abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7856153
Er zijn al genoeg topics over peircings geweest, maar naar mijn mening ontbrak deze nog.
(of mods moeten em meteen weghalen)

vraag
wat staat wel en wat staat niet, zowel bij mannen als vrouwen.

bv, wenkbrauw piercing bij mannen kan goed staan, maar kan ook heel erg nichterig overkomen.

(laat dan buiten beschouwing dat je er wel een bepaald hoofd voor moet hebben om het goed te laten staan)
enne, navel en tongpiercings kennen we allemaal, die staan bijna altijd goed. gaat dus om de wat meer niet alledaagse piercings.

ook nog njet
pi_7856262
Wat mij nou altijd opvalt, en dat valt ook onder deze noemer: Waarom zijn er nooit mannen met navelpiercings ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_7856302
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat mij nou altijd opvalt, en dat valt ook onder deze noemer: Waarom zijn er nooit mannen met navelpiercings ?
lijkt me niet staan
zowel niet bij een bierbuik als bij een sixpack

of vind jij van wel?

ook nog njet
pi_7856382
Lijkt nergens op idd
PUG 205 rulezzzzzzz
  zondag 12 januari 2003 @ 16:22:46 #5
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_7856395
persoonlijk vind ik alle piercings met uitzondering van oorbellen en meestal navelpeircing lelijk
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zondag 12 januari 2003 @ 16:24:38 #6
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7856439
Een tongpiercing bij een man vind ik eigenlijk niet zo mooi...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7856452
Ik vind alleen oor-piercings mooi
pi_7856533
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:18 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

lijkt me niet staan
zowel niet bij een bierbuik als bij een sixpack

of vind jij van wel?

Er is ook nog een tussenvorm, de buik die niet het een en niet het ander is. Volgens mij zou het best mooi kunnen staan bij een man. Zou het alleen wel eens willen zien op een foto ofzo, ik ga eens even googlen.
pi_7856553
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken er wel eentje! op vakantie liep zo'n gast van rond de 20 daarmee rond, zag er niet uit
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 12 januari 2003 @ 16:34:02 #10
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_7856611
wenkbrauwpiercing bij de meeste mannen wow
navelpiercing bij man
pi_7856646
Okee, ik trek mijn mening terug. Het is niet mooi, tenminste de mannelijke gepiercte navels die ik heb gezien. Komt volgens mij voornamelijk doordat mannen toch haar op hun buik hebben, daardoort wordt het minder mooi dan bij (niet harige) vrouwen.
  zondag 12 januari 2003 @ 16:38:33 #12
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7856689
Ik vind maar heel weinig piercings echt mooi eigenlijk.

Altijd mooi (met natuurlijk wel wat uitzonderingen, maar niet veel) vind ik oorbellen, en tepelpiercings (bij zowel mannen als vrouwen).
Een navelpiercing is tegenwoordig al gauw ordinair, sletterig of wat dan ook, en een piercing in wenkbrauw of tong vind ik nou eenmaal niet zo mooi.
Een neuspiercing vind ik meestal ook wel mooi bij een vrouw, maar bij een man

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7856703
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:34 schreef lovegrrl het volgende:
wenkbrauwpiercing bij de meeste mannen wow
navelpiercing bij man
en maakt het dan nog uit of die links of rechts zit?
ook nog njet
pi_7862979
k heb wel een paar mannen gezien met navel piercings. int begin beetje raar, maar het went (was op voetbal) verders vin ik zelf piercings in het gezicht niet mooi .

vooral lip piercings en alle varianten dr op (madonna etc.) vin ik maar nix. wenkbrauw piercings bij mannen vin ik maar aggressief staan en bij vrouwen niet mooi.

owja .. zelf heb ik 2 gaten van een cm in mn oor een tong piercing een helix piercing en een tepel piercing en binnenkort in mn nek (dus ik heb nix tegen piercings)

pi_7863531
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:08 schreef aergrimm het volgende:
owja .. zelf heb ik 2 gaten van een cm in mn oor een tong piercing een helix piercing en een tepel piercing en binnenkort in mn nek (dus ik heb nix tegen piercings)
Foto ? .

Ik heb een neusringetje btw. Hoe non-ruig.

pi_7871312

deze is al oud, maar als ik vnaaf thuis kom maak ik wel ff een nieuwe van mn piercings en plaats ik ze wel ff voor je
pi_7871882
deze heb ik maar heb ik niet zo vaak in

deze heb ik normaal gesproken dus

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_7872242

de piercing van het middelste plaatje gaat mijn man nemen...die aan de zijkant van zijn lip dus...

maandag 13 januari 2003 @ 14:07:24 #19
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_7872828
Only Pirates and Gays wear earings, and pirate's are extinct
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_7872954
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:07 schreef ramsesii het volgende:
Only Pirates and Gays wear earings, and pirate's are extinct
haha
pi_7873044
nou, toch vind ik piercings gek. het slaat eigenlijk nergens op dat je een metaal of wat dan ook dingetje door je vel hebt.
navelpiercings bij mannen vind ik stom. dat doet ie ook alleen maar om stoer te doen. en tongpiercings zien er niet uit, vooral bij van die mensen die extra hun mond open trekken om de piercing te laten zien.

ho,

piercings zijn alleen voor stoere mensen

piercings zijn niet voor mietjes!

pi_7873206
quote:
Op maandag 13 januari 2003 14:21 schreef yo7 het volgende:
piercings zijn alleen voor stoere mensen

piercings zijn niet voor mietjes!

waar slaat dat op??
pi_7873927
Bij de een staat een wenkbrauw piercing wel en bij de ander niet. Maar bijv. een wenkbrouw piercing vind ik bij vrouwen meestal niet zo... 1 keer een man gezien met een navelpiercing, dat vond ik dus echt 3 x nix Maar bij een vrouw...
Ik heb er zelf 1 in m'n wenkbrauw, tong en kin/onderlip, krijg er vaak genoeg complimenten over...
pi_7874130
nou omdat het zo pijn doet enzo..daar slaat het op en pijn is niet voor mietjes, maar alleen voor stoere mensen. en ik ben niet stoer genoeg want mij lijkt het niet fijn om pijn te hebben door een piercing.......
  maandag 13 januari 2003 @ 15:29:55 #25
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7874176
Ik vind piercings in het gezicht altijd lelijk, bij zowel mannen als vrouwen. Piercings in het gezicht vind ik net verzilverde puisten.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7874466
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:26 schreef yo7 het volgende:
nou omdat het zo pijn doet enzo..daar slaat het op en pijn is niet voor mietjes, maar alleen voor stoere mensen. en ik ben niet stoer genoeg want mij lijkt het niet fijn om pijn te hebben door een piercing.......
woeiiiiii ik ben stoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')