de uitzondering die de regel bevestigt!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:31 schreef V__L_N het volgende:
Hier doet ie het gewoon hoor, mijn werk.
Hier ook. Het is al meermaals gebeurd. Ik heb niet de indruk dat de nieuwe sticker beter werkt dan de oude.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:25 schreef Thomas-sama het volgende:
Hier ook retourpost teruggekregen in de wijk.
Er wordt doodleuk weer de code van het verzendadres erop gezet.
Heb over de appquote:Op woensdag 4 december 2019 22:34 schreef V__L_N het volgende:
Hebben we het nou over de app of over de website? Want de website doet het hier, maar de app al 3 weken niet.
Heb ik ook een tijd gedaan maar dan krijg je elke keer zo'n vervelende pop-up met "er is een update beschikbaar", die je dan weer moet wegklikken. En ik word nu al temmes van iedere keer "er is geen internetverbinding" of "kan GPS-positie niet bepalen".quote:Op woensdag 4 december 2019 22:10 schreef zerebus het volgende:
Mijn advies is ook altijd om de updates te laten zitten als de app gewoon goed werkt. Ik heb zelf ook vaak genoeg gehad dat hij het na een update ineens niet meer doet
via mobiele apllicatie werkt het welquote:Op donderdag 5 december 2019 18:36 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Ik kan de laatste weken mijn rooster niet meer bevestigen via de website. Na klikken op bevestigen krijg ik wel de lijst met tijden, maar de pop-up waar je nog een keer op "Ok" moet drukken verschijnt niet. Meer mensen daar last van?
Ja hier werkt dat op de pc ook niet meer zie ik, wilde bezwaar maken maar hij gaat ook meteen naar die lijst met tijden. In de app kun je niet per dag bezwaar invullen, dus ze hadden het hier liever via de pc. Dan maar even in de app kijken straks..quote:Op donderdag 5 december 2019 18:36 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Ik kan de laatste weken mijn rooster niet meer bevestigen via de website. Na klikken op bevestigen krijg ik wel de lijst met tijden, maar de pop-up waar je nog een keer op "Ok" moet drukken verschijnt niet. Meer mensen daar last van?
It had geen bericht gestuurd dat het was opgelostquote:
In plaats van een klacht in te dienen zou je misschien de collega in kwestie rechtstreeks kunnen aanspreken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:22 schreef bmp80 het volgende:
* bmp80 bromt
Collega of niet, nog 1x een verkeerde brief in dus bus, of een goede brief niet in de bus, en ik dien een klacht in. En als ze de hele wijk zo lopen als bij mij dan mogen ze wel ff met de teamcoach praten of ze dit werk wel kunnen.
hier zowat alle dagen(wel 40 soms)(per wijk) bijna alles wordt er bij ons geplaatst lijkt welquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:54 schreef Abdoe het volgende:
Vandaag 21 scanpakjes in 1 wijk, dat heb ik nog niet eerder gehad.
Dat lijkt me wel wat veel. Met de Chinazooi en overige troep erbij had ik 4 tassen pakketten voor die wijk (+ 3 tassen post). Het komt in jouw gebied regelmatig voor dat elke wijk 8 tassen pakketten oid heeft?quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:48 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier zowat alle dagen(wel 40 soms)(per wijk) bijna alles wordt er bij ons geplaatst lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |