Hij kan het toch ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:11 schreef goldback het volgende:
Het blijft raar dat Jessie voor zijn grote droom vanaf zijn 14de jaar van rapper totaal niks doet aan oefenen, repeteren, etc en helemaal niemand die hem daar op aanspreekt ook.
Weet ik ook niet meer, ik dacht Ger welquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:12 schreef goldback het volgende:
[..]
Had die Adriaantje ook zijn geld omgezet in bitcoins destijds ?
Merel en d'r oranje gezicht is nu wel heel actueel, in Nederland meerdere GEBOUWENquote:Op dinsdag 26 november 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet altijd lachen hoe merel der smoelwerk zo toetakeld
Je kan bij haar altijd de lijn zien waar ze gestopt is
[ afbeelding ]
Wanneer je het goed bewaard kan je er makkelijk de dag erna nog op eten.maar goed alles is toch gratis daar dus geen reden om zuinig te zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:29 schreef Verida het volgende:
volgens mij heeft Brandon gisteren wat van dat eten afgedekt en op het aanrecht gezet.
Het waren flink wat bakjes, dus ik weet niet of er ook nog bakjes in de koelkast zijn gezet.
Afgezien daarvan maar in niks merk dat het zijn grote droom en passie is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook helemaal niet.
Hij moet eerst eens spraakles nemen met zijn gesis
Hij heeft Ger zijn droom afgepikt, en doet net of hij daar erg veel verstand van heeft, doet hij trouwens met alles.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:45 schreef goldback het volgende:
[..]
Afgezien daarvan maar in niks merk dat het zijn grote droom en passie is.
En anderen maar afbrandenquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:45 schreef goldback het volgende:
[..]
Hij was gisteren wel aan het miepen dat hij nu zijn nummer voor Cees niet meer kon opnemen, omdat er niemand meer het terrein op mochtquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:45 schreef goldback het volgende:
[..]
Tja anderen moeten alles voor hem doen blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was gisteren wel aan het miepen dat hij nu zijn nummer voor Cees niet meer kon opnemen, omdat er niemand meer het terrein op mocht
Brandon probeerde hem gerust te stellen door te zeggen : dan doen we het toch zelf.
Ja, dom volk of niet, trouwens in de silo is het niet zo warm, ze zitten hele dagen met jassen aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:59 schreef schizolientje het volgende:
Merel helemaal verontwaardigd dat ze zo veel eten weg moet gooien, mar zelf ook niet bedacht dat ze op had kunnen ruimen voordat ze naar bed ging
Maar eten op woensdag en de B&B mag wel nog?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was gisteren wel aan het miepen dat hij nu zijn nummer voor Cees niet meer kon opnemen, omdat er niemand meer het terrein op mocht
Brandon probeerde hem gerust te stellen door te zeggen : dan doen we het toch zelf.
nee joh, en ze veranderen ook niet van houding of zo. Straks wil Merel Gerrit ter verantwoording roepen over zijn gevoelens tegenover Franny, en daarna wil Franny met haar praten. Want ik zie dat het je boos maakt zegt Franny. Ja, zegt Merel en vooral tegenover jou. Ik zou daar sowieso zeggen waar bemoei je je mee als het over dit soort dingen gaatquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Merel de vaatwasser aan het inpakken en uitpakken
Jessie aan het stofzuigen
ZItten ze in een ander lichaam of zo,
hij wil iedereen aanspreken over van alles en nog wat maar niet in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:07 schreef Dark het volgende:
Jessie wil Maris aanspreken op klachten mails.
En anders bestellen ze toch gewoon?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dom volk of niet, trouwens in de silo is het niet zo warm, ze zitten hele dagen met jassen aan
Denk dat ze dat best nog wel kunnen eten vandaag
En Jes had wat aan te merken op het opruimgedrag van Ger.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Merel de vaatwasser aan het inpakken en uitpakken
Jessie aan het stofzuigen
ZItten ze in een ander lichaam of zo,
Ja,ze hebben geld zat, snap dat schuim niet hoor dat ze eten voor die lui gaan bestellen en nog eens 6 flessen wijn ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En anders bestellen ze toch gewoon?
Ja mooi he, daarom zeg ik ook, zitten ze in een ander lichaam of zo. Dat zei hij namelijk ook over Gerquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En Jes had wat aan te merken op het opruimgedrag van Ger.
Ik denk dat ze flink op hun donder hebben gehad, het koningskoppel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En Jes had wat aan te merken op het opruimgedrag van Ger.
En ze gaan er meteen weer vol op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Schrok ff en dacht wat voor lichasm heeft jessie vandaag weer aangetrokken met zn stofzuigpraktijken
Gelukkig bakte die er niets van (schuld van stofzuiger 🤭) en heeft die samen met zn vrouwelijke soortgenoot weer een plekje voor de cameras gevonden om te stoken op medebewoners
En wat heeft Merel gedaan met de 4 A-viertjes met bestellingen die Mariska voor Merel had uitgeprint?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:07 schreef Dark het volgende:
Merel - Over die jassen, dat zijn wel 50 mails per dag.
Ze praten allemaal slecht over elkaar. Doodsbang voor de einduitslag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:18 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
4 van hun 6 medebewoners zijn binnen 5 minuten al gepasseerd in hun zwartsprekerij
Jessie en Merel lijken te proberen hun populaire status terug te krijgen door anderen zwart te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:18 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
4 van hun 6 medebewoners zijn binnen 5 minuten al gepasseerd in hun zwartsprekerij
Ja .. trap een ander omlaag dan kom je zelf naar bovenquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Jessie en Merel lijken te proberen hun populaire status terug te krijgen door anderen zwart te maken.
Sneu volk.
Nee hoor, deze 2 spannen de kroon wat dat betreft en zeker met de kwaadaardige toon en inhoud.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze praten allemaal slecht over elkaar. Doodsbang voor de einduitslag.
En dan raar vinden dat er applaus komt als Jessie stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Jessie en Merel lijken te proberen hun populaire status terug te krijgen door anderen zwart te maken.
Sneu volk.
De arrogantie ook, wie denken ze in godsnaam te zijn, gewoon bizar wanneer dit echt is. Ger is juist beter af zonder Jessie als "artiest/rapper" zijnde. Dat je als mens zo kan denken, het etiket narcisme is hier wel van toepassing.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:18 schreef Chanel5 het volgende:
Als Ger echt zo'n eikel is ga ik buiten sowieso niks meer met hem doen zegt Jes.
Dat had Boyd zich ook op tijd moeten bedenken met jou.
Ratten blijven doorgaans uit de buurt van slangen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik hoop dat er zo een rat over Merels vingers loopt!
quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Die grafiek op de computer.....![]()
![]()
Vandaar dat Jessie niet vrolijk is.
Klopt maar zo geraffineerd, herhaling op herhaling en enkel voor de camera zie ik de andere niet doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze praten allemaal slecht over elkaar. Doodsbang voor de einduitslag.
en dan moeten wij geloven dat ze over Franny niets hebben gehoord op de markt ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: Franny is hier nog het meest te vertrouwen. Ze is alleen wat naief.
Merel: ja dat klopt en we hebben het elkaar echt beloofd.
ik zeg het wel eens anders "hoe meer en harder je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken"quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja .. trap een ander omlaag dan kom je zelf naar boven
Of .. wie in een ander zijn tuintje wied ziet zijn eigen onkruid niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zeg het wel eens anders "hoe meer en harder je over een ander schreeuwt hoe minder je over jezelf hoeft na te denken"
Tranny heeft ook niets gehoord over bewonersquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan moeten wij geloven dat ze over Franny niets hebben gehoord op de markt ?
terwijl ze zeggen wel briefjes te hebben gekregen over his en maris ?
Die briefjes over Hiske hebben ze al eerder gekregen. Ik heb ze nu niet gehoord over informatie die ze kregen. Mylene en Gerrit hebben veel info gekregen. Daarmee zie je ook, dat de populariteit verandert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan moeten wij geloven dat ze over Franny niets hebben gehoord op de markt ?
terwijl ze zeggen wel briefjes te hebben gekregen over his en maris ?
ze zijn zichzelf al vast aan het indekken voor de volgende stemming. Vast franny mooipraten, zodat het logischer wordt om 1 van de anderen eruit te stemmen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die briefjes over Hiske hebben ze al eerder gekregen. Ik heb ze nu niet gehoord over informatie die ze kregen. Mylene en Gerrit hebben veel info gekregen. Daarmee zie je ook, dat de populariteit verandert.
Morgen!quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook helemaal niet.
Hij moet eerst eens spraakles nemen met zijn gesis
quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn zichzelf al vast aan het indekken voor de volgende stemming. Vast franny mooipraten, zodat het logischer wordt om 1 van de anderen eruit te stemmen....
ligt er aan van welke kant je komt hahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Tiel ligt voorbij Gorinchem aldus merelleuk stukkie kruipen
dat zei ze niet geheel en al vrijwillig, Lex moest het haast uit haar trekken, die woorden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarom worden anderen alvast afgezeken, zodat het gerechtigd is om ze eruit te stemmen.
![]()
En Franny zei gisteren dat van haar Jessie niet hoeft te winnen, maar dat gaat ze vast niet zeggen.
KNO-arts is geen slecht idee, maar wellicht loopt hij daar al. Er is sowieso een probleem met zijn holtes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
... en naar een KNO arts voor zijn snotophalerij. Misschien dat de logopedist hem daarmee ook van dienst kan zijn.
Wat een vies vies stel die twee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat kletst die Jessie nou. Alsof wij niet weten wat mensen onthouden.
Hij doet net alsof hij een soort ervaring heeft die zo byzonder is en daarin een voorsprong heeft op anderen.
Hij is nu vooral aan het uithoren.
"snachts zijn snorkelapparaat op zuigen zetten ipv blazen ook 'n optiequote:Op dinsdag 26 november 2019 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
KNO-arts is geen slecht idee, maar wellicht loopt hij daar al. Er is sowieso een probleem met zijn holtes.
Jessies hele bestaan is een probleem.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
KNO-arts is geen slecht idee, maar wellicht loopt hij daar al. Er is sowieso een probleem met zijn holtes.
Iedereen is daar veranderd ook Jessie maar die denkt dat dat niet zo is!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
De 'gedragsverandering' van Ger is een hot item voor laffe Jessie
Wat een kneus
Hij vindt dat het niet zo isquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Iedereen is daar veranderd ook Jessie maar die denkt dat dat niet zo is!
Klopt helemaal! Maar om dan gorinchem te noemen alsof het daar in de buurt ligtquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ligt er aan van welke kant je komt haha
naar luisteren is de weg van de minste weerstand, zelfs een beetje meelullen is de weg van de minste weerstandquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:51 schreef schizolientje het volgende:
Nu wordt Hiske bewerkty, ik hoop dat ze weerwoord geeft, maar dat ze er al naar luistert vindt ik gek
1 stapje verder denken en dan komt hij bij zichzelf terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
De 'gedragsverandering' van Ger is een hot item voor laffe Jessie
Wat een kneus
Dat beseffen ze pas als ze weer thuis zjjn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Iedereen is daar veranderd ook Jessie maar die denkt dat dat niet zo is!
Ik weert het niet, wat ik zie is dat ze altijd fouten bij de ander zien maar nooit over hun eigen fouten nadenken!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat beseffen ze pas als ze weer thuis zjjn.
Daar heeft hij helemaal niets van geleerd. Hij gooit er gewoon nog een schep boven op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:56 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Trending topic, second opinion
Jessie wordt veels te veel gevoerd door zn bitch, van dat applaus van publiek heeft ie weinig opgestoken
Dan hoeft Hiske niks meer te zeggen en dat doet ze dus ook niet!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:56 schreef puzziepie het volgende:
Merel legt het nu weer bij His neer: His loopt in dat soort situaties weg'
Ik blijf denken dat Jessie er in gezet is, en een status aparte heeft. Denk niet dat hij gaat winnen. Dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar heeft hij helemaal niets van geleerd. Hij gooit er gewoon nog een schep boven op.
Vindt je dat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:57 schreef puzziepie het volgende:
His laat hier toch echt wel zien hoe ook zij meegaat in Jessies regels en plannetjes
Dat mag ik dan zwaar hopen!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf denken dat Jessie er in gezet is, en een status aparte heeft. Denk niet dat hij gaat winnen. Dat niet.
Hij is in ieder geval lekker bezig zijn eigen glazen in te gooien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf denken dat Jessie er in gezet is, en een status aparte heeft. Denk niet dat hij gaat winnen. Dat niet.
Jessie ziet ze compleet vliegen, die is helemaal PARA!quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:01 schreef puzziepie het volgende:
Jessie :'Hey zag je hoe nerveus His werd?'
Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Jessie ziet ze compleet vliegen, die is helemaal PARA!
zou goed kunnen. Iets als : je kan er nog een keer in, je krijgt wat extra mee, boot en andere privileges, we garanderen een bepaald eindbedrag, maar je moet wel zelf er voor zorgen dat je wint.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had hij zo stoer moeten zijn om het te zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Jessie liegt Hiske. Hij zag het aan haar houding.
Ik hoop dat ie compleet door draait en van voren niet meer weet of hij van achter nog leeft!quote:
het is haar zielig, haast dan hequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Jessie liegt Hiske. Hij zag het aan haar houding.
Nee joh, alleen anderen roddelen. Jessie en Merel nooit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had hij zo stoer moeten zijn om het te zeggen.
hij gaf toch ook als antwoord dat hij nooit met Merel over Gerrit roddelde ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh, alleen anderen roddelen. Jessie en Merel nooit.![]()
ik heb zo het vermoeden dat ze op hun donder hebben gehad van de febo, want anders zou je nooit hebben gezien dat Merel en Jessie ineens gaan opruimen en stofzuigen...quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
Toch durft Ger niet te blijven liggen ...
Hij praatte alleen over de gedragsverandering van Gerrit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
hij gaf toch ook als antwoord dat hij nooit met Merel over Gerrit roddelde ?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
het moet 70K worden dus ja beter maar alvast een bedrag in de buurt ervan
Inkoop was al voorgefinancieerd, dus al van de balans afquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, de stand was 35 k met een winst van 12 k wordt het 59 k.
Die inkoop verdwijnt toch niet?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Inkoop was al voorgefinancieerd, dus al van de balans af
Winst 12k is omzet-inkoopquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die inkoop verdwijnt toch niet?Die is gedaan.
Er wordt nu niets meer georganiseerd dus de rest moet verdiend worden met de verkoop van jasjes en truitjes...hmmm en als ik zie wat hun op dit moment verteren, eten bestellen e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat bedrag is aan tijd geleden al genoemd.
Als dat zo was, had hij de winst berekent, moet hij dat wél meenemen in de berekening.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Inkoop was al voorgefinancieerd, dus al van de balans af
Ik blijf het bizar vinden dat iemand die dag in dag uit mensen naar beneden zit te halen, kwaad spreekt en mensen uitscheldt, denkt dat wij idd achterlijk zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
Zou Jessie denken dat streamers gek zijn, met zijn af zeik praatjes op iedereen?
We zien en horen zijn nare praatjes heus wel,lul de behanger!
Er moeten nog wel inkomsten blijven komen .... ehquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Dark het volgende:
Heel veel klachten mails, alle bestellingen van Shell staan nog open, het is super veel!
Hiske heeft gisteren meer dan 80 mails in Maris haar mapje gezet, er MOET naar gekeken worden, Hiske is taalkundig niet sterk genoeg om het te doen.
Dat is nieuw voor mij 'n lamme wortelquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Volgens mij is Merel lam
Dat is toch gewoon onzin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Winst 12k is omzet-inkoop
Daar inkoop al van de balans (kas bv) af is komt de volledige omzet bij de balans
Zo iets?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoor hem nu weer praten met Hiske, en hij doet precies wat ik van hem verwacht (en van Merel)>
Ik had niet verwacht dat ik een grotere walging zou kunnen voelen voor Jessie als persoon, dan ik tot dusverre al had. Ik trek die man niet.
Hier hetzelfde naar Jessie en Merel toequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:03 schreef humpty het volgende:
Zo bijgelezen en ik doe maar even geen streams aan
kan echt niet meer naar Jessie en Merel luisteren
Dat gelul van die tokkies over anderen op een zo lage manier
echt wat een walgelijk stel![]()
![]()
Nee en hij blijft maar doorgaan, heeft er niets van geleerd. Met publieksstemmen zal hij zeker niet gaan winnen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Hier hetzelfde naar Jessie en Merel toe
Ik begin nu een beetje hoop te krijgen dat Jessie niet gaat winnen. Het gejoel zondag tijdens Alex' speech geeft me die hoop: Jessie is niet populair.
Nu pas? Dat had ik al vanaf hij binnenkwam. Zijn deelname in 1 was voor mij al reden genoeg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[..]
Hier hetzelfde naar Jessie en Merel toe
Ik begin nu een beetje hoop te krijgen dat Jessie niet gaat winnen. Het gejoel zondag tijdens Alex' speech geeft me die hoop: Jessie is niet populair.
Echt, precies zoals ik denkquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
zou goed kunnen. Iets als : je kan er nog een keer in, je krijgt wat extra mee, boot en andere privileges, we garanderen een bepaald eindbedrag, maar je moet wel zelf er voor zorgen dat je wint.
en dat laatste valt hem denk ik vies tegen, het is geen gelopen race meer zoals hij eerst had gedacht.
Je denkt te moeilijk, jessie heeft alle inkopen op voorhand al van de kasstand afgehaald ipv na het evenement . daardoor ontstaat deze verwarringquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onzin.
Als ik spullen inkoop voor mijn winkel, betaal ik dat vooraf en ik trek dat van de omzet af, plus de BTW en dan heb ik winst.
Huh? Gebeuren er wonderen daar?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
¤59.265.29 in de plus
En laat ik dit nu niet geloven uit de mond van Jessie
Rookgordijnen dus.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:21 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk, jessie heeft alle inkopen op voorhand al van de kasstand afgehaald ipv na het evenement . daardoor ontstaat deze verwarring
Hij is genoeg geholpen in de loop der tijd, dus zorgen dat hij wint, zou je dan ruim moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
zou goed kunnen. Iets als : je kan er nog een keer in, je krijgt wat extra mee, boot en andere privileges, we garanderen een bepaald eindbedrag, maar je moet wel zelf er voor zorgen dat je wint.
en dat laatste valt hem denk ik vies tegen, het is geen gelopen race meer zoals hij eerst had gedacht.
En wat is het voordeel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:21 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk, jessie heeft alle inkopen op voorhand al van de kasstand afgehaald ipv na het evenement . daardoor ontstaat deze verwarring
zorgen dat je wint als in : je moet zelf je medebewoners zo gek zien te krijgen dat ze jou willen laten winnen en je moet het publiek zou gek zien te krijgen dat je de gunfactor hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is genoeg geholpen in de loop der tijd, dus zorgen dat hij wint, zou je dan ruim moeten nemen.
Hoe verspreid je enge ziektesquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:25 schreef Straatverlichting het volgende:
Groupies en fans, mensen die op 1 of andere manier iets hebben aan de streams ... helemaal prima.! Ik kijk ook soms. Maar plz..die ranzige meuk van daar. Koop het s.v.p. niet.
Okay. Toch hoop ik het niet dat hij wint.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zorgen dat je wint als in : je moet zelf je medebewoners zo gek zien te krijgen dat ze jou willen laten winnen en je moet het publiek zou gek zien te krijgen dat je de gunfactor hebt.
Euh je hebt toch ook wel meer kosten die van de winst afgaan ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ik spullen inkoop voor mijn winkel, betaal ik dat vooraf en ik trek dat van de omzet af, plus de BTW en dan heb ik winst.
Dat denk ik zo en zo dat ze dat denken maar niet alleen Jessie en Merel maar alle utopianen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
Zou Jessie denken dat streamers gek zijn, met zijn af zeik praatjes op iedereen?
We zien en horen zijn nare praatjes heus wel,lul de behanger!
Dat snap ik, maar alle bedragen zijn zogenaamd meegenomen. Ik denk dat ze geen idee hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat het lijkt alsof de winst groter is.
Ze willen zelfs compleet verrotte houten schuurtjes (uh paleizen) verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe verspreid je enge ziektes![]()
Ja natuurlijk, maar om het ff makkelijk te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:28 schreef goldback het volgende:
[..]
Euh je hebt toch ook wel meer kosten die van de winst afgaan ?
Kan hij makkelijk vinden, luxe slapend in de boot, waar laat je de resterende bewoners, in een hangmat tussen de bomen zoals het begin??quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie wil huisjes gaan verkopen voor 'n paar honderd euro, moeten de mensen
wel zelf voor vervoer zorgen.....
Als ik tussen Jessie en Brandon moet kiezen, dan hoef ik daar niet over na te denken, dan mag Brandon zeker winnen. Wat je opnoemt klopt en hij heeft nooit lopen zeuren, zelfs toen ze amper te eten hadden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
Weet niet of het hier geplaats mag worden, maar ik mis een "wie vind jij utopiaan van het jaar pol " (en mogenlijk waarom)in het forum
Ikzelf vind van degene die er over zijn toch Brandon het meeste in aanmerking komen
En nee ben geen super Brandon fan
Maar hij zat er vanaf het begin, heeft nog uit de vijver gedronken, gedouched onder die zakken, is betrokken geweest bij het bouwen van de huisjes, en andere gebouwen
Heeft hij financieel veel in het laatje gebracht, nee absoluut niet
Maar heeft wel al die ontberingen mee moeten maken, meer en langer dan de andere bewoners
Voor mij is absoluut jessie GEEN utopiaan van het jaar
Ik vind zowiezo dat er niet moet gekeken worden naar zijn tijd en of bijdrage aan uto 1, dat staat los van deze uto 2
En meneer kwam luxe binnen met een boot heeft geen dag zonder "luxe" geleefd
Als hij nu buiten gaat slapen, uit de vijver gaat drinken en douchen uit een douche zak enz (daar is het nu te koud voor echter)
De boot als 1e het terrein af vind ik 'n betere optiequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Weet niet of het hier geplaats mag worden, maar ik mis een "wie vind jij utopiaan van het jaar pol " (en mogenlijk waarom)in het forum
Ikzelf vind van degene die er over zijn toch Brandon het meeste in aanmerking komen
En nee ben geen super Brandon fan
Maar hij zat er vanaf het begin, heeft nog uit de vijver gedronken, gedouched onder die zakken, is betrokken geweest bij het bouwen van de huisjes, en andere gebouwen
Heeft hij financieel veel in het laatje gebracht, nee absoluut niet
Maar heeft wel al die ontberingen mee moeten maken, meer en langer dan de andere bewoners
Voor mij is absoluut jessie GEEN utopiaan van het jaar
Ik vind zowiezo dat er niet moet gekeken worden naar zijn tijd en of bijdrage aan uto 1, dat staat los van deze uto 2
Als hij nu buiten gaat slapen, uit de vijver gaat drinken en douchen uit een douche zak enz (daar is het nu te koud voor echter)
[..]
Kan hij makkelijk vinden, luxe slapend in de boot, waar laat je de resterende bewoners, in een hangmat tussen de bomen zoals het begin??
Ook de boot utopia uit dan!!
hiske is toch ook niet echt spraakmakend?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop trouwens als Jessie niet wint (Wat ik wel hoop) dat dan Hiske er met de winst vandoor gaat want ik moet er niet aan denken dat nietszeggende Brandon er met de winst vandoor gaat.
Je denkt te moeilijk, jessie heeft alle inkopen op voorhand al van de kasstand afgehaald ipv na het evenement . daardoor ontstaat deze verwarringquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geen, zoals sambalbaai zegt; rookgordijnenquote:
Ka o ja hiske hoor ook bij de eerste 10 natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop trouwens als Jessie niet wint (Wat ik wel hoop) dat dan Hiske er met de winst vandoor gaat want ik moet er niet aan denken dat nietszeggende Brandon er met de winst vandoor gaat.
Precies, hij heeft ook gezegd dat hij absoluut niet had meegedaan in de beginfase.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
- knip-
Als hij nu buiten gaat slapen, uit de vijver gaat drinken en douchen uit een douche zak enz (daar is het nu te koud voor echter)!!
dat geloof ik nooit, dat hij alle inkopen al van de kasstand heeft afgehaald.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:34 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
[..]
Geen, zoals sambalbaai zegt; rookgordijnen
Precies, behalve voor de 24/7 streamer niet te controlerenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat geloof ik nooit, dat hij alle inkopen al van de kasstand heeft afgehaald.
er is best nog wel wat ingekocht, voor de laatste markt en voor het laatste evenement (als voorbeeld)
maar de stand van de kas, op dat papiertje wat ergens hangt, is niet verminderd geweest door inkopen.
Goed zo gerrit.. boot als eerste eruit... laat jessie maar ff in een hangmat creperenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit informeert naar de boot. Jessie heeft geïnformeerd, maar nog geen reactie.
Beeld, reclame van vroegerquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Goed zo gerrit.. boot als eerste eruit... laat jessie maar ff in een hangmat creperen
En snel werd het al het avontuur verpest met die stacaravan en de silo die financieel niet was uit te leggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, hij heeft ook gezegd dat hij absoluut niet had meegedaan in de beginfase.
Die rookgordijnen zijn er in iedere situatie. Ik verwachtte niets anders. Het gaat om de bewering wat hij wel en niet meeneemt in de berekening.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:34 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
[..]
Geen, zoals sambalbaai zegt; rookgordijnen
Daar had ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
En snel werd het al het avontuur verpest met die stacaravan en de silo die financieel niet was uit te leggen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Mylène en Gerrit smeden een plan.
x7oha4r
Zelfs een nietszeggende Brandon zegt nog meer dan een teveel zeggende Jessie....quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef Bella35j het volgende:
Nou die stacaravan en silo had ik niet zon moeite meequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
En snel werd het al het avontuur verpest met die stacaravan en de silo die financieel niet was uit te leggen.
In de hoop dat het op tv komt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:41 schreef puzziepie het volgende:
Merel weer allemaal veren in der eigen reet steken
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het vertrek van Alexandra op beide streams ......![]()
[ afbeelding ]
Het vertrek van Alexandra deel 1 - 25 november 2019.
x7oh8tg
[ afbeelding ]
Het vertrek van Alexandra deel 2 - 25 november 2019.
x7oh7dx
Alles wordt erbij gehaald om Ger nog verder zwart te makenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit heeft niets gezegd over het presenteren en is dus gepikeerd.
Merel moest Gerrit erop aanspreken. Jessie durft nu geen confrontatie aan te gaan, maar zet nu Merel aan om hem ergens op aan te spreken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit heeft niets gezegd over het presenteren en is dus gepikeerd.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles wordt erbij gehaald om Ger nog verder zwart te maken
Het wordt echt steeds zieliger en lachwekkender.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens gemist geloof ik. Merel en Jessie vs Gerrit?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze al op hun dieptepunt zaten ..maar het kan nog steeds ergerquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds zieliger en lachwekkender.
alleen maarquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens gemist geloof ik. Merel en Jessie vs Gerrit?
Gerrit doet niet meer wat hun willen???quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vooral over Gerquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Van het afgelopen weekend ......quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:47 schreef Straatverlichting het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Mylène en Gerrit smeden een plan.
x7oha4r
quote:
Jups, gemist. Dacht dat er nog een pactje was van 5 (met Franny en een 1/2 Mariska)quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gerrit doet niet meer wat hun willen???
Waardoor hun winkansen nihill worden
Van vanochtend, dan denk ik het wel ....quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:51 schreef ThunderBitch het volgende:
![]()
Kun je ook het gesprek tussen Jessie (Merel) en Hiske in de silo en het gesprek daarover tussen Merel en Jessie daarna buiten de silo. Gebeurde, ik schat, 09.45
Interessanter dan dat joert gedoe van een week terug iig.quote:
Over rookgordijnen gesprokenquote:overOp dinsdag 26 november 2019 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die rookgordijnen zijn er in iedere situatie. Ik verwachtte niets anders. Het gaat om de bewering wat hij wel en niet meeneemt in de berekening.
Dat hij rookgordijnen optrekt, is duidelijk. Jens heeft weleens opmerkingen gemaakt over zijn rekensommetjes. Er is zoveel meer wat niet goed berekend wordt. Verdeling van kosten over meerdere evenementen. Spullen die al gekocht zijn. Schei uit. Jessie weet daar niets vanaf.
In die zin klopt een rookgordijn wel.
thz.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van vanochtend, dan denk ik het wel ....
Held!quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van het afgelopen weekend ......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 1 - 23 november 2019.
x7odun9
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 2 - 23 november 2019.
x7odvcg
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 3 - 23 november 2019.
x7odvqf
[ afbeelding ]
Jessie met Merel over Gerrit - 23 november 2019.
x7oe9hs
dat dachten jesdie en merel ook ...hahahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Jups, gemist. Dacht dat er nog een pactje was van 5 (met Franny en een 1/2 Mariska)
Yep, hij bedondert de boel, linksom of rechtsom. Beetje doen alsof hij het op orde heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:51 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Over rookgordijnen gesproken
Leen wil blijven en Mariska wil weg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:53 schreef b_engeltje het volgende:
Volgende stemming??
Brandon mariska 3x
Hiske mylene 3x
Mylene frannie 3x of frannie 1 mariska 2
Mariska fraanie of mylene of stemmen verdelen over deze 2
Frannie mylene 3 x
Gerrit mariska 3 x
Jessie mylene 3 x
Merel mylene 3 x
Eigenlijk is volgende stemming nog niet echt veel zeggend omdat mylene die toch weg wil er nog inzit
Pas als mylene weg is word het intresant!!
Ik hoop en wat imo mogelijk is:quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:53 schreef b_engeltje het volgende:
Volgende stemming??
Brandon mariska 3x
Hiske mylene 3x
Mylene frannie 3x of frannie 1 mariska 2
Mariska fraanie of mylene of stemmen verdelen over deze 2
Frannie mylene 3 x
Gerrit mariska 3 x
Jessie mylene 3 x
Merel mylene 3 x
Eigenlijk is volgende stemming nog niet echt veel zeggend omdat mylene die toch weg wil er nog inzit
Pas als mylene weg is word het intresant!!
Konden ze weer spannende tv maken met gasten achter hun computers.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar had ik geen problemen mee.
Wat gebeurde er? Ik zat bij een ander gesprek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Goed zo Gerrit, laat haar (Merel) in haar sop gaarkoken.
Grapjasquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef Cargamelk het volgende:
Mijn voorspelling
Brandon 3x Jessie
Hiske 3x Jessie
Mylene 3x Jessie
Mariska 3x Jessie
Frannie 3x Jessie
Gerrit 3x Jessie
Merel 3x Jessie
Jessie 3x Merel
Een mens mag hopen tochquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Positief?
Negatief?
Hoe dan ook ....grapjas
Ah dat is wel een goed ietsquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kleding aan het uitzoeken om aan de kringloop te geven.
Wat Mylene precies zei waardoor ze dat vroeg heb ik net gemistquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Leen....Niets vertellen he, Fren?
Neuh natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat Mylene precies zei waardoor ze dat vroeg heb ik net gemist
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene en Franny in gesprek.
Franny denkt niet dat Gerrit haar gebruikt. Ze heeft een goed gesprek met hem gehad en hij heeft haar recht in de ogen gekeken. Mylene bevestigt dit.
Franny wil met Merel en Jessie praten over het zwart maken van Gerrit. Ze vind het niet kunnen. Zo ga je niet met vrienden om.![]()
Mylene: je gaat hier toch niets over zeggen, he? Franny: nee.
Tsja.... dat zat al in de planning. Ze wilde alleen met een ander script beginnen en dat zou prima zijn, als het niet weer hetzelfde gedonder met schuimpjes en inderdaad een webshop. Had ook gehoopt dat het meer pionieren zou zijn en niet het uit de zakken kloppen van het geld van schuimpjes en elkaar om geld de tent uit vechten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Konden ze weer spannende tv maken met gasten achter hun computers.
En een verrassende webshop starten.
Het werd ging verder waar U1 eindigde.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Mylene op de ffeiten gewezen dat ze afstand van Ger moest nemen
Echt wat een bullshit weerquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Mylene op de ffeiten gewezen dat ze afstand van Ger moest nemen
Dat zegt die snotsnuiverd tegen Frannyquote:
Kan hij beter Gerrit rechtstreeks aanspreken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Goed dat Jessie haar aanspreekt op het gedrag van Gerrit.
Hij doet er alles aan om Fran en Ger uit elkaar te drijven.quote:
Zij sprak hem aan over het feit dat hij geen interesse heeft getoond. Was ook maar kort. Beetje wat Jessie haar aangegeven had om Gerrit op aan te spreken, dat hij niets gezegd heeft over haar 'optreden' op de Hollandse avond. Zij had shownieuws, heeft gedraaid natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik zat bij een ander gesprek.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Precies! Dat is haar zaak en niet van hem of Merel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:10 schreef Laysa het volgende:
Fran zou geen woord te veel aan jessie moeten besteden
Lees eens terug is voor de kringloopquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:11 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze al het een en ander naar huis sturen.
[ afbeelding ]
De meeste hebben het toch al die tijd goed gehad wat Jessie betreft, het is een vies ventje bah bahquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Fran geeft aan het fijn te hebben met Gerrit. Dat ze nu meer naar elkaar toetrekken heeft niet te maken met het vertrek van Shelly of afstand van Mylene (?), maar omdat ze elkaar misten. Het voelt nu goed en hoe het verder buiten gaat, zien ze wel.
Jessie: maar zie je niet dat.......SL
De regie vindt het ook te tenenekrommend......
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef mcspicy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die jessie dat hij denkt dat te moeten doen.
Zelfingenomen eikel is het.
in wat voor wereld leef jij dat jij het goed vind dat Jessie iemand anders aanspreekt op gedrag ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Yep.... en als ze niet thuis geeft, zal hij dwingender worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet er alles aan om Fran en Ger uit elkaar te drijven.
Hij schijt 7 kleuren stront, te bang dat hij iemand mist ide altijd achter hem stond
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij sprak hem aan over het feit dat hij geen interesse heeft getoond. Was ook maar kort. Beetje wat Jessie haar aangegeven had om Gerrit op aan te spreken, dat hij niets gezegd heeft over haar 'optreden' op de Hollandse avond. Zij had shownieuws, heeft gedraaid natuurlijk.
Vreselijk zeg, hoe hij nu Franny aan het manipuleren isquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar bemoeid dat ouwe wijf(jessie) zich eigenlijk mee? Hij gebruikt die rooie(Merel) toch ook alleen maar om de finale te winnen...Wat zeg ik, Merel zou Jessie nog een mes in zijn rug steken waar het nodig is...
Dat zou kunnen ,maar Brandy wilde alle kleding uitzoeken voor de kringloopquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ware aard kom meer en meer naar bovenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep.... en als ze niet thuis geeft, zal hij dwingender worden.
Echt walgelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie wil Frennie behoeden, voor een zelfde situatie als met Tim.
Hij reageerde wel enigszins, maar amper en zeker niet zoals zij verwachtte en hij liep naar buiten.quote:
Dat vinden wij zeker...Het is gewoon een nietszeggende eikel, die nog bij pappie en mammie thuis woont, maar zich vervolgens voordoet als de rijkste en succesvolste zakenman van Nederland. Wat een zielige kneus is die gast zeg...quote:
Yep, eerst kon hij mensen al laten doen wat hij wilde, zonder daar moeite voor te hoeven doen, omdat ze bang voor hem waren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ware aard kom meer en meer naar boven
Het kost hem steeds meer moeite om het ge verbergen
Ik hoop zo dat hij op zijn muil gaat
En dat nietszeggende kind(Franny) is ook goed materiaal om te beïnvloeden, want het kind is erg dom en vooral naïef..quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk zeg, hoe hij nu Franny aan het manipuleren is
Gaat naar de kringloop.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet nieuw. Franny laat nooit het achterste van haar tong zien. Krijg je geen hoogte van dat kind.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie krijgt geen grip op Franny. Mooi zo.
Franny heeft geen zin in het gebzael van Jessie en terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw. Franny laat nooit het achterste van haar tong zien. Krijg je geen hoogte van dat kind.
Franny heeft uberhaubt nooit ergens zin in als het haar niet uit komt....geslepen meisje is het.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny heeft geen zin in het gebzael van Jessie en terecht.
Niemand heeft zin in iets wat niet uitkomt. Wat een dooddoener. Franny heeft geen zin in het gemanipuleer van Merel en Jessie en terecht. Ze wordt daar niet beter van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Franny heeft uberhaubt nooit ergens zin in als het haar niet uit komt....geslepen meisje is het.
Ja, hij is zelf zo puur en goed bezig. Een nieuwe moraalridder is geboren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie ziet liefst eerlijke en pure liefde
hij is alleen een beetje laat. fran heeft daar al over gepraat met in ieder geval Mylene en ik geloof ook met gerrit zelfquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vieze hjond die Jessie zeg, wil hij nu Franny beinvloeden door te zeggen dat hij denkt dat Ger Fran gebruikt voor de fnale
En dat is straks een mes in zijn rug van zijn liefkozende vriendin Merel....Wat kan die gast dom lullen zeg...quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie ziet liefst eerlijke en pure liefde
Inderdaad eerst noemde hij haar zijn neukertje dat is nog geen week geleden en lijkt het wel alsof hij met haar wil trouwenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Goed dat Jessie Franny behoed voor een 'Timmetje'. Gerrit is een vieze vuile profiteur. Die weet ook dat de volgende Mylene is die vertrekt binnen nu en 2 weken. Dan zou hij alleen komen te staan want Jessie moet hem ook niet meer. Dit is allemaal te toevallig en doorzichtig dat hij nu meer en meer met Franny optrekt....
Ach ja, het is allemaal zo doorzichtig. Eigenlijk best aandoenlijk dat ventje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:23 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Inderdaad eerst noemde hij haar zijn neukertje dat is nog geen week geleden en lijkt het wel alsof hij met haar wil trouwen
Het is hem ook niet om Franny te doen, maar op het gedrag van Gerrit. Hij haalt zelfs Tim erbij om Gerrit in een kwaad daglicht te stellen..Jessie is alleen maar bezig met het spel, alleen maar...ziekelijk zelfs..quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhhh Jessie trekt weer allerlei conclusies, vanuit zijn eigen redenaties. Hij luistert niet eens naar Franny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |