Komende tijd even op letten. Zeker rond zo'n nagel kan het redelijk makkelijk gaan ontsteken.quote:Op maandag 25 november 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb het idee dat mijn nagel is blijven haken, want daaronder is het dus helemaal blauw/paarsig.
Het is ook weer niet zo dat ik echt in pijn zit nu, maar tijdens het lopen voelde ik het net wel
Ja, ik heb het eerder wel eens gehad met te kleine schoenen; dat was bij mijn grote teen, dus nog wat pijnlijkerquote:Op maandag 25 november 2019 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komende tijd even op letten. Zeker rond zo'n nagel kan het redelijk makkelijk gaan ontsteken.
Ja, een topic dat gewoon een hele dag overleeft, dat kan echt niet meer hoor in deze tijdquote:Op maandag 25 november 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iedereen kruipt uit zijn holletje ineens nu.
quote:Op maandag 25 november 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iedereen kruipt uit zijn holletje ineens nu.
Het is afzien, maar je moet dóór!quote:Op maandag 25 november 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga morgen inderdaad naar Frozen 2 trouwens! Wel 3D maarja.
Hahaquote:Op maandag 25 november 2019 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies.
Het is oorlog, je hebt niets te willen!
Toch niet zelf gemaakt, dus ik ben niet beledigdquote:
Gelukkigquote:Op maandag 25 november 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch niet zelf gemaakt, dus ik ben niet beledigd
Ach nee he? Je hoeft toch niet met een prikpen in de weer?quote:Op maandag 25 november 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
Ik moet deze week nogal veel werk doen dat ik normaal niet meer doe, en ik krijg meteen weer letterlijk de hoofdpijn die ik ook kreeg toen ik het nog wel deed.
Dat komt dus door het data-staren, neem ik aan?quote:Op maandag 25 november 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
Ik moet deze week nogal veel werk doen dat ik normaal niet meer doe, en ik krijg meteen weer letterlijk de hoofdpijn die ik ook kreeg toen ik het nog wel deed.
Dat nou ook weer niet neequote:Op maandag 25 november 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach nee he? Je hoeft toch niet met een prikpen in de weer?
Graagquote:Op maandag 25 november 2019 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat komt dus door het data-staren, neem ik aan?
Wil je een hoofdmassage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |