SPOILER: De schematische verdeling van de wedstrijden over speeldagen (LET OP +1 UUR)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.
Gelukkig voor Damon Heta.quote:Op maandag 25 november 2019 20:27 schreef Szura het volgende:
Genoemd door Zjak:
- De Sousa
- Asada
- Baggish
- Barry
Weten jullie ook weer wie er helemaal niks van gaan bakken
Maar Koert kan niet alle dagen doen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Dit is toch zoveel toffer dan Maijert
Dan zetten ze Stinho daar maar neerquote:Op maandag 25 november 2019 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Koert kan niet alle dagen doen.
Die wordt betaald door de Russenquote:Op maandag 25 november 2019 20:30 schreef wimderon het volgende:
erwin kip
Liever Marcel maier dan Koert
Robbie de kip leg eens een eiquote:Op maandag 25 november 2019 20:30 schreef wimderon het volgende:
erwin kip
Liever Marcel maier dan Koert
Die zit binnen een paar dagen overspannen thuis.quote:Op maandag 25 november 2019 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zetten ze Stinho daar maar neer
Glen Durrant is huidig wereldkampioen van dé bondquote:Op maandag 25 november 2019 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stief Bieten is ook een voormalig wereldkampioen, lul
hahahahahaquote:Op maandag 25 november 2019 20:33 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft ondertussen het halve deelnemersveld genoemd
Die had zich toch geplaatst?quote:
Oh, tegen?quote:
Ik heb alleen op de 1e ronde geletquote:Op maandag 25 november 2019 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit was niet bij te houden.
Stijngodquote:Op maandag 25 november 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
1. Michael van Gerwen v Jelle Klaasen // Kevin Burness
32. Ricky Evans v Mark McGeeney // Matt Campbell
Nee joh dat wordt juist 100% genot.quote:
Remon gaat zich helemaal volstoppen met coke.quote:Op maandag 25 november 2019 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh dat wordt juist 100% genot.
quote:Op maandag 25 november 2019 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Geilbeer is er weer als de kippen bij.
[ afbeelding ]
Sowquote:Op maandag 25 november 2019 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
ik schreeuw burness persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
Burness in qualifier vorm maakt gehakt van deze Klaasen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik twijfel nog wel of Klaasen uberhaupt van Burness wint.
Voor zijn doen wel, ja. Het verval qua opgeschoonde ranking is niet enorm groot vreemd genoeg. Denk iets constanter op de vloer en een wedstrijdje hier en daar gewonnen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:54 schreef KennyPowers het volgende:
De Zwaan had toch gewoon een kutjaar?
Indrukwekkende verschijning.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er komt letterlijk en figuurlijk iemand binnen.
Fijn dat je dat ook door hebt, eindelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Keane Barry wordt nu weer íéts teveel gehyped, zeg.
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Keane Barry wordt nu weer íéts teveel gehyped, zeg.
Joyce is gewoon een lelijke trol.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Joyce is gewoon een iets constantere versie van Dekker.
Gewoon een sympathieke troll.quote:
Hallo, spreek ik Matt Campbell?quote:
Gaan we nog live naar Urk?quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
En dan moeten we nog bellen met Wattimena
Maar ook met Noppert.
Nentjes boeit niemand. Misschien kan jij voor Ongehoord Nederland naar Urk afreizen.quote:
De laatste maanden is Dzojs best redelijk, maar wel inconsistent.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Joyce is gewoon een iets constantere versie van Dekker.
Lastige pot om te voorspellen in ieder geval.quote:Op maandag 25 november 2019 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
De laatste maanden is Dzojs best redelijk, maar wel inconsistent.
[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 25 november 2019 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Jermaine weet niet hoe je een telefoon moet opnemen.
Huyvrechtstwitter:RobCross180 twitterde op maandag 25-11-2019 om 21:13:30Always an exciting moment of the year....the Worlds draw. I will play either Kim Huyvrechts or Geert Nentjes in my opening match. Can’t wait for the Palace. Such a special place to me. See you there! 🏆⚡👍📸@taylanningpix https://t.co/j9nEIQnGQd reageer retweet
Die gaat een hoop geld verliezenquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Huyvrechtstwitter:RobCross180 twitterde op maandag 25-11-2019 om 21:13:30Always an exciting moment of the year....the Worlds draw. I will play either Kim Huyvrechts or Geert Nentjes in my opening match. Can’t wait for the Palace. Such a special place to me. See you there! 🏆⚡👍📸@:taylanningpix https://t.co/j9nEIQnGQd reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Doe geen dingen die ik ook niet zou doen"
"Sporten, hardlopen, een salade eten"
Dat was zo leuk. Die schrik in de ogen van Nieuwlaat. Geweldig.quote:Op maandag 25 november 2019 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
Iedereen die het begin gemist heeft moet even terugkijken
RTLDartsRadio ook.quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef wimderon het volgende:
RTL7Dartsreizen promoten kan ook op de bingokaart.
Wat als ik zeg dat Dolan wel eens de grootste coup kan plegen door Anderson eruit te kegelen?quote:Op maandag 25 november 2019 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft net het kutje van Femke Halsema opgevreten.
Doe even tijdcode dan.quote:Op maandag 25 november 2019 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
Iedereen die het begin gemist heeft moet even terugkijken
Zou me niet eens verbazen. Ik baal echt van deze makkelijke loting voor Dolan.quote:Op maandag 25 november 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat als ik zeg dat Dolan wel eens de grootste coup kan plegen door Anderson eruit te kegelen?
Zaatgodinquote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zitten er weer walk-on girls kijkersacties bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |