Ik zag ook al ergens een forsytia in bloei en een paar sneeuwklokjes op mijn balkon zijn ook al uitgelopen (maar inmiddels wel doodgevroren vrees ik ).
En wat maakt mij het nou uit dat we nog midden in de winter zitten en dat ik gisteren nog op mijn schaatsen stond .
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:58 schreef Moonah het volgende:
Geweldig!
Kerstboom eruit, narcissen naar binnen.
En guess what? Gisteren stonden ze al in bloei. Heerlijk, die eerste tekenen van de lente.
Ik zag ook al ergens een forsytia in bloei en een paar sneeuwklokjes op mijn balkon zijn ook al uitgelopen (maar inmiddels wel doodgevroren vrees ik
).
En wat maakt mij het nou uit dat we nog midden in de winter zitten en dat ik gisteren nog op mijn schaatsen stond
.
quote:Boeien
Op zondag 12 januari 2003 15:00 schreef Brennie het volgende:
Tis nog maar 12 januari hoor
Idd, met een lekker koud biertje in de eerste zonne straaltjes op een terras. Of buiten op mijn balkon ontbijten, en ondertussen kijken welke plantjes weer zijn uitgelopen
quote:vrolijke mensen op straat in lichte vrolijke kleuren, de warmte van de eerste echte zonnestralen, het eerste terrasje pakken, vogels die weer terug komen, bomen die uitlopen...
Op zondag 12 januari 2003 15:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Idd, met een lekker koud biertje in de eerste zonne straaltjes op een terras. Of buiten op mijn balkon ontbijten, en ondertussen kijken welke plantjes weer zijn uitgelopen
was het maar vast zover !
Maar ik moet zeggen dat ik ook erg blij kan worden van kleine dingen zoals dat het twee weken geleden als ik klaar was met mijn werk alweer pikdonker was, en nu alleen nog maar schemerig
Toch laat ik de vetbollen voor de vogels nog even hangen als je het niet erg vindt Moonah
quote:lijkt me ook niet alles om van de ene dag 30 graden naar -10 graden te moeten omschakelen
Op zondag 12 januari 2003 15:08 schreef frank_woei het volgende:
Het is nog winter manEn lente zuigt.. Skip mij liever toch naar zomer dan.. en dan weer naar winter.. herfst en lente boeien niet
//edit typfout
[Dit bericht is gewijzigd door F1908 op 12-01-2003 15:14]
quote:Oh, da's goed hoor Fogerty
Op zondag 12 januari 2003 15:10 schreef Fogerty het volgende:
Toch laat ik de vetbollen voor de vogels nog even hangen als je het niet erg vindt Moonah
En ja, weer hele einden door te polder fietsen. Ik heb al een nieuwe kilometerteller voor op mijn fiets .
quote:Jip en ik hebben de kerstboom vrijdag riteel en openbaar verbrand
Op zondag 12 januari 2003 15:10 schreef Moonah het volgende:
Toen mijn kerstboom binnen stond kreeg hij al nieuwe uitlopers.
Ik hoop dat hij niet te hard geschrokken is van de kou buiten.
quote:Hey Sjoerd
Op zondag 12 januari 2003 15:14 schreef SJO3RD het volgende:[..]
Jip en ik hebben de kerstboom vrijdag riteel en openbaar verbrand
dus de lente kan beginnen
quote:Hallooooo! We zitten hier in F&F hoor
Op zondag 12 januari 2003 15:15 schreef Aernout het volgende:
Babyvet
quote:(Uit een net gesloten topic)
Op woensdag 26 februari 2003 14:11 schreef Ms_Furious het volgende:
De lente zit er aan te komen en zeker aan het weer is het goed te merken.
Vanochtend stond ik nog even naar buiten te kijken over het grasveld zie ik wat vogels raar doen, dus ik kijk wat beter....waren er 2 merels aan het paren, zag er toch wel heel lief uit en het idee van babyvogeltjes opkomst.
Hebben jullie al wat gezien of gemerkt van de lente aan de dieren?
quote:Lammetjes!!!! als die er weer zijn is het pas ECHT lente
Op woensdag 26 februari 2003 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |