SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Die Lafkut beredeneerd nooit naar zichzelf toe, als nooitstemmenkrijger, net als Duracell en het Huishoertje.. de onzichtbarenquote:Op maandag 25 november 2019 20:25 schreef Paco55 het volgende:
En Hiske maar lullen en lullen zonder iets bloot te geven.
Alsof His dan nog bestaat voor Maris ...Cees was toch zo belangrijk ?quote:Op maandag 25 november 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
"Dan kan ik buiten voor je vechten.." Aldus die NaarGeest op de reactie van HIssss als ze zou moeten vertrekken...zoveelste leugen, er is nix te "vechten" buiten
nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar van mij mag ze blijvenquote:Op maandag 25 november 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
"Dan kan ik buiten voor je vechten.." Aldus die NaarGeest op de reactie van HIssss als ze zou moeten vertrekken...zoveelste leugen, er is nix te "vechten" buiten
Merel: Jessie mag ik tegen je praten?quote:
Van mij ook hoorquote:Op maandag 25 november 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar van mij mag ze blijven
Ik verwacht ook nix anders, next in line is overbodige Miloontje en Dooie Duracell..volledig leeggelopen.. daarna, na flink uitgehoert te zijn Frustiequote:Op maandag 25 november 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2019 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
...........
[..]
Merel: Jessie mag ik tegen je praten?
Jessie: Ja?
Merel: Dit lijkt me echt gaaf om dan langs basisscholen en andere scholen te gaan.
voor iemand die zoveel liegt kan ze soms verrassend eerlijk uit de hoek komen (op haar manier dan)quote:Op maandag 25 november 2019 20:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
OMG!!quote:Op maandag 25 november 2019 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel: Jessie mag ik tegen je praten?
Jessie: Ja?
Merel: Lijkt me echt gaaf om dan langs basisscholen en andere scholen te gaan.
de enige die onvoorspelbaar kan zijn daarquote:Op maandag 25 november 2019 20:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor iemand die zoveel liegt kan ze soms verrassend eerlijk uit de hoek komen (op haar manier dan)
ja, ik lach me soms dood om haarquote:Op maandag 25 november 2019 20:38 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de enige die onvoorspelbaar kan zijn daar
ik nu ookquote:Op maandag 25 november 2019 20:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik lach me soms dood om haar
quote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen is uitgeluld daar,, morgen nog erger
Utopia is eigenlijk al afgelopen
Had ze het er met Gerrit vanmiddag overquote:Op maandag 25 november 2019 20:44 schreef Cargamelk het volgende:
Leentje blijft om Jassie eruit te werken? staat in de utopiakrant.
fabeltjeskrantquote:Op maandag 25 november 2019 20:44 schreef Cargamelk het volgende:
Leentje blijft om Jassie eruit te werken? staat in de utopiakrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |