Moments is gewoon een excuus van EA om spelers als Morales en Bailey een boosted kaartje te geven om wat meer coins van de market af te kunnen halen imo. Flashbacks vorig jaar waren vooral voor spelers die echt goed waren op een gegeven moment in hun carriere, en richting het einde van hun carriere gingen. Tot TOTS, toen kregen we ineens Depay en Goretzka etc, maar dat vond de community niet flashback-waardig, dus nu noemen ze het gewoon Momentsquote:Op zondag 1 december 2019 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Maar wat is het verschil nou tussen flashback en moments, aangezien EA er alleen maar een ander kleurtje aan geeft..
In NBA 2K waren moments kaarten ook echt moments
Gelukkig niet in rival winsquote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef lesleyyb het volgende:
Vergeet niet moments josh king! Lekker volleys gaan scoren in rivals, oftewel een mechanic die compleet broken is waardoor je 25 wedstrijden nodig hebt voordat je er 1 hebt gemaakt, feest
Das dan nog het enige pluspunt, mn prime zanetti heeft 96 crossing en die kan ook best lekker een balletje in de 16 gooien, alleen jammer dat er nooit iemand in staat is om die bal binnen te trappenquote:
Kun je niet de rechterstick indrukken (speler wipt de bal op dan, dacht ik?) en op doel knallen? Als je een beetje fatsoenlijke tegenstanders hebt zullen ze je wel een keertje laten scoren als je 2 of 3 goals achter staat.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Das dan nog het enige pluspunt, mn prime zanetti heeft 96 crossing en die kan ook best lekker een balletje in de 16 gooien, alleen jammer dat er nooit iemand in staat is om die bal binnen te trappenrecht op de keeper, de paal of finaal naast, tegen het net is geen optie
Vorige week m'n laatste weekend league potje gewonnen door een voorzet binnen te koppen in de 119de minuutquote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik geef echt nooit voorzetten in fifa 20, altijd kappen en naar binnen passen, anders ben je bij voorbaat kansloos. Zelfs met CR7 in de spits heeft het geen zin
Is voor mij net zo broken als koppen, ene keer werkt het wel en andere keer niet, dan wip ik hem liever over de verdediging heenquote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je niet de rechterstick indrukken (speler wipt de bal op dan, dacht ik?) en op doel knallen? Als je een beetje fatsoenlijke tegenstanders hebt zullen ze je wel een keertje laten scoren als je 2 of 3 goals achter staat.
Ik pack geen enkele moer. Net prime gold players pack, hoogste player rating 81. Gaat hele weekend al zo. Wel 3x inform gepacked, maar 3x pure aids voor discard value.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef iScream. het volgende:
Toch op de valreep nog een IF Ben Yedder uit de flash SBC, tot nu toe echt een drama dit weekend met packs 😂
Als er iets makkelijk is dan is het dat wel. Balletje breed leggen en raam vollerenquote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef lesleyyb het volgende:
Vergeet niet moments josh king! Lekker volleys gaan scoren in rivals, oftewel een mechanic die compleet broken is waardoor je 25 wedstrijden nodig hebt voordat je er 1 hebt gemaakt, feest
https://imgshare.io/image(...)01-221031_FUTBIN.jpgquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef el-blanchito het volgende:
Kunnen jullie een mooi team bedenken met rttf Memphis & aguero & de ligt? Budget buiten deze knakkers is 300k
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volleyquote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iets makkelijk is dan is het dat wel. Balletje breed leggen en raam volleren
Gewoon tikkie opzij met X op de Xbox. Vierkantje is dat geloof ik op PS.quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volley
L1 + vierkantje?quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volley
Leuk team, thanks. M’n autisme kan het alleen niet aan dat niet iedereen op full chemistry staatquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image(...)01-221031_FUTBIN.jpg
[ afbeelding ]
Edit: kut link werkt niet
Absoluut halenquote:Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dost flashback (waar ik ergens een screen van voorbij zag komen) zou wel goud zijn. Wir brauchen basbas.
Hij zat in zo'n video over flashback suggestions/predictions. Neem aan dat het een screen daarvan was?quote:Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dost flashback (waar ik ergens een screen van voorbij zag komen) zou wel goud zijn. Wir brauchen basbas.
Was zo'n screenshot met alle spelers erop. Zag eruit zoals bijv ook het totw wordt aangekondigd. Maargoed, kan ook heel goed predisction zijn zoals je zegt. Hoop dat het echt is '_quote:Op maandag 2 december 2019 12:20 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n video over flashback suggestions/predictions. Neem aan dat het een screen daarvan was?
Wordt een hoop gepuzzel dan, met 3 competities (vooral franse)quote:Op maandag 2 december 2019 09:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Leuk team, thanks. M’n autisme kan het alleen niet aan dat niet iedereen op full chemistry staat
Het is me gelukt met di mariaquote:Op maandag 2 december 2019 20:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wordt een hoop gepuzzel dan, met 3 competities (vooral franse)
Neequote:Op dinsdag 3 december 2019 06:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit is toch wel nep mag ik hopen ??
Dacht even dat het nep was, totdat ik zelf inlogde op de FUT-appquote:
Mensen met principes speelden dit spel sowieso allang niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met principes spelen dit spel vanaf nu niet meer.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met principes speelden dit spel sowieso allang niet meer.
Daarom speel ik het ook nog.
https://speld.nl/2019/12/(...)bie-in-call-of-duty/quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:49 schreef Bolasie het volgende:
Maar clowns als Maradona blijven gelukkig wel in het spel. Wat zijn die altijd braaf geweest in het verleden.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
https://speld.nl/2019/12/(...)bie-in-call-of-duty/
Marco van Basten blijft wel te zien als nazi-zombie in Call of Duty
3 december 2019 door Jop Eikelboom en Matthijs van Rumpt
FIFA 20 heeft besloten Marco van Basten uit het spel te halen vanwege zijn gewraakte ‘sieg heil’-opmerking. Een ander spel, Call of Duty, wil zo ver niet gaan. “In onze spellen blijft hij gewoon te zien als nazi-zombie.”
“We zien geen enkele aanleiding om Van Basten uit het spel te weren”, laat Call of Duty-producent Activision in een verklaring weten. “Iedereen zegt weleens wat doms. Geen reden om overhaaste beslissingen te nemen. Marco van Basten is niet de vijand. Eén lullige opmerking hoeft wat ons betreft niet te betekenen dat je geen nazi-zombie meer mag zijn.”
zad?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Jezus wat een resolutieIk zad mobiel sry jonges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |