abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 december 2019 @ 10:18:17 #26
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_190210850
Hebben jullie ook problemen met de app van mijn werk :{ sinds dat het geupdated was valt het steeds uit
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 1 december 2019 @ 12:37:28 #27
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190212207
Die wil bij mij al 3 weken niet aan. Scheelt bakken met tijd trouwens.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190212731
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:37 schreef V__L_N het volgende:
Die wil bij mij al 3 weken niet aan. Scheelt bakken met tijd trouwens.
Heb je geen last van je TC? Die van mij hing meteen aan de telefoon bij het minste of geringste.
pi_190213176
quote:
15s.gif Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef Anonymousz het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app van mijn werk :{ sinds dat het geupdated was valt het steeds uit
Android of iOS? Volgens mij is er vorige week een update geweest voor Android, iOS nog niet. In ieder geval melden bij IT, dat kan ook online op een moment dat het jou uitkomt.

Er wordt door een groep postbezorgers getest in de week voordat een nieuwe versie uitkomt, maar daarin zijn lang niet alle type telefoons/OSversies/netwerken vertegenwoordigd. Bovendien gebeurt het helaas regelmatig dat testers wel (individuele) problemen melden, maar dat IT beslist de update toch door te laten gaan. Bedrijfsbelang boven werkgemak en zo. :N
pi_190213760
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Ranunculus het volgende:
Volgens mij is er vorige week een update geweest voor Android
Dat was om de problemen met de versie van 11 november op te lossen, dat is te zien aan de reviews in de Play Store niet helemaal gelukt.
  zondag 1 december 2019 @ 16:38:49 #31
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_190216618
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Ranunculus het volgende:

[..]

Android of iOS? Volgens mij is er vorige week een update geweest voor Android, iOS nog niet. In ieder geval melden bij IT, dat kan ook online op een moment dat het jou uitkomt.

Er wordt door een groep postbezorgers getest in de week voordat een nieuwe versie uitkomt, maar daarin zijn lang niet alle type telefoons/OSversies/netwerken vertegenwoordigd. Bovendien gebeurt het helaas regelmatig dat testers wel (individuele) problemen melden, maar dat IT beslist de update toch door te laten gaan. Bedrijfsbelang boven werkgemak en zo. :N
ja 26 nov was de laatste update voor Android
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 1 december 2019 @ 23:38:26 #32
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190224643
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:09 schreef Globetrottertje2 het volgende:

[..]

Heb je geen last van je TC? Die van mij hing meteen aan de telefoon bij het minste of geringste.
Neeh. Ik app hem af en toe voor extra tijd. Dat voegt ie toe zonder commentaar verder. Van de week kwam ie stikkers brengen. Toen hebben we het er 2 seconden over gehad. Dat ik vooral niet moet vergeten wel te checken of er een update is. Hij kan er verder ook niks mee. De melding ligt bij de it. Die moeten het oplossen.

Overigens heb ik gewoon een goeie tl hoor. Werk al 9 jaar voor hem. Doet niet moeilijk, zie hem verder ook bijna nooit. Maar als er een probleem is dat regelt ie het wel, maar hij komt verder ook niet aan mijn hoofd zeuren. Vorige week was er een klacht in mijn gebied. Weten ze alleen het postcode. Dat meld ie me, maar meer is het ook niet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190227241
quote:
15s.gif Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef Anonymousz het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app van mijn werk :{ sinds dat het geupdated was valt het steeds uit
Ja, hij loopt vaak vast bij het verversen. En als je 'm dan afsluit en weer opnieuw opstart word je naar mijnpostnl.nl gestuurd en moet je een nieuwe pincode aanmaken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_190229170
Bij een klacht moesten wij zelf naar de klant toe en daar aanbellen en persoonlijk excuses aanbieden. De tl hing ook altijd meteen aan de telefoon als we niet met het scanapparaat, maar met de mobiel hadden gescanned. Heel vervelend waren die dingen.
pi_190229586
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:48 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Bij een klacht moesten wij zelf naar de klant toe en daar aanbellen en persoonlijk excuses aanbieden. De tl hing ook altijd meteen aan de telefoon als we niet met het scanapparaat, maar met de mobiel hadden gescanned. Heel vervelend waren die dingen.
Zo eentje hebben we hier ook gehad, heel stom. Ik heb gelukkig tot nu toe geen problemen met de app.

En mijn pakje was er toch nog vrijdag, dat viel me nog mee qua snelheid ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 2 december 2019 @ 12:27:10 #36
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190229854
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:48 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Bij een klacht moesten wij zelf naar de klant toe en daar aanbellen en persoonlijk excuses aanbieden. De tl hing ook altijd meteen aan de telefoon als we niet met het scanapparaat, maar met de mobiel hadden gescanned. Heel vervelend waren die dingen.
De twee keer dat ik een klacht had in mijn adressen is ie er zelf heen gegaan. 1 keer om een nieuw binnenklepje te plaatsen en 1 keer om uit te leggen dat ik een sleutel echt niet had gejat.

Maar dit was zo'n meetpunt ding. Hij heeft geen idee of het mijn wijk is of die van mijn collega, of uit het autobedrijf... Dus ja, wat wil je er verder mee.

Naar scannen met je mobiel of scanner kijken ze hier echt niet hoor. Dat is echt de grootste flauwekul.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190231176
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:27 schreef V__L_N het volgende:

[..]

De twee keer dat ik een klacht had in mijn adressen is ie er zelf heen gegaan. 1 keer om een nieuw binnenklepje te plaatsen en 1 keer om uit te leggen dat ik een sleutel echt niet had gejat.

Maar dit was zo'n meetpunt ding. Hij heeft geen idee of het mijn wijk is of die van mijn collega, of uit het autobedrijf... Dus ja, wat wil je er verder mee.

Naar scannen met je mobiel of scanner kijken ze hier echt niet hoor. Dat is echt de grootste flauwekul.
het gebruiken van je scanner zien ze,doordat er wel/geen vinkje bij scandevice used staat(salesforce)
pi_190231259
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 13:39 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het gebruiken van je scanner zien ze,doordat er wel/geen vinkje bij scandevice used staat(salesforce)
steeds meer mensen die een "bedrijfstelefoon"hebben omdat toen verplicht scannen..... Oude versie android en een bundel met 150 Mb ofzo..... daar is de app nu echt wel stuk hoor! Ik geef ze als advies (remember de handscanner die na een week in de hoek lag?) om gewoon maar een ineuwe telefoon aan te vragen!
pi_190231798
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 13:39 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het gebruiken van je scanner zien ze,doordat er wel/geen vinkje bij scandevice used staat(salesforce)
Dat zal vast wel, maar ik heb dat ding nog nooit gebruikt en niemand die er ooit over heeft geklaagd. Nieuwe medewerkers hier krijgen geen scanner, echt belangrijk kan het dan toch niet zijn.
pi_190232479
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 14:16 schreef zevenmijlslaars het volgende:

[..]

Dat zal vast wel, maar ik heb dat ding nog nooit gebruikt en niemand die er ooit over heeft geklaagd. Nieuwe medewerkers hier krijgen geen scanner, echt belangrijk kan het dan toch niet zijn.
Mijn TL heeft zelfs liever dat je met de telefoon scant ipv met de scanner, omdat er bij scannen met de scanner relatief vaak dingen mis gaan.

Ik heb trouwens ook, toen ik problemen had met het koppelen van de scanner aan mijn telefoon, te horen gekregen van de IT Desk dat het gebruik van de scanner niet langer verplicht was, precies vanwege de talloze communicatieproblemen tussen scanner en telefoon. Daarom krijgen nieuwe medewerkers ook geen scanner meer, en als jouw scanner stuk is en je meldt dat bij de IT-desk, dan krijg je een oud exemplaar terug van iemand die bijv. uit dienst is gegaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_190233753
Kijk, dit is dan wel weer handig van het echte Track&Trace: https://www.gelderlander.(...)k-en-trace~aedf7b4a/
  maandag 2 december 2019 @ 20:20:12 #43
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190237900
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 13:44 schreef liedetector het volgende:

[..]

steeds meer mensen die een "bedrijfstelefoon"hebben omdat toen verplicht scannen..... Oude versie android en een bundel met 150 Mb ofzo..... daar is de app nu echt wel stuk hoor! Ik geef ze als advies (remember de handscanner die na een week in de hoek lag?) om gewoon maar een ineuwe telefoon aan te vragen!
Ik ga echt niet zomaar voor de postnl weer een nieuwe telefoon kopen hoor. Laat ze iets fatsoenlijks bouwen.

Die bundel is trouwens ruim voldoende als je de scanner gebruikt. Dan kan je namelijk vertraagd uploaden. Voor de scanner had ik vaak het probleem dat er in mijn wijk op sommige plekken geen berijk is en dat ik dan niet kon scannen. Met de handscanner lukt dat altijd wel.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190238954
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 20:20 schreef V__L_N het volgende:
ruim voldoende als je de scanner gebruikt. Dan kan je namelijk vertraagd uploaden. Voor de scanner had ik vaak het probleem dat er in mijn wijk op sommige plekken geen berijk is en dat ik dan niet kon scannen. Met de handscanner lukt dat altijd wel.
Je hebt geen internet nodig om te scannen. Je kan gewoon alles thuis synchroniseren ;)
pi_190239663
Ik gebruik nu gewoon mijn oude telefoon om te scannen. Gaat aan als ik op het depot ben, en uit zodra ik mijn tijd doorgegeven heb na het lopen ;) goedkoop prepaid internet kaartje erin en klaar.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 4 december 2019 @ 08:56:44 #46
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_190260811
Is er iets mis met jullie track&trace? Ik had iets besteld, dat was op zondagmiddag bij jullie sorteercentrum. Volgens het volgsyteem lag het daar gisterenavond nog. Ik kijk daarnet en ineens is het maandagmiddag om 14.00 al afgeleverd bij het post.nl punt? Raar....
pi_190260895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Is er iets mis met jullie track&trace? Ik had iets besteld, dat was op zondagmiddag bij jullie sorteercentrum. Volgens het volgsyteem lag het daar gisterenavond nog. Ik kijk daarnet en ineens is het maandagmiddag om 14.00 al afgeleverd bij het post.nl punt? Raar....
Was paar dagen terug wel iets in het nieuws dat er een storing was. Kan goed daar een gevolg van zijn.
  woensdag 4 december 2019 @ 16:41:06 #48
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_190266946
Mijn werk heeft een landelijke storing we krijgen een mail als het is opgelost
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_190268687
Hier ook retourpost teruggekregen in de wijk.

Er wordt doodleuk weer de code van het verzendadres erop gezet.
pi_190271647
Hier doet ie het gewoon hoor, mijn werk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')