Proberen kan nooit kwaad toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
3,5 maand.. Dan is hij of erg vroeg of het leek alsof hij aan het reiken was naar de mobiel.
Ik schaf zelf ook niets aan, we hebben genoeg in huis liggen om er zelf 1 te maken.
Herkenbaar. En ik telkens maar roepen 'Dat ben ik! Ik ben mama! Jij bent Bug. Ik ben mama! Mama!' Verder niet obsessief ofzo.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:02 schreef Ceviche het volgende:
Koert zegt nu mammaniet dat hij mij dan bedoelt maar het klinkt wel heel schattig
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ik telkens maar roepen 'Dat ben ik! Ik ben mama! Jij bent Bug. Ik ben mama! Mama!' Verder niet obsessief ofzo.
Buggems bounced tegenwoordig, als ze op je zit, zittend op de vloer, op handen en voeten, als je haar draagt, de hele dag wordt er gebounced. Inclusief ritmische hhnnngg hnnggg hnngg geluiden erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zelf gemaakt met hout en speeltjes wat we in huis hadden. Het rechtse hangertje is een speenkoord die te zwaar is voor Thomasquote:
Haha ik heb ze daar ook gezien. Misschien bestel ik wel het houten frame en hang ik er zelf wat speeltjes aan tzt. Onze draak is er nu nog wat klein voor.quote:
Wat betreft een boxmobiel steekt tiny love er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit. Geen vals gepingel, niet tig keer het muziekdoosje opwinden en het muziekgedeelte kan veel langer worden gebruikt (is nog steeds in gebruik voor mijn dreumes van 1,5). kijk dus niet alleen welke er leuk uit ziet maar vooral welke muziekjes je mooi vindt.quote:Op zondag 15 december 2019 11:34 schreef June. het volgende:
Iemand nog meer tips voor beginnend speelgoed of boxmobiel
Of neem nog een baby, dan kan je hem weer gebruikenquote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef pinquit het volgende:
Haha ja als hij niet meer gebruikt wordt ligt ie wel in de weg
Ik ben uitgebaard, de kinderen die ik heb zijn er te groot voor en mijn man wil er niet onderquote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef douche-eendje het volgende:
Wel opvallend dat iedereen ineens van de Tiny Love af wilt. Ik heb de Confetti van Bloomingville, zonder muziek, batterijen of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |