quote:Op zondag 24 november 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Trage spelers moeten verboden worden.
Extra kans voor Jamie Lewisquote:Op zondag 24 november 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
We gaan op voor een derde qualifiertikket voor het WK morgen
quote:Op zondag 24 november 2019 22:20 schreef KennyPowers het volgende:
9 maanden spelen en nu al darteritus
Ik heb ook angstproblemen, misschien kan ik Luke contacten voor tips.quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee angstproblemen
Keegan Brown was depressief
Ze hebben allemaal watquote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee angstproblemen
Keegan Brown was depressief
Ja die gaat lekker hard. Ik word ook heel gelukkig van de kick in deze track.quote:
Droom je ook af en toe dat je een jeugdfinale darts op TV moet spelen tegen een Tsjechische jongen die het nog maar 9 maanden speelt, qua tempo vergelijkbaar gooit met Pipe maar qua houding net zo vreselijk is als vdPas?quote:Op zondag 24 november 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook angstproblemen, misschien kan ik Luke contacten voor tips.
Challas challasquote:Op zondag 24 november 2019 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Wow die Gawlas kan er echt geen klote van, gaan we nooit meer wat van horen.
Bijna elke nacht.quote:Op zondag 24 november 2019 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Droom je ook af en toe dat je een jeugdfinale darts op TV moet spelen tegen een Tsjechische jongen die het nog maar 9 maanden speelt, qua tempo vergelijkbaar gooit met Pipe maar qua houding net zo vreselijk is als vdPas?
Net als JvTquote:Op zondag 24 november 2019 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Wow die Gawlas kan er echt geen klote van, gaan we nooit meer wat van horen.
Haten op Over The Topgodquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Holmaatje Dean Winstanley erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |