Welneequote:Op dinsdag 26 november 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie kwam helemaal niet ½huilend naar Merel..
Sorry maar nog steeds niet duidelijkquote:
Jemig, die sporen niet ppfffquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:44 schreef zodeju het volgende:
Zo, Is Jessie ook al aan het huilen dat de vriendschap over is>??
Ik geloof dat ook, die twee spelen het prima.. als het over hun "nummers: gaat zijn ze ineens weer normaal in overleg.. natuurlijk spelen BSquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze doen het ff voor de spanning en draait hij straks weer als blad aan de boom om
Ik denk ene Billydepalmaquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar nog steeds niet duidelijk
Gooi die social media meuk in het juiste topic aub.quote:
Ze staat er wel van te kijken dat Jessie het niet overlegd heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Shambles het volgende:
Nee Merel, volgens Jessie gunde Gerrit hem dat nummer voor Cees niet.
Dat kind blijft liegen.
Nee, volgens mij op een site van Merel Utopia2.....raar.....je zou zeggen dat doe je dan op Lex haar site.....(niet dat je dit ooit moet doen want het is niet normaal meer)quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En die post dat uit naam van Merel Utopia-2?
IK ook niet, die kut merelquote:
ditquote:
Hoop echt dat Ger dit volhoudt zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit
merel mot opbokken. denkt alleen maar hun eigen.. dat ze geen stemmen krijgen. zo doorzichtig
Jessie ook niet heeft hij vertelt aan Hiske niet deze Gerrit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Gerrit ook nog steeds niet.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook niet......laten ze maar een paar week zweten.....
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Gerrit ook nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit
merel mot opbokken. denkt alleen maar hun eigen.. dat ze geen stemmen krijgen. zo doorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |