Ik deed deze in de schoolband laatste jaar havo..... heel lang geleden! Deze was nog vrij vers hahaquote:
Jaaa dat linkt meteen!quote:
Verrek!! Die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik deed deze in de schoolband laatste jaar havo..... heel lang geleden! Deze was nog vrij vers haha
Ja want jij bent zelf ook zo'n open boekquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Geen DM Ondeugend, mag voor mij total open
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Geen DM Ondeugend, mag voor mij total open
Ja dat ben ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want jij bent zelf ook zo'n open boek
Ik heb Yvonne daar nooit gezien, of ik was al weg?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @:yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?quote:
Geen idee wie jij bent of wie jij was.. dus ook niet of je er nog was of nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne daar nooit gezien, of ik was al weg?
Nee kloon heeft niet die betekenisquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?
Ik let op is wel een complimentquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?
Jij bedoelt een relkloon? Die zitten hier niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee kloon heeft niet die betekenis
Waar dan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent of wie jij was.. dus ook niet of je er nog was of niet
Calypso's zijn altijd en overal!
Calypo heeft een hekel aan klonen ...quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @:yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!
+squote:Op zaterdag 23 november 2019 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Calypo heeft een hekel aan klonen ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |