abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190094771
Ben op jonge leeftijd vastgoed ingerold met geld dat ik als horecamanager verdiende. Vastgoed loopt prima maar ik merk steeds meer de gevolgen van ouder worden en vraag me af hoe lang ik horecawerk fysiek nog volhoud terwijl ik pas midden twintig ben. Anderzijds kamp ik met melancholie en neerslachtigheid in de winter en vraag me af of deze combinatie niet tot gevolg heeft dat ik beter een aantal jaar alsnog kan studeren zodat ik m'n netwerk en kennis van vastgoed uitbreid waardoor je een vangnet hebt in plaats van nu de volgende stap te zetten in horeca door voor mezelf te beginnen. Dit betekent wel dat je op korte termijn behoorlijk moet inleveren. Wat zouden jullie doen?
pi_190095090
Zie je het zitten om in deze koude donkere dagen te studeren?
pi_190095145
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef hoechst het volgende:
Zie je het zitten om in deze koude donkere dagen te studeren?
Nee, heb eigenlijk maar in weinig actiefs zin maar als je studeert kun je je optrekken aan elkaar terwijl er als ondernemer juist naar jou gekeken word voor leiderschap. Zeker in de beginperiode is tachtig urige weken niet uitzonderlijk terwijl ik merkte dat zo nu en dan rust me heel goed doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 10:45:11 ]
  zondag 24 november 2019 @ 10:46:31 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190095162
Zit je nou in het vastgoed of de horeca? En wat wil je nou gaan doen? Horeca of iets in het vastgoed?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_190095180
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2019 10:46 schreef fathank het volgende:
Zit je nou in het vastgoed of de horeca? En wat wil je nou gaan doen? Horeca of iets in het vastgoed?
Beide, horecamanager en privé vastgoedbelegger. Overweeg om ofwel horecaondernemer te worden of om te gaan studeren om vervolgens verder te gaan in vastgoed.
pi_190095247
werken in de horeca en daarbij de nachtelijke uren, vaak hard werken, maken je ook niet vrolijker en lichter op.

Ben je een studeerder? Hoe was je op school?
Of ben je meer een ik werk en leer in de praktijk mens? Moet bezig kunnen zijn en zet mij alsjeblieft niet 8 uur op een dag achter een bureau mens?
pi_190095266
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef Roosgeluk het volgende:
werken in de horeca en daarbij de nachtelijke uren, vaak hard werken, maken je ook niet vrolijker en lichter op.

Ben je een studeerder? Hoe was je op school?
Of ben je meer een ik werk en leer in de praktijk mens? Moet bezig kunnen zijn en zet mij alsjeblieft niet 8 uur op een dag achter een bureau mens?
Je kunt wel kiezen voor daghoreca maar dan moet je alsnog werken in 't weekend in de beginperiode tot 't allemaal zelfstandig loopt alhoewel ik me daar wel tijdelijk overheen kan zetten.

Heb vwo gedaan. Kantoorwerk geniet absoluut de voorkeur.
pi_190095334
Wat omvat je vastgoed positie momenteel?
pi_190095335
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:04 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Wat omvat je vastgoed positie momenteel?
Wat bedoel je?
pi_190095339
zou je je een x periode toe kunnen zetten en discipline hebben dat je terug in schoolbanken zit, moet blokken voor toetsen?

Als je voor vastgoed ondernemer of in de vastgoed wereld zal gaan werken, zal grote delen van je dagen toch bureauwerk zijn. En een deel klanten ontvangen, gesprekken voeren en een klein deel uit huizen bezoeken bestaan.

Als je je eigen horecabedrijf wilt oprichten, ook dag horeca (broodjes/koffiezaak) ben jij diegene die lange dagen maakt en moet inspringen als er personeel uitvalt. En komt stiekem ook bureauwerk aan te pas (planningen maken, boekhouding, bestellingen doen enz). Maar dat is inherent aan ondernemerschap (shit moeten opruimen en al het papierwerk moeten doen). En ben je vaak alsnog aan het werk als anderen vrij zijn. (of je moet op een bedrijven terrein zitten).
pi_190095383
Ik bedoel, handel je in vastgoed of beleg je er in? En hoe groot is deze belegging? Wat brengt het op?
pi_190095403
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:05 schreef Roosgeluk het volgende:
zou je je een x periode toe kunnen zetten en discipline hebben dat je terug in schoolbanken zit, moet blokken voor toetsen?

Als je voor vastgoed ondernemer of in de vastgoed wereld zal gaan werken, zal grote delen van je dagen toch bureauwerk zijn. En een deel klanten ontvangen, gesprekken voeren en een klein deel uit huizen bezoeken bestaan.

Als je je eigen horecabedrijf wilt oprichten, ook dag horeca (broodjes/koffiezaak) ben jij diegene die lange dagen maakt en moet inspringen als er personeel uitvalt. En komt stiekem ook bureauwerk aan te pas (planningen maken, boekhouding, bestellingen doen enz). Maar dat is inherent aan ondernemerschap (shit moeten opruimen en al het papierwerk moeten doen). En ben je vaak alsnog aan het werk als anderen vrij zijn. (of je moet op een bedrijven terrein zitten).
Absoluut, mis 't heel erg om met andere te kunnen praten over een gedeelde passie. Ben absoluut meer een denker die baat heeft bij stabiliteit en regelmaat en heb ook wel de juiste persoonlijkheid voor dit type kantoorwerk alhoewel dat voor horeca eveneens van toepassing is maar hoelang nog vraag ik me af met deze gezondheidssituatie? Ding is wel dat ik financieel op korte termijn moet inleveren.
pi_190095409
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:08 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Ik bedoel, handel je in vastgoed of beleg je er in? En hoe groot is deze belegging? Wat brengt het op?
Koop, verhuur, verkoop. Modaal.
pi_190095465
Misschien mooi horecapandje in centrum van een mooie plaats proberen aan te kopen, mooi bedrijf er in ontwikkelen ( je hebt ervaring in die branche en neem ik aan dus kijk er op). Als je dat goed hebt neergezet bedrijf verkopen en pand in eigendom houden...
pi_190095937
Waarom geen vastgoed uitbaten en horeca combineren in Spanje oid?
blablablabla
pi_190095975
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:08 schreef Elan het volgende:
Waarom geen vastgoed uitbaten en horeca combineren in Spanje oid?
Te grote stap zonder vangnet en ben te gehecht aan m'n omgeving.
pi_190095994
Jezus man, hoeveel van dezelfde topics ga je nog aanmaken en wat wil je nou precies horen?

Tuurlijk is het beter om te studeren als je nog jong bent. Echter schat ik in dat je een studie niet gaat halen. Te weinig motivatie kennelijk. Anders was je wel in september dit jaar begonnen.

Als je wil ondernemen moet je beslissingen maken. Dat doe jij niet. Je maakt alleen maar topics aan maar doet er vervolgens niets mee, behalve twijfelen en weer een nieuw topic aanmaken.
pi_190105545
Drink je regelmatig alcohol? Dat maakte mij neerslachtig en depri. Sinds ik daarmee ben gestopt zit ik veel beter in mijn vel. Probeer het eens een maand.
  zondag 24 november 2019 @ 20:21:43 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190105711
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:11 schreef wielrennerdt het volgende:
Jezus man, hoeveel van dezelfde topics ga je nog aanmaken en wat wil je nou precies horen?

Tuurlijk is het beter om te studeren als je nog jong bent. Echter schat ik in dat je een studie niet gaat halen. Te weinig motivatie kennelijk. Anders was je wel in september dit jaar begonnen.

Als je wil ondernemen moet je beslissingen maken. Dat doe jij niet. Je maakt alleen maar topics aan maar doet er vervolgens niets mee, behalve twijfelen en weer een nieuw topic aanmaken.
Precies dit. En ook al jaren en jaren en jaren (onder verschillende nicks). Ga er geen energie meer in stopoen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190106045
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Precies dit. En ook al jaren en jaren en jaren (onder verschillende nicks). Ga er geen energie meer in stopoen.
En vervolgens niet meer reageren als een reactie hem niet bevalt.
pi_190106337
Ik snap eigenlijk nog niet wat TS nou concreet heeft en doet. Hij heeft het al tijden over zijn vastgoed en de volgende stappen daarin, maar het is mij niet duidelijk waar hij op dit moment precies staat.

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Koop, verhuur, verkoop. Modaal.
Ja, dat is wat je er prive aan overhoudt maar dat zegt niet zoveel. Wat aangaande de waarde van je portefeuille?
pi_190106710
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik snap eigenlijk nog niet wat TS nou concreet heeft en doet. Hij heeft het al tijden over zijn vastgoed en de volgende stappen daarin, maar het is mij niet duidelijk waar hij op dit moment precies staat.
[..]

Ja, dat is wat je er prive aan overhoudt maar dat zegt niet zoveel. Wat aangaande de waarde van je portefeuille?
Zal wel niet boven de 1mln zijn denk ik. Pandje van 300k in Utrecht of Rotterdam kan je zo 1500¤ mee vangen per maand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 21:03:37 ]
  zondag 24 november 2019 @ 21:07:13 #23
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190106813
Ik zou van de trap afspringen en wajong aanvragen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_190107768
Om huisjesmelker te zijn hoef je niet te studeren.
pi_190107796
ahjoh komt vastgoed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')