quote:Inderdaad...da's echt heel mooi...netjes gedaan ook
Op donderdag 5 juni 2003 17:37 schreef jwstoop het volgende:[..]
zo dus
Als ik nu naar de originele foto kijk lijkt ie haast wel verhoogd
quote:EBC == bras... een vriend van me heeft zowel de blokken als de schijven gehad en het was allebei niks. Na een tijdje erg veel scheurtjes in de schijven. De blokken faden snel en stoffen enorm.
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
Schijven kan ik even geen goed advies voor geven, maar als je betere blokken wil moet je eens kijken naar Mintex M1144 of Ferodo DS2000.
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:Dat is niet alleen erg mooi, maar ziet er ook erg racey uit...bruut dus!
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.<pic>
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
Heb effe op hun site gekeken...natuurlijk weer niet leverbaar voor Mazda's...
BTW...kostda?
quote:LOL zo hoog zie je ze niet vaak
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...http://home.hccnet.nl/h.driesten/Edje-5-small.JPG
ps nice work jwstoop
quote:zoals ik al zei...net een 4x4
Op vrijdag 6 juni 2003 00:26 schreef 22Jarige het volgende:[..]
LOL zo hoog zie je ze niet vaak
ps nice work jwstoop
quote:Haha Thanx
Op vrijdag 6 juni 2003 00:09 schreef jwstoop het volgende:
zoo ook maar even snel ge-fotowinkeld voor jacco zelf
Maar dit ziet er idd erg gaaf uit zo
quote:Dat zal het uitlaat systeem worden.
Op donderdag 5 juni 2003 22:26 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat de volgende stap worden? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Op dinsdag 10 juni 2003 14:55 schreef jacco het volgende:
Ik krijg (nou ja krijg) deze Volledige Carbon Wing. Volgende week ophalen
quote:Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:ik zal het beschaafd houden
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
quote:Opzich vind ik dit wel een mooie, maar ga je nog iets aan je auto doen dan? Dat die spoiler er zeg maar bij past zoals bij de auto op het plaatje? Met stickers ofzo iets want de gewone kleur houden dan blijft het beetje standaard vind ik dan. bijv: Reed laatst voor me school een bmw 318 ofzo met een veel te grote spoiler en grotere uitlaat maar verder nix bijzonders eraan, staat nogal... je begrijpt me wel denk
quote:net als Streetracer zegt. DOEN
quote:Ben erg druk met andere dingen tussendoor. Maar maak binnekort mooie en goede foto's. Dan komen er wel een paar jouw kant op
Op dinsdag 10 juni 2003 18:02 schreef jwstoop het volgende:
jacco, heb je nog highres pics? kan ik nl ff wat photoshoppenzoja mail maar naar jwstoop(at)yahoo(punt)com
quote:Het gaat erom dat ik hem mooi vind. En over smaak valt niet te twisten. Je moet strax ook alles in het geheel zien.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |