Goeie, alleen effe wachten tot het regent en dan laten we ze 2 uur staanquote:Op maandag 25 november 2019 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stem: Bewoners/Utopianen, NU verzamelen op het strand, en wacht op verdere instructie's
ik snap echt niet dat je je kan laten intimideren, door zo een ietsquote:Op maandag 25 november 2019 14:06 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Plakken cake met koffie zo?
het zijn lemmingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 november 2019 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Maris wil nu dat de groep het haar gunt om weg te kunnen
Elke keer wordt het realistischer voor ze.quote:Op maandag 25 november 2019 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ze janken niet omdat Lexc weg is maar omdat hun eigen einde nabij is...
Allemaal in 'n 1pers. kano en laat ze maar dobberen de komende 48 uur (of langer)quote:Op maandag 25 november 2019 14:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goeie, alleen effe wachten tot het regent en dan laten we ze 2 uur staan
Dus Jessie en Merel weer nietquote:Op maandag 25 november 2019 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mariska hoopt dat de groep het haar gunt
de volgende keer weg te gaan
ze was er afgelopen nacht ook steeds over aan het nadenken..
lkk voor dr mensen gaan zorgen
en ze weet dat lex er ook staat
verder geen uto's
.. verhaal tegen Hits
Dan moet ze wel eens ophouden met tegenstrijdige verhalen te vertellenquote:Op maandag 25 november 2019 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mariska hoopt dat de groep het haar gunt
de volgende keer weg te gaan
ze was er afgelopen nacht ook steeds over aan het nadenken..
lkk voor dr mensen gaan zorgen
en ze weet dat lex er ook staat
verder geen uto's
.. verhaal tegen Hits
Hij of zij die er het eerste uit dondert moet de poort uitquote:Op maandag 25 november 2019 14:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Allemaal in 'n 1pers. kano en laat ze maar dobberen de komende 48 uur (of langer)
denk dat foutje met de positieve stemmingen op de Utosite geen foutje was, Jessie en Brandon moeten overblijven, Jessie moet nog ff evil gemaakt worden (waar niet veel voor nodig is) om het plausibel te maken, evil versus moraalridderquote:
Ja, dat vlug doorlopen viel op en had ook zo mijn gedachtes erover.......quote:Op maandag 25 november 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zag Merel daarnet kijken naar het tafereel 'Franny/Mylene en Gerrit die ernaast stond' en maar wegliep.
Ik zag haar hiervoor als een havik op Franny springen om haar te troosten.
Ben benieuwd wat ze denkt. Ze was toch al bang dat ze haar zouden kunnen verliezen aan Gerrit.
We gaan scriptschrijver worden voor Talpaquote:Op maandag 25 november 2019 14:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij of zij die er het eerste uit dondert moet de poort uit
nee zeker niet ..dat zijn de sterren van Talpiaquote:
quote:Op maandag 25 november 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vlug doorlopen viel op en had ook zo mijn gedachtes erover.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |