[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 04-06-2003 17:43]
quote:Alles op zijn tijd
Op woensdag 4 juni 2003 17:41 schreef Ultimora het volgende:
staat heel mooi bij de Civic! lijkt door de rechte spaken ook mooi groot. (zal wel 17" zijn?) nu nog verlagen, je kan dr bijna onderdoorlopen
Die mede-landers op de eerste foto staan duidelijk naar de verkeerde wagen te kijken
Wat is het volgende dat staat te gebeuren?
Een stukje bodykit, of verlagen? en dat verlagen, doe je dat met de standaardvering, of komen er iets van Koni's onder?
Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...
[Dit bericht is gewijzigd door Fendy op 05-06-2003 11:20]
quote:Zoals bekend, PTA'ers
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
Als je het leuk vindt kan ik wel een picje posten hoor...
quote:Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...
Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?
quote:Dit is een 1000 stappen auto. Dus die remmen komen echt nog wel aan de beurd. Maar even 4 nieuwe rem systemen en 4 nieuwe velgen tegelijk te kopen is net even te veel geld. Denk je niet?
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
quote:EBC maakt ook de blue-, green-, yellow en redstuff remblokken, maar de maat van die remschijven wijkt dan niet af van de originele maat. Je krijgt alleen veel betere remmen, maar optisch verandert er weinig...en daar ging het om volgens mij...
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
quote:Ik heb shimano V-Brakes en aluminium 26" velgen
Op donderdag 5 juni 2003 13:00 schreef Fendy het volgende:[..]
Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Ik denk wèl dat je een comleet ander remsysteem kan kopen en (laten) monteren...Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?
De velgen op zich vind ik best mooi, maar dan moeten ze ook met dikke remmen gevuld zijn
En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.
Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.
Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat
quote:Ok dan
Op donderdag 5 juni 2003 17:28 schreef jacco het volgende:
Thanx voor de reacties.En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.
Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.
Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat
quote:zo dus
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |