Mindblowing!quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je dood bent als je slaapt.
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallenquote:
Ok haagsquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallen
Jeetje, wat een gezelligheid zo, ben er stil van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallen
Lachen geblazenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Will & Grace, maar dat is achtergrond.
Net als Rachel en Monica van Friends.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, het is echt achterlijk flauw. Allemaal aan de botox.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Net als Rachel en Monica van Friends.
Van Rachel schrok ik. NOOIT VERWACHT. WAS ZO ERG. OVERLEEF DIT NIET.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Net als Rachel en Monica van Friends.
Achja iedereen moet er op een gegeven moment aan geloven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Van Rachel schrok ik. NOOIT VERWACHT. WAS ZO ERG. OVERLEEF DIT NIET.
Jij ook?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Achja iedereen moet er op een gegeven moment aan geloven.
Oh wacht, hebben we 't wel over hetzelfde? Ik doelde op ouder worden. Jij?quote:
Ik probeerde te vechten tegen mijn gevoel voor Rachel. Maar ik zou iedere druppel van mijn lichaam aan haar willen gevenquote:
ik doelde op botoxquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oh wacht, hebben we 't wel over hetzelfde? Ik doelde op ouder worden. Jij?
43 toch?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
Het is 21 uur en ik wil slapen. Officieel oud hier.
Dat lijkt er meer op. Waarom niet aan Monica? Phoebe behoeft geen uitlegquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeerde te vechten tegen mijn gevoel voor Rachel. Maar ik zou iedere druppel van mijn lichaam aan haar willen geven
Jezus zijn jullie daar nogquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet weer aan de arbeid maar verwacht jullie maandag weer hier. Dan gaan we die meet eens serieus organiseren.
Is goed vriend kan niet wachtenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet weer aan de arbeid maar verwacht jullie maandag weer hier. Dan gaan we die meet eens serieus organiseren.
Het zal er nooit van komen ook.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vorige keer dat ik hier was werd dat ook al besproken
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoequote:Op zaterdag 23 november 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
Het is 21 uur en ik wil slapen. Officieel oud hier.
wie ben jij lanquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoe
Levensmoeheidquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |