Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?quote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees hier alweer over botox alsof het een feit is. Er wordt al over geoordeeld.
Dan neem ik aan dat er een afspraak staat.
Of niet...
Ja, als iedereen vrienden zoals jij hadquote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
I know, ik ben een topper!quote:Op maandag 25 november 2019 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als iedereen vrienden zoals jij had
Je kan ook gewoon de boel opvullen met silicone kit , lekker cheap past wel bij Mereltjequote:
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: er zijn heel veel klachten, niet normaal. Daar moeten we echt iets mee doen.
Jessie: ja, ik weet het. Maar als jij de webshop wil doen, moet je minimaal 3x per dag inloggen en zo.
Mariska krijgt nu de schuld van de klachten?
Maar niet voor de spullen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.
Ja en nu?quote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij krijgt de klachten te zien en zal daar mee naar de verantwoordelijke moeten stappen.
hebben ze toch helemaal geen ruimte voorquote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een F1 auto full size 1350,-
ex btw
pffffffffffffffff
Nou wat denk je snuggerquote:
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ze dus blijkbaar niet, en logt niet vaak genoeg in om de klachten te lezen.
Ik denk Jessiequote:Op maandag 25 november 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat het aan Merel ligt natuurlijk. Kan niet anders.
zon ding daar neerzettenquote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |