Ik zag helicopters in de trailer, jammer voor de burgemeester...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:41 schreef Burdie het volgende:
Is kennelijk in juni opgenomen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tter_impression=true
Yesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[ twitter ]
ik had niet gedacht dat ze hadden kunnen maken in coronatijd
Dat was ook wel genot jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Yes![]()
Hopelijk komt de buit ook weer binnenkort
Was dit niet in de versie waarbij ze in de bossen moesten etc? Anders vermoed ik inderdaad dat het voor die tijd al opgenomen isquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Vind het wel apart dat programma toch is opgenomen. Bij een spelshow als WIDM kun je kandidaten nog in een soort bubble plaatsen, maar dat is hier natuurlijk onmogelijk. Vraag me af hoe je dan jezelf in auto's van verschillende mensen kunt verplaatsen of bij mensen thuis kunt bivakkeren en de coronaregels in stand kunt houden, maar we gaan het zien....
Toen was het februari. Ze zijn niet per se gekleed op februari.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dit niet in de versie waarbij ze in de bossen moesten etc? Anders vermoed ik inderdaad dat het voor die tijd al opgenomen is
Oh ik ben soms ook wel voor hen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:32 schreef svann het volgende:
Dan nu de kennismaking met het team dat we gaan haten.
Alleen van derden toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
Ah wel anderhalve meter houden, lekker kut
Ja maar wordt met z'n tweeën in een auto wel lastigquote:
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die zusjes gaan volgens mij vandaag nog voor gaas...
Voor het aanhouden op 1,5 meterquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef kalinhos het volgende:
Begin gemist, waarom hebben ze die band om hun arm?
Ja dat was een paar jaar geleden ook al zo kut met dat monstertruckevenementquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nu al lame dat ze centraal zijn vertrokken, dan heb je als hunters toch een enorm voordeel met al die camera's in dat gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |