Dat kunnen merel e; Jessie doen die zijn nog fit hebben niks gedaan afgelopen dagen.quote:Op maandag 25 november 2019 11:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gerrit: Ik ben kapot.
Mariska: ik zeg net tegen Hiske, ik heb harstikke last van mijn rug, dus als we zo die vloerplaten moeten tillen? ik kijk wel uit hoor.
JdM ziet waarschijnlijk het evenbeeld van hem in Jessie anders hou je hem de hand niet zolang boven zijn hoofd.quote:Op maandag 25 november 2019 11:32 schreef Labradoodle het volgende:
De FEBO heeft ze goed onder de duim bijna iedereen heeft een hekel aan Jessie maar niemand mag iets erover zeggen. En helemaal niet op hem stemmen behalve Lex om het nog een beetje geloofwaardig te houden dat stemmen eerlijk gaat.
Dat kan ook of een tweede Huub van Ballegooyen.quote:Op maandag 25 november 2019 11:34 schreef goldback het volgende:
[..]
JdM ziet waarschijnlijk het evenbeeld van hem in Jessie anders hou je hem de hand niet zolang boven zijn hoofd.
Ja, daar zeg je wat.quote:Op maandag 25 november 2019 11:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat kunnen merel e; Jessie doen die zijn nog fit hebben niks gedaan afgelopen dagen.
En zaterdag avond ook niks gedaan behalve bewoners zwart maken met hun kop naar de camera.quote:Op maandag 25 november 2019 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat.![]()
Twee, die heel goed weten de boel te omzeilen. Net zoals gisteravond........
Echt waanzinnig zijn ze daar de (wurgcontracten ?) Febo als kampbewakers.quote:Op maandag 25 november 2019 11:33 schreef utopia2.0 het volgende:
En Jessie maar delegeren. Snap oprecht niet dat ze nog naar die gast luisteren...
Die heeft haar taken volbracht.....patat snijden en verkopen......daarvoor moest ze nog even blijven. Drie dagen constant gewerkt zonder rookpauze of wat dan ook.quote:
iedergeval hij heeft protectie daar.quote:Op maandag 25 november 2019 11:35 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat kan ook of een tweede Huub van Ballegooyen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |