Cos is commentaar op streams, niet commentaar op streamers. Dat is jou na al die jaren nog niet duidelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Commentaar, geen zelfverzonnen crap.
Maar goed, dat is na al die jaren nog steeds niet duidelijk helaas.
O ja, want het gekregen eten is niet op de streams.quote:Op maandag 25 november 2019 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het zijn reacties op posts die toch al niet over de streams gaan.
Wie is jantjequote:Op maandag 25 november 2019 18:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, want het gekregen eten is niet op de streams.![]()
![]()
Tering jantje zeg.
Afbranden die FEBO.quote:
Ow jeetje, goed dat je het zegt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wie is jantje![]()
Is die op de streams
Jantje misschien niet, maar genoeg tering te zien!quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wie is jantje![]()
Is die op de streams
Lol..ik mot weg...maar ik ben nog scherpquote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow jeetje, goed dat je het zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Hoe kom je erbij dat het eenquote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.
Zou ook best gewoon van de FEBO kunnen zijn.
Dat denk ik dus ook...... en dat alleen omdat ze een leuke dag hebben gehadquote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.
Zou ook best gewoon van de FEBO kunnen zijn.
quote:Op maandag 25 november 2019 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol..ik mot weg...maar ik ben nog scherp
roestah... doe kerstlampen overal lymenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klote weer om de weg op te gaan
Er komt nooit een melding tijdens een uitzending.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |