abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7856263
Mijn vriendin en ik hebben nu iets meer dan een maand een relatie. En ik hou echt van haar. Ik doe niet liever dan al haar dromen en wensen in vevulling te laten komen. En ik hou van de romantische momenten die er tussen ons zijn. En fantasie voor romantische momenten is er natuurlijk genoeg, maar suggesties zijn altijd welkom natuurlijk. Daarom dat ik zou willen vragen dat iedereen zijn meest romantische ervaringen hier opschrijft. Niet dat we dan juist hetzelfde gaan doen, zo'n dingen kan je niet forceren, maar het is misschien wel eens leuk om andere ervaringen of fantasieën te lezen en wat inspiratie op te doen.
  zondag 12 januari 2003 @ 16:16:54 #2
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7856281
Ik denk dat juist de meest gewone dingen uiteindelijk het fijnst zijn. Juist omdat het zo fijn gewoon en knus is.
[KNE]-Mod
  zondag 12 januari 2003 @ 16:21:24 #3
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_7856364
bij elkaar in de armen in slaap gevallen(nee, geen sex want neuken is ongezellig) het is juist dat kleine wat romatisch is
  zondag 12 januari 2003 @ 16:24:28 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7856436
Mooie zon, fijn terrasje, of juist, gewoon op het balkon samen genieten van het mooie weer. (vooral dingen samen doen, kwalificeert wel als "fijn" denk ik..)
[KNE]-Mod
pi_7856484
Najah, geen zin om mijn gehele romantische leven hier neer te schrijven Dan is de magie er een beetje vanaf als iedereen in de wereld kan lezen wat ik gedaan heb Maar gebruik je orginaliteit gewoon joh
  zondag 12 januari 2003 @ 16:42:26 #6
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7856755
Samen voor de kerstboom zitten, lekker close tegen elkaar aan (dat wordt alleen nog een jaartje wachten)
Met elkaar in slaap vallen, vriendjelief die een keer een roos of iets anders liefs meeneemt..
Samen naar mooie muziek luisteren, een leuk dagje uit met z'n tweetjes (stad, bioscoop, dierentuin, ...)

Dat zijn wel (o.a.) de leuke dingen ja

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7856815
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:42 schreef sundae het volgende:
Samen voor de kerstboom zitten, lekker close tegen elkaar aan (dat wordt alleen nog een jaartje wachten)
Met elkaar in slaap vallen, vriendjelief die een keer een roos of iets anders liefs meeneemt..
Samen naar mooie muziek luisteren, een leuk dagje uit met z'n tweetjes (stad, bioscoop, dierentuin, ...)

Dat zijn wel (o.a.) de leuke dingen ja

Telkens een roosje gaat ook vervelen Misschien af en toe dan maar
  zondag 12 januari 2003 @ 16:50:49 #8
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7856926
Het zijn de kleine dingen -die misschien onbelangrijk lijken- die het hem doen
Geluk is een richting, geen punt
pi_7856985
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:50 schreef Yvonnetje het volgende:
Het zijn de kleine dingen -die misschien onbelangrijk lijken- die het hem doen
Precies, een meisje is ook heel tevreden met een Porsche in plaats van een Lamborghini
  zondag 12 januari 2003 @ 17:04:30 #10
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7857180
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:54 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Precies, een meisje is ook heel tevreden met een Porsche in plaats van een Lamborghini

Net als die reclame van de Lotto -geloof ik?-, waarbij de één zijn vrouw blij maakt met een naaimachine in de meterkast, en de andere vrouw kwaad is omdat de boot niet de goeie kleur heeft
Geluk is een richting, geen punt
  zondag 12 januari 2003 @ 18:08:24 #11
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7858277
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:45 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Telkens een roosje gaat ook vervelen Misschien af en toe dan maar

Roosje, kaartje, brief, whatever..
En tuurlijk moet je dat niet regelmatig, doen, maar heeeel af en toe. En op valentijnsdag natuurlijk
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zondag 12 januari 2003 @ 18:18:26 #12
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7858468
Er waren vele romatische ervaringen die ik en mijn vriendin gehad hebben.
Maar 1 ding vondt ik wel het vertellen waard

Februari 2002 ben ik mijn vriendin wezen opzoeken in Brazilië om voor 2 weken bij haar te zijn.
In nederland had ik 2 verlovings ringen gekocht zonder dat zij hier iets van wist. We waren dit namelijk toch al reeds van plan.
Ik had als inscriptie in haar en mijn ring onze beide namen en datum van verloving laten zetten.
Op de nacht dat ik haar de ring om zou doen ( 9 februari 2002) gingen we naar een nachtclub ( disco) aan het strand. Niet een louche tent, maar toch echt wel 1tje met stijl.
Met het doosje ringen in mijn broekzak vroeg ik haar mee naar buiten te gaan naar het strand. De muziek was niet meer hoorbaar en ik pakte de ringen uit mijn broekzak toen ze net even de andere kant opkeek.

Toen zei ik tegen haar dat ik iets voor ons beiden had. Ik vroeg haar haar linkerhand te geven en ik schoof de ring om haar vinger.
Spontaan begon ze te huilen en met de tranen in haar ogen schoof ze mijn ring aan mijn hand.
Door haar tranen lukte dit niet echt gelijk
Daar stonden we dan, beiden huilend in de pikdonkere nacht aan het strand, en nu verloofd.
Op een gegeven moment (nog steeds met de traantjes in haar ogen) zei ze dat ze vooraltijd bij me zou blijven, zelfs na de dood.
Hierop moest ik weer huilen en op dat moment smolten 2 lichamen samen op het donkere strand.
Al hevig kussend, met op de achtergrond het geluid van de oceaan, hebben we daar de rest van de nacht doorgebracht.

En nu 1 jaar later, heeft dit op ons beiden nog steeds diepe indruk gemaakt en hebben plannen klaarliggen

Whatever happens, stick together !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')