abonnement Unibet Coolblue
pi_190112463
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Herold, de eeuwige tweede die continu praatte over "proeven winnen" maar er nooit in slaagde.
Herold inderdaad. Elke aflevering weer "deze proef is voor mij, deze móet ik winnen" jaaaaa Herold, nu weten we t wel.

En dan werdtie weer 2e of 3e
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190112919
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:07 schreef Za het volgende:

Ook al die heisa over Tim, zgn DE Robinson, omdat hij een keertje snel blokken kon stapelen. Mensen verwarren de gunfactor met kwaliteiten die er gewoon niet zijn.

Tim heeft vanaf begin bij de meeste proeven tactisch een goede aanpak gehad. Mede daardoor won het team waar hij voor de samensmelting in zat veel proeven. En ook bij de individuele proeven na de samensmelting bleek Tim toch echt telkens weer een sterke speler.

Dat is echt niet van 'een keertje blokken stapelen'.

Daarnaast was Tim in het kamp ook actief met eten en brandhout zoeken.
pi_190113012
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tja hij heeft tot nu toe iedere proef waarbij hij individueel is getest gewonnen, kan 't m makkelijk gemaakt worden maar hij toont wel aan een van de sterksten te zijn... liever dat ze die spelers beschermen dan dat je wordt weggekonkeld door de Fien's van deze wereld....
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik vind t ook prima dat Hugo de finale haalt als hey alternatief Yvette en Fien zou zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 25 november 2019 @ 11:01:11 #79
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190113387
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:22 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik vind t ook prima dat Hugo de finale haalt als hey alternatief Yvette en Fien zou zijn.
Hugo doet tenminste nog wat, boerin Bertie zat een compleet seizoen op haar dikke bleke luie reet terwijl allerlei mannen de kastanjes uit het vuur haalden. En dan nog winnen ook.

Persoonlijk vond ik dat seizoen nog kutter dan die met Fatima of Amara.
pi_190113661
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik had het ook niet door bij Shary Ann trouwens.

Verklaart wel een boel inderdaad, de gebruikelijke nijd tussen die twee delen van het alfabetgezelschap, en de belachelijke hechte vriendschap tussen hem en Eva C. inclusief overdreven knuffelen. :')
Shary Ann straalt echt lesbisch uit. :D

Bij Hugo sinds dag 1 van 24Kitchen gehoopt vermoed. 🤭

Ik ben voor Hugo. Terecht dat hij zo lang op het eiland zit, want belofte maakt schuld: "de winnaar is verzekerd van een finaleplaats".

Akwasi kan niet zo veel en is ook niet zo slim, dus snap niet echt dat iedereen hem een sterke speler vindt. Een beetje de Gregory van dit seizoen. En net als Gregory een achterbakse en niet zo'n fijne speler. Vooral sinds zijn agressie/woede na terugkomst in het spel.

Shery Ann ook geen fijne speler, voegt weinig toe behalve onnodig en ongevraagd stoken.

Eva K. Geen ruggengraat, geen eigen mening, geen verstandige beslissingen (tot gisteravond). Tegenvaller, want was vooraf één van mijn favorieten.

Mariana is een tof wijf. Met heel veel geluk. :D

Eva C. is nog de enige Robinson waardige ná Hugo.

Hugo, Mariana en Eva C. voor de winst. 8-)
Hotapnyc
pi_190113843
Ik kan overigens iedereen aanraden om om 20.00 je tv ff halfuurtje op pauze te zetten. Daarna kan je in 1x door alle reclames heenskippen. Kijkt prettiger vind ik
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 25 november 2019 @ 12:34:50 #82
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190114757
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Shary Ann straalt echt lesbisch uit. :D
Nou, ze vloog in ieder geval onder mijn gay-dar, vind haar geen super mannelijke uitstraling hebben of gedrag vertonen. Ze was natuurlijk ook wel een beetje onzichtbaar in het programma, tot aan de samensmelting.
quote:
Hugo, Mariana en Eva C. voor de winst. 8-)
Dat zijn ook degenen die ik het het meest gun. *O*
pi_190115391
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:38 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan overigens iedereen aanraden om om 20.00 je tv ff halfuurtje op pauze te zetten. Daarna kan je in 1x door alle reclames heenskippen. Kijkt prettiger vind ik
Wij nemen het altijd op en starten een half uur na aanvang met kijken. Strontvervelend die lange reclameblokken.
pi_190116742
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:38 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan overigens iedereen aanraden om om 20.00 je tv ff halfuurtje op pauze te zetten. Daarna kan je in 1x door alle reclames heenskippen. Kijkt prettiger vind ik
Ik kijk niets op TV (als ik al wat kijk) live. Zeikreclames. Ik neem alles op en kijk 45 minuten later op zijn vroegst.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 november 2019 @ 14:47:13 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190116823
bond pc gezelschap hebben we nog over trouwens 2 donkere vrouwen waarvan 1 lesbisch een donkere man een homo en een sterke oudere vrouw op leeftijd. Netflix en Disney zullen trots zijn op deze laatste deelnemers :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 november 2019 @ 14:52:35 #86
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190116891
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
bond pc gezelschap hebben we nog over trouwens 2 donkere vrouwen waarvan 1 lesbisch een donkere man een homo en een sterke oudere vrouw op leeftijd. Netflix en Disney zullen trots zijn op deze laatste deelnemers :D
:D
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 25 november 2019 @ 15:16:28 #87
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190117276
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
bond pc gezelschap hebben we nog over trouwens 2 donkere vrouwen waarvan 1 lesbisch een donkere man een homo en een sterke oudere vrouw op leeftijd. Netflix en Disney zullen trots zijn op deze laatste deelnemers :D
Oh ja dus toen Tim als laatste blanke heteroman werd weggejorist en iedereen op Twitter uit zijn dak ging was dat een ''whitelash'' zoals men dat bij CNN noemt. _O-

Het is zonder dollen volgens mij wel de eerste keer dat 3 Nederlanders met een Caraibische achtergrond samen zo ver komen.
pi_190117399
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tja hij heeft tot nu toe iedere proef waarbij hij individueel is getest gewonnen, kan 't m makkelijk gemaakt worden maar hij toont wel aan een van de sterksten te zijn... liever dat ze die spelers beschermen dan dat je wordt weggekonkeld door de Fien's van deze wereld....
Waarbij Hugo ook wel weet dat hij er direct uitgestemd wordt op het moment dat ze daar de kans voor krijgen, zeker nu Tim al weg is. Dus Finalisteneiland is ook wel echt z'n enige kans om de finale te halen :D
pi_190123910
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh ja dus toen Tim als laatste blanke heteroman werd weggejorist en iedereen op Twitter uit zijn dak ging was dat een ''whitelash'' zoals men dat bij CNN noemt. _O-

Het is zonder dollen volgens mij wel de eerste keer dat 3 Nederlanders met een Caraibische achtergrond samen zo ver komen.
:D

Eva en Akwasi zijn Afrikanen dacht ik. Maar inderdaad wel eerste keer volgens mij drie donkeren zo ver.
Hotapnyc
pi_190125048
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Cirilico het volgende:

[..]

:D

Eva en Akwasi zijn Afrikanen dacht ik. Maar inderdaad wel eerste keer volgens mij drie donkeren zo ver.
Eva Cleven is geboren in Israël, Akwasi in Nederland maar zijn ouders zijn van oorsprong Ghanees.
  dinsdag 26 november 2019 @ 01:01:40 #91
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190127833
Zonde van Yvette, volgende week Akwasi, denk ik.

Hugo wordt Robinson, die gozer wordt zo gemazzeld :D Pizzatest, meettest, come on.......als iemand dat kan _O-
  dinsdag 26 november 2019 @ 07:55:28 #92
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_190128955
Hahaha jank maar akwasi, jank maar :D
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_190129665
Nou, alles bij gekeken, best een leuke aflevering, en het was te verwachten dat Shary-An haar stemmen zou inzetten op Akwasi of Yvette. Akwasi zal wel de volgende zijn. Mariana laten ze "leven" omdat ze wellicht erop gokken dat ze in de halve finale toch wel zal afvallen.

Op een ander forum kwam ik een post tegen van iemand die heeft uitgezocht wanneer iedereen weer voor het eerst na ER actief was op social media, wat wellicht al verraadt wie in de finale komt. Dus als je dat niet wil weten zou ik deze spoiler overslaan. :P Ik las ook nog ergens dat Tim 12 juli weer is teruggevlogen, 2 dagen na zijn exit (dag 26, finale was op dag 32), dus dan was de finale op 16 juli.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:42:52 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190129784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou, alles bij gekeken, best een leuke aflevering, en het was te verwachten dat Shary-An haar stemmen zou inzetten op Akwasi of Yvette. Akwasi zal wel de volgende zijn. Mariana laten ze "leven" omdat ze wellicht erop gokken dat ze in de halve finale toch wel zal afvallen.

Op een ander forum kwam ik een post tegen van iemand die heeft uitgezocht wanneer iedereen weer voor het eerst na ER actief was op social media, wat wellicht al verraadt wie in de finale komt. Dus als je dat niet wil weten zou ik deze spoiler overslaan. :P Ik las ook nog ergens dat Tim 12 juli weer is teruggevlogen, 2 dagen na zijn exit (dag 26, finale was op dag 32), dus dan was de finale op 16 juli.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie op spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190130598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Reactie op spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:11:04 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190130775
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik word steeds meer fan van Mariana, net zoals Soundos het feit dat je niks kunt in de proeven zo weten uit te melken dat je de finale haalt _O-
Ik heb hetzelfde :D Hoe ze dan zelf ook vertelt dat ze er niets van snapt dat ze er nog in zit, maar dat ze er toch tussendoor wezelt. Ik hoop niet dat ze wint, maar ik vidn t wel geinige tv zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:23:17 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190130969
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]

het is wel bizar hoeveel voordeel Hugo heeft van één proef winnen inderdaad. Het is al een verbetering dat hij metde afgelopen 2 proeven ook moest meedoen, maar het slaat nergens op hoe makkelijk het hem gemaakt wordt.
Nou ja, mensen gunden hem t ook (waardoor ie eerst niet uitgedaagd werd) en daarna heeft hij de 2 proeven op t winnaarseiland ook gewonnen.

Ik denk idd wel dat als ie op t gewone eiland zat, dat ie er door de fien familie al uitgewerkt was, maar hij verdedigt zijn plek op winnaarseiland nu ook gewoon al 2x op een rij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:27:38 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190131031
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Shary Ann straalt echt lesbisch uit. :D
Eens :D Maar moet zeggen dat t bij mij ook meer achteraf was. "O ja.... duh. Makes sense".
quote:
Bij Hugo sinds dag 1 van 24Kitchen gehoopt vermoed. 🤭

Hugo ken ik van "vroegah" dus dat wist ik al :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2019 @ 16:54:51 #99
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190135166
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Cirilico het volgende:

[..]

:D

Eva en Akwasi zijn Afrikanen dacht ik. Maar inderdaad wel eerste keer volgens mij drie donkeren zo ver.
Okee, probeer ik het correcte te zeggen gaat het nog niet goed. :D

''Donkeren'' dan maar.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 november 2019 @ 17:09:43 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190135344
Hugo Eva.C en Mariana is voor mij de best mogelijke finale van deze groep.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')