en of er een parlementaire enquete moet komen.

De partijen in de jaren 70 en 80 hadden er gelukkig niks over te zeggen omdat zij niet betaalden maar de leden en de dienst kijk en luistergeld. Anders hadden ze ook gezorgd dat er geen piepers jassende koningin Juliana op tv was, dat er geen Gouden Bergen was dat onderzoek deed naar de belangenverstrengelingen van Lubbers. Hebben we uberhaupt zo weinig satire en onderzoeksjournalistiek op tv gehad als in de jaren dat de politieke partijen over de omroepen beslissen?

Het BBC model is net als het huidige Nederlandse model geen staatsomroep die precies gaat vertellen wat je moet denken, het is een staatsomroep die het debat gaat versmallen tot het neoliberale kader van Baarsma, waarin politici, de EU en de banken het beste met ons voor hebben. Volledig binnen dat kader past het zoethouden van zichzelf links noemende sukkels met het enthousiast verwelkomen van slavenschepen omdat het vluchtelingen zouden zijn. Waar de achterlijke cultuur van de islam als verrijking bezongen wordt, waar we allemaal gedwongen worden hoogbejaardheid na te streven om de omzet van de vergrijzing zo hoog mogelijk te maken en waarbij er zoveel mogelijk mensen op dit land moeten worden gepropt en democratie wordt uitgehold omdat meer mensen het wingewest Nederland meer laten opbrengen.

Die praatjes van jou waarvan je denkt dat ze links zijn passen daar keurig in. Bij Goldman Sachs kijken ze goedkeuren en handenwrijvend naar het hedendaagse links dat 'handelsverdragen' ongelezen wil ondertekenen, dat integratie afwijst en de ondermijnende paralelle samenlevingen creeert onder het mom van 'verbinding' en racistische politiek wil voeren om voor de culturele verdomming te compenseren. DWDD is net als de rest van de PO neoliberale propaganda, Baarsma is maar een voorbeeld.
De impliciete veronderstelling is hier dat alt-right buiten het establishment staat.

https://www.newyorker.com(...)-influence-it-bought

https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Money_(book)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190173886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:08 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik vind dit niet perse heel veel. Ze zullen de 50.000 wel halen. Maar iedereen die 2 dagen vol in het nieuws met wat dan ook haalt dit wel vrees ik..
Powned deed er 50 dagen over om de 50k leden binnen te halen. ON doet dat waarschijnlijk in 4 dagen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 november 2019 @ 20:40:09 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190173925
https://www.broadcastmaga(...)on-blijkt-gatenkaas/

De ledenwerfsite blijkt een gatenkaas.
  donderdag 28 november 2019 @ 20:41:04 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_190173947
Mooi kanaal voor de fvd om propaganda en bangmaketij te bezigen
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_190173995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Powned deed er 50 dagen over om de 50k leden binnen te halen. ON doet dat waarschijnlijk in 4 dagen.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Powned deed er 50 dagen over om de 50k leden binnen te halen. ON doet dat waarschijnlijk in 4 dagen.
Oke had ik niet verwacht..
Zag trouwens dat Powned op dit moment 25.000 leden heeft.. lijkt me dat je bestaansrecht ook wel af is dan.
pi_190174904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De impliciete veronderstelling is hier dat alt-right buiten het establishment staat.

https://www.newyorker.com(...)-influence-it-bought

https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Money_(book)
Jij moet je nodig leren concentreren op het onderwerp.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 november 2019 @ 21:28:09 #59
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190174987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij moet je nodig leren concentreren op het onderwerp.
Het onderwerp is wat dit soort omroepen toevoegen. Nou niet zoveel dus. Ook niet qua anti establishment. Dat gepruttel over Soros is grotendeels projectie.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 28 november 2019 @ 21:39:46 #60
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190175245
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:41 schreef Quotidien het volgende:
Mooi kanaal voor de fvd om propaganda en bangmaketij te bezigen
En om de angsten van de bange blanke man te versterken, zodat er meer mensen vatbaar worden voor die bangmakerij en propaganda en de treinen eerder zullen rijden.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 28 november 2019 @ 23:20:43 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190177660
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190181163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Powned deed er 50 dagen over om de 50k leden binnen te halen. ON doet dat waarschijnlijk in 4 dagen.
In een tijd met een stuk minder socialmedia inderdaad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190181195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En om de angsten van de bange blanke man te versterken, zodat er meer mensen vatbaar worden voor die bangmakerij en propaganda en de treinen eerder zullen rijden.
Wat een bang gelul.

De maker van 'Euromania' zit er ook bij. Ik ben benieuwd waar hij nu mee gaat komen.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:10:38 #64
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190181321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Wat een bang gelul.

De maker van 'Euromania' zit er ook bij. Ik ben benieuwd waar hij nu mee gaat komen.
Iemand die weet dat bij rechts meer valt te graaien en daar naar is overgelopen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190181412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Iemand die weet dat bij rechts meer valt te graaien en daar naar is overgelopen.
Ik denk dat er bij een opstartende omroep nog niks te graaien valt. In tegenstelling tot bijv. een Matthijs van Nieuwkerk bij het linkse BNNVara.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:38:15 #66
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190181731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk dat er bij een opstartende omroep nog niks te graaien valt. In tegenstelling tot bijv. een Matthijs van Nieuwkerk bij het linkse BNNVara.
Er valt bij het Koch en Mercer cirkeltje zeker wat te graaien.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190182021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er valt bij het Koch en Mercer cirkeltje zeker wat te graaien.
Ze moeten eerst maar eens zien een paar uurtjes zendtijd te krijgen. Hoeveel huizen heeft Van Nieuwkerk inmiddels van publiek geld kunnen kopen?
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:59:41 #68
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190182060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ze moeten eerst maar eens zien een paar uurtjes zendtijd te krijgen. Hoeveel huizen heeft Van Nieuwkerk inmiddels van publiek geld kunnen kopen?
Het rechtse cirkeltje is wel wat meer dan die omroep.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190188076
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het rechtse cirkeltje is wel wat meer dan die omroep.
Als je echt wilt graaien kun je toch het beste terecht bij de huidige omroepen.
pi_190188773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En om de angsten van de bange blanke man te versterken, zodat er meer mensen vatbaar worden voor die bangmakerij en propaganda en de treinen eerder zullen rijden.
Ach, de boten varen al.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_190188804
Karskens bij The Friday Move

Vanaf 9:41

https://www.bnr.nl/podcas(...)-timmer-malik-azmani
  vrijdag 29 november 2019 @ 20:26:25 #72
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190189926
PGKroeger twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 17:46:43 "Maar het rechts geluid wordt stelselmatig genegeerd bij de NPO MSM en ons soort mensen is doelbewust ongehoord in de media." https://t.co/4vd6A8q52t reageer retweet
Lachwekkend. Pauw is nep links.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190192153
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 19:26 schreef Nober het volgende:
Karskens bij The Friday Move

Vanaf 9:41

https://www.bnr.nl/podcas(...)-timmer-malik-azmani
Hij alweer ???
Wederom in de media ?
Bah.. rechtse media.
En klaagde hij weer dat zijn rechts gelal niet genoeg gebazuind wordt door de media?
pi_190235390
quote:
Medeoprichter Ongehoord Nederland komt terug op opmerking Holocaust-ontkenners
Haye van der Heyden, een van de oprichters van de vorige week gepresenteerde omroep Ongehoord Nederland, stelde gisteren in het radioprogramma De Perstribune dat Holocaust-ontkenners een platform verdienen. Later kwam hij via Twitter zelf terug op zijn uitspraken en liet medeoprichter Arnold Karskens ook weten geen podium te willen bieden aan mensen met zulke gedachtes. ‘Ontkenners van iedere genocide krijgen geen ruimte in onze programma’s.’

Van der Heyden is een van de oprichters van Ongehoord Nederland, een nieuwe publieke omroep die naar eigen zeggen ‘de stem vertolkt van de Nederlanders die nu niet gehoord worden’. De afgelopen week werden de zelfbenoemde vertegenwoordigers van de ongehoorde Nederlanders uitgebreid aan het woord gelaten in talloze media. Zo ook gistermiddag in het radioprogramma De Perstribune op NPO Radio 1, waar Van der Heyden aanschoof om uitvoerig ongehoorde meningen te bespreken.

In het interview ging Van der Heyden in op de vraag welke ongehoorde groepen mogelijk een podium krijgen bij zijn omroep. Hij stelde dat er twee onderwerpen zijn waarover interne discussie bestaat binnen Ongehoord Nederland: pedofilie en Holocaust-ontkenners. ,,Er zijn twee onderwerpen waar we niet uitkomen. Dat zijn twee onderwerpen waarvan je zegt: als die mensen zich ongehoord voelen, moet je die dan een podium geven?’’

Hierop vroeg presentatrice Margreet Reijntjes aan Van der Heyden of hij vindt dat je mensen die de Holocaust ontkennen – overigens een opvatting die in Nederland strafbaar is – een podium moet geven. Het antwoord van de zogenoemde ‘chef humor’ van Ongehoord Nederland is duidelijk: ,,Ja, dat vind ik wel, ja. Ik vind in wezen dat alle ongehoorden iets mogen zeggen.’’

Toelichtingen op Twitter
Op sociale media zorgde deze uitspraak voor ophef. In een reactie liet Arnold Karskens, medeoprichter en voorzitter van Ongehoord Nederland, weten dat de omroep Holocaust-ontkenners geen podium wil bieden. ‘Als Omroep Ongehoord Nederland hebben we uitdrukkelijk gesteld dat ontkenners van iedere genocide geen ruimte krijgen in onze programma’s. Haye is daar niet duidelijk in geweest en dat betreurt hij zeer

Van der Heyden zelf stelde na het interview op Twitter dat de Holocaust echt is gebeurd en dat er volgens hem ‘niets gruwelijkers’ is geweest dan dat. Ontkenners zal hij ‘villen met huid en haar’, schreef hij. ‘Ongehoord Nederland wil GEEN podium bieden aan Holocaustontkenners. We hebben een hypothetische discussie gehad over de grenzen van de vrijheid van meningsuiting. Meer niet.’ Hij impliceerde daarna nog dat zijn uitspraken op de radio onterecht werden gebruikt als ‘een stok’ om hem ‘te slaan’.

Uit: https://www.ad.nl/binnenl(...)ontkenners~abaaed1d/


Het cynisme in dit artikel _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 2 december 2019 @ 18:51:40 #75
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190235943
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Zolang de NPO qua politiek spectrum compleet uit de pas loopt ten opzichte van de bevolking, dan is er altijd rede tot verandering.

Geenstijl, Fok! etc. wordt niet gefinancierd met belastinggeld i.t.t. de NPO. En WNL en Powned hebben de verwachtingen niet waar gemaakt, die zijn redelijk geassimileerd met de gevestigde orde, en hebben zeker niets met nazisme |:( te maken zoals dat simpele sjappie boven je suggereerde.

Natuurlijk voel je weerstand als de NPO je evangelie verkondigd, en dat daar nu wellicht opeens een weerwoord naast geplaatst gaat worden. Voor linkse mensen niet leuk, maar wel eerlijker.
Wat dacht je van zo'n ongenuanceerde haatsite als JOOP?

Zonder steun van het omroepblad (dat beweren ze) zou deze site nooit kunnen blijven draaien. Als ik naar de reaguurders daar kijk, dan zijn dat enkele tientallen, in ieder geval een heel klein groepje.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190236002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En om de angsten van de bange blanke man te versterken, zodat er meer mensen vatbaar worden voor die bangmakerij en propaganda en de treinen eerder zullen rijden.
:') :') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 2 december 2019 @ 20:14:28 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190237759
Bizar dat dit kan in NL een tegen geluid in de media. Sick.
pi_190241845
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
Bizar dat dit kan in NL een tegen geluid in de media. Sick.
Waarom zou je tegen geluid zijn?
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:37:03 #79
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190246473
OmroepON twitterde op maandag 02-12-2019 om 18:08:58 Maak ook je eigen promofilmpje. Zet het op YouTube. Help ON! aan de 50.000. https://t.co/OygNctBX2F reageer retweet
ON die een promofilmpje van een Erkenbrander (zwaar extremistische alt-right club) uittweet. Je weet nu wel zeker welke kant het uitgaat met deze omroep.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:38:37 #80
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190246497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:37 schreef gniffie het volgende:
OmroepON twitterde op maandag 02-12-2019 om 18:08:58 Maak ook je eigen promofilmpje. Zet het op YouTube. Help ON! aan de 50.000. https://t.co/OygNctBX2F reageer retweet
ON die een promofilmpje van een Erkenbrander (zwaar extremistische alt-right club) uittweet. Je weet nu wel zeker welke kant het uitgaat met deze omroep.
Ja, daar hadden we deze tweet voor nodig. Om dat te weten. Na te horen, wie de oprichting steunt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:40:48 #81
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190246531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:37 schreef gniffie het volgende:
OmroepON twitterde op maandag 02-12-2019 om 18:08:58 Maak ook je eigen promofilmpje. Zet het op YouTube. Help ON! aan de 50.000. https://t.co/OygNctBX2F reageer retweet
ON die een promofilmpje van een Erkenbrander (zwaar extremistische alt-right club) uittweet. Je weet nu wel zeker welke kant het uitgaat met deze omroep.
''Erkenbrander'' :')

JohanBoogaard twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 11:07:10 Even voor de duidelijkheid omdat er berichten rondgaan dat ik iets met Erkenbrand zou hebben, dat is onjuist. Heb 1x bericht gedaan van een conferentie zoals ik ook bij o.a. Cultuur onder Vuur en Metis genootschap heb gedaan. Ben geen lid van EB en neem er compleet afstand van. reageer retweet
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:42:25 #82
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190246557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

voor die bangmakerij en propaganda en de treinen eerder zullen rijden.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:45:35 #83
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190246613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Erkenbrander'' :')

JohanBoogaard twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 11:07:10 Even voor de duidelijkheid omdat er berichten rondgaan dat ik iets met Erkenbrand zou hebben, dat is onjuist. Heb 1x bericht gedaan van een conferentie zoals ik ook bij o.a. Cultuur onder Vuur en Metis genootschap heb gedaan. Ben geen lid van EB en neem er compleet afstand van. reageer retweet
JohanBoogaard twitterde op zondag 22-07-2018 om 08:13:25 @Kafkanet Nou vreselijk he, echt schokkend hoor dit. Je plaatst een advertentie voor een conferentie en Kafka slaat op tilt, met Erkenbrand is niks mis, met jullie van Kafka kennelijk wel, obsessieve organisatie. Trouwens bedankt om reclame te maken hiermee, hier een 'juiste' screenshot: https://t.co/SHBto8mk2x reageer retweet
Vorig jaar was er nog niks mis mee en nu neemt hij er afstand van?



En google vergeet niet :)



ON laat nazi's haar promotie doen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190246767
Die Johan is wel een extreme vogel ja. Combinatie sgp-fvd. Vindt vrouwenrechten en feminisme maar achterlijk en vraagt zich tegelijkertijd af waarom zo weinig vrouwen hem zien zitten. Supervreemd van die vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door kalinhos op 03-12-2019 12:35:09 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:27:55 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190248651
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

ON laat nazi's haar promotie doen
Wat denk je nou eigenlijk, dat Arnold Karskens deze Johan persoonlijk heeft uitgezocht om een promotiefilmpje te maken? :') ''Hee laten we even iemand van Erkenbrand inhuren''. Waarschijnlijker is dat ze dat filmpje tegenkwamen en zonder te checken wie het was hebben geretweet.

Zelfs als deze kerel liegt en hij wél betrokken is bij Erkenbrand maakt dat nog geen verschil. Dit is wel een heel kleuterachtige manier om de omroep te besmeuren.
pi_190248702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat denk je nou eigenlijk, dat Arnold Karskens deze Johan persoonlijk heeft uitgezocht om een promotiefilmpje te maken? :') ''Hee laten we even iemand van Erkenbrand inhuren''. Waarschijnlijker is dat ze dat filmpje tegenkwamen en zonder te checken wie het was hebben geretweet.

Zelfs als deze kerel liegt en hij wél betrokken is bij Erkenbrand maakt dat nog geen verschil. Dit is wel een heel kleuterachtige manier om de omroep te besmeuren.
Als dat het geval is, is dat enorm slechte journalistiek. En dat wil dan een omroep beginnen :') Tering zeg.
nee, jij dan!
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:33:06 #87
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190248710
Wauw, ik zie nu dat extreem-links op Twitter helemaal losgaat op Johan. :') Wat een triest zooitje is het toch ook. Natuurlijk staat Chris Aalberts weer vooraan met een fakkel in zijn hand.

Oh en deze pipo is er ook nog:

ZihniOzdil twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 10:44:53 Deze meneer is van Erkenbrand. U weet wel die extreemrechtse club van de ‘blanke etnostaat enzo’. als ik hem zo bekijk denk ik dat de omvolking van Nederland niet snel en hard genoeg kan komen. Sorry, maar dit is allesbehalve een ‘superieur ras’: https://t.co/Ol0HiUM2dO https://t.co/v5gVd8QWTU reageer retweet
Niet de man zijn ideeën aanvallen, maar zijn uiterlijk. En dan stiekem toch nog even pleiten voor het uitroeien van blanke mensen, welja. Maar dat is natuurlijk ''grappig'' bedoeld, he Zihni? Het is een echte dijenkletser!
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:44:45 #88
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190248834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat denk je nou eigenlijk, dat Arnold Karskens deze Johan persoonlijk heeft uitgezocht om een promotiefilmpje te maken? :') ''Hee laten we even iemand van Erkenbrand inhuren''. Waarschijnlijker is dat ze dat filmpje tegenkwamen en zonder te checken wie het was hebben geretweet.

Zelfs als deze kerel liegt en hij wél betrokken is bij Erkenbrand maakt dat nog geen verschil. Dit is wel een heel kleuterachtige manier om de omroep te besmeuren.
Ah het filmpje zijn ze tegengekomen op een YT account met 1 subscriber en het is niet naar ze toegetweet.

Karskens heeft gesproken op een Cultuur onder Vuur conferentie waar Boogaard promotie voor heeft gemaakt op zijn twitter account.

https://www.hartvannederl(...)lWVd5tlnav%3Famp%3D1

Deze homo hatende goden.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:45:31 #89
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190248845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wauw, ik zie nu dat extreem-links op Twitter helemaal losgaat op Johan. :') Wat een triest zooitje is het toch ook. Natuurlijk staat Chris Aalberts weer vooraan met een fakkel in zijn hand.

Oh en deze pipo is er ook nog:

ZihniOzdil twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 10:44:53 Deze meneer is van Erkenbrand. U weet wel die extreemrechtse club van de ‘blanke etnostaat enzo’. als ik hem zo bekijk denk ik dat de omvolking van Nederland niet snel en hard genoeg kan komen. Sorry, maar dit is allesbehalve een ‘superieur ras’: https://t.co/Ol0HiUM2dO https://t.co/v5gVd8QWTU reageer retweet
Niet de man zijn ideeën aanvallen, maar zijn uiterlijk. En dan stiekem toch nog even pleiten voor het uitroeien van blanke mensen, welja. Maar dat is natuurlijk ''grappig'' bedoeld, he Zihni? Het is een echte dijenkletser!
Ze zijn tegen Boogaard's nazi ideologie. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:59:16 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190249008
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:44 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ah het filmpje zijn ze tegengekomen op een YT account met 1 subscriber en het is niet naar ze toegetweet.

Karskens heeft gesproken op een Cultuur onder Vuur conferentie waar Boogaard promotie voor heeft gemaakt op zijn twitter account.

https://www.hartvannederl(...)lWVd5tlnav%3Famp%3D1

Deze homo hatende goden.
Haha, die connectie is wel erg ver gezocht hoor. Dus omdat een organisatie die liever geen zoenende mannen ziet, een conferentie organiseert over cultuur - niet gerelateerd dus - en Karskens sprak daar en deze Johan maakte er reclame voor, zijn de heren dus met elkaar verbonden?

Het zal best dat ze zich bewegen in kringen die elkaar zo nu en dan raken, maar ik vind dit wel een heel dun verhaal hoor. Ik denk inderdaad dat meneer Johan ON zelf benaderd heeft met zijn filmpje en dat ze het een RT waard vonden, mét de oproep aan mensen om zelf ook een filmpje te maken.

Maar jij denkt dus serieus dat Karskens zichzelf wil bezoedelen door BEWUST iemand van, of in ieder geval gelinkt aan, Erkenbrand te promoten? Thierry Baudet bijvoorbeeld heeft al meerdere malen expliciet afstand genomen van de groep. Het wil er bij mij echt niet in de Karskens bewust een samenwerking zou opzoeken.

Die Johan ontkent nu zelf iedere connectie. Misschien hadden ze moeten graven in zijn Twitter verleden, maar die moeite hebben ze kennelijk niet genomen. Dat maakt ON nog steeds geen Nazi omroep ofzo.
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:02:42 #91
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190249054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ze zijn tegen Boogaard's nazi ideologie. Niet zo moeilijk om te begrijpen toch?
En in oorlog en liefde is alles geoorloofd, ofzo?
pi_190249273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, die connectie is wel erg ver gezocht hoor. Dus omdat een organisatie die liever geen zoenende mannen ziet, een conferentie organiseert over cultuur - niet gerelateerd dus - en Karskens sprak daar en deze Johan maakte er reclame voor, zijn de heren dus met elkaar verbonden?

Het zal best dat ze zich bewegen in kringen die elkaar zo nu en dan raken, maar ik vind dit wel een heel dun verhaal hoor. Ik denk inderdaad dat meneer Johan ON zelf benaderd heeft met zijn filmpje en dat ze het een RT waard vonden, mét de oproep aan mensen om zelf ook een filmpje te maken.

Maar jij denkt dus serieus dat Karskens zichzelf wil bezoedelen door BEWUST iemand van, of in ieder geval gelinkt aan, Erkenbrand te promoten? Thierry Baudet bijvoorbeeld heeft al meerdere malen expliciet afstand genomen van de groep. Het wil er bij mij echt niet in de Karskens bewust een samenwerking zou opzoeken.

Die Johan ontkent nu zelf iedere connectie. Misschien hadden ze moeten graven in zijn Twitter verleden, maar die moeite hebben ze kennelijk niet genomen. Dat maakt ON nog steeds geen Nazi omroep ofzo.
Dattie ontkent wordt door veel twitteraars belachelijk gemaakt omdat er shitloads aan tweets en screenshots zijn die het tegendeel laten zien.

Dat is niet "extreem links wat losgaat op Twitter" maar gewoon de ontmaskering van een liegend figuur. 0 medelijden met zo'n persoon.

Voor de rest klopt t wel denk ik wat jw zegt. Denk inderdaad niet dat Karskens wist van de connectie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:21:54 #93
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190249306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, die connectie is wel erg ver gezocht hoor. Dus omdat een organisatie die liever geen zoenende mannen ziet, een conferentie organiseert over cultuur - niet gerelateerd dus - en Karskens sprak daar en deze Johan maakte er reclame voor, zijn de heren dus met elkaar verbonden?

Het zal best dat ze zich bewegen in kringen die elkaar zo nu en dan raken, maar ik vind dit wel een heel dun verhaal hoor. Ik denk inderdaad dat meneer Johan ON zelf benaderd heeft met zijn filmpje en dat ze het een RT waard vonden, mét de oproep aan mensen om zelf ook een filmpje te maken.

Maar jij denkt dus serieus dat Karskens zichzelf wil bezoedelen door BEWUST iemand van, of in ieder geval gelinkt aan, Erkenbrand te promoten? Thierry Baudet bijvoorbeeld heeft al meerdere malen expliciet afstand genomen van de groep. Het wil er bij mij echt niet in de Karskens bewust een samenwerking zou opzoeken.

Die Johan ontkent nu zelf iedere connectie. Misschien hadden ze moeten graven in zijn Twitter verleden, maar die moeite hebben ze kennelijk niet genomen. Dat maakt ON nog steeds geen Nazi omroep ofzo.
Niemoller is een van de oprichters van Ongehoord Nederland. Iemand die openlijk op twitter schedelgrootte aan intelligentie linkt, stelt dat zwarte mensen een lager iq hebben en meer aanleg hebben voor agressie.

De andere oprichter Haye van der Heijden wilde holocaust ontkenners een podium bieden bij ON, maar is teruggekrabbeld.

Met zulke mede oprichters is de stap naar de Erkenbrand snel gemaakt lijkt mij. En als je al de schijn tegen hebt waarom niet all out gaan? Vooral omdat het succesvol blijkt te zijn met de vele leden die ze nu vergaren.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190255842
quote:
Haye van der Heyden, een van de oprichters van de vorige week gepresenteerde omroep Ongehoord Nederland, stelde gisteren in het radioprogramma De Perstribune dat Holocaust-ontkenners een platform verdienen. Later kwam hij via Twitter zelf terug op zijn uitspraken en liet medeoprichter Arnold Karskens ook weten geen podium te willen bieden aan mensen met zulke gedachtes. ‘Ontkenners van iedere genocide krijgen geen ruimte in onze programma’s.’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontkenners~abaaed1d/

Documentaires over en met holocaustontkenners waren toch altijd mogelijk bij de gevestigde omroepen en grote andere media ?
Daar is niks verkeerds aan, mits dat die media deze meningnen in een context brengen wat geen propaganda is of kritiekloos herkauwen.
  woensdag 4 december 2019 @ 02:49:17 #95
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190259409
De NPO is een platform voor mensen die de meest krankzinnige gedachten er op nahouden want zo redeneert de staatsomroep: "onze omroep is voor inclusief, voor iedereen". Maar waarom worden rechtse politici daar dan zo verketterd en geweerd? Ik verwacht dat deze nieuwe omroep rechts Nederland geeft waar zij recht op heeft, namelijk:
- de multiculturele samenleving afwijzen
- de aanwezigheid van de islam in Nederland ter discussie stellen
- het immigratie- en vluchtelingenbeleid bekritiseren
- het klimaat- en milieuprobleem als een technisch probleem zien en niet zoals links Nederland doet er een politieke ideologie van maken
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190259434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:21 schreef gniffie het volgende:

[..]

.... stelt dat zwarte mensen een lager iq hebben ....

Niet zo vreemd om dat te stellen, aangezien dit immers een bewezen stelling is.

Zwarte mensen hebben gemiddeld een lager IQ. Daar bestaat in de wetenschap geen enkele twijfel over. Het is gewoon een feit, wetenschappelijk vastgesteld.
pi_190260086
Haye is exit.



[ Bericht 87% gewijzigd door L_auteur op 04-12-2019 07:17:46 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 08:44:42 #98
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_190260699
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Haye is exit.

Het gedoe begint nog eerder dan verwacht. Hulde.
pi_190261166
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Haye is exit.

Dat was wel te verwachten idd. Blamage eerste klas.
I´m back.
  woensdag 4 december 2019 @ 09:33:40 #100
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190261200
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Haye is exit.

Nu al komisch.
pi_190261297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:33 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nu al komisch.
In dit tempo zijn ze door de oprichters heen voordat er ook maar één programma gemaakt is })
pi_190263883
quote Haye van der Heyden;
Ik stuurde gisteravond het bestuur van Ongehoord Nederland het volgende briefje:
quote:
Goede Arnold, Joost, Pepijn en Ybeltje
Dank voor het lange maar uiteindelijk zeer bevredigende gesprek van vanavond. Hierbij bevestig ik de uitkomst: namelijk dat ik niet langer een gezicht wil zijn van Ongehoord Nederland. De gevolgen in de media van het in mijn ogen prima verlopen interview bij de Perstribune van afgelopen zondag waren dusdanig heftig en bloederig dat ik echt geen behoefte heb aan meer. Elke nuance werd ogenblikkelijk in rancune gesmoord. Zonde van mijn tijd. Die besteed ik liever aan het produceren van content voor jullie. Ik blijf namelijk graag en met nieuwe energie betrokken bij Ongehoord Nederland, vanaf nu als buitenproducent en vlogger. Zoals met jullie afgesproken. Ik ben er blij mee.
Hartelijke groet
Haye
https://www.facebook.com/(...)46701&type=3&theater

Beste Haye , dat jij een rechtse bal ben is bekend, maar nu zat jij ineens bij een politieke beweging geleid door Niemoller en Karskens, die beiden steeds meer tegen extreemrechts aanschurken, als ze dat al niet zijn.
Logisch dat er veel kritiek komt en uiteraard ook ongenuanceerde kritiek.

Een heuse politieke activist blijft staan voor zijn idealen en verdedigt zijn holocaustpodium-opmerking of licht het toe.
Jij bent dus niet van dat slag activisme. Geef neks, ik ook niet

[ Bericht 76% gewijzigd door Bluesdude op 04-12-2019 13:08:45 ]
pi_190264110
Waarom maken extreem rechtse mensen er altijd zo'n zooitje van ?
Wel vermakelijk overigens, popcorn bij de hand !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 4 december 2019 @ 14:18:36 #104
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_190264752
quote:
De gevolgen in de media van het in mijn ogen prima verlopen interview bij de Perstribune van afgelopen zondag waren dusdanig heftig en bloederig dat ik echt geen behoefte heb aan meer.
Boehoehoe ik mag holocaustontkenners niet op een voetstuk plaatsten ;(

Zelfde liedje als altijd: uitermate sneue slachtofferrol aannemen ipv staan voor je uitspraken of daar excuses voor aanbieden.

En als het ook maar een klein beetje heet onder de voeten wordt er mee stoppen. En de kritiek komt natuurlijk niet door z'n eigen compleet achterlijke opmerkingen, maar door die grote boze tegenstander :')

Wat. Een. Slappe. Lul.
nee, jij dan!
  woensdag 4 december 2019 @ 16:34:40 #105
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190266821
https://decorrespondent.n(...)d/276086360-31f1b6d4

Heel goed stuk dit.

Niemoller de holocaust ontkenner.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 4 december 2019 @ 17:23:16 #106
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_190267640
quote:
Precies dit _O_
nee, jij dan!
  donderdag 5 december 2019 @ 00:04:14 #107
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190275882
Website is uit de lucht :?

quote:
Ongehoordnederland.nl Status
Is ongehoordnederland.nl down right now?
It's not just you! ongehoordnederland.nl is down.
pi_190298367
pi_190298393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Waarom maken extreem rechtse mensen er altijd zo'n zooitje van ?
Wel vermakelijk overigens, popcorn bij de hand !
Een verklaring kan zijn dat radikale standpunten voortkomen uit een agressieve houding, die doorwerkt naar mensen toe, te groot ego, te veel macho willen zijn
  zaterdag 7 december 2019 @ 03:58:46 #110
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190307656
quote:
Neemt niet weg dat allochtonen veel crimineler zijn dan autochtonen. Linksen hebben dfe neiging om feiten te ontkennen als dat in hun straatje past.

https://www.dagelijksesta(...)iminaliteitscijfers/
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 7 december 2019 @ 07:53:02 #111
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190308002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 03:58 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat allochtonen veel crimineler zijn dan autochtonen. Linksen hebben dfe neiging om feiten te ontkennen als dat in hun straatje past.

https://www.dagelijksesta(...)iminaliteitscijfers/
Rechts ook, in het bijzonder figuren als Karskens
:')
  zaterdag 7 december 2019 @ 08:44:07 #112
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190308293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:34 schreef Klopkoek het volgende:
https://decorrespondent.n(...)d/276086360-31f1b6d4

Heel goed stuk dit.

Niemoller de holocaust ontkenner.
Slaat de spijker op z'n kop. Enige dingetje is dat klimaathoax in hetzelfde rijtje staat als Fortuyn, Verdonk, Wilders. Deze klacht van Karskens zou terecht zijn pre-Fortuyn era, waarin je prima kan stellen dat (extreem-)rechts ongehoord was. Zeker nu we WNL en Powned (die waarschijnlijk op termijn als omroep verdwijnt wegens te weinig leden) al hebben.
:')
  zaterdag 7 december 2019 @ 08:46:18 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_190308314
Karskens is gewoon gek.
Niemöller is echt tuig van de richel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_190308928
quote:
Het feit dat een Leo Lucassen hiermee komt, laat zien dat het redelijke Midden het echte 'ongehoorde' geluid is. Het gaat allemaal naar de flanken van rechts en links.
  zaterdag 7 december 2019 @ 09:54:18 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190308970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het feit dat een Leo Lucassen hiermee komt, laat zien dat het redelijke Midden het echte 'ongehoorde' geluid is. Het gaat allemaal naar de flanken van rechts en links.
Oh jezus. Calimero heeft een onbekende tweelingbroer.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190309061
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh jezus. Calimero heeft een onbekende tweelingbroer.
??
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:26:48 #117
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190309342
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

??
Boehoe, het ‘redelijke midden’ wordt niet gehoord, alles gaat naar ‘links’ en ‘rechts’, boehoehoe!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190309353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Boehoe, het ‘redelijke midden’ wordt niet gehoord, alles gaat naar ‘links’ en ‘rechts’, boehoehoe!
Uhh, juist...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 december 2019 @ 23:11:50 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190319838
JPeterBurger twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:07:32 Ongehoord Nederland @OmroepON loost Haye vd Heyden wegens Holocaust-quote, maar promoot neonazi-account van 'Ulfric Stormmantel'. (En wordt gepromoot door PVV-statenlid @bergbrabant.) https://t.co/TtJJVfPUMW reageer retweet
JPeterBurger twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:19:28 Ik doe een steekproefje in de retweets door @OmroepON van vandaag en stuit alweer op een antisemiet. https://t.co/5dbNWx0O4l reageer retweet
JPeterBurger twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:30:48 Derde steekproefje, ook een RT van @OmroepON, ook van vandaag: iemand die het wel leuk vindt om een grapje te maken over George Soros en een foto uit een vernietigingskamp (door mij geblurd). Lekker deurbeleid, Ongehoord Nederland. https://t.co/TqUrlI863y reageer retweet
JPeterBurger twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:33:44 En voor wie nu weer aankomt met ja maar, dat is guilt by association: Guilt by association is als ik je zou verwijten dat je buurman een neonazi is. Guilt is als je de pamfletten van die buurman verspreidt. reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190329548
Waar ik me bij dit soort initiatieven op rechts aan stoor is het gebrek aan eenduidige samenwerking en het grotere uitschot van rechtse idioten. (Karskens, Baudet, Jan Roos en nog erger.) Rechts heeft wat mij betreft veel terechte kritiek op het gebied van politieke correctheid, integratie en immigratie en feminisme en het is erg belangrijk dat dit soort kritiek gehoord blijft. Maar dit soort geluiden slaan vaak door emotie, net als op links, enorm door waardoor de rationaliteit uit het debat verdwijnt. Zo'n Karskens kan ik echt niet serieus nemen.

Als ik deze mooie dames, die ook bij Ongehoord Nederland zijn betrokken, met heel veel verstandige teksten zie komen dan denk ik echter: Ja, hier heeft Nederland zeker wat aan. Maar hoe zorg je ervoor dat het genuanceerde rechtse geluid wat zij brengen onder 1 partij/omroep/programma/boodschap naar buiten kan worden gebracht?



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 16:31:04 ]
pi_190329640
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef Generationalpha het volgende:
Waar ik me bij dit soort initiatieven op rechts aan stoor is het gebrek aan eenduidige samenwerking en het grotere uitschot van rechtse idioten. (Karskens, Baudet, Jan Roos en nog erger.) Rechts heeft wat mij betreft veel terechte kritiek op het gebied van politieke correctheid, integratie en immigratie en feminisme en het is erg belangrijk dat dit soort kritiek gehoord blijft. Maar dit soort geluiden slaan vaak door emotie, net als op links, enorm door waardoor de rationaliteit uit het debat verdwijnt. Zo'n Karskens kan ik echt niet serieus nemen.

Als ik deze mooie dames, die ook bij Ongehoord Nederland zijn betrokken, met heel veel verstandige teksten zie komen dan denk ik echter: Ja, hier heeft Nederland zeker wat aan. Maar hoe zorg je ervoor dat het genuanceerde rechtse geluid wat zij brengen onder 1 partij/omroep/programma/boodschap naar buiten kan worden gebracht?

Waaruit maak jij op dat "deze mooie dames" ook bij Ongehoord Nederland betrokken zouden zijn?
pi_190329784
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat "deze mooie dames" ook bij Ongehoord Nederland betrokken zouden zijn?
Hieruit:

  zondag 8 december 2019 @ 16:58:06 #123
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190329938
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef Generationalpha het volgende:
Waar ik me bij dit soort initiatieven op rechts aan stoor is het gebrek aan eenduidige samenwerking en het grotere uitschot van rechtse idioten. (Karskens, Baudet, Jan Roos en nog erger.) Rechts heeft wat mij betreft veel terechte kritiek op het gebied van politieke correctheid, integratie en immigratie en feminisme en het is erg belangrijk dat dit soort kritiek gehoord blijft. Maar dit soort geluiden slaan vaak door emotie, net als op links, enorm door waardoor de rationaliteit uit het debat verdwijnt. Zo'n Karskens kan ik echt niet serieus nemen.

Als ik deze mooie dames, die ook bij Ongehoord Nederland zijn betrokken, met heel veel verstandige teksten zie komen dan denk ik echter: Ja, hier heeft Nederland zeker wat aan. Maar hoe zorg je ervoor dat het genuanceerde rechtse geluid wat zij brengen onder 1 partij/omroep/programma/boodschap naar buiten kan worden gebracht?
Wat is precies het grote gevaar en probleem van feminisme? Waarom alles in een politieke Kulturkampf gieten.

'Feminisme' is eerder nog gebruikt om moslims mee te slaan. Zie dit draadje:

https://twitter.com/dewaremerijn/status/1203632136940601344
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190329978
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is precies het grote gevaar en probleem van feminisme? Waarom alles in een politieke Kulturkampf gieten.

'Feminisme' is eerder nog gebruikt om moslims mee te slaan. Zie dit draadje:

https://twitter.com/dewaremerijn/status/1203632136940601344
Waar noem ik het een groot gevaar? Ik vind alleen sommige feministische geluiden doorslaan en het is prima als daar een gezond rationeel tegengeluid op komt. (Bijvoorbeeld irrationele argumenten over de loonkloof, vrouwenquota etc.) Dat soort radicale zaken mogen best kritisch worden benaderd.
  zondag 8 december 2019 @ 17:09:11 #125
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190330093
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar noem ik het een groot gevaar? Ik vind alleen sommige feministische geluiden doorslaan en het is prima als daar een gezond rationeel tegengeluid op komt. (Bijvoorbeeld irrationele argumenten over de loonkloof, vrouwenquota etc.) Dat soort radicale zaken mogen best kritisch worden benaderd.
Onderdeel zijn van een nepnieuws netwerk staat niet gelijk aan 'kritisch'.

De loonkloof bestaat gewoon en is groter dan in veel andere westerse landen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190330141
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onderdeel zijn van een nepnieuws netwerk staat niet gelijk aan 'kritisch'.

De loonkloof bestaat gewoon en is groter dan in veel andere westerse landen.
Tja, volgens mij moeten wij helemaal geen discussie gaan beginnen want ik zie nu alweer dat dit een welles-nietes spelletje gaat worden voor we er aan begonnen zijn.

Het gaat mij erom dat deze meiden genuanceerd rechts zijn, niet schelden en in staat zijn om emotie van rationaliteit te scheiden. Dit in tegenstelling tot idioten als Jensen en Karskens. Ik wil graag dat dit soort mensen meer aandacht krijgen in de media (want ze vertegenwoordigen een hele brede groep "normaal rechtse" mensen in de samenleving die kritisch zijn op doorgeschoten links gedachtegoed) maar rechts slaagt er niet dit goed te organiseren.
  zondag 8 december 2019 @ 17:26:33 #127
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190330366
quote:
Leo Lucassen is een progressieve leugenaar en fraudeur die al meerdere keren is betrapt. Laatst nog met cijfers liep te goochelen van asielzoekers die over heel Nederland zouden gaan maar "per ongeluk" alleen van Amsterdam bleken te zijn.

Door die integriteitsloze lul te citeren verzwak je alleen maar het punt dat je probeert te maken.
  zondag 8 december 2019 @ 17:27:54 #128
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190330390
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, volgens mij moeten wij helemaal geen discussie gaan beginnen want ik zie nu alweer dat dit een welles-nietes spelletje gaat worden voor we er aan begonnen zijn.

Het gaat mij erom dat deze meiden genuanceerd rechts zijn, niet schelden en in staat zijn om emotie van rationaliteit te scheiden. Dit in tegenstelling tot idioten als Jensen en Karskens. Ik wil graag dat dit soort mensen meer aandacht krijgen in de media (want ze vertegenwoordigen een hele brede groep "normaal rechtse" mensen in de samenleving die kritisch zijn op doorgeschoten links gedachtegoed) maar rechts slaagt er niet dit goed te organiseren.
Er is niets genuanceerds aan nepnieuws of iemand die zich in Front National kringen begeeft.

Verder is het linkse gedachtegoed nooit dominant geweest in Nederland. Dat is een leugen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 8 december 2019 @ 17:29:55 #129
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190330415
Feminisme is nog door Fortuyn en Hirsi Ali gebruikt om moslims mee te kleineren

Draad:

dewaremerijn twitterde op zondag 08-12-2019 om 12:07:18 1. Opvallend, al die ophef over dit artikel. De taal van Baudet is al een aantal maal met extreem-rechts geassocieerd in dezelfde krant. Nu wordt FvD-politica Eva Vlaardingerbroek onder radicaal-rechts geschaard, en dat maakt meer verontwaardiging los. https://t.co/DCY24xIzdw reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 8 december 2019 @ 17:54:20 #130
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190330774
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, volgens mij moeten wij helemaal geen discussie gaan beginnen want ik zie nu alweer dat dit een welles-nietes spelletje gaat worden voor we er aan begonnen zijn.

Het gaat mij erom dat deze meiden genuanceerd rechts zijn, niet schelden en in staat zijn om emotie van rationaliteit te scheiden. Dit in tegenstelling tot idioten als Jensen en Karskens. Ik wil graag dat dit soort mensen meer aandacht krijgen in de media (want ze vertegenwoordigen een hele brede groep "normaal rechtse" mensen in de samenleving die kritisch zijn op doorgeschoten links gedachtegoed) maar rechts slaagt er niet dit goed te organiseren.
“Normale rechtse mensen” steunen geen FVD of PVV of Front National.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190330885
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

“Normale rechtse mensen” steunen geen FVD of PVV of Front National.
Dat doe ik dan ook niet omdat er zoveel idioten bij die clubs zitten. Maar ik vind deze meiden geen idioten maar gewoon normale rationele mensen met normale ideeën.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 18:01:27 ]
  zondag 8 december 2019 @ 18:20:19 #132
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190331196
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:00 schreef Generationalpha het volgende:
Maar ik vind deze meiden geen idioten maar gewoon normale rationele mensen met normale ideeën.
Zo normaal dat ze bij Front National zitten.

De realiteit is dat de media rechts is, en de ongehoorden vaker gehoord worden dan wie dan ook.

"A predominantly rightwing British media have been happy to give them space. This gives the impression of widespread support for what may be minority or fringe points of view. The thinktanks’ contribution to the post-referendum Brexit debate was a turbo-charged version of what they have long done on issues such as tax and climate, where they have disputed the scientific consensus, argues Simms. “It’s a belief system. They go very ‘big picture’ to shift the tide of opinion.”
https://www.theguardian.c(...)brexit-atlas-network

Speelbal van de miljardairs zijn jullie. Ondertussen worden de ongelijkheden steeds groter in dit land... Op weg naar een klassensamenleving, dankzij PVV en FvD.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190331260
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er is niets genuanceerds aan nepnieuws of iemand die zich in Front National kringen begeeft.
Luister gewoon eens wat ze zegt. Er zijn zaken waar ik het niet mee eens ben maar roepen dat iemand dezelfde ideeën als Front National heeft omdat haar liefje daar een belangrijke rol speelt vind ik niet al te sterk.

Ik hoor jou ook niet over Sigrid Kaag die met een Palestijn uit de Arafat-hoek getrouwd is.

quote:
Verder is het linkse gedachtegoed nooit dominant geweest in Nederland. Dat is een leugen.
Je hebt moeite met lezen zie ik. Sinds wanneer is doorgeschoten hetzelfde als dominant?
  zondag 8 december 2019 @ 18:29:01 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190331314
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, volgens mij moeten wij helemaal geen discussie gaan beginnen want ik zie nu alweer dat dit een welles-nietes spelletje gaat worden voor we er aan begonnen zijn.

Het gaat mij erom dat deze meiden genuanceerd rechts zijn, niet schelden en in staat zijn om emotie van rationaliteit te scheiden. Dit in tegenstelling tot idioten als Jensen en Karskens. Ik wil graag dat dit soort mensen meer aandacht krijgen in de media (want ze vertegenwoordigen een hele brede groep "normaal rechtse" mensen in de samenleving die kritisch zijn op doorgeschoten links gedachtegoed) maar rechts slaagt er niet dit goed te organiseren.
Ik vind bijzonder weinig "normaal" of "normaal rechts" aan dit soort mensen.

En doorgeschoten links gedachtengoed? Met de regeringen vd afgelopen 30 jaar?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 18:30:41 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190331338
Een nieuwe omroep , zit daar echt iemand op te wachten :?
Ik ken echt weinig mensen die nog TV kijken op wat voetbal en andere sporten na dan
Ik ben inmiddels overleden
pi_190331437
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind bijzonder weinig "normaal" of "normaal rechts" aan dit soort mensen.
Vertel eens, wat vind je precies een uitspraak die je stoort van 1 van beide meiden. :)

quote:
En doorgeschoten links gedachtengoed? Met de regeringen vd afgelopen 30 jaar?
Er zit een groot verschil in economisch gedachtegoed (dat inderdaad grotendeels rechts is geweest de laatste 30 jaar) en andere gebieden zoals immigratie en integratie. (dat grotendeels op linkse ideeën is gestoeld, en niet bepaald positief.)
  zondag 8 december 2019 @ 18:45:52 #137
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190331612
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:36 schreef Generationalpha het volgende:
en andere gebieden zoals immigratie en integratie. (dat grotendeels op linkse ideeën is gestoeld, en niet bepaald positief.)
Ja joh, met boerka verboden, de strengste immigratiewet van Europa (gemaakt door de PvdA) en o.a. Verdonk op die posten is dat heel erg links geweest.

Sinds Fortuyn heeft het integratiebeleid weinig met linkse ideetjes te maken. Doe even normaal. Immigratie is eerder iets wat rechts en big business wil.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 8 december 2019 @ 19:15:44 #138
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190332115
spectatorindex twitterde op zaterdag 30-11-2019 om 16:00:00 Best countries to raise children, 2018.1. Denmark2. Sweden3. Norway4. Finland5. Canada6. Netherlands7. Switzerland8. New Zealand9. Australia10. Austria(US News and World Report) reageer retweet
De beste landen zijn cultuurmarxistische landen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190332119
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:46 schreef Ringo het volgende:
Karskens is gewoon gek.
Niemöller is echt tuig van de richel.
Vind jij.

Niet "is".

Typisch.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190332168
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook niet omdat er zoveel idioten bij die clubs zitten. Maar ik vind deze meiden geen idioten maar gewoon normale rationele mensen met normale ideeën.
Ideeën die complottheorieën naar de politiek brengen en waarbij feministen, homo's en transgenders worden gezien als elementen die onze beschaving in gevaar brengen zijn nou niet per se 'normaal' of 'rationeel'.
  zondag 8 december 2019 @ 19:19:45 #141
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190332196
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vind jij.

Niet "is".

Typisch.
In dit geval “is”.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 8 december 2019 @ 19:23:13 #142
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190332275
Nou jongens, het eerste blog/nieuws bericht van ON is al gelijk nepnieuws. Ze hebben het niet lang volgehouden.

https://www.ongehoordnede(...)et-buitenlands-geld/
Gosserd twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:08:43 Op de homepage van @OmroepON staat dat 31% van de mensen in Almelo Turks is, terwijl ja na vijf seconden Googelen ziet dat dat 31% van 25,9% is, oftewel minder dan 1 op de 10 mensen. En dat wil ‘fake news van de NOS’ bestrijden. https://t.co/P7spR6ktuU reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje ON en werkelijke cijfers in een quote omdat die dingen tyfus groot hier verschijnen :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190332299
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In dit geval “is”.
Vind jij ook.

Dat maakt het niet tot "is".

Ook typisch.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 8 december 2019 @ 19:58:51 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_190332893
quote:
^O^

Edit: zat op de verkeerde pagina, maar dit is natuurlijk ongehoord stereotypisch

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef gniffie het volgende:
Nou jongens, het eerste blog/nieuws bericht van ON is al gelijk nepnieuws. Ze hebben het niet lang volgehouden.

https://www.ongehoordnede(...)et-buitenlands-geld/
Gosserd twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:08:43 Op de homepage van @:OmroepON staat dat 31% van de mensen in Almelo Turks is, terwijl ja na vijf seconden Googelen ziet dat dat 31% van 25,9% is, oftewel minder dan 1 op de 10 mensen. En dat wil ‘fake news van de NOS’ bestrijden. https://t.co/P7spR6ktuU reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje ON en werkelijke cijfers in een quote omdat die dingen tyfus groot hier verschijnen :')
Weer een rechts medium, weer gelijk fake angstaanjagend nieuws over buitenlanders.



[ Bericht 66% gewijzigd door speknek op 08-12-2019 20:06:59 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190333490
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef gniffie het volgende:
Nou jongens, het eerste blog/nieuws bericht van ON is al gelijk nepnieuws. Ze hebben het niet lang volgehouden.

https://www.ongehoordnede(...)et-buitenlands-geld/
Gosserd twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:08:43 Op de homepage van @:OmroepON staat dat 31% van de mensen in Almelo Turks is, terwijl ja na vijf seconden Googelen ziet dat dat 31% van 25,9% is, oftewel minder dan 1 op de 10 mensen. En dat wil ‘fake news van de NOS’ bestrijden. https://t.co/P7spR6ktuU reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje ON en werkelijke cijfers in een quote omdat die dingen tyfus groot hier verschijnen :')
Dan vraag ik me af, is dit bewust of gewoon achterlijkheid. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_190333638
quote:
4s.gif Op zondag 8 december 2019 19:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vind jij ook.

Dat maakt het niet tot "is".

Ook typisch.
Het is inderdaad een gegeven dat er nogal wat verwarring ontstaat over het verschil tussen 'het is' en 'ik vind'.

Dat is vooral zichtbaar op de linkerflank van het politieke spectrum O-)
  zondag 8 december 2019 @ 20:55:55 #147
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190334158
quote:
13s.gif Op zondag 8 december 2019 20:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af, is dit bewust of gewoon achterlijkheid. :N
Het is gretigheid .
Te graag een groot onrecht of een grote vijand willen bevechten en dan verzuimen even door te denken, achtergrondinformatie zoeken, feiten checken, nuanceren, relativeren
pi_190334463
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:55 schreef dagobertE6 het volgende:
Boze witte mannen :')
Het is me wat. Straks gaan ze nog bejaarden overvallen en vrouwen betasten in het zwembad.
pi_190335495
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 19:58 schreef speknek het volgende:

[..]

^O^

Edit: zat op de verkeerde pagina, maar dit is natuurlijk ongehoord stereotypisch
[..]

Weer een rechts medium, weer gelijk fake angstaanjagend nieuws over buitenlanders.

[ afbeelding ]
Ik word niet blij van dit soort stigmatiserende berichten maar ik had het specifiek over Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek die ik eigenlijk altijd vrij genuanceerd vind in alle podcasts/video's die ik van ze heb gezien.

Waarom zij zich bij zo'n partij en omroep willen aansluiten is dan weer een andere vraag.
  zondag 8 december 2019 @ 22:01:22 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190335572
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik word niet blij van dit soort stigmatiserende berichten maar ik had het specifiek over Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek die ik eigenlijk altijd vrij genuanceerd vind in alle podcasts/video's die ik van ze heb gezien.

Waarom zij zich bij zo'n partij en omroep willen aansluiten is dan weer een andere vraag.
Misschien klopt je beeld van hen niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190335574
Dat bericht van ON over Almelo :')
pi_190335650
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien klopt je beeld van hen niet.
Ik gok zomaar dat ik meer van hen gezien heb dan de mensen hier die ze meteen in de Front National-hoek plaatsen. :)
pi_190335873
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat ik meer van hen gezien heb dan de mensen hier die ze meteen in de Front National-hoek plaatsen. :)
Dat zegt op zichzelf niet zo heel veel. Er zijn wel meer mensen die er bedenkelijke opvattingen op nahouden en dat in de regel vrij genuanceerd uit de doeken pogen te doen. Jordan Peterson lijkt aan de oppervlakte ook niet zulke schokkende dingen te zeggen, maar doet dat in feite wel.
pi_190336561
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 22:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt op zichzelf niet zo heel veel. Er zijn wel meer mensen die er bedenkelijke opvattingen op nahouden en dat in de regel vrij genuanceerd uit de doeken pogen te doen. Jordan Peterson lijkt aan de oppervlakte ook niet zulke schokkende dingen te zeggen, maar doet dat in feite wel.
Peterson heeft genoeg punten waar ik me ook niet zo in kan vinden maar waarom daar meteen het label "schokkend" op moet begrijp ik nooit zo. Daarmee label je mensen die normale en redelijke discussies voeren eigenlijk al als moreel verwerpelijk en daar heb ik nooit zoveel mee.

Je kunt gewoon met elkaar discussiëren. Zoals Eva en een GroenLinks-stemmer hier doen:

pi_190336741
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Peterson heeft genoeg punten waar ik me ook niet zo in kan vinden maar waarom daar meteen het label "schokkend" op moet begrijp ik nooit zo. Daarmee label je mensen die normale en redelijke discussies voeren eigenlijk al als moreel verwerpelijk en daar heb ik nooit zoveel mee.

Je kunt gewoon met elkaar discussiëren. Zoals Eva en een GroenLinks-stemmer hier doen:

Fijn om te zien dat mensen ook gewoon in gesprek kunnen gaan.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 8 december 2019 @ 23:26:17 #157
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190337193
JoostNiemoller twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:36:35 Draadje. Van alle insinuerende, smerige stukjes die de laatste tijd over mij geschreven zijn, is dit wel het toppunt. Van David van der Wilde via het NPO1 kanaal. reageer retweet
Oprichter Niemoller doet huillie over zijn eigen uitspraken.

hmvandenbrink twitterde op zondag 08-12-2019 om 15:29:04 Het is een strategie, een slim gebruik van het Overton-window: rechtse en centrumrechtse partijen zoals VVD en CDA consequent 'links' noemen zodat je verontwaardigd kunt protesteren als partijen die nog rechtser zijn het etiket 'radicaal' of 'extreem' krijgen opgeplakt. reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Klopkoek op 08-12-2019 23:46:27 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 9 december 2019 @ 07:15:19 #158
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190338887
Tekenend voor links: iedereen met een rechtse mening mag kapot worden gemaakt.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  maandag 9 december 2019 @ 07:26:00 #159
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190338947
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 07:15 schreef NoPicNic het volgende:
Tekenend voor links: iedereen met een rechtse mening mag kapot worden gemaakt.
Op zijn koppie staat een eierdop...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 december 2019 @ 10:40:21 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190340224
Willens en wetens leugens verspreiden, ze zijn al lekker bezig.

Gosserd twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:08:43 Op de homepage van @OmroepON staat dat 31% van de mensen in Almelo Turks is, terwijl ja na vijf seconden Googelen ziet dat dat 31% van 25,9% is, oftewel minder dan 1 op de 10 mensen. En dat wil ‘fake news van de NOS’ bestrijden. https://t.co/P7spR6ktuU reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 9 december 2019 @ 10:48:44 #161
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190340318
Ze zijn nog niet eens aan de 50.000... wat snel begon, loopt nu al vast. Thierry Baudet doet nog eens een duit in het zakje:

thierrybaudet twitterde op maandag 09-12-2019 om 08:37:05 Vanochtend al drie mensen gevraagd om lid te worden dan #OngehoordNederland. De 50.000 is bijna binnen bereik! Ik gun het ze zó! Zullen we dit gezamenlijk laten slagen? https://t.co/hQuo59wfp0 reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 december 2019 @ 10:54:14 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190340375
er moeten ook wel meer dan 50.000 leden komen want er vallen altijd mensen uit bij steekproef of mensen die zij aangemeld die niet blijken te bestaan. Zelfde als bij referenda.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190340540
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:48 schreef VoMy het volgende:
Ze zijn nog niet eens aan de 50.000... wat snel begon, loopt nu al vast. Thierry Baudet doet nog eens een duit in het zakje:

thierrybaudet twitterde op maandag 09-12-2019 om 08:37:05 Vanochtend al drie mensen gevraagd om lid te worden dan #OngehoordNederland. De 50.000 is bijna binnen bereik! Ik gun het ze zó! Zullen we dit gezamenlijk laten slagen? https://t.co/hQuo59wfp0 reageer retweet
Vind dat gevrij tussen Ongehoord Nederland en FvD/PVV maar vreemd. Ironisch genoeg is dat nou precies wat Baudet en consorten de bestaande omroepen al jaren verwijten. Verschil is echter dat de VARA of VPRO in werkelijkheid weinig banden onderhouden met de politiek. Dat terwijl Forum en PVV zich schaamteloos achter OH scharen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190341398
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 07:15 schreef NoPicNic het volgende:
Tekenend voor links: iedereen met een rechtse mening mag kapot worden gemaakt.
Foei...... wat is liinks toch slecht.... zeer slecht. Afschuwelijk !!!!!!!!!!
En rechtse mensen hebben nooit door dat links hen kapot wil maken. Zijn gewoon vrienden met linkse mensen.
Is toch oliedom ? Dan is het toch onverantwoord dat rechtse mensen regeren en besturen ?
pi_190341735
Baudet steunt dus Joost Niemoller.



  maandag 9 december 2019 @ 12:25:37 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190342122
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:01 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet steunt dus Joost Niemoller.

Soort zoekt soort....
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 9 december 2019 @ 12:25:49 #167
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190342126
Grenzen dicht voor moslims uit halve gare landen. Niks mis mee.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190343344
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef NoPicNic het volgende:
Grenzen dicht voor moslims uit halve gare landen. Niks mis mee.
Dat is discrimineren op basis van godsdienst en afkomst.
  maandag 9 december 2019 @ 15:25:04 #169
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190345436
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind dat gevrij tussen Ongehoord Nederland en FvD/PVV maar vreemd. Ironisch genoeg is dat nou precies wat Baudet en consorten de bestaande omroepen al jaren verwijten. Verschil is echter dat de VARA of VPRO in werkelijkheid weinig banden onderhouden met de politiek. Dat terwijl Forum en PVV zich schaamteloos achter OH scharen.
Ik zou ook een omroep steunen waar ik kritiekloos mijn verhaal kan houden
:')
  maandag 9 december 2019 @ 15:29:13 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_190345537
Het is bijna alsof FvD en PVV opgezet zijn door hypocriete megalomanen.

Maar het is natuurlijk duidelijk dat de oprichters van ON eens lang naar Fox News hebben gekeken en dachten, wij kunnen ook miljardair worden met fair and balanced fake news door tegen de reactionaire macht aan te schurken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190345624
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef NoPicNic het volgende:
Grenzen dicht voor moslims uit halve gare landen. Niks mis mee.
  maandag 9 december 2019 @ 18:30:58 #172
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190349516
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is discrimineren op basis van godsdienst en afkomst.
Nou en? Waarom moet de Nederlandse cultuur van jou kapot? Waarom moeten Nederlandse vrouwen groot gevaar lopen?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190351314
Publieke omroep moeten ze gewoon opdoeken met al die verschillende omroepen.
Gewoon naar de basis, 3 zenders is 3 omroepen, de rest gaat maar commercieel als ze niet in het keurslijf willen.
  maandag 9 december 2019 @ 20:21:26 #174
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190351752
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nou en? Waarom moet de Nederlandse cultuur van jou kapot? Waarom moeten Nederlandse vrouwen groot gevaar lopen?
_O-
  dinsdag 10 december 2019 @ 08:19:07 #175
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190358503
OmroepON twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:24:48 Zojuist op NPO1 een uur lang een programma over de ENORME woningnood in ons land waarin met geen woord over immigratie wordt gerept. Is natuurlijk een taboe en dus “ongehoord”. Gaan wij bij ON! anders doen! Word lid en samen BREKEN we het mediakartel en zijn opiniehegemonie! reageer retweet
Zucht....
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190358534
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is discrimineren op basis van godsdienst en afkomst.
Dat is kiezen voor veiligheid!
pi_190358549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:19 schreef Klopkoek het volgende:
OmroepON twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:24:48 Zojuist op NPO1 een uur lang een programma over de ENORME woningnood in ons land waarin met geen woord over immigratie wordt gerept. Is natuurlijk een taboe en dus “ongehoord”. Gaan wij bij ON! anders doen! Word lid en samen BREKEN we het mediakartel en zijn opiniehegemonie! reageer retweet
Zucht....
Goed punt!

Vooral sociale huurwoningen zijn alleen maar beschikbaar voor nieuwkomers.
Als autochtoon ben je de allerlaatste in de rij!
  dinsdag 10 december 2019 @ 08:30:46 #178
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190358591
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:26 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Goed punt!

Vooral sociale huurwoningen zijn alleen maar beschikbaar voor nieuwkomers.
Als autochtoon ben je de allerlaatste in de rij!
Niet dus. Zoals hier uitgelegd

POL / Het proces tegen Wilders, een politiek proces?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190358617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet dus. Zoals hier uitgelegd

POL / Het proces tegen Wilders, een politiek proces?
Wel dus zoals in de daadwerkelijke wereld alom bekend is.
  dinsdag 10 december 2019 @ 08:46:19 #180
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190358691
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:34 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Wel dus zoals in de daadwerkelijke wereld alom bekend is.
Welnee, de immigranten zijn een veel te kleine groep om daar daadwerkelijk invloed op te hebben en nieuwkomers maken slechts kans op nog geen tien procent van de sociale huurwoningen. Op ruim 90% zijn ze uitgesloten van deelname.

Het is veel eerder het huisjesmelkersbeleid, waar FvD altijd zo voor op komt, dat de schaarste veroorzaakt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190358723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Welnee, de immigranten zijn een veel te kleine groep om daar daadwerkelijk invloed op te hebben en nieuwkomers maken slechts kans op nog geen tien procent van de sociale huurwoningen. Op ruim 90% zijn ze uitgesloten van deelname.

Het is veel eerder het huisjesmelkersbeleid, waar FvD altijd zo voor op komt, dat de schaarste veroorzaakt.
Sorry maar mijn bron is iemand die al decennia voor een grote wooningbouwvereniging werkt.

Zij zegt dat regelmatig tientallen woningen alleen maar beschikbaar gesteld mogen worden voor nieuwkomers!

En waag het niet om dat naar buiten te brengen anders wordt je per direct oneervol ontslagen!
  dinsdag 10 december 2019 @ 08:51:58 #182
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190358751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:49 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Sorry maar mijn bron is iemand die al decennia voor een grote wooningbouwvereniging werkt.

Zij zegt dat regelmatig tientallen woningen alleen maar beschikbaar gesteld mogen worden voor nieuwkomers!

En waag het niet om dat naar buiten te brengen anders wordt je per direct oneervol ontslagen!
Dat wordt naar buiten gebracht door de gemeente die dat beleid maakt.

Flauwekul dus.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 10 december 2019 @ 08:52:38 #183
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190358756
Over hoe ongehoord Nederland is:

"Not only is the radical right bigger and more mainstream, but their issues are now not even recognized as radical right positions anymore. One example I’ve been using in interviews recently is that the European Commission now has a commissioner for ‘protecting our European way of life’ which includes immigration. That is a perfect example of the mainstreaming of a far right frame, this idea that immigration and the protection of ‘our way of life’ are connected. And when Ursula von der Leyen, the new president of the Commission, was pushed on this she said, ‘Oh that’s not far right. That comes out of our own program.’ She doesn’t even understand that this was adopted earlier from the far right. It’s become just a mainstream right position."
https://fivebooks.com/best-books/far-right-cas-mudde/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190358803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:19 schreef Klopkoek het volgende:
OmroepON twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:24:48 Zojuist op NPO1 een uur lang een programma over de ENORME woningnood in ons land waarin met geen woord over immigratie wordt gerept. Is natuurlijk een taboe en dus “ongehoord”. Gaan wij bij ON! anders doen! Word lid en samen BREKEN we het mediakartel en zijn opiniehegemonie! reageer retweet
Zucht....
Heb de uitzending gezien en daar werd wel over Syriërs gesproken hoor.
https://radar.avrotros.nl(...)tzending-09-12-2019/
Vanaf 32:35
pi_190359000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat wordt naar buiten gebracht door de gemeente die dat beleid maakt.

Flauwekul dus.
Nee dat is de waarheid!

De gemeente tja laat mij niet lachen met een extreem linkse burgemeester en gemeenteraad.
Van die je bent welkom type's ja ja die brengen de echte cijfers naar buiten...
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:37:41 #186
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190359094
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Heb de uitzending gezien en daar werd wel over Syriërs gesproken hoor.
https://radar.avrotros.nl(...)tzending-09-12-2019/
Vanaf 32:35
Dus ook hier liegen ze over.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:38:29 #187
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190359103
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:01 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet steunt dus Joost Niemoller.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke Photoshops, dat wel. Beetje slordig afgewerkt.
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:41:23 #188
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190359147
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:25 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Nee dat is de waarheid!

De gemeente tja laat mij niet lachen met een extreem linkse burgemeester en gemeenteraad.
Van die je bent welkom type's ja ja die brengen de echte cijfers naar buiten...
Nou, laat je contact bij de woningbouwvereniging de plaatselijke krant opbellen zodat al die extreem linkse raadsleden afgezet kunnen worden.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190359254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Leuke Photoshops, dat wel. Beet Koje slordig afgewerkt.
https://mobile.twitter.co(...)s/372689025422733312

https://mobile.twitter.co(...)s/787271825382371329

Met je photoshop.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190359448
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:41 schreef gniffie het volgende:

[..]

Nou, laat je contact bij de woningbouwvereniging de plaatselijke krant opbellen zodat al die extreem linkse raadsleden afgezet kunnen worden.
Wat begrijp je niet aan oneervol ontslag?

In 'Nederland gaan we niet bepaald goed om met klokkenluiders.

Pas bij het bereiken van je pensioen kun je de waarheid spreken.

Dit omdat je dan niet meer ontslagen kunt worden.
pi_190359531
Na van der Heyden moet Niemöller nu ook maar gaan! :Y
  dinsdag 10 december 2019 @ 11:12:15 #193
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190360127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:19 schreef Klopkoek het volgende:
OmroepON twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:24:48 Zojuist op NPO1 een uur lang een programma over de ENORME woningnood in ons land waarin met geen woord over immigratie wordt gerept. Is natuurlijk een taboe en dus “ongehoord”. Gaan wij bij ON! anders doen! Word lid en samen BREKEN we het mediakartel en zijn opiniehegemonie! reageer retweet
Zucht....
Waarom? Al die ongewenste buitenlandse vreemdelingen die hier alleen maar komen halen en niks positiefs brengen aan onze maatschappij, zorgen voor een woningnoodramp.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 10 december 2019 @ 11:24:55 #194
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190360256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:12 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Waarom? Al die ongewenste buitenlandse vreemdelingen die hier alleen maar komen halen en niks positiefs brengen aan onze maatschappij, zorgen voor een woningnoodramp.
Nee dat is een leugen. Het is alsof je de Land Rovers verwijt dat je geen 130 mag rijden.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190365637
quote:
Daarom zal hij zich wel thuis voelen bij ON, die houden ook niet van feiten.
  woensdag 11 december 2019 @ 05:37:44 #196
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190374483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee dat is een leugen. Het is alsof je de Land Rovers verwijt dat je geen 130 mag rijden.
Tuurlijk joh, al die honderduizenden "geïntegreerde" gelukszoekers die hun hand ophouden bij de sociale dienst zijn een zegen voor Nederland.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 11 december 2019 @ 08:42:41 #197
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190375198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 05:37 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, al die honderduizenden "geïntegreerde" gelukszoekers die hun hand ophouden bij de sociale dienst zijn een zegen voor Nederland.
De feiten:

https://www.rtlz.nl/opini(...)arkt-tekort-woningen

http://stukroodvlees.nl/l(...)r-niet-strenger-van/

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)elft-2019-toegenomen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 11 december 2019 @ 08:53:28 #198
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190375881
ON is boos op Arie Slob.
ON verwijt de minister plots ineens op het allerlaatste moment de peildatum voor omroepen een jaar opgeschoven te hebben.naar 31 december 2020. ON moet nu een jaar lang moeite doen die 50.000 leden vast te houden,
https://www.ongehoordnederland.nl/#verklaring-11-december

Nogal onzorgvuldig voor een journalistieke omroep in oprichting is niet de feiten checken. Sowieso slecht voor alle journalisten
Namelijk .... het was al begin juli van dit jaar bekend dat die datum een jaar/jaartje opgeschoven zou worden. PowNed was verheugd . Weesie kon doorgaan met de zakken spekken
https://www.parool.nl/kun(...)t-de-brand~b64e0f64/
  woensdag 11 december 2019 @ 10:18:04 #200
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190376047
Benieuwd wie er af gaan vallen nu ze een jaar lang geen subsidie kunnen opstrijken en heel Nederland - 50.000 - nog heel wat ze uitkotst
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 december 2019 @ 11:36:32 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190377151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:02 schreef Bluesdude het volgende:
ON is boos op Arie Slob.
ON verwijt de minister plots ineens op het allerlaatste moment de peildatum voor omroepen een jaar opgeschoven te hebben.naar 31 december 2020. ON moet nu een jaar lang moeite doen die 50.000 leden vast te houden,
https://www.ongehoordnederland.nl/#verklaring-11-december

Nogal onzorgvuldig voor een journalistieke omroep in oprichting is niet de feiten checken. Sowieso slecht voor alle journalisten
Namelijk .... het was al begin juli van dit jaar bekend dat die datum een jaar/jaartje opgeschoven zou worden. PowNed was verheugd . Weesie kon doorgaan met de zakken spekken
https://www.parool.nl/kun(...)t-de-brand~b64e0f64/
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 december 2019 @ 11:40:09 #202
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190377204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:02 schreef Bluesdude het volgende:
ON is boos op Arie Slob.
ON verwijt de minister plots ineens op het allerlaatste moment de peildatum voor omroepen een jaar opgeschoven te hebben.naar 31 december 2020. ON moet nu een jaar lang moeite doen die 50.000 leden vast te houden,
https://www.ongehoordnederland.nl/#verklaring-11-december

Nogal onzorgvuldig voor een journalistieke omroep in oprichting is niet de feiten checken. Sowieso slecht voor alle journalisten
Namelijk .... het was al begin juli van dit jaar bekend dat die datum een jaar/jaartje opgeschoven zou worden. PowNed was verheugd . Weesie kon doorgaan met de zakken spekken
https://www.parool.nl/kun(...)t-de-brand~b64e0f64/
_O-
  woensdag 11 december 2019 @ 12:23:52 #203
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190377916
Ah die donaties van leden die ze tot nu toe hebben ontvangen mogen ze klaarblijkelijk gewoon houden? En dan verwacht ON dat diezelfde mensen volgend jaar waar gaan doneren om tot die 50.000 te komen. Toch ff snel een kwart ton bij elkaar geharkt om onder elkaar te verdelen. Uitgebuit Nederland _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 11 december 2019 @ 12:31:49 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190377996
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef gniffie het volgende:
Ah die donaties van leden die ze tot nu toe hebben ontvangen mogen ze klaarblijkelijk gewoon houden? En dan verwacht ON dat diezelfde mensen volgend jaar waar gaan doneren om tot die 50.000 te komen. Toch ff snel een kwart ton bij elkaar geharkt om onder elkaar te verdelen. Uitgebuit Nederland _O_
En dan roepen hun partijen dit soort dingen:

NWS / De Wereld Graait Door (of waarom publieke omroepen moeten verdwijnen)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 december 2019 @ 12:34:11 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190378033
arnoldkarskens twitterde op maandag 09-12-2019 om 22:32:37 Met embed-reportages heeft #nieuwsuur ism ex-def.min. Van Middelkoop jarenlang bijgedragen aan een vals beeld over de oorlog in #Afghanistan. Ook daarom omroep https://t.co/q1q1as6Wgy want die loopt niet mee aan de hand van voorlichting. #TheAfghanistanPapers #AllepijnvandeWereld reageer retweet
rudybouma twitterde op woensdag 11-12-2019 om 11:36:59 Van Middelkoop trad af als minister van Defensie (in 2010) toen @Nieuwsuur net begon. Dus hoe kán dit überhaupt @ArnoldKarskens ? 🤷‍♂️ https://t.co/e6f4oS0EIM reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190378056
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:23 schreef gniffie het volgende:
Ah die donaties van leden die ze tot nu toe hebben ontvangen mogen ze klaarblijkelijk gewoon houden? En dan verwacht ON dat diezelfde mensen volgend jaar waar gaan doneren om tot die 50.000 te komen. Toch ff snel een kwart ton bij elkaar geharkt om onder elkaar te verdelen. Uitgebuit Nederland _O_
Maar daar maar een kwart miljoen van. Deze omroep gaat er nooit komen dat weet iedereen.
Mochten ze op tijd de leden bij elkaar hebben krijgen ze het echt niet voor elkaar een fatsoenlijk programma in elkaar te flansen.

(Alhoewel Powned heeft ook jaren alleen de pulp als PowNews op de zender mogen droppen)
  woensdag 11 december 2019 @ 12:36:22 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190378059
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:34 schreef rubbereend het volgende:
arnoldkarskens twitterde op maandag 09-12-2019 om 22:32:37 Met embed-reportages heeft #nieuwsuur ism ex-def.min. Van Middelkoop jarenlang bijgedragen aan een vals beeld over de oorlog in #Afghanistan. Ook daarom omroep https://t.co/q1q1as6Wgy want die loopt niet mee aan de hand van voorlichting. #TheAfghanistanPapers #AllepijnvandeWereld reageer retweet
rudybouma twitterde op woensdag 11-12-2019 om 11:36:59 Van Middelkoop trad af als minister van Defensie (in 2010) toen @:Nieuwsuur net begon. Dus hoe kán dit überhaupt @:ArnoldKarskens ? 🤷‍♂️ https://t.co/e6f4oS0EIM reageer retweet
Never let the facts cloud a nice onderbuikgevoel.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 11 december 2019 @ 14:23:04 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_190379496
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:34 schreef rubbereend het volgende:
arnoldkarskens twitterde op maandag 09-12-2019 om 22:32:37 Met embed-reportages heeft #nieuwsuur ism ex-def.min. Van Middelkoop jarenlang bijgedragen aan een vals beeld over de oorlog in #Afghanistan. Ook daarom omroep https://t.co/q1q1as6Wgy want die loopt niet mee aan de hand van voorlichting. #TheAfghanistanPapers #AllepijnvandeWereld reageer retweet
rudybouma twitterde op woensdag 11-12-2019 om 11:36:59 Van Middelkoop trad af als minister van Defensie (in 2010) toen @:Nieuwsuur net begon. Dus hoe kán dit überhaupt @:ArnoldKarskens ? 🤷‍♂️ https://t.co/e6f4oS0EIM reageer retweet
Maar Karskens heeft een keer in de buurt van een oorlog gestaan, zo'n goede journalist is het _O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:02:08 #209
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190381033
Dat gezeur over omvolking..

Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190381201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Never let the facts cloud a nice onderbuikgevoel.
Dat er bij de NOS eens in de zoveel tijd een naamswijziging en nieuw decor moet komen is voor de inhoud natuurlijk niet zo relevant. Nieuwsuur is niet een wezenlijk ander programma dan Nova.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:17:12 #211
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190381290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat gezeur over omvolking..

Dat is echt iets voor de Bonte Avond door Paviljoen 3 in de werkweek van kliniek 'De omgekeerde trechter'...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 11 december 2019 @ 16:19:37 #212
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190381334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat er bij de NOS eens in de zoveel tijd een naamswijziging en nieuw decor moet komen is voor de inhoud natuurlijk niet zo relevant. Nieuwsuur is niet een wezenlijk ander programma dan Nova.
Jawel, de VARA en VPRO zit er niet meer in. Want daar was rechts Nederland heel verdrietig over.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 11 december 2019 @ 16:21:20 #213
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190381363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jawel, de VARA en VPRO zit er niet meer in. Want daar was rechts Nederland heel verdrietig over.
Dus krijgen we nu ON, zodat we hele uitzendingen over 'omvolking' gaan krijgen :r
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 11 december 2019 @ 16:54:01 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190381842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is echt iets voor de Bonte Avond door Paviljoen 3 in de werkweek van kliniek 'De omgekeerde trechter'...
Hoe kunnen jullie nu niet geloven in omvolking, dat overal zichtbaar is en wel in het praktisch onmerkbare broeikaseffect?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:00:59 #215
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190381938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kunnen jullie nu niet geloven in omvolking, dat overal zichtbaar is en wel in het praktisch onmerkbare broeikaseffect?
Omvolking is net zo waarschijnlijk als gedachtenbeïnvloeding door chemtrails. Voorsl het idiote gelul dat het een van bovenaf door politici opgezet plan is, op ordes van de VN en de EU. Kom op zeg, hoe debiel ben je als je dat gelooft?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 11 december 2019 @ 17:18:33 #216
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190382205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Omvolking is net zo waarschijnlijk als gedachtenbeïnvloeding door chemtrails. Voorsl het idiote gelul dat het een van bovenaf door politici opgezet plan is, op ordes van de VN en de EU. Kom op zeg, hoe debiel ben je als je dat gelooft?
Klootzakken als Klaver en Jetten willen alle Nederlandse boeren het land uitjagen en IS-vrouwen en hun enge kinderen naar Nederland halen. Dus wat klets je nou?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 11 december 2019 @ 17:36:55 #217
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190382514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:18 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Klootzakken als Klaver en Jetten willen alle Nederlandse boeren het land uitjagen en IS-vrouwen en hun enge kinderen naar Nederland halen. Dus wat klets je nou?
En dat soort lulkoek is de kers op de taart van de debiliteit, ja.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 11 december 2019 @ 17:41:56 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190382606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Omvolking is net zo waarschijnlijk als gedachtenbeïnvloeding door chemtrails. Voorsl het idiote gelul dat het een van bovenaf door politici opgezet plan is, op ordes van de VN en de EU. Kom op zeg, hoe debiel ben je als je dat gelooft?
Dan bedoel je omvolking als complot. Maar omvolking als de facto verschijnsel dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:43:11 #219
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190382628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan bedoel je omvolking als complot. Maar omvolking als de facto verschijnsel dan?
Evenzeer. Omvoling als woord suggereert al een opzet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190382680
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Evenzeer. Omvoling als woord suggereert al een opzet.
Onzin
pi_190382749
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:18 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Klootzakken als Klaver en Jetten willen alle Nederlandse boeren het land uitjagen en IS-vrouwen en hun enge kinderen naar Nederland halen. Dus wat klets je nou?
Ze willen ook al jouw zuurverdiende geld weggeven. En ohja ook je kinderen vogelvrij de straat op en als je even bij hey kruisje wilt tekenen komen ze morgen je organen halen.

Stel je niet aan man.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 11 december 2019 @ 17:58:41 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190382887
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Evenzeer. Omvoling als woord suggereert al een opzet.
het kan net zo goed een proces zijn, eindigend op -ing
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_190383671
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Evenzeer. Omvoling als woord suggereert al een opzet.
Hoewel je daar gelijk in hebt, ontwijk je de vraag er wel een beetje mee. En ik zie die "omvolking" ook niet om me heen, maar ik woon dan ook niet in de Randstad, maar in het vriendelijke Groningen.
Maar zelfs daar zag ik onlangs een vrouw in een burka uit een SUV stappen, begeleid door een oliesheikachtig type.
Ik keek er nogal van op, moet ik je bekennen. Vond het onprettig.

Je kan toch niet ontkennen dat de samenstelling van de bevolking aan het veranderen is in ons mooie multiracistische landje?
Hoe zie je dat?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 11 december 2019 @ 18:48:35 #224
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190383726
quote:
5s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hoewel je daar gelijk in hebt, ontwijk je de vraag er wel een beetje mee. En ik zie die "omvolking" ook niet om me heen, maar ik woon dan ook niet in de Randstad, maar in het vriendelijke Groningen.
Maar zelfs daar zag ik onlangs een vrouw in een burka uit een SUV stappen, begeleid door een oliesheikachtig type.
Ik keek er nogal van op, moet ik je bekennen. Vond het onprettig.

Je kan toch niet ontkennen dat de samenstelling van de bevolking aan het veranderen is in ons mooie multiracistische landje?
Hoe zie je dat?
Puur als natuurlijk verloop. Dat gebeurt in elk land door de eeuwen heen. Als je drie eeuwen teruggaat, veranderde het land ook door import van Duitsers, Belgen en Fransen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 december 2019 @ 18:49:55 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190383757
op de plek van pownews ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190384229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Puur als natuurlijk verloop. Dat gebeurt in elk land door de eeuwen heen. Als je drie eeuwen teruggaat, veranderde het land ook door import van Duitsers, Belgen en Fransen.
De vraag wordt dan misschien of je dat verloop aan de een of andere "vrije markt" moet overlaten, of dat je daar als politiek, (of overheid, weet ik veel) daar enigszins in wil sturen.
Persoonlijk word ik bijvoorbeeld niet vrolijk van meer religie in Nederland, en al helemaal niet van meer islam. Ik zou dat eigenlijk liever niet aan een natuurlijk verloop overlaten, maar heb ook nauwelijks ideeën hoe je dat op een nette manier zou kunnen sturen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 19:28:23 #227
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190384509
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

De vraag wordt dan misschien of je dat verloop aan de een of andere "vrije markt" moet overlaten, of dat je daar als politiek, (of overheid, weet ik veel) daar enigszins in wil sturen.
Persoonlijk word ik bijvoorbeeld niet vrolijk van meer religie in Nederland, en al helemaal niet van meer islam. Ik zou dat eigenlijk liever niet aan een natuurlijk verloop overlaten, maar heb ook nauwelijks ideeën hoe je dat op een nette manier zou kunnen sturen.
Daar is geen vrije markt voor en de politiek stuurt daar al decennia in.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 11 december 2019 @ 19:33:09 #228
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190384627
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

De vraag wordt dan misschien of je dat verloop aan de een of andere "vrije markt" moet overlaten, of dat je daar als politiek, (of overheid, weet ik veel) daar enigszins in wil sturen.
Persoonlijk word ik bijvoorbeeld niet vrolijk van meer religie in Nederland, en al helemaal niet van meer islam. Ik zou dat eigenlijk liever niet aan een natuurlijk verloop overlaten, maar heb ook nauwelijks ideeën hoe je dat op een nette manier zou kunnen sturen.
Er is helemaal geen sprake van 'meer religie' in Nederland


Datagraver twitterde op zaterdag 30-11-2019 om 21:13:51 Update ontwikkeling verdeling Nederlandse bevolking naar kerkelijk gezindte. 53% inmiddels "geen". https://t.co/UbC984fV6J reageer retweet
Wel is het zo dat het restant er extremere opvattingen op na begint te houden



https://visie.eo.nl/2014/(...)ns-onderzoeksbureau/

93% van de gereformeerde jeugd vindt homoseksualiteit "onaanvaardbaar".
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 12 december 2019 @ 07:00:06 #229
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190391853
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Evenzeer. Omvoling als woord suggereert al een opzet.
Onzin. Omvolking kan een resultaat zijn van politieke keuzes en handelingen. Linkse politiek leidt er toe dat veel blanke Nederlanders worden weggejaagd en dat buitenlandse vreemdelingen hun plaats innemen. Zie bijvoorbeeld de politieke keuzes van d66: de helft van alle boeren moet weg en IS-vrouwen en kinderen moeten allemaal naar Nederland. Dit is een duidelijk geval van omvolking en het langzaam kapot maken van de Nederlandse identiteit.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  donderdag 12 december 2019 @ 07:16:45 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190391918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:00 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Onzin. Omvolking kan een resultaat zijn van politieke keuzes en handelingen. Linkse politiek leidt er toe dat veel blanke Nederlanders worden weggejaagd en dat buitenlandse vreemdelingen hun plaats innemen. Zie bijvoorbeeld de politieke keuzes van d66: de helft van alle boeren moet weg en IS-vrouwen en kinderen moeten allemaal naar Nederland. Dit is een duidelijk geval van omvolking en het langzaam kapot maken van de Nederlandse identiteit.
Dat zeg ik. Het woord zelf impliceert al een opzet. Wat natuurlijk kul is, net als jouw voorbeeld en de conclusie die je eraan verbindt. Er is geen overkoepelend plan.
Rechtse politiek (slopen van de verzorgingsstaat, onbetaalbaar worden van gezondheidszorg of het volgen van een opleiding, afbraak politie en nutsvoorzieningen) is evenzeer verantwoordelijk voor het wegjagen van mensen naar het buitenland waar dat alles nog wel in stand en betaalbaar is.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 16 december 2019 @ 16:00:08 #231
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190478144
rudybouma twitterde op maandag 16-12-2019 om 15:22:23 Oprichter van #OngehoordNederland @ArnoldKarskenspleit zojuist in Radio @EenVandaag voor politieke invloed (!) op onafhankelijke journalistiek: 'Minister moet hoofdredacteur van de NOS naar huis kunnen sturen'. (https://t.co/9peCBT0qID 45:40-47:15 min) reageer retweet
w/ w/ w/

:')
  maandag 16 december 2019 @ 16:02:18 #232
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_190478175
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:00 schreef VoMy het volgende:
rudybouma twitterde op maandag 16-12-2019 om 15:22:23 Oprichter van #OngehoordNederland @:ArnoldKarskenspleit zojuist in Radio @:EenVandaag voor politieke invloed (!) op onafhankelijke journalistiek: 'Minister moet hoofdredacteur van de NOS naar huis kunnen sturen'. (https://t.co/9peCBT0qID 45:40-47:15 min) reageer retweet
w/ w/ w/

:')
Niet verrassend, het ligt recht in het verlengde van de standpunten van de heren Wilders en Baudet die vinden dat rechters, leraren en andere publieke figuren ontslagen moeten worden als ze er niet de juiste standpunten op na houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 17 december 2019 @ 13:12:25 #233
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_190494073
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet verrassend, het ligt recht in het verlengde van de standpunten van de heren Wilders en Baudet die vinden dat rechters, leraren en andere publieke figuren ontslagen moeten worden als ze er niet de juiste standpunten op na houden.
Hij klaagt over een 'staatsomroep' die te links is maar tegelijk wil hij de invloed van de staat vergroten?

Pleit er dan gewoon voor de hele journalistieke nieuws te vercommercialiseren of voor een NPO met uitsluitend ledenomroepen. Of het compleet op de schop gooien van het verouderde omroepsysteem (zou ik het nog mee eens zijn ook.)

Het is me echt een raadsel wat er in zijn kop omgaat. Hij lijkt er wel samenzwering in te zien a la Jensen.
:')
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:42:30 #234
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190552266
Ze hebben helaas de 50000 leden gehaald...

Nog een extreem-rechtse omroep erbij...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:49:36 #235
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190552349
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hebben helaas de 50000 leden gehaald...
Nog een extreem-rechtse omroep erbij...
Even los van de totaal onzinnige extreem-rechts opmerking, over welke omroepen heb je het dan?
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:53:14 #236
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190552378
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Even los van de totaal onzinnige extreem-rechts opmerking, over welke omroepen heb je het dan?
WNL, Powned, AVROTROS en EO zijn allemaal overduidelijk rechts.

Het zijn omroepen die continu blijven zeuren over allochtonen, migratie en veiligheid, en Thierry groot hebben gemaakt toen hij met niks begon.

Mensen die ontkennen dat AVROTROS een rechtse omroep is discussieer ik niet mee.

De minister zou moeten zeggen: fuseer maar met WNL.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:56:55 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190552420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

WNL, Powned, AVROTROS en EO zijn allemaal overduidelijk rechts.

Het zijn omroepen die continu blijven zeuren over allochtonen, migratie en veiligheid, en Thierry groot hebben gemaakt toen hij met niks begon.

Mensen die ontkennen dat AVROTROS een rechtse omroep is discussieer ik niet mee.

De minister zou moeten zeggen: fuseer maar met WNL.
Rechts is wat anders dan extreem-rechts...
pi_190552760
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

WNL, Powned, AVROTROS en EO zijn allemaal overduidelijk rechts.

Het zijn omroepen die continu blijven zeuren over allochtonen, migratie en veiligheid, en Thierry groot hebben gemaakt toen hij met niks begon.
Is het wenselijk dat we geen rechtse omroepen hebben?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:36:24 #239
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190552836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

WNL, Powned, AVROTROS en EO zijn allemaal overduidelijk rechts.
Ja Powned wil Zwarte Piet weg hebben, wat een rechtse onderbuikomroep.

Alles is rechts vanuit de ogen van extreem-links.
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:36:50 #240
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190552842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Is het wenselijk dat we geen rechtse omroepen hebben?
Natuurlijk moeten die er zijn maar het is lachwekkend dat die dan niet hoeven te fuseren...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190552846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten die er zijn maar het is lachwekkend dat die dan niet hoeven te fuseren...
Ok, dus we willen 1 linkse omroep en 1 rechtse?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:37:27 #242
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190552850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja Powned wil Zwarte Piet weg hebben, wat een rechtse onderbuikomroep.

Alles is rechts vanuit de ogen van extreem-links.
Goede argumenten weer.
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:37:58 #243
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190552856
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja Powned wil Zwarte Piet weg hebben, wat een rechtse onderbuikomroep.

Alles is rechts vanuit de ogen van extreem-links.
Als één van de laatsten hebben ze het licht gezien ja

Toen was het schaap al over de dam...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:38:31 #244
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190552861
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Het woord zelf impliceert al een opzet. Wat natuurlijk kul is, net als jouw voorbeeld en de conclusie die je eraan verbindt. Er is geen overkoepelend plan.
Nee hoor, al die "klimaatvluchtelingen" worden hier uitgenodigd uit pure barmhartigheid en compassie. :')
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:38:51 #245
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190552866
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Rechts is wat anders dan extreem-rechts...
Het is bijna extreem rechts in hun onderwerp keuze en dat het wel elke week een item over buitenlanders heeft.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:38:51 #246
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190552867
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Goede argumenten weer.
Dank je.
pi_190553227
-

[ Bericht 99% gewijzigd door probeer op 20-12-2019 11:12:38 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 december 2019 @ 11:15:03 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190553252
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hebben helaas de 50000 leden gehaald...

Nog een extreem-rechtse omroep erbij...
die laatste duizenden zijn ook maar moeizaam gegaan dan, 50k is trouwens niet genoeg, er moet ook nog marge bovenop
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:06:04 #249
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190554049
Ik hoop het. Er zijn al teveel omroepen die trappen naar beneden (allochtonen) in plaats van naar boven (koningshuis).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190554072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop het. Er zijn al teveel omroepen die trappen naar beneden (allochtonen) in plaats van naar boven (koningshuis).
Maar moeten de linkse omroepen dan ook fuseren volgens jou?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:08:49 #251
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190554081
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar moeten de linkse omroepen dan ook fuseren volgens jou?
Die hebben wel leden. En zijn al gefuseerd.
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:09:28 #252
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190554094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar moeten de linkse omroepen dan ook fuseren volgens jou?
Dat is het nu juist. VARA is destijds gedwongen om met BNN te fuseren. Voor WNL gold dat niet en werd een uitzondering gemaakt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190554106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is het nu juist. VARA is destijds gedwongen om met BNN te fuseren. Voor WNL gold dat niet en werd een uitzondering gemaakt.
Ok fair point!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190555447
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hebben helaas de 50000 leden gehaald...

Nog een extreem-rechtse omroep erbij...
Nederland word ook steeds rechtser. De omroepen passen zich aan de sentimenten onder het volk aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 20 december 2019 @ 13:46:13 #255
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190555528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nederland word ook steeds rechtser. De omroepen passen zich aan de sentimenten onder het volk aan.
Rechts > onvrede en agressie > nog rechtser
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 14:09:16 #256
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190555920
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:38 schreef Klopkoek het volgende:

Het is bijna extreem rechts in hun onderwerp keuze en dat het wel elke week een item over buitenlanders heeft.
Jouw lat om iets als extreem rechts te bestempelen ligt dus niet zo heel hoog...
  vrijdag 20 december 2019 @ 14:16:57 #257
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190556082
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jouw lat om iets als extreem rechts te bestempelen ligt dus niet zo heel hoog...
"So the media play a massively important role, but it’s complex. The media is seldom truly a friend of the far right. In the UK we had the Daily Express, which for a while was pretty much the UKIP newspaper, but in most cases newspapers push the issues and the frames of the far right, but are negative towards the far right itself.

That can still help the far right, because as long as you talk about immigration as a threat, it doesn’t matter much if you say the far right parties are bad. If they’re the only ones talking about immigration as a threat, it will win them support."
https://fivebooks.com/best-books/far-right-cas-mudde/

Dat is precies wat het centrum-rechtse EenVandaag telkens weer doet.

Arnold Karskens mocht afgelopen week zelfs het politieke jaar komen duiden! Als expert!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 december 2019 @ 14:47:05 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190556557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

"So the media play a massively important role, but it’s complex. The media is seldom truly a friend of the far right. In the UK we had the Daily Express, which for a while was pretty much the UKIP newspaper, but in most cases newspapers push the issues and the frames of the far right, but are negative towards the far right itself.

That can still help the far right, because as long as you talk about immigration as a threat, it doesn’t matter much if you say the far right parties are bad. If they’re the only ones talking about immigration as a threat, it will win them support."
https://fivebooks.com/best-books/far-right-cas-mudde/

Dat is precies wat het centrum-rechtse EenVandaag telkens weer doet.

Arnold Karskens mocht afgelopen week zelfs het politieke jaar komen duiden! Als expert!
Bestaan er nou extreem-rechtse omroepen in Nederland of niet? Dus zeg maar van het kaliber Constant Kusters/ NVU.
pi_190557049
Ik meen me te herinneren dat WNL ook is ontstaan met als intentie het "Rechtse geluid" te laten horen. WNL voldoet schijnbaar niet meer aan de eisen van "Rechts Nederland".
Wat voor verschil in intentie is er dan nú met ON itt WNL?
Wat heeft ON nu wél wat destijds WNL niet had?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_190557079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik meen me te herinneren dat WNL ook is ontstaan met als intentie het "Rechtse geluid" te laten horen. WNL voldoet schijnbaar niet meer aan de eisen van "Rechts Nederland".
Wat voor verschil in intentie is er dan nú met ON itt WNL?
Wat heeft ON nu wél wat destijds WNL niet had?
WNL zal wel teveel Telegraaf en dus VVD en dus te links/eurofiel zijn oid.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_190557152
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

WNL zal wel teveel Telegraaf en dus VVD en dus te links/eurofiel zijn oid.
Het schuift idd steeds verder op. Iedere keer blijkt dat een extreem standpunt innemen alleen kan gedijen wanneer je je beperkt tot vrijblijvende onderbuik-opwellingen. Als je een discussie aangaat met andersdenkenden en wat dieper op de materie in moet gaan, komen de nuances, en die kunnen we natuurlijk niet gebruiken.
En dan behoren de "genuanceerd denkenden" weer tot de elite, en kun je weer een nieuwe omroep beginnen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 december 2019 @ 17:31:24 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190558965
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

WNL zal wel teveel Telegraaf en dus VVD en dus te links/eurofiel zijn oid.
Telegraaf voert vooral campagne tegen de VVD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 11 januari 2020 @ 15:49:56 #263
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190980054


Zou Jezus als correspondent van ON willen fungeren. Karskens en Hij hebben elkaar immers ontmoet en zelfs brieven uitgewisseld!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190980780
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:49 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]

Zou Jezus als correspondent van ON willen fungeren. Karskens en Hij hebben elkaar immers ontmoet en zelfs brieven uitgewisseld!
Is dit een grap?
I´m back.
pi_190980893
Ah yes. Hier heb ik zin in. Een bonte verzameling mafklappers die het echte geluid gaan brengen. :D
Dit, dus.
pi_190981131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]
Alles is rechts vanuit de ogen van extreem-links.
Rare tijden inderdaad.
pi_190981428
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dit een grap?
Blijkbaar niet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190981926
quote:
Dat die man flink van het padje af is mag toch geen verrassing heten?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 11 januari 2020 @ 18:26:44 #269
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190982020
wierdduk twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 16:20:13 Dat @arnoldkarskens hier zegt op het slagveld Jezus én de Heilige Geest te hebben ontmoet, vinden velen hilarisch. Ik vind het prachtig en denk als oud-oorlogsverslaggever te begrijpen wat hij bedoelt met dergelijke 'verschijningen': https://t.co/ecnCHEDpkj reageer retweet
Constanteyn1 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 16:38:26 Er is iets grondig mis met rechts Twitternederland als een beetje geloven in een Mekkaanse kamelenhandelaar omdat je ouders dat nou eenmaal ook doen als een misdaad wordt gezien, maar shitposts naar de Heiland sturen 'prachtig' is. https://t.co/Uf5IZ5kHxo reageer retweet
Afkomst is belangrijker dan de Verlichte waarden.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 januari 2020 @ 18:30:37 #270
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190982088
FrontaalNaakt twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 15:34:31 Je zou bijna gaan denken dat Johan Derksen een probleem met zwarte vrouwen heeft. https://t.co/sKwZxDzZN0 reageer retweet
Ik sluit niet uit dat we mysogene racist Derksen op termijn bij ON gaan zien, op dezelfde manier zoals Omroep Max vele uitgerangeerde en vergrijsde 'sterren' van de commerciële omroepen naar zich toe trekken.

ON wordt denk ik de omroep max versie van WNL.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 januari 2020 @ 18:34:30 #271
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190982152
rudybouma twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 12:05:02 Omroep ON! wil u wijs maken dat de NPO dit niet al vorige week heeft uitgelegd 🤷‍♂️🙄 https://t.co/VQnPjFEbAm reageer retweet
Dit vat het wel een beetje samen: het ongehoorde geluid is stiekem het meest gehoorde geluid.

Dat is geen onkunde maar strategie door de machthebbers.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190982400
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:26 schreef Klopkoek het volgende:
wierdduk twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 16:20:13 Dat @:arnoldkarskens hier zegt op het slagveld Jezus én de Heilige Geest te hebben ontmoet, vinden velen hilarisch. Ik vind het prachtig en denk als oud-oorlogsverslaggever te begrijpen wat hij bedoelt met dergelijke 'verschijningen': https://t.co/ecnCHEDpkj reageer retweet
Constanteyn1 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 16:38:26 Er is iets grondig mis met rechts Twitternederland als een beetje geloven in een Mekkaanse kamelenhandelaar omdat je ouders dat nou eenmaal ook doen als een misdaad wordt gezien, maar shitposts naar de Heiland sturen 'prachtig' is. https://t.co/Uf5IZ5kHxo reageer retweet
Afkomst is belangrijker dan de Verlichte waarden.
Nog niet zo lang geleden kwam er een boek of artikel uit over Gretha Thurnberg waarin de moeder zei dat Gretha CO2 kon waarnemen. Dat was waarschijnlijk enigszins figuurlijk bedoeld.

Duk en iedereen die hem en Karskens gelijk gaven gingen toen vol op t orgel
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190982945
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:49 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]

Zou Jezus als correspondent van ON willen fungeren. Karskens en Hij hebben elkaar immers ontmoet en zelfs brieven uitgewisseld!
Als hij dat als beeldspraak bedoelde dá kèn...
Niet moelijk doen . Is wel originele beeldspraak
Als grap is het mislukt.

Als hij werkelijk denkt dé Jezus ontmoet te hebben.....?
Heeft hij dan niet een klap gehad ergens? Moet hij naar een therapeut ?

https://twitter.com/search?q=karskens%20jezus&src=typed_query
https://twitter.com/arnoldkarskens/status/1215983927766192128

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluesdude op 11-01-2020 19:46:21 ]
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:45:34 #274
80382 manny
30 is best veel
pi_190982996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
rudybouma twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 12:05:02 Omroep ON! wil u wijs maken dat de NPO dit niet al vorige week heeft uitgelegd 🤷‍♂️🙄 https://t.co/VQnPjFEbAm reageer retweet
Dit vat het wel een beetje samen: het ongehoorde geluid is stiekem het meest gehoorde geluid.

Dat is geen onkunde maar strategie door de machthebbers.
oi oi dat is wel echt heel slecht van ON!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_190983049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:45 schreef manny het volgende:

[..]

oi oi dat is wel echt heel slecht van ON!
Je zou haast denken dat Karskens hier in NWS post. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190983057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:45 schreef manny het volgende:

[..]

oi oi dat is wel echt heel slecht van ON!
Onoplettend Nederland.
pi_190983186
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
FrontaalNaakt twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 15:34:31 Je zou bijna gaan denken dat Johan Derksen een probleem met zwarte vrouwen heeft. https://t.co/sKwZxDzZN0 reageer retweet
Ik sluit niet uit dat we mysogene racist Derksen op termijn bij ON gaan zien, op dezelfde manier zoals Omroep Max vele uitgerangeerde en vergrijsde 'sterren' van de commerciële omroepen naar zich toe trekken.

ON wordt denk ik de omroep max versie van WNL.
Johan Derksen gaat echt niet voor een fractie van het salaris wat hij bij John de Mol verdient naar ON hoor. Zijn salaris gaan voor zijn idealen, en hij is vaak kritisch ja.

En als hij kritisch is op allochtonen, dan is dat tegenwoordig inderdaad racisme. Kritisch op vrouwen, of juist te lovend over vrouwen seksistisch.

Tja, en heb je dan de pech dat je kritisch moet zijn op een vrouw die dan ook nog donker is, dan heb je wel the perfect storm.

Ik moet trouwens altijd wel om Derksen lachen.
pi_190983251
Arnold,

Zag Jezus er ongeveer zo uit ?


Je weet.... je gaat met gestrekt been de oorlog in, als rigide rechtse jihadist... en dan kun je nu voor eeuwig jezusgrappen verwachten.
Slechte oorlogstactiek van je.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 21:06:07 #279
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190984485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Johan Derksen gaat echt niet voor een fractie van het salaris wat hij bij John de Mol verdient naar ON hoor. Zijn salaris gaan voor zijn idealen, en hij is vaak kritisch ja.

En als hij kritisch is op allochtonen, dan is dat tegenwoordig inderdaad racisme. Kritisch op vrouwen, of juist te lovend over vrouwen seksistisch.

Tja, en heb je dan de pech dat je kritisch moet zijn op een vrouw die dan ook nog donker is, dan heb je wel the perfect storm.

Ik moet trouwens altijd wel om Derksen lachen.
Hij is selectief kritisch.

Hij heeft de mond vol wanneer een 'Marokkaan' of Turk (Kokcu) niet voor Nederland wil spelen maar was heel erg mild over Dest.

Het is zonder meer een xenofoob.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190984765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is selectief kritisch.

Hij heeft de mond vol wanneer een 'Marokkaan' of Turk (Kokcu) niet voor Nederland wil spelen maar was heel erg mild over Dest.

Het is zonder meer een xenofoob.
Nee hoor, ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat Dest zijn jeugdinterlands voor Amerika heeft gespeeld, en Amerika zijn financiële verantwoordelijkheid heeft gepakt voor dat stukje ontwikkeling van de speler.

Bij Kokcu ligt dat anders, omdat hij alle vertegenwoordigende elftallen van jong oranje heeft doorlopen, de KNVB in zijn ontwikkeling kosten en energie heeft gestoken, en vervolgens kiest hij voor Turkije.

En daar zit toch een essentieel verschil. Los van het feit dat Turkije zich inderdaad profileert als "Kutland".

Ik snap wel dat mensen Derksen persé als een racist willen zien, maar de discussie moet wel eerlijk blijven natuurlijk.
  zondag 12 januari 2020 @ 09:03:25 #281
80382 manny
30 is best veel
pi_190991461
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is selectief kritisch.

Hij heeft de mond vol wanneer een 'Marokkaan' of Turk (Kokcu) niet voor Nederland wil spelen maar was heel erg mild over Dest.

Het is zonder meer een xenofoob.
waarom zou in jouw beleving een xenofoob graag willen dat die jongens voor nederland kiezen dan ?

ik denk dat de kern veel meer in de eerste zin van jouw post zit. op alle vlakken (bijv ook trainers die werken in dubieuze landen)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_190992205
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:35:48 #283
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191073422
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:55 Joseph Goebbels is trending in Brazil because the Secretary of Culture posted a video in which he quotes Goebbels while Wagner plays in the background. He states that national art will be "heroic", "national" (1/2) reageer retweet
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:56 "equally imperative since it is deeply linked to the urgent aspirations of our people. Or it will be nothing." The aesthetics of the video resemble those announcements made in the late 1930s in Germany. Unbelievable! @dwnews @CNN @ADL reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:48:52 Er is een Nederlandse opiniemaker die columnist is voor een website die een betrouwbare bondgenoot is van het fascistische Bolsonaro regime maar als je haar radicaal rechts noemt is dat demonisering. https://t.co/YNj5DznXde reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 18:16:01 Eva Vlaardingerbroek wordt innig omarmd als een van de hunnen door de Bolsonaro-wereld in Brazilie, maar weten jullie nog toen jan en alleman hier boos was op twee journalisten die het gewaagd hadden haar radicaal-rechts te noemen? reageer retweet
Dat is Eva Vlaardingerbroek.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:43:09 #284
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191073507
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:35 schreef Klopkoek het volgende:
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:55 Joseph Goebbels is trending in Brazil because the Secretary of Culture posted a video in which he quotes Goebbels while Wagner plays in the background. He states that national art will be "heroic", "national" (1/2) reageer retweet
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:56 "equally imperative since it is deeply linked to the urgent aspirations of our people. Or it will be nothing." The aesthetics of the video resemble those announcements made in the late 1930s in Germany. Unbelievable! @:dwnews @:CNN @:ADL reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:48:52 Er is een Nederlandse opiniemaker die columnist is voor een website die een betrouwbare bondgenoot is van het fascistische Bolsonaro regime maar als je haar radicaal rechts noemt is dat demonisering. https://t.co/YNj5DznXde reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 18:16:01 Eva Vlaardingerbroek wordt innig omarmd als een van de hunnen door de Bolsonaro-wereld in Brazilie, maar weten jullie nog toen jan en alleman hier boos was op twee journalisten die het gewaagd hadden haar radicaal-rechts te noemen? reageer retweet
Dat is Eva Vlaardingerbroek.
Eva is een "betrouwbare bondgenoot van Jair Bolsonaro", president van Brazilie. Jaja. :') En ik was gisteren op de koffie bij Poetin.

Oh wacht, het gaat om een website die bondgenoot is van Jair. Nog mooier.

Ik adviseer Thijs om de paddo's even te laten staan. Gekkerd.
pi_191073989
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:35 schreef Klopkoek het volgende:
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:55 Joseph Goebbels is trending in Brazil because the Secretary of Culture posted a video in which he quotes Goebbels while Wagner plays in the background. He states that national art will be "heroic", "national" (1/2) reageer retweet
DavidNemer twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 05:54:56 "equally imperative since it is deeply linked to the urgent aspirations of our people. Or it will be nothing." The aesthetics of the video resemble those announcements made in the late 1930s in Germany. Unbelievable! @:dwnews @:CNN @:ADL reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:48:52 Er is een Nederlandse opiniemaker die columnist is voor een website die een betrouwbare bondgenoot is van het fascistische Bolsonaro regime maar als je haar radicaal rechts noemt is dat demonisering. https://t.co/YNj5DznXde reageer retweet
KleinpasteThijs twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 18:16:01 Eva Vlaardingerbroek wordt innig omarmd als een van de hunnen door de Bolsonaro-wereld in Brazilie, maar weten jullie nog toen jan en alleman hier boos was op twee journalisten die het gewaagd hadden haar radicaal-rechts te noemen? reageer retweet
Dat is Eva Vlaardingerbroek.
Godverdomme zeg. _O- 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 17 januari 2020 @ 16:32:57 #286
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191074184
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Eva is een "betrouwbare bondgenoot van Jair Bolsonaro", president van Brazilie. Jaja. :') En ik was gisteren op de koffie bij Poetin.

Oh wacht, het gaat om een website die bondgenoot is van Jair. Nog mooier.

Ik adviseer Thijs om de paddo's even te laten staan. Gekkerd.
Ook GeenStijl weet het.

https://www.geenstijl.nl/(...)kt-door-in-brazilie/

https://www.krapuul.nl/po(...)goebbels-instemmend/

Het is een sletje van Front National en Bolsonaro. Je kunt er niet omheen draaien.

Nog los van het feit dat FvD zelf allemaal anti-rechtstatelijke voorstellen doet, zoals het het strafrechtelijk vervolgen van oikofobie en mensen die zwarte piet willen afschaffen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 18 januari 2020 @ 13:18:49 #287
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191086394
hanslaroes twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 12:22:36 Jongens, iedereen mag de Green Deal van de EU toejuichen of verwerpen -in stevige, rauwe termen- maar als je zegt ‘genocide’, dan ben je voor altijd gediskwalificeerd. En zeker ongeschikt om een omroep op te richten en mee te praten https://t.co/JPn7kezoDZ reageer retweet
Joost Niemoller vergelijkt de Green Deal met genocide.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 19 januari 2020 @ 17:19:10 #288
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191103777
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 1 maart 2020 @ 00:10:59 #289
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_191764503

Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_191765005
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
Het Coronavirus wensen is het nieuwe kankerwensen.

Geeft wel het niveau aan van deze Karskens.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 1 maart 2020 @ 00:51:45 #291
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191765280
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
:N
Ik ben inmiddels overleden
pi_191765455
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
Twitter haalt toch altijd het beste in mensen naar boven :N

Wat een rancune spreekt er ook uit deze tweet. Hij profileert zich als de 'dwarsdenker' die niet bij de 'elite-groep' wil horen, maar is vervolgens wel verbolgen als hij niet op hun feestje is uitgenodigd.
pi_191765655
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
Zulke valse verwensingen waren vroeger toch wel verplichte nummertjes om er in het schrijverscircus een beetje bij te horen.
Tegenwoordig moet je vooral mild en mededogend zijn voor jan en alleman en fluistert een issuemanager mee bij iedere instagramscheet die je laten wilt.
J’ai faim.
pi_191765680
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 01:01 schreef FYazz het volgende:

[..]

Twitter haalt toch altijd het beste in mensen naar boven :N

Wat een rancune spreekt er ook uit deze tweet. Hij profileert zich als de 'dwarsdenker' die niet bij de 'elite-groep' wil horen, maar is vervolgens wel verbolgen als hij niet op hun feestje is uitgenodigd.
Zo ging het toch altijd. Alleen in dit gladgestreken gehaktballentijdperk niet...
J’ai faim.
pi_191772105
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?
Tjee.. wat een rancuneus mannetje is die Karskens.
Groepen schrijvers doodwensen met een dodelijke virus
Wat zou zijn vriend Jezus hiervan zeggen ? Schrijven ze nog brieven?

pi_191773019
arnoldkarskens twitterde op zondag 01-03-2020 om 00:22:52 Een ‘sorry’ voor wie zich geërgerd heeft aan mijn laatste boekenbal-tweet. Het thema van de avond ‘dwarsdenken’ is blijkbaar niet iedereen duidelijk, maar mensen beledigen is het laatste wat ik wil. reageer retweet
Karskens verwijderde de tweet, zegt sorry en noemt het doodwensen van schrijvers " beledigen".

Onder: een reactie van een geloofsgenoot, of doet hij alsof hij een geloofsgenoot is, om het karskens-geloof te beschadigen ?

thevilone666st1 twitterde op zondag 01-03-2020 om 01:43:45 @arnoldkarskens @pina2345 Genoeg met sorry, die kinderverkrachters van droll66 giflinks en de pedo partij van Rutte bieden maar eens excuses aan voor hun corruptie en volkeren moord omdat George Soros ze op tape heeft, genoeg is genoeg! reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 maart 2020 @ 19:52:23 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191780068
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
wel schattig hoe graag hij er toch wel bij wil horen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191781537
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wel schattig hoe graag hij er toch wel bij wil horen
En vooral dat hij dan gaat stampvoeten op twitter. Het is net een meisje van 12.

"Ik heb ook boekje geschreven boehoe"
Conscience do cost.
  maandag 2 maart 2020 @ 10:11:10 #299
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191790215
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze man nog aanblijven?

Iemand ook hier die heeft gedoneerd en ons bij kan praten over wat ze dit jaar in de planning hebben?
Volgens mij kan hij inmiddels bij de show van Jensen aansluiten.
:')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 2 maart 2020 @ 10:26:02 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191790458
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Volgens mij kan hij inmiddels bij de show van Jensen aansluiten.
Jensen _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 2 maart 2020 @ 10:26:26 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191790466
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wel schattig hoe graag hij er toch wel bij wil horen
Ja, en dat terwijl hij steeds roept niet bij het kartel te willen horen :') 8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')