Nu ja, ik stem toch op ze en dat laat ik zeker niet door een sukkel die zich als hun voordoet afnemen.
quote:Ik heb gewoon de naaktfoto's van Winny teruggestuurd. Net zo effectief.
Op woensdag 15 januari 2003 09:06 schreef Lithion het volgende:
Hier ook weer.Buitengewoon slecht dat ze nog geen mailtje hebben gestuurd die opheldering verschaft. Ze kunnen niet verwachten dat ik die site bijhoudt om te kijken of ze dáár reageren. Ik heb per mail om antwoord gevraagd, dus dan moeten ze ook maar per mail antwoorden.
quote:In B&H vraagt iemand om die foto's... <lief aankijkt>
Op woensdag 15 januari 2003 09:10 schreef robh het volgende:[..]
Ik heb gewoon de naaktfoto's van Winny teruggestuurd. Net zo effectief.
quote:Uit die headers in die mails die ik gehad heb blijkt anders helemaal niet dat het niet van hem afkomstig is.
Op woensdag 15 januari 2003 09:09 schreef X-Ray het volgende:
Nu ja, ik stem toch op ze en dat laat ik zeker niet door een sukkel die zich als hun voordoet afnemen.
quote:Er zit geen B in Winny
Op woensdag 15 januari 2003 09:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:In B&H vraagt iemand om die foto's... <lief aankijkt>
quote:Ik heb het topic niet geplaatst en er is geen M&C (Monsters & Creeps) forum
Op woensdag 15 januari 2003 09:13 schreef robh het volgende:[..]
Er zit geen B in Winny
Inmiddels hebben we contact gehad met Anton van Schijndel zelf. Hij heeft deze e-mailactie niet georganiseerd of er op welke manier dan ook inbreng in gehad. Er is dus geen sprake van enige betrokkenheid.
Zijn vermoeden is dat iemand anders -mogelijk iemand die hem graag de Kamer in wil hebben- dit georganiseerd heeft.
Hem is geadviseerd dit op zijn website te vermelden.
quote:Zegt hij... En zegt de VVD... Ja ja...
Op woensdag 15 januari 2003 09:24 schreef Kayuk het volgende:
Mededeling:Inmiddels hebben we contact gehad met Anton van Schijndel zelf. Hij heeft deze e-mailactie niet georganiseerd of er op welke manier dan ook inbreng in gehad. Er is dus geen sprake van enige betrokkenheid.
Zijn vermoeden is dat iemand anders -mogelijk iemand die hem graag de Kamer in wil hebben- dit georganiseerd heeft.
quote:Nou ja, laten we er maar vanuit gaan dat het waar is. Zeker omdat ik het mailtje gisteren voor de 2e keer kreeg.
Op woensdag 15 januari 2003 09:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zegt hij... En zegt de VVD... Ja ja...
quote:Ja, en? Dat bewijst...? Ik heb hem geen een keer gekregen, dus jij hebt de mijne
Op woensdag 15 januari 2003 09:28 schreef gelly het volgende:[..]
Nou ja, laten we er maar vanuit gaan dat het waar is. Zeker omdat ik het mailtje gisteren voor de 2e keer kreeg.
quote:Hij mag me terugmailen, en op zn knieen zn excuses aanbieden. Door het stof ermee
Mededeling:Inmiddels hebben we contact gehad met Anton van Schijndel zelf. Hij heeft deze e-mailactie niet georganiseerd of er op welke manier dan ook inbreng in gehad. Er is dus geen sprake van enige betrokkenheid.
Zijn vermoeden is dat iemand anders -mogelijk iemand die hem graag de Kamer in wil hebben- dit georganiseerd heeft.Hem is geadviseerd dit op zijn website te vermelden.
quote:Jullie hebben mail van mij teruggehad, leg het maar uit in een antwoord daarop.
Zijn vermoeden is dat iemand anders -mogelijk iemand die hem graag de Kamer in wil hebben- dit georganiseerd heeft.Hem is geadviseerd dit op zijn website te vermelden.
quote:Domme opmerking hoor: Politieke partijen reageren NOOIT rechtstreeks aan de kiezer en de VVD al helemaal niet!
Op woensdag 15 januari 2003 09:32 schreef Lithion het volgende:[..]
Jullie hebben mail van mij teruggehad, leg het maar uit in een antwoord daarop.
quote:Flauwekul.
Op woensdag 15 januari 2003 09:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Domme opmerking hoor: Politieke partijen reageren NOOIT rechtstreeks aan de kiezer en de VVD al helemaal niet!
(En als ze het wel doen is het in bochten, kronkels en zonder rechtstreeks antwoord)
quote:Er staan smileys in <zucht>
Op woensdag 15 januari 2003 09:40 schreef gelly het volgende:[..]
Flauwekul.
Maarreh.. U is gelieerd aan deze partij?
Ik kreeg trouwens net betreffende mail 2x op 't infoadres van ons bedrijf.
quote:Gelieerd als in stemmer ja, meer niet hoor
Op woensdag 15 januari 2003 09:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Er staan smileys in <zucht>
Maarreh.. U is gelieerd aan deze partij?
quote:Ja. Ik heb ook een mail gestuurd naar het reply-adres (vvdvoorlichting@tk.parlement.nl), dat in ieder geval duidelijk van de VVD is. Nog geen reactie op gehad.
Op woensdag 15 januari 2003 09:06 schreef Lithion het volgende:
Buitengewoon slecht dat ze nog geen mailtje hebben gestuurd die opheldering verschaft. Ze kunnen niet verwachten dat ik die site bijhoudt om te kijken of ze dáár reageren. Ik heb per mail om antwoord gevraagd, dus dan moeten ze ook maar per mail antwoorden.
quote:Ik ook niet. Straks nog maar eens sturen.
Op vrijdag 17 januari 2003 10:58 schreef Kozzmic het volgende:
Ja. Ik heb ook een mail gestuurd naar het reply-adres (vvdvoorlichting@tk.parlement.nl), dat in ieder geval duidelijk van de VVD is. Nog geen reactie op gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |