Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Druilerig. Pas goed bij de stemming daar
Dank jequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn jou weer te lezen
Nou zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja dat jij geen tegenspraak duld weten we wel.....
Zie je dat dacht ik ook al, maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? Gerrit heeft helemaal niet gezegd dat hij zijn moeder mee wil nemen.![]()
Hij had het over Lex.![]()
Maar hij noemt het wel even.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
Gerrit mag van Jessie niet over zijn moeder weer beginnen want dat doet Jessie ook niet.
En Jessie wil alles weten en Merel moet luisteren hoe hij erover denkt....lulhannes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Ja hoor, Merel, je bent in beeld.
Merel raakt geïrriteerd. Jessie: mag ik dan mijn mening niet geven? Merel: ik doe alleen verslag.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank jeen fijn om weer te posten ook
Hey kerelquote:
Maar dat hij altijd zijn zin doordrukt is onzin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Hij blijft het laatste woord willen houden.....niks is Jessie zijn schuld.
Hij wil helemaal geen verslag. Hij wil weer een podium om zijn bullshit te droppen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Hij draait alles zo dat alles bij een ander ligt en nooit bij Jessiequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |