Dat zijn wel (o.a.) de leuke dingen ja
quote:Telkens een roosje gaat ook vervelen
Op zondag 12 januari 2003 16:42 schreef sundae het volgende:
Samen voor de kerstboom zitten, lekker close tegen elkaar aan (dat wordt alleen nog een jaartje wachten)
Met elkaar in slaap vallen, vriendjelief die een keer een roos of iets anders liefs meeneemt..
Samen naar mooie muziek luisteren, een leuk dagje uit met z'n tweetjes (stad, bioscoop, dierentuin, ...)Dat zijn wel (o.a.) de leuke dingen ja
quote:Precies, een meisje is ook heel tevreden met een Porsche in plaats van een Lamborghini
Op zondag 12 januari 2003 16:50 schreef Yvonnetje het volgende:
Het zijn de kleine dingen -die misschien onbelangrijk lijken- die het hem doen
quote:Net als die reclame van de Lotto -geloof ik?-, waarbij de één zijn vrouw blij maakt met een naaimachine in de meterkast, en de andere vrouw kwaad is omdat de boot niet de goeie kleur heeft
Op zondag 12 januari 2003 16:54 schreef frank_woei het volgende:[..]
Precies, een meisje is ook heel tevreden met een Porsche in plaats van een Lamborghini
quote:Roosje, kaartje, brief, whatever..
Op zondag 12 januari 2003 16:45 schreef frank_woei het volgende:[..]
Telkens een roosje gaat ook vervelen
Misschien af en toe dan maar
Februari 2002 ben ik mijn vriendin wezen opzoeken in Brazilië om voor 2 weken bij haar te zijn.
In nederland had ik 2 verlovings ringen gekocht zonder dat zij hier iets van wist. We waren dit namelijk toch al reeds van plan.
Ik had als inscriptie in haar en mijn ring onze beide namen en datum van verloving laten zetten.
Op de nacht dat ik haar de ring om zou doen ( 9 februari 2002) gingen we naar een nachtclub ( disco) aan het strand. Niet een louche tent, maar toch echt wel 1tje met stijl.
Met het doosje ringen in mijn broekzak vroeg ik haar mee naar buiten te gaan naar het strand. De muziek was niet meer hoorbaar en ik pakte de ringen uit mijn broekzak toen ze net even de andere kant opkeek.
Toen zei ik tegen haar dat ik iets voor ons beiden had. Ik vroeg haar haar linkerhand te geven en ik schoof de ring om haar vinger.
Spontaan begon ze te huilen en met de tranen in haar ogen schoof ze mijn ring aan mijn hand.
Door haar tranen lukte dit niet echt gelijk
Daar stonden we dan, beiden huilend in de pikdonkere nacht aan het strand, en nu verloofd.
Op een gegeven moment (nog steeds met de traantjes in haar ogen) zei ze dat ze vooraltijd bij me zou blijven, zelfs na de dood.
Hierop moest ik weer huilen en op dat moment smolten 2 lichamen samen op het donkere strand.
Al hevig kussend, met op de achtergrond het geluid van de oceaan, hebben we daar de rest van de nacht doorgebracht.
En nu 1 jaar later, heeft dit op ons beiden nog steeds diepe indruk gemaakt en hebben plannen klaarliggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |