abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 oktober 2020 @ 13:28:50 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195923473
twitter


dit duo is vast ook binnen een week naar binnen getrokken. De hunters houden er over het algemeen niet van als er met hun ballen gespeeld wordt. Daarnaast worden er met deze gekke plannetjes vaak meer dingen weggegeven dan gewenst.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195923674
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Nu al sympathie voor die jongen alleen... maar of het slim is om op de fiets te gaan
Juist wel toch? Ik zou ook alles per fiets doen. Enige probleem is van die verplichte nummers. Dat je op locatie X langs moet om een kluisje te legen. Dat is klote als je net in Limburg zit en je in het Hoge Noorden moet zijn.
pi_195924290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[ twitter ]

dit duo is vast ook binnen een week naar binnen getrokken. De hunters houden er over het algemeen niet van als er met hun ballen gespeeld wordt. Daarnaast worden er met deze gekke plannetjes vaak meer dingen weggegeven dan gewenst.
Maar wel het leukste om te doen natuurlijk. Ik zou liever zo ten onder gaan dan winnen zonder lol te maken. Zoveel manieren om ze te misleiden. Voorbereiding is het halve werk.

Geef een vriend een prepaid mee en laat hem bellen met iemand die vermoedelijk onder de tap staat en laat dan vervolgens een voicememo afspelen van iets dat je vooraf hebt ingesproken. Zoiets als: "Ha Ma, ik kom morgen even bij jullie langs". Zeker weten dat ze daar dan gaan posten. En dan de daar op volgende dag je moeder iemand laten bellen met weer een vooraf opgenomen voicebericht: "Lekker geslapen in mijn oude slaapkamertje. Maar mij te link hier. Ik kom vandaag jullie kant op." Worden ze best wel gek denk ik :@ En vanaf dan weten ze dat de tap dus ook zinloos is omdat je via die opsporingsmethode desinformatie verspreid.

En zo'n telefoontje vanuit de cel die ze nu mochten plegen. Die pleeg je dan natuurlijk ook gewoon naar een random iemand. Of weer naar een prepaid die je van hand tot hand laat gaan. Of eentje die je per pakketpost verstuurd _O- Deed die marinier ook niet eens zoiets?

Je FB account sta je af aan iemand die je vertrouwt en die op random locaties af en toe even inlogt en wat post. Weer een loze lead.

Iedereen is vooral bezig met vluchten terwijl je juist beter je energie kunt stoppen in het verspillen van de energie van de hunters.

[ Bericht 3% gewijzigd door alpeko op 29-10-2020 14:16:25 ]
pi_195924460
Hoop dat die gasten dat inderdaad tot in de puntjes gaan uitvoeren, hoe lachwekkend wordt het als die hunters alle linkjes afgaan om die gasten te zoeken terwijl die er niet zijn.

Probleem is dat dit wel super moeilijk is om te doen zonder een echt spoor achter te laten
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 oktober 2020 @ 14:17:48 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195924468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:09 schreef alpeko het volgende:

[..]

Maar wel het leukste om te doen natuurlijk. Ik zou liever zo ten onder gaan dan winnen zonder lol te maken. Zoveel manieren om ze te misleiden. Voorbereiding is het halve werk.

Geef een vriend een prepaid mee en laat hem bellen met iemand die vermoedelijk onder de tap staat en laat dan vervolgens een voicememo afspelen van iets dat je vooraf hebt ingesproken. Zoiets als: "Ha Ma, ik kom morgen even bij jullie langs". Zeker weten dat ze daar dan gaan posten. En dan de daar op volgende dag je moeder iemand laten bellen met weer een vooraf opgenomen voicebericht: "Lekker geslapen in mijn oude slaapkamertje. Maar mij te link hier. Ik kom vandaag jullie kant op." Worden ze best wel gek denk ik :@ En vanaf dan weten ze dat de tap dus ook zinloos is omdat je via die opsporingsmethode desinformatie verspreid.

En zo'n telefoontje vanuit de cel die ze nu mochten plegen. Die pleeg je dan natuurlijk ook gewoon naar een random iemand. Of weer naar een prepaid die je van hand tot hand laat gaan. Of eentje die je per pakketpost verstuurd _O- Deed die marinier ook niet eens zoiets?

Je FB account sta je af aan iemand die je vertrouwt en die op random locaties af en toe even inlogt en wat post. Weer een loze lead.

Iedereen is vooral bezig met vluchten terwijl je juist beter je energie kunt stoppen in het verspillen van de energie van de hunters.
in principe mooi, maar er is nog niemand aan de finish gekomen die de met de hunters speelde.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195924482
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in principe mooi, maar er is nog niemand aan de finish gekomen die de met de hunters speelde.
Heeft dat laatste niet ook te maken met het feit dat het grotendeels scripted is? Echt niet de beste wint.
pi_195924488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in principe mooi, maar er is nog niemand aan de finish gekomen die de met de hunters speelde.
Jawel, die marinier combineerde het zitten in een hutje op de hei met fake hints. Hoewel hij wel zeer stellig was in het niet contact opnemen met bekende
hardcoholic
pi_195924518
Als je wil spelen met de hunters moet je dit voor het programma begint al tot in detail hebben uitgewerkt met veel bekende. Vraag is hoe zorg je ervoor dat iedereen weet wat ze moeten doen zonder opdrachten/info achter te laten bij die bekende?
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 oktober 2020 @ 14:24:55 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195924607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:20 schreef Ferdii het volgende:
Als je wil spelen met de hunters moet je dit voor het programma begint al tot in detail hebben uitgewerkt met veel bekende. Vraag is hoe zorg je ervoor dat iedereen weet wat ze moeten doen zonder opdrachten/info achter te laten bij die bekende?
je moet alles inderdaad van te voren met je vriende/familie/kennissen regelen. Echt heel veel mensen zodat als de hunters het netwerk plat willen leggen om van de nep hints af te zijn, ze heel veel werk hebben.

En vervolgens zelf compleet uit je netwerk blijven zodat er nooit een echt link kan ontstaan. En ook de mensen en plekken waar je daadwerkelijk op je vlucht komt niet in het plan van de nep hints betrekken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195924693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je moet alles inderdaad van te voren met je vriende/familie/kennissen regelen. Echt heel veel mensen zodat als de hunters het netwerk plat willen leggen om van de nep hints af te zijn, ze heel veel werk hebben.

En vervolgens zelf compleet uit je netwerk blijven zodat er nooit een echt link kan ontstaan. En ook de mensen en plekken waar je daadwerkelijk op je vlucht komt niet in het plan van de nep hints betrekken.
Precies. Eventueel kan je het ook makkelijker maken. Vooraf tientallen verschillende vluchtplannen en locaties neerleggen bij vrienden/familie/kennissen/social media/email/whatsapp groupjes etc.

natuurlijk ga je op al die locaties niet langs. eventueel kun je hieraan nep locaties toevoegen via een geheime methode op momenten dat jij ergens een kluisje moet leeghalen bv.

/edit

of vooraf een grote groep vrienden mededelen dat wat er ook gebeurd je geen contact met hen gaat zoeken en hun dus op eigen houtje met elkaar laten bellen, vreemde berichtjes etc laten sturen.

Daarnaast spreek je met een select groepje af dat zij zich normaal moeten gedragen en spreek je wat vaste momenten af waarvan jij weet op welk moment ze waar zijn. (bv iedere zondag hardlopen op plek x, of iedere dinsdag op het werk). hierdoor hoef je geen contact op te nemen met hen om ze toch te kunnen spreken en boodschappen door te geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ferdii op 29-10-2020 14:35:45 ]
hardcoholic
pi_195924919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je moet alles inderdaad van te voren met je vriende/familie/kennissen regelen. Echt heel veel mensen zodat als de hunters het netwerk plat willen leggen om van de nep hints af te zijn, ze heel veel werk hebben.

Is dat nodig? Brengt gevaar met zich mee want ze gaan ondervraagt worden en kunnen ze zwijgen over dat er een rookgordijn is gelegd? Zou je niet beter je naasten juist totaal niet betrekken in het spel? Die kunnen dan alles zeggen wat ze weten. Ik denk dat je aan één persoon genoeg hebt om van de radar te blijven. Iemand die niet aan jou te linken valt (bekende van een bekende) en waarmee je vooraf al tal van plannen hebt voorbereid (face to face). Neem nu: vooraf opgenomen berichten van jezelf, foto's, nummers van bekende die hij gaat bellen met fake calls (ja niet leuk voor je kring). Die kan dan vervolgens ook prima zijn eigen netwerk in zetten door bijv. een "hete" prepaid door te spelen zonder dat die mensen precies weten waar het om gaat. Als het je dan ook nog eens lukt om wel te kunnen communiceren met die handlanger via niet gangbare methoden en dan ook nog eens met encryptie werkt... dan hebben ze een flinke kluif.

Blijft nog wel dat je steeds ergens moet slapen. En dat is altijd een risico. Of je moet de bossen in gaan maar dat kunnen de meeste niet 3 weken. Ze doen niet voor niks die opdracht erbij dat je je extractiepunt bij iemand of ergens moet ophalen. Dat zijn riskante ondernemingen. Tenzij je daar je handlanger voor opoffert.
pi_195925443
Je moet sowieso een bekende spreken voor de extractielocatie?
pi_195925457
Verder, alle instructiepapieren overal meenemen/verbranden. Geen telefoon/ov-chip/etc. van de productie gebruiken.
pi_195925734
Die 2 jongens die met de trein gingen hadden van te voren een pakket begraven met o.a. walkie-talkies. Zou het toegestaan zijn daar ook extra contact geld, anonieme ov-chipkaarten, prepaid telefoons etc. in te stoppen?
pi_195925894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
Die 2 jongens die met de trein gingen hadden van te voren een pakket begraven met o.a. walkie-talkies. Zou het toegestaan zijn daar ook extra contact geld, anonieme ov-chipkaarten, prepaid telefoons etc. in te stoppen?
stop daar een dik pak contant geld in en ga 3 weken lang met de taxi van hotel naar hotel cruisen :D
hardcoholic
pi_195927506
Je uiterlijk radicaal veranderen zoals die Lenny met z'n dreadlocks die ze had afgeschoren op of na de start is ookeen mooie zet, een paar pruiken meenemen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195927556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Je uiterlijk radicaal veranderen zoals die Lenny met z'n dreadlocks die ze had afgeschoren op of na de start is ookeen mooie zet, een paar pruiken meenemen
alsof dat zin heeft als er een cameraman achter je aanloopt :D
hardcoholic
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:17:18 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195927683
En nooit Whatsapp gebruiken.
KuikenGuppy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 oktober 2020 @ 17:32:12 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195927984
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
Die 2 jongens die met de trein gingen hadden van te voren een pakket begraven met o.a. walkie-talkies. Zou het toegestaan zijn daar ook extra contact geld, anonieme ov-chipkaarten, prepaid telefoons etc. in te stoppen?
geld moet je van het programma gebruiken naar mijn weten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195928148
Je moet denk ik meerdere keren pinnen met de meegeleverde pinpas. Dat is wel lastig veilig te doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 oktober 2020 @ 17:53:49 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195928399
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:41 schreef Tegan het volgende:
Je moet denk ik meerdere keren pinnen met de meegeleverde pinpas. Dat is wel lastig veilig te doen.
de keren dat het goed ging was het door iemand anders te laten pinnen. De auto ver buiten camera's te parkeren en niet de wijk weer uitrijden langs de pin automaat :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195929083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Ferdii het volgende:

[..]

stop daar een dik pak contant geld in en ga 3 weken lang met de taxi van hotel naar hotel cruisen :D
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geld moet je van het programma gebruiken naar mijn weten
Ook wel logisch natuurlijk.
pi_195930976
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de keren dat het goed ging was het door iemand anders te laten pinnen. De auto ver buiten camera's te parkeren en niet de wijk weer uitrijden langs de pin automaat :')
vooral die laatste gebeurde zovaak ja :D

waarom gaan die gasten niet gewoon met de fiets pinnen?
hardcoholic
pi_196008138
Nog steeds een gemiste kans dat ze na al die seizoenen niks gevonden hebben om die cameraman te elimineren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 2 november 2020 @ 20:39:34 #205
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196008279
waarom altijd alles doorlullen... :N
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196008308
Waarom geappt over camper. Wordt zo wel erg makkelijk gemaakt.
  maandag 2 november 2020 @ 20:46:57 #207
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196008427
Nou die gaan er dus uit..
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196008445
Maar dit is wel heel slechte vangst. Toevallig tegenkomen....
pi_196008449
Iets te in scene gezet dit :')
mag het weten
  maandag 2 november 2020 @ 20:51:18 #210
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196008524
Eindelijk iemand met een beetje verstand..
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')