Ja mooi om te zien dat die Marokkanen en Roemenen de hele stad drugs kunnen verkopen en als straf een 24 uurs gebiedsverbod krijgenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende: [..] Bureau burgwallen is wel leuk he
Klopt, dag later sta ik er weer hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien dat die Marokkanen en Roemenen de hele stad drugs kunnen verkopen en als straf een 24 uurs gebiedsverbod krijgen
Jij bent niet straatquote:Op donderdag 21 november 2019 18:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Klopt, dag later sta ik er weer hoor
Ja wat moet je anders als ze alleen maar poedersuiker of paracetamol verkopenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien dat die Marokkanen en Roemenen de hele stad drugs kunnen verkopen en als straf een 24 uurs gebiedsverbod krijgen
Dat maakt het nog ergerquote:Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders als ze alleen maar poedersuiker of paracetamol verkopen
Goedzo jongenquote:
Nou nou ik ben al zes jaar vaste klant bij Appie en hoef van niemand anders.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders als ze alleen maar poedersuiker of paracetamol verkopen
Je stuff bij buitenlanders kopenquote:Op donderdag 21 november 2019 19:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou ik ben al zes jaar vaste klant bij Appie en hoef van niemand anders.
Dit klinkt tragisch en schraal.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wel een volle koelkast voor ¤30
Ja een volle koelkast ben jij niet gewend zeker met je voedselbankpakketjesquote:Op donderdag 21 november 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt tragisch en schraal.
Deze opmerking raakt kant nog staartquote:Op donderdag 21 november 2019 19:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja een volle koelkast ben jij niet gewend zeker met je voedselbankpakketjes
Haha gaat dit over je veelvuldig afgetrokken piemeltjequote:Op donderdag 21 november 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt tragisch en schraal.
Dacht dat ze doelde op AHquote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je stuff bij buitenlanders kopen
Dat is net zo vaak als dat jij een sma raaktquote:Op donderdag 21 november 2019 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze opmerking raakt kant nog staart
Oooooooooooohquote:Op donderdag 21 november 2019 19:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dacht dat ze doelde op AH.
Ja. Scheelt echt bakken geld alleen weet nooit echt wat ik er moet halen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wel een volle koelkast voor ¤30
Wat is een sma?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat is net zo vaak als dat jij een sma raakt
Is dit serieus, lijkt zo sarcastischquote:Op donderdag 21 november 2019 19:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Oooooh
Ja logisch ook
Ik ben zelf een buitenlander pannenkoek. Ik kan dat dus gewoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je stuff bij buitenlanders kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |