quote:Haha. Dat klopt ja, maar vond hem op de foto er inderdaad ver uit steken. Maar nu ik hem in Real life gezien heb valt dat wel mee.
Op woensdag 30 april 2003 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
En iets verder:
[..]Koop jij wel vaker dingen die je niet mooi vindt?
Verder wel een vet project, alleen de kleur valt me wat tegen. Succes ermee
grtz
Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?
Dit resulteerd in een soeperler lopende motor, betere responce op het gaspadaal en een beetje meer vermogen en koppel.
Vooral kleinere motoren hebben hier baat bij IMO.
Toen ik dit in mijn Scirocco GTX 16v inbouwde merkte ik duidelijk dat het (nog) soepeler liep, dat de motor directer op mijn gas pedaal reageerde en ik merkte wat meer trekkracht bij lage toeren.
Voor de rest voegt het toe aan het geluid van de motor/uitlaat.
Wil je het helemaal goed doen dan gooi je meteen een compleet nieuwe sportuitlaat onder.
Dan kan de motor goed in- en uitademen, dit zorgt voor duidelijk wat meer PK's.
Zo heeft Hartmann voor mijn scirocco een uitlaat gebouwd waarmee het vermogen van 139 PK naar maar lieft 160 PK gaat.
Niet dat deze er bij mij onder zit... is nogal prijzig ![]()
21pk winst, netjes alleen technisch niet mogelijk met alleen een uitlaat en/ of inlaat aanpassing.
[/quote]
quote:Omdat ik op dit moment het motorisch vermogen nog voldoende vind. En ik eerst met het uiterlijk van de auto bezig ben. Ik heb nu eerst 17 inch velgen besteld dus die komen er eerst op en dan een verlaging.
Op woensdag 30 april 2003 18:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, weet je al welke kleur dat ie wordt? En wat voor achterspoiler je haalt?
Volgens mij wordt jouw car het wachten meer dan waard!Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?
En voor die achterspoiler ben ik op zoek naar een Carbon vleugel. maar dat word nog ff wachten. eerst de bumpers rondom de auto.
grtz

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 01-05-2003 20:38]
quote:Wel geinig, maar niks speciaals eigenlijk. (vind ik
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb.
quote:NICE!!
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb. in 17 inch
Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:gewoon het koplampsproeiertje erop richten
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:Pssst achter en onder de bumper komt ook nog vuil.
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
![]()
quote:Ooh maar dan kan je er niet meer mee offroad in de blubber?
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
![]()
niet lullig bedoeld, vroeg t me af....
quote:Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.
Op maandag 5 mei 2003 14:49 schreef jwstoop het volgende:
trouwens jacco, die driespaaks, ga je die verkopen ofzo? die dingen zijn toch niet meer aan de straatstenen te slijten??niet lullig bedoeld, vroeg t me af....
![]()
grtz
quote:Leuke velgen Jacco, maar inderdaad niet zo heeeel bijzonder imho.
Op maandag 5 mei 2003 17:53 schreef jacco het volgende:[..]
Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.
grtz
maar over smaak valt niet te twisten en zo krijg je wel je eigen auto naar eigen smaak en inzicht. gewoon doen wat je zelf wilt.
offtopic: [PTA MEET] Meldt u aan!
quote:Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
hey jacco, komt al vaart in
hou je wel rekeningmet koude start probleempjes met die intake .
quote:alleen als t echt koud is buiten moet je m eraf halen, anders is t niet zon probleem hoor, een vriend van me heeft ook een 57i kitje....
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
hey jacco, komt al vaart in
hou je wel rekeningmet koude start probleempjes met die intake .
quote:nee je mist nu je voorverwarming vanaf je uitlaatspruitstuk zag ik, ik heb zelf die laten zitten na at problemen te hebben gezien bij megane coupe's als dat weggesloopt werd, heb je btw msn, misschien wel handig/grappig aangezien ik precies de zelfde auto aan het vernaggelen/ombouwen ben
Op maandag 5 mei 2003 18:08 schreef jacco het volgende:[..]
Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.
quote:Jah idd waar blijven de foto's van je nieuwe velgen onder je auto. Je kon ze al ophalen zei je...
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Ej, Zijn er al vorderingen? Heb je je bestelde velgen al?
quote:Haha das toevallig heb idd de velgen het zijn alleen andere geworden (er klopte iets niet met de ET waarde) Heb ze vorige week vrijdag erop gezet. Maak morgen foto's. en dan zet ik ze online.
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Ej, Zijn er al vorderingen? Heb je je bestelde velgen al?
En dit is echt een wereld van verschil. En het klopt wel degelijk dat de velgen de auto maken.
grtz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |