quote:Ontopic graag.
Op zondag 12 januari 2003 21:45 schreef Lithion het volgende:[..]
Oh, hier wel dan?
quote:Wat vinden jullie van het standpunt vd VVD inzake de nivilatie?
Op zondag 12 januari 2003 21:46 schreef gelly het volgende:[..]
Ontopic graag.
quote:Kutspam. Dat is het. En dat wil ik niet
Op zondag 12 januari 2003 21:47 schreef X-Ray het volgende:Wat vinden jullie van het standpunt vd VVD inzake de nivilatie?
quote:Het onderwerp is (VVD-)spam beste X-ray.
Op zondag 12 januari 2003 21:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Wat vinden jullie van het standpunt vd VVD inzake de nivilatie?
Overigens voel ik me ook een beetje gepasseerd dat ik hem niet gehad heb. Had ook wel ff een mailtje terug willen sturen.
quote:Zie mijn mail, die is naar het campagneteam van de VVD gestuurd.
Op zondag 12 januari 2003 21:52 schreef mabit het volgende:
kan iemand die mail ff doorsturen, zal morgen aan t campagneteam vragen of dit niet in strijd is met de regels die zijn opgesteld tbv individuele campagne. Ik meen dit serieus.
quote:Oh, okay.
Op zondag 12 januari 2003 21:50 schreef gelly het volgende:[..]
Het onderwerp is (VVD-)spam beste X-ray.
Gewoon een stukje DM.
quote:Ooh ja dat stond er niet bij, maar zou je hem toch ff willen doorsturen?
Op zondag 12 januari 2003 21:58 schreef Lithion het volgende:[..]
Zie mijn mail, die is naar het campagneteam van de VVD gestuurd.
quote:Spam is altijd irritant, en volgens mij bereik je het tegenovergestelde.
Op zondag 12 januari 2003 22:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh, okay.
In dat geval: ik denk dat dit een gedeelte is van hun politieke campagne.Gewoon een stukje DM.
quote:Ja idd, en het lijkt me ook niet dat dit binnen de regels is.... Zeker niet als er ook iets als een VVD logo is gebruikt
Op zondag 12 januari 2003 22:03 schreef gelly het volgende:[..]
Spam is altijd irritant, en volgens mij bereik je het tegenovergestelde.
quote:Done.
Op zondag 12 januari 2003 22:02 schreef mabit het volgende:
Ooh ja dat stond er niet bij, maar zou je hem toch ff willen doorsturen?
quote:Tenzij het een gewenst onderwerp is.
Op zondag 12 januari 2003 22:03 schreef gelly het volgende:[..]
Spam is altijd irritant,
quote:Nee hoor, zelfde als met tampon/wasmiddelenreclames: expres irritant maken zodat de naam blijft hangen.
en volgens mij bereik je het tegenovergestelde.
Werkt al 40 jaar.
quote:Thnx, heb je dit emailadres ook buiten fok om gebruikt..?!
Op zondag 12 januari 2003 22:07 schreef Lithion het volgende:[..]
Done.
Geeft wel weer aan waar de hersens zitten --> een politieke partij die commerciele wegen bewandeld
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:11 schreef DrRude het volgende:
Hoewel de VVD de minst erge partij is om spam van te krijgen is alle spam ANNOYING!!!!Geeft wel weer aan waar de hersens zitten --> een politieke partij die commerciele wegen bewandeld
- Deze mail actie niet de VVD afkomstig is en ook niet door de partij is goedgekeurd.
- Voor zover ik heb na kunnen gaan is de e-mail ook niet door Anton Schijndel zelf verstuurd. Mocht dit wel zo zijn is het zondermeer onacceptabel.
De VVD is juist voor een strengere aanpak van alle vormen van ongevraagde e-mail en heeft middels haar Europarlementariërs zich hier ook voor ingezet.
quote:Email trouwens binnengekregen op Knut@fokzine.net .
Ik heb geen flauw idee hoe u aan mijn email adres komt maar ik vind het GEEN stijl dat iemand die probeert in de 2e kamer te komen op zon dergelijke manier aan spam doet.Ik zou graag willen weten hoe u bij het idee komt dat dit stemmen trekt. Ik vind dit hoogst a-sociaal namelijk.
Kenneth Vermaas
quote:vvdvoorlichting@tk.parlement.nl
Op maandag 13 januari 2003 11:28 schreef Kayuk het volgende:
Ik wil via o.a. dit forum toch even laten weten dat:- Deze mail actie niet de VVD afkomstig is en ook niet door de partij is goedgekeurd.
- Voor zover ik heb na kunnen gaan is de e-mail ook niet door Anton Schijndel zelf verstuurd. Mocht dit wel zo zijn is het zondermeer onacceptabel.
De VVD is juist voor een strengere aanpak van alle vormen van ongevraagde e-mail en heeft middels haar Europarlementariërs zich hier ook voor ingezet.
quote:Dat is inderdaad het adres van het voorlichtingsbureau. Het algemene adres is alg.sec@vvd.nl
Op maandag 13 januari 2003 11:31 schreef RogerWilco het volgende:
vvdvoorlichting@tk.parlement.nl
quote:Nou, dat mogen jullie mij dan mooi haarfijn per e-mail uitleggen.
Op maandag 13 januari 2003 11:40 schreef Kayuk het volgende:
Ik ben nog e.e.a. aan het nakijken maar voor zover nu te bezien valt komt die e-mail echt niet van ons.
quote:van de site http://www.antonvanschijndel.nl :
Op maandag 13 januari 2003 11:28 schreef Kayuk het volgende:
Ik wil via o.a. dit forum toch even laten weten dat:- Voor zover ik heb na kunnen gaan is de e-mail ook niet door Anton Schijndel zelf verstuurd. Mocht dit wel zo zijn is het zondermeer onacceptabel.
quote:Hij laat er geen gras over groeien, hij wil koste wat het kost in de kamer komen/16000 kiezers trekken. Kennelijk "heiligt het doel de middelen" voor hem.
Welkom op mijn site. Ik sta op plaats 40 van de VVD-lijst en voer een voorkeursactie. Als 16.000 kiezers op mij stemmen zit ik in de Tweede Kamer. Met uw steun moet dat lukken. Dit zijn mijn belangrijkste standpunten:
(Hij maakt op zijn site immers ook niet melding van de SPAM / verontschuldiging of wat dan ook).
Gebruik deze smilie niet vaak, maar in dit geval is het gerechtvaardigd; ik namelijk op SPAM.
quote:Als dit echt waar is, is dit nogal een jammere actie.. iig al 1 persoon die van de lijst af mag dan.
Op maandag 13 januari 2003 12:07 schreef Digibeet het volgende:
Ben helaas ook slachtoffer van deze VVD-sukkel geworden...
[..]van de site http://www.antonvanschijndel.nl :
[..]Hij laat er geen gras over groeien, hij wil koste wat het kost in de kamer komen/16000 kiezers trekken. Kennelijk "heiligt het doel de middelen" voor hem.
(Hij maakt op zijn site immers ook niet melding van de SPAM / verontschuldiging of wat dan ook).
Gebruik deze smilie niet vaak, maar in dit geval is het gerechtvaardigd; ik
namelijk op SPAM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |