Merel heeft geen zin om de afwasmachine uit te ruimen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef zodeju het volgende:
En wie gaat de boel opruimen......als laatste haal je toch de tafel even leeg??
Talpa kan gewoon iedereen laten winnen er is geen enkele controle.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En als die opdracht nou winnen is?
![]()
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.quote:
Zouden ze dat erop wagen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef goldback het volgende:
[..]
Talpa kan gewoon iedereen laten winnen er is geen enkele controle.
Jes is er binnen gekomen met het idee "Ik run de boel hier en iedereen doet wel wat ik zeg want ik ben beter dan iedereen hier"quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.
Jes is misschien gevraagd, heeft de boot en wat privileges meegekregen en zal (denk ik) gedacht hebben dat hij deze klus wel even zou klaren, net zoals Ivan heeft gedaan in Uto 1. Dit liep goed, en volgens zijn plan, behalve de laatste week, nu valt zijn plan een beetje in het water. en daar heeft hij flink moeite mee.
En Merel gauw zeggen dat ze het ook over haar en Gerrit heeft gehad. Braaf hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jij mediator vraagt Jes aan Merel.
Owee als je het ook met Ger eens bent hoor Merel dat kan Jesje niet hebben.
En ik duld geen tegenspraak moet er nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jes is er binnen gekomen met het idee "Ik run de boel hier en iedereen doet wel wat ik zeg want ik ben beter dan iedereen hier"
Ja, dat idee heb ik ook al een poosje. Dat met die boot vond ik ook al zo vreemd. Vanwaar die privileges? En dan nog het feit dat de andere bewoners hem toch zien als 'de baas' daar. Dat maakt me zeer wantrouwig. Maar goed, we komen er binnenkort achter want de eindstrijd is nabijquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.
Jes is misschien gevraagd, heeft de boot en wat privileges meegekregen en zal (denk ik) gedacht hebben dat hij deze klus wel even zou klaren, net zoals Ivan heeft gedaan in Uto 1. Dit liep goed, en volgens zijn plan, behalve de laatste week, nu valt zijn plan een beetje in het water. en daar heeft hij flink moeite mee.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En ik duld geen tegenspraak moet er nog ergens tussen.
Is altijd zo met die vogel, vies mensquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Op de manier hoe Merel het nu brengt naar Jessie is heel anders dan hoe ze net met Gerrit communiceerde......
Knabbel en Babbel zeker dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Mohitah het volgende:
Ik ga stuk om Mylene, staat lekker af te luisteren
Jessie kent alleen zijn eigen waarheid.....Dat is Jessie...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef zodeju het volgende:
Jessie begint zich alweer te verdedigen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |