het enige wat ik zie samensmelten is haar hoofd wat langzamerhand dichtgroeitquote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll; oh lkkr
weet je hoe ik me voel??
samensmelting diner van Robinson
En en is ook totaal belachelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef Dark het volgende:
[..]
En, en is ook een optie?
Merel vindt het een samensmeltingsdiner a la ER.
Ik zuig het zo uit mijn duim, met gemak!quote:Op maandag 25 november 2019 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En en is ook totaal belachelijk.
Blijkbaar hebben die mensen het gisteren het erg leuk gehad en laten het eten bezorgen als bedankje.
Maar eigenlijk zouden ze ook nog wat kratten voer naar de voedselbank moeten brengen.
Hoe kom je er op.
Tuluk, goede vergelijking, 2 weken amper gegeten...quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll; oh lkkr
weet je hoe ik me voel??
samensmelting diner van Robinson
Ja, moet je ook maar kunnen.quote:Op maandag 25 november 2019 18:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zuig het zo uit mijn duim, met gemak!
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.quote:Op maandag 25 november 2019 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En en is ook totaal belachelijk.
Blijkbaar hebben die mensen het gisteren het erg leuk gehad en laten het eten bezorgen als bedankje.
Maar eigenlijk zouden ze ook nog wat kratten voer naar de voedselbank moeten brengen.
Hoe kom je er op.
Aannamequote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.
Zou ook best gewoon van de FEBO kunnen zijn.
Linda heeft nogal last vna schaamtequote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef yvondenise het volgende:
Familie de Mol heeft flink uitgepakt.
kikkert je kwoot jezelfquote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan ook genoeg bullshit verzinnen maar vindt de Cos niet echt een plek om al die nonsens neer te plempen.
Daar is de cos voor, gewoon commentaar leveren op de streams.quote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan ook genoeg bullshit verzinnen maar vindt de Cos niet echt een plek om al die nonsens neer te plempen.
Je doet anders aardig je best. Nog geen post over de streams gezien, alleen commentaar op Cossers.quote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
met dr poliohandjesquote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daklozenopvang Utopia
[ afbeelding ]
Commentaar, geen zelfverzonnen crap.quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar is de cos voor, gewoon commentaar leveren op de streams.
Nee, het zijn reacties op posts die toch al niet over de streams gaan.quote:Op maandag 25 november 2019 18:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je doet anders aardig je best. Nog geen post over de streams gezien, alleen commentaar op Cossers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |