Benzemagod, blijft toch nog steeds onderschat op een of andere manier.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Raf heeft nog met Benzema gespeeld bij Real, moet je nagaan.
Dat is hij dan ook bij lange na niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
Als in: weinig mensen die hem zien als één van de beste spitsen ter wereld van de laatste 10 jaar.
Heeft ook wel mindere periodes gehad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Benzemagod, blijft toch nog steeds onderschat op een of andere manier.
Coca Colaquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Marketingstudent @:KingRoland drinkt cola.
Hij heeft ook vier kinderen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Wat lijkt die Ronaldo af te takelen zeg. Oogt traag, totaal niet fris. Acties zijn ook stuk trager lijkt het. Maar goed, hij is natuurlijk wel bijna 35, en zn moeder dronk volle bak donker bier toen hij nog in haar buik zat. Helpt ook niet mee allemaal. Benieuwd wat hij na zn actieve carriere gaat doen.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is hij dan ook bij lange na niet.
Eens. Hij was als bliksemafleider rond Ronaldo uitstekend, alleen wezen mensen steeds naar zijn lage doelpuntenaantal. Sinds Ronaldo weg is doet hij het gewoon fantastisch zowel aan de bal als zonder bal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Presteert ook niks meer op nationaal niveauquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is hij dan ook bij lange na niet.
Jij wil zeggen van wel ja?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
Als in: weinig mensen die hem zien als één van de beste spitsen ter wereld van de laatste 10 jaar.
Heeft ook een toffe moeder. Was ooit in het Bernabeu stadion. Zat die moeder naast me.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:52 schreef Slobeend het volgende:
@:wimderon krijgt gelijk over Morata.
Glenn Murray.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zlatan
Lewandowski
Kane
Messi
Suarez
Aguero
Van Persie
Allemaal veel beter.
Sinds Ronaldo naar Juventus is, is Benzema direct betrokken bij 60 doelpunten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens. Hij was als bliksemafleider rond Ronaldo uitstekend, alleen wezen mensen steeds naar zijn lage doelpuntenaantal. Sinds Ronaldo weg is doet hij het gewoon fantastisch zowel aan de bal als zonder bal.
Het is eerder alles erom heen wat minder bijdraagt aan het aantal goals van Real Madrid. In de competitie heeft Benzema nu 10 goals, de rest maximaal 2 individueel.
trquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heeft ook een toffe moeder. Was ooit in het Bernabeu stadion. Zat die moeder naast me.
Benzema scoort een goal en zij helemaal uit haar plaat van trots: "Ik ben ze ma, ik ben ze ma."
Ferrán is een geweldige speler. Naast Parejo de enige waar ik een beetje warm van word bij Valencia op het moment.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:55 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Azpi linksachter; Reece rechtsachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |