Dat je bevestiging van bezorging krijgt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Blijkbaar kan dit gewoon en dan heb ik gewoon pech? Wat is het voordeel dan van het brievenbuspakje tov normale brievenbuspost?
Ja en die krijg ik dus niet, want ze hebben het pakje kwijt gemaakt. Maar dat is dan mijn probleemquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat je bevestiging van bezorging krijgt.
Nouja. Je weet nu dat het pakje nooit bezorgd is. Bij gewone post blijft zelfs dat in het ongewisse...quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en die krijg ik dus niet, want ze hebben het pakje kwijt gemaakt. Maar dat is dan mijn probleem
Waarom dan naar de bekende weg vragen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en die krijg ik dus niet, want ze hebben het pakje kwijt gemaakt. Maar dat is dan mijn probleem
Ik vind het vreemd dat PostNL zonder consequenties gewoon mag zeggen we hebben het kwijtgemaakt. Dat het misschien in de AV staat dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn en anders moet je maar verzekerd versturen ofzo.... oke dan is dan nog één. Maar ik betaal geld voor een dienst, dat zij een pakje bezorgen bij iemand anders. Dat is niet gebeurd en daar is bewijs van. Dan zou ik toch op z'n minst m'n verzendkosten terug moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom dan naar de bekende weg vragen?
Truequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nouja. Je weet nu dat het pakje nooit bezorgd is. Bij gewone post blijft zelfs dat in het ongewisse...
Dat is niet waar, als een brievenbuspakje met t&t kwijtraakt kunnen ze wel degelijk onderzoek doen.quote:U heeft de zending verstuurd als brievenbuspakje. Een brievenbuspakje is een Registratieproduct. Deze worden niet met dezelfde specificaties verstuurd als een pakket en bezorgd door de postbode. Een onderzoek is niet mogelijk voor dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor. Via de website een brievenbuspakketje aanmaken, t&t zit er meteen bij en je kunt hem dan zo in de dichtsbijzijnde brievenbus stoppen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar als je dat laatste doet krijg je geen track&trace.
Maar vervolgens geen bewijs van afgifte. En hopen dat ie ergens in het proces überhaupt gescand wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jawel hoor. Via de website een brievenbuspakketje aanmaken, t&t zit er meteen bij en je kunt hem dan zo in de dichtsbijzijnde brievenbus stoppen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Maar vervolgens geen bewijs van afgifte. En hopen dat ie ergens in het proces überhaupt gescand wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |