viesmad kwijlend deze reactie getyptquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens de paarsharige rainbow-warriors zijn grappen over bruine en zwarte mannetjes per definitie RACISME.
Kijk deze NPC eens getriggered zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
viesmad kwijlend deze reactie getypt
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kijk deze NPC eens getriggered zijn.
Arthur_Foamerquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens de paarsharige rainbow-warriors zijn grappen over bruine en zwarte mannetjes per definitie RACISME.
op je islamitische teentjes getrapt meid? Tip: trek een keer geen sandalen aan, dan voel je het minder snel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Arthur_Foamer
Verder weer een uitermate dom topic van een nog dommere alt right speknek
Verzin eens wat beters Henk. Hoeveel schultenbraus al op vandaag?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
op je islamitische teentjes getrapt meid? Tip: trek een keer geen sandalen aan, dan voel je het minder snel.
Je bent nieuw in KLB?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:05 schreef Durmada het volgende:
Ik kan me nog een topic herinneren over een boze witte man strip. Toen stond menig poster hier met schuim in de bekken. Gevalletje van een pot en een ketel?
Geen, ik moest werken om jouw uitkering in stand te houden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Verzin eens wat beters Henk. Hoeveel schultenbraus al op vandaag?
Jouw werkgever krijgt gewoon subsidie voor jou hoor, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Geen, ik moest werken om jouw uitkering in stand te houden.
Ik werk tenminstequote:Op vrijdag 22 november 2019 20:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jouw werkgever krijgt gewoon subsidie voor jou hoor, wist je dat niet?
Lijkt me sterk, gezien je beperkte mentale vermogen en kennis van de wereld buiten je haatdorp ergens in Friesland en Geenstijl hebt acht ik het groter dat ik vandaag weer belasting heb moeten afgeven om zon simpel figuur als jij nog in leven weet te houden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Geen, ik moest werken om jouw uitkering in stand te houden.
Nu nog Geerd erbij en de jostiband is weer compleet. Welk grammofoon plaatje gaan jullie nu weer herhalen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:bonethugss booslim is weer boos
Je verhaal is wat onsamenhangend, misschien moet je het schuim dat je kwijlt even van je toetsenbord verwijderen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:10 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, gezien je beperkte mentale vermogen en kennis van de wereld buiten je haatdorp ergens in Friesland en Geenstijl hebt acht ik het groter dat ik vandaag weer belasting heb moeten afgeven om zon simpel figuur als jij nog in leven weet te houden.
Bedankt weer voor je bijdrage paarsharige pferdwarrior.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Arthur_Foamer
Verder weer een uitermate dom topic van een nog dommere alt right speknek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |