Hebben ze tegenwoordig wel roetveegdildo’s? (lol)quote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Idd vind ik ook.
Gelijk een klacht van racisme ingediend bij die krijs negers van kick out zwarte pik.
Ik heb een mars gegeten en ben nu paprika tuctuc aan het eten lekker warm binnen en op de bank.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
Heb mezelf gewoon naar de gym gekregen in deze pestkou ben echt trots.
Klinkt ook goed.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een mars gegeten en ben nu paprika tuctuc aan het eten lekker warm binnen en op de bank.
Lekker bezig hoe gaat het met je flubberreetquote:Op donderdag 21 november 2019 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
Heb mezelf gewoon naar de gym gekregen in deze pestkou ben echt trots.
Jij gaat ook altijd de diepte in hequote:Op donderdag 21 november 2019 21:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Metafoor voor het leven
Ik baconquote:Op donderdag 21 november 2019 21:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een mars gegeten en ben nu paprika tuctuc aan het eten lekker warm binnen en op de bank.
Verwacht dat ook van anderenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd de diepte in he
Denk dat myrr niet meer bijkomtquote:Op donderdag 21 november 2019 21:41 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik de deur open voor hem vliegt je tegen het raam aan.
Zeg ik nog tegen hem
JEZUS WAT BEN JIJ EEN UILSKUIKEN !!!!!
Hahaaaaaaaaaatjes
We hadden hard gelachen.
Einde
17cm diep?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Verwacht dat ook van anderen
Daar zit geen flubber meer op maar niet dat jij die ooit gaan zien winkwink.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker bezig hoe gaat het met je flubberreet
Licht uit is prima laat mij maar aftastenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Daar zit geen flubber meer op maar niet dat jij die ooit gaan zien winkwink.
🤮quote:Op donderdag 21 november 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Licht uit is prima laat mij maar aftasten
Dank jequote:
Wist niet dat uilen konden lachenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:41 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik de deur open voor hem vliegt je tegen het raam aan.
Zeg ik nog tegen hem
JEZUS WAT BEN JIJ EEN UILSKUIKEN !!!!!
Hahaaaaaaaaaatjes
We hadden hard gelachen.
Einde
Zijn een aantal toffe plekken maar over het algemeen kut.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Jim, wat vind je van Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |